Jerzy Brańka

Jerzy Brańka inż.mechanik

Temat: ciekawe artykuły - przydatne informacje

Zakładowa Kontrola Produkcji na ALLEGRO !
1. eBook
2. Program zarządzania (procesy, procedury, formularze, grafika)
Katarzyna G.

Katarzyna G. MARKETING I PR I
E-COMMERCE

Temat: ciekawe artykuły - przydatne informacje

Pizza Dominium vs Social Media - case study http://adnews.pl/pizza-dominium-vs-social-media/
Katarzyna G.

Katarzyna G. MARKETING I PR I
E-COMMERCE

Temat: ciekawe artykuły - przydatne informacje

Bayer – światowy sukces polskich fanpage’y. Case study. http://adnews.pl/bayer-swiatowy-sukces-polskich-fanpag...
Anna S.

Anna S. RzetelnyRegulamin.pl

Temat: ciekawe artykuły - przydatne informacje

Tym razem polecam nasz artykuł na temat odbioru osobistego, który z pewnością przyda się wszystkim prowadzącym sklepy internetowe.

Czy odbiór osobisty jest lepszy od wysyłki towaru?

Już 12,5 mln Polaków odwiedza e-sklepy. Według badania Deloitte, aż 40 proc. z nas zamierza w ten sposób kupić prezenty świąteczne. Wciąż jednak spore grono osób nie ufa e-zakupom. Mimo, że prawo daje im coraz więcej możliwości bezpiecznego kupowania w sieci, wciąż wybierają one odbiór osobisty zamiast dostawy. Czy ta opcja zawsze jest najlepsza i na co należy uważać?

Najnowszy raport „Kupuję w internecie 2014” potwierdza stale rosnące zainteresowanie zakupami w sieci. Klienci cenią je przede wszystkim za możliwość szybkiego porównania ofert, 24-godzinną dostępność sklepów oraz szybką dostawę. Jednak wciąż 41 proc. internautów korzysta z możliwości odebrania towaru osobiście, wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2014. Gemius dla e-Commerce Polska”. Wybór tego rozwiązania wynika przede wszystkim z chęci sprawdzenia przez kupujących na miejscu jakości zakupionych produktów. W rzeczywistości nie jest to jednak konieczne, ze względu na możliwość zwrotu towaru bez żadnych konsekwencji w terminie do 10 dni od daty dostarczenia. Warto dodać, że po 25 grudnia czas ten zostanie wydłużony do 14 dni. Powodem tak dużej popularności odbioru osobistego jest również możliwość szybszego otrzymania towaru. Klienci zamawiający w sklepie internetowym, który ma siedzibę w tym samym mieście, w którym sami mieszkają, mogą otrzymać zakupione produkty jeszcze tego samego dnia. Decydując się na odbiór osobisty należy jednak mieć na uwadze, że w niektórych przypadkach, nie będzie przysługiwać nam prawo do zwrotu towaru.

Zamówienie nie jest zakupem
Podstawą prawną do zwrotu towarów zakupionych w internecie jest ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. To ona obecnie reguluje kwestie związane z rezygnacją z zakupu dokonanego w sieci. Zgodnie z jej brzmieniem, można zwrócić towary zakupione przez internet, nawet gdy kupujący umówił się na odbiór osobisty i dokonał płatności w lokalu przedsiębiorcy. Istotny jest fakt zawarcia umowa sprzedaży na odległość. Mimo, że taka transakcja bardzo przypomina zwykły zakup w sklepie stacjonarnym, to klientowi przysługują te same prawa, co osobom, które kupiły towar z dostawą do domu i zapłaciły za niego przed jego otrzymaniem. Sprawa wygląda zupełnie inaczej w momencie, gdy produkt zostanie jedynie zarezerwowany. Należy pamiętać, że czynność ta może nie być równoznaczna z zakupem, czyli zawarciem umowy sprzedaży. W takim przypadku transakcja jest traktowana jak każda inna sprzedaż w lokalu przedsiębiorcy, a możliwość zwrócenia towaru bez podania przyczyny zależy wyłącznie od dobrej woli sprzedającego. Przed zatwierdzeniem transakcji warto więc sprawdzić, z którą z tych czynności mamy do czynienia. Informacje o tym możemy znaleźć w regulaminie sklepu, a także powinno to jasno wynikać z komunikatów na stronie internetowej sklepu podczas składania zamówienia, jak i późniejszej korespondencji e-mail. Sama czynność rezerwacji towaru nie powinna nieść za sobą żadnych zobowiązań w stosunku do klienta. W przypadku rezerwacji, lepiej dokładniej ocenić jakość towaru na miejscu, gdyż po jego opłaceniu jedyne uprawnienie, jakie będzie przysługiwać to reklamacja. Okazuje się, że również sami sprzedawcy mają problem ze zrozumieniem przepisów. Częstym błędem, jaki popełniają, jest traktowanie odbioru osobistego jako zakupu w sklepie stacjonarnym, przy czym sam proces składania zamówienia nie różni się od procesu rezerwacji. Takie postępowanie może narazić ich na posądzenie o stosowanie nieuczciwych praktyk rynkowych i skutkować sankcjami od UOKiK.

