Michał Kardaś

Michał Kardaś otwarty na
propozycje

Temat: Poszukiwana praca w Zamówieniach Publicznych

koleżanka, pracująca w urzędzie miasta, poprosiła mnie o przysługę wystawienia anonsu w jej imieniu. chciałaby ona zmienić pracę, oczywiście na lepszą :) jej target to zamówienia publiczne po stronie zamawiającego (samorząd) lub po stronie wykonawcy (dział zamówień publicznych) lub dział zakupów (korporacja). lokalizacja to Warszawa lub jej bliska okolica. wpierw - kontakt przez moją osobę :) następnie kontakt już z samą zainteresowaną :)

Obecny zakres obowiązków:
1. Sporządzanie wniosków w sprawie zamówienia publicznego.
2. Sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na podstawie informacji przekazanych przez Wydziały/Referaty Urzędu.
3. Przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych i Dzienniku urzędowym Unii Europejskiej zgodnie z procedurami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.
4. Udział w pracach komisji przetargowej.
5. Prowadzenie dokumentacji postępowań zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
6. Sporządzanie pism i prowadzenie korespondencji z Wykonawcami.
7. Sporządzanie wzorów umów do SIWZ oraz umów z wyłonionymi w procedurze Wykonawcami.
8. Prowadzenie postępowania wyjaśniającego wszelkie niejasności dot. warunków oraz postępowania wyjaśniającego niejasności w rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia.
9. Zastępstwo w czasie nieobecności kierownika (podpisywanie pod względem merytorycznym dokumentów w zakresie spraw określonych w Regulaminie Organizacyjnym).
10. Reprezentowanie Urzędu przed Krajową Izbą Odwoławczą.
11. Przygotowanie rocznego sprawozdania do Urzędu Zamówień Publicznych.
12. Prowadzenie rejestru zamówień powyżej 14 000 euro.

Wykształcenie, doświadczenie, umiejętności:
- wykształcenie wyższe magisterskie.
- ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych.
- staż pracy 8 lat na w zamówieniach publicznych po stronie Zamawiającego,
- umiejętność weryfikacji dokumentacji przetargowej.
- znajomość procedur dotyczących przygotowania dokumentów przetargowych.
- znajomość kodeksu cywilnego.
- doskonała organizacja pracy własnej.
- umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office.
- umiejętność pracy w zespole.
- samodzielność, komunikatywność, kreatywność, terminowość.

W przypadku propozycji pracy w Dziale Zakupów - zamówień (korporacja) nie stosujących ustawy Prawo zamówień publicznych tylko zapisy KC, regulacje wewnętrzne, oferuję przygotowywanie dokumentacji przetargowej, przeprowadzanie przetargów na rzecz klienta wewnętrznego, analizę ofert zakupowych, negocjowanie warunków umów zakupowych z dostawcami zewnętrznymi.Michał K. edytował(a) ten post dnia 07.04.12 o godzinie 09:56