Wojciech Glanc

Wojciech Glanc EVENTY. Najbardziej
Charyzmatyczny
Tarocista Polski.
Hipn...

Temat: Pozyskiwanie klienta na szkolenia

Witajcie.
Zadam to pytanie, które dręczy chyba każdego.
Powiedzmy, że mam ciekawe szkolenia. Powiedzmy, że chcę docierać do klientów bezpośrednio a nie poprzez np agencje różnego rodzaju i maści.
Nie przeczę faktowi, że w moim przypadku współpraca z agencjami eventowymi etc była bardzo owocna, lecz w końcu nie w tym rzecz. To w efekcie końcowym zawsze agencja zbiera laury i referencje- a nie "wykonawca". Czy jest on artystą czy szkoleniowcem.

Dlatego postanowiłem zapytać bardzo konkretnie:
W jaki sposób docierać do klienta bezpośrednio?
Jakie działy w firmie powinny być moim targetem (zakładając, że nie znam szefa prywatnie)?

Gdzie znaleźć źródło dobrej informacji na temat firmy (żeby się nie okazywało, że jest to firma 5 osobowa szwaczek z jednym "managierem" Panem Heńkiem niegdyć s poczty)?

Czy ktoś jest w stanie doradzić co nieco?
Pozdrawiam
Tomasz W.

Tomasz W. Specjalista ds.
oprogramowania

Temat: Pozyskiwanie klienta na szkolenia

Witam,
swego czasu korzystałem z portalu przesyłającego informacje na temat szkoleń, a w zasadzie o przetargach na szkolenia. Bardzo przydatne na początku i miesiąc bezpłatne więc jest od czego zacząć nawet w sytuacji kiedy nie wiemy jaka branża nas interesuje albo kim tak naprawdę ma być grupa docelowa. Nie kontynuowałem abonamentu płatnego i w żadnym przetargu nie wziąłem udziału ale wpadło mi parę dobrych pomysłów na klientów:)

http://www.biznes-polska.pl/

Pozdrawiam

Tomek

konto usunięte

Temat: Pozyskiwanie klienta na szkolenia

Witam

Wybór zaczyna się od wyboru grupy docelowej.
Kogo chcesz szkolić? Czego chcesz uczyć?

Ocena firmy powstaje na podstawie wielu czynników,
oczywiście z czasem zdobędziesz doświadczenie.

I.
Forma "aktywna"
1. Wybierasz firmę,
2. Wchodzisz na jej stronę w necie, coś się dowiesz...
3. Dzwonisz z zapytaniem o osobę odpowiedzialną za:
np.:
- rozwój firmy,
- dział personalny,
- szkolenia.
To zależy głównie od rodzaju i wielkości firmy, jej struktury.
4. Na pewno warto się spotykac z ludźmi, bo tak budujesz relacje
i ta właśnie firma już Cię zna, a to ważne.
5. Potem sprzedajesz SIEBIE :-), od Ciebie zależy sukces.

II.
Inna forma "pasywna", to portale szkoleniowe takie jak np.:
- http://nf.pl
- http://edustacja.pl
Możesz na nich się ogłaszać w formie bezpłatnej, a także płatnej.
Koszty są różne, ale warto zaistnieć.

Zastanów się nad strategią swojej firmy.

Trzymam kciuki:-)
Tomasz W.

Tomasz W. Specjalista ds.
oprogramowania

Temat: Pozyskiwanie klienta na szkolenia

Dzięki!! na pewno przyda się to nie tylko dla mnie ;)

Następna dyskusja:

Szkolenia z farmabiznes.pl




Wyślij zaproszenie do