Zakupy internetowe cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. Najgorętszy okres dla e-sklepów, to zbliżające się właśnie Święta Bożego Narodzenia. Większość sprzedawców odnotowuje wówczas największą liczbę transakcji. Zanim jednak zdecydujemy się na przedświąteczne zakupy w sieci, warto pamiętać o przysługujących nam prawach oraz uważnie czytać treść umów zawieranych przez internet.
Krzysztof Jamry

Krzysztof Jamry Trader/Desk Officer,
Profit Trading
Investing

Temat: ciekawe artykuły - przydatne informacje

Witaj serdecznie,

Zapraszam Ciebie do obejrzenia analizy tygodniowej Roberta.

Sprawdź co może jeszcze przynieść jeszcze ten tydzień na Rynkach Finansowych. Zobacz jak obecnie wygląda jego pozycja na GPBUSD z zyskiem już około 200 pipsów. Dowiedz się, dlaczego w tym tygodniu tak ważna jest środa oraz piątek. Zobacz także jak postrzega on sytuację techniczną na parach EURUSD, DAX, GBPUSD, USDJPY, USDCAD i NZDUSD.

Atrakcji na pewno jeszcze w tym tygodniu na rynkach nie zabraknie i zmienność jest gwarantowana. A zmienność to zyski dla Tradera.

Analizę możesz zobaczyć pod tym linkiem:

http://robertsmug.pl/analizatygodniowa



Pozdrawiam
Krzysiek
Anna S.

Anna S. RzetelnyRegulamin.pl

Temat: ciekawe artykuły - przydatne informacje

Czy klient powinien otrzymać regulamin e-sklepu w formie PDF? Czy towar wykonany na zamówienie można zwrócić? Jak zabezpieczyć się przed nieuczciwymi kupującymi? Co zrobić z mailami od Stowarzyszenia na Rzecz Konsumentów?

Zachęcam do lektury wywiadu: http://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/a/pytania-co-do-ust...
Anna S.

Anna S. RzetelnyRegulamin.pl

Temat: ciekawe artykuły - przydatne informacje

Jak zgodnie z prawem sprzedawać w mediach społecznościowych?

Globalne obroty ze sprzedaży za pośrednictwem mediów społecznościowych osiągnąć mają w 2015 roku wartość aż 30 miliardów dolarów. Także w Polsce zaczyna się zauważać ogromny potencjał handlowy tego kanału. Jednak nie wszyscy sprzedający zdają sobie sprawę z tego, że tam także obowiązują przepisy. Ich nieprzestrzeganie może kosztować 5 tys. zł kary lub grzywnę w wysokości 10 proc. przychodów za poprzedni rok. Jak zatem nie łamiąc prawa sprzedawać przez Facebooka, Twittera czy Pinteresta?

Cały artykuł znajdą Państwo tutaj: http://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/a/jak-zgodnie-z-pra...

W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.
Krzysztof Jamry

Krzysztof Jamry refernt, Bank
Spółdzielczy

Temat: ciekawe artykuły - przydatne informacje

Witaj,
Zobacz VIDEO Roberta w którym pokazuje prosty system inwestycyjny generujący BARDZO FAJNE ZYSKI.

