konto usunięte

Budując biznes plan zakładamy sobie jakieś role w zespole by wliczyć wynagrodzenia osób/firm, które będą je pełnić. Jak uważacie czy lepszym rozwiązaniem dla powodzenia realizacji projektu jest:
a) pozostawienie funkcji biznesowych wewnątrz firmy, przez przypisanie wszystkich funkcji do członków zespołu,
b) outsourcing funkcji biznesowych, w których nie macie kompetencji albo nie czujecie się wystarczająco mocni?

Co decyduje o waszym wyborze - jakie elementy bierzecie pod uwagę analizując przewagę jednego nad drugim?

I na koniec - która z powyższych opcji jest według was bardziej ekonomicznym rozwiązaniem? Praktycznie rzecz ujmując czy przy tych samych pozycjach w biznes planie wychodzi wam, że outsourcing jest mniej czy bardziej opłacalny od insourcingu?
Daniel Kuczewski

Daniel Kuczewski Student, Ekonomia,
Informatyka, Sport

To chyba zależy w głównej mierze od rodzaju działalności i naszych kwalifikacji.

Jak ktoś ma w projekcie kiosk to zupełnie inna sprawa jakby miał fabrykę komputerów.
(może źle zrozumiałem pytanie jak tak to przepraszam)Daniel Kuczewski edytował(a) ten post dnia 21.02.10 o godzinie 20:29

konto usunięte

Daniel Kuczewski:
To chyba zależy w głównej mierze od rodzaju działalności i naszych kwalifikacji.

Jak ktoś ma w projekcie kiosk to zupełnie inna sprawa jakby miał fabrykę komputerów.
(może źle zrozumiałem pytanie jak tak to przepraszam)Daniel Kuczewski edytował(a) ten post dnia 21.02.10 o godzinie 20:29

Hint: Rozmawiamy tu o naszych projektach :)

Wyślij zaproszenie do