Marcin Krukar

Marcin Krukar Szkolenia z pasją...
Poszukuję nowych
wyzwań zawodowych!

Temat: Czy brak współpracy ze strony klienta prowadzi do...

Zwrot z ankiet w ilości 1 na piętnastu uczestników, kontakt z HR urywa się po podpisaniu umowy, na szkoleniu zjawiają się osoby przypadkowe, "bo są miejsca", a managerowie nie odpowiadają na maile. "Panie, zrób pan to szkolenie po prostu, a nie zawracaj głowy, nie mamy czasu". Umówienie się na spotkanie graniczy z cudem, a szkolenie jest realizowane dla osób, które są święcie przekonane, że go nie potrzebują.

Fikcja, czy rzeczywistość? Czy trudne sytuacje na sali szkoleniowej nie są efektem wcześniej narastających problemów?
Julita Urbaniuk

Julita Urbaniuk trener, psycholog,
pedagog...człowiek:
kobieta:)))

Temat: Czy brak współpracy ze strony klienta prowadzi do...

masz pecha... aż tak źle to nie pamiętam kiedy było.
Wydaje mi się, że kolosalne znaczenie ma początek kontaktu z Klientem i robienie szkoleń, które rzeczywiście są w organizacji potrzebne...
Marcin Krukar

Marcin Krukar Szkolenia z pasją...
Poszukuję nowych
wyzwań zawodowych!

Temat: Czy brak współpracy ze strony klienta prowadzi do...

Julito, nie wspominałem, żeby sytuacja mnie dotyczyła :)

I sądzę, że pech nie ma tu nic do rzeczy - a kluczową sprawą jest to, o czym mówisz, czyli początek kontaktu z klientem...
Damian Hajduk

Damian Hajduk TSL, SCM, PM, MICE :
projekty,
organizacja,
koordynacja, ...

Temat: Czy brak współpracy ze strony klienta prowadzi do...

Marcin Krukar:
I sądzę, że pech nie ma tu nic do rzeczy - a kluczową sprawą jest to, o czym mówisz, czyli początek kontaktu z klientem...

Jak klient (???) od początku podchodzi do swojego interesu "po straganiarsku" i nie można tego zmienić ( a częściej nie można, niż można ) , to jest wybór następujący: przyjąć fakt jako wyłączny problem klienta i pójść na układ - "ja odbębniam fuchę, skoro Tobie nie zależy, to za to płać ", albo poszukać klienta który prowadzi biznes, a nie ..."stragan".
Marcin Krukar

Marcin Krukar Szkolenia z pasją...
Poszukuję nowych
wyzwań zawodowych!

Temat: Czy brak współpracy ze strony klienta prowadzi do...

Damian Hajduk:

Jak klient (???) od początku podchodzi do swojego interesu "po straganiarsku" i nie można tego zmienić ( a częściej nie można, niż można ) , to jest wybór następujący: przyjąć fakt jako wyłączny problem klienta i pójść na układ - "ja odbębniam fuchę, skoro Tobie nie zależy, to za to płać ", albo poszukać klienta który prowadzi biznes, a nie ..."stragan".

Racja, ale niestety czasem na tym cierpią uczestnicy. Szczególnie w sytuacji, kiedy z klientem jest kontakt tylko przez jedną osobę, a ta nie "przepuszcza" informacji dalej. A potem staje się przed uczestnikami i dowiaduje się, że nie dostali ankiet przed szkoleniowych, programu szkolenia itd, bo im po prostu kazali tutaj przyjść...

Oby jak najmniej takich sytuacji :)

A co do klientów, to zupełna racja - jego sprawa, jak wydaje swoje pieniądze - nie na wszystko mamy wpływ...
Damian Hajduk

Damian Hajduk TSL, SCM, PM, MICE :
projekty,
organizacja,
koordynacja, ...

Temat: Czy brak współpracy ze strony klienta prowadzi do...

Marcin Krukar:

Racja, ale niestety czasem na tym cierpią uczestnicy.
To oczywistośc. Nawet nie tyle czasem, co w jakimś stopniu praktycznie zawsze.
Szczególnie w sytuacji, kiedy z klientem jest kontakt tylko przez jedną osobę, a ta nie "przepuszcza" informacji dalej.
Coż można poradzić, gdy osoba "odpowiedzialna" za przepływ informacji nie umie pracować. W zasadzie sama powinna się najpierw szkolić.
A potem staje się przed uczestnikami i dowiaduje się, że nie dostali ankiet przed szkoleniowych, programu szkolenia itd, bo im po prostu kazali tutaj przyjść...

Oby jak najmniej takich sytuacji :)
Są nieuniknione niestety, bo w wielu podmiotach są ludzie, którzy nie umieją a;no nie chcą wykonywać swojej aktualnej pracy.
A co do klientów, to zupełna racja - jego sprawa, jak wydaje swoje pieniądze - nie na wszystko mamy wpływ...
Żeby też była jasność - osobiście staram się unikać "straganiarstwa" jak tylko mogę. Dlatego, że bardzo lubię jak moja praca jest pożytkiem. I dla mnie i dla klienta.

Następna dyskusja:

brak tematu




Wyślij zaproszenie do