Poznaj jego 7 zasad skutecznego inwestowania.

Video możesz zobaczyć pod tym linkiem:

http://robertsmug.pl/video1

Ale to nie wszystko. Zostaw pod filmem komentarz, napisz co sprawa Ci największą trudność w inwestowaniu.
Wśród wszystkich osób, które napiszą komentarz Robert rozlosuje dostęp do Video, w którym omawiam jeden z jego systemów inwestycyjnych na parę GBPUSD.
System ten w zeszłym roku wygenerował stopę zwrotu na poziomie 40% przy obsunięciu kapitału tylko 10%.

Obrazek


Zobacz film pod linkiem poniżej i zostaw komentarz.
http://robertsmug.pl/video1

Pozdrawiam
Krzysiek

konto usunięte

Temat: ciekawe artykuły - przydatne informacje

Witaj,
Już w najbliższy piątek ( 06.03.2015 r.) Robert zaprasza Cię na live trading, na którym pokaże Ci swoją strategię gry po publikacji jednych z najbardziej zmiennych danych.
O tym jak możesz uczestniczyć w tym spotkaniu, jakie wyniki ma system jaki Robert pokazuje oraz co możesz jeszcze zyskać przeczytasz tutaj:
http://robertsmug.pl/webinar
Aha dodatkowo odbierz 100 PLN od nowego brokera z jakim Robert rozpoczął współpracę jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś.
O wszystkim przeczytasz tutaj:
http://robertsmug.pl/webinar
Do zobaczenia na webinarze
Karolina
Krzysiek Falafel

Krzysiek Falafel menager call center,
Profit

Temat: ciekawe artykuły - przydatne informacje

Już w najbliższą środę (11.03.2015 r.) o godzinie 19.00 Robert organizuję bezpłatny webinar.



Przygotował specjalne Video Zaproszenie, na którym omawiam dokładnie czego będziesz mógł się konkretnego nauczyć.

To będzie jeden z najlepszych webinarów jaki prowadził w ostatnim czasie. Stawiam przede wszystkim na wiedzę

i na podniesienie Twojej świadomości inwestowania. Takiego webinaru nie prowadził jeszcze nikt w naszym kraju.



Zobacz zaproszenie i zapisz się na bezpłatny webinar pod tym linkiem.

http://bit.ly/spotkanielive



Do zobaczenia!

Krzysztof



P.S. Webinar nie będzie nagrywany, dlatego warto abyś się na nim pojawił!
Anna S.

Anna S. RzetelnyRegulamin.pl

Temat: ciekawe artykuły - przydatne informacje

Jak rozwiązać spór z e-sklepem w Polsce i w całej UE?

Zakupy przez internet robimy coraz chętniej, zarówno w polskich jak i zagranicznych e-sklepach. Więcej możliwości zakupowych to więcej transakcji, a także więcej ewentualnych reklamacji i sporów. Jak je rozwiązywać w sklepach bez granic?

Zapraszam do przeczytania materiału na ten temat: http://mediarun.com/pl/digital/e-commerce/jak-rozwiaza...
Katarzyna G.

Katarzyna G. MARKETING I PR I
E-COMMERCE

Temat: ciekawe artykuły - przydatne informacje

Rzadko się zdarza, aby światowy Gigant z wyprzedzeniem informował o wprowadzanych zmianach. Tym razem jest inaczej. Google zapowiedział, że 21 kwietnia wejdzie w życie nowy algorytm oceniający stopień dostosowania stron do urządzeń mobilnych.
Co się zmieni, czy zmiany będą miały wpływ na pozycję Twojej strony. O tym wszystkim piszemy na naszym blogu:

http://adnews.pl/google-zapowiada-zmiany/
Anna S.

Anna S. RzetelnyRegulamin.pl

Temat: ciekawe artykuły - przydatne informacje

Bezpłatnego zwrotu towaru oczekuje 73 proc. kupujących online. Jednak według prawa koszt ten pokrywa kupujący, a e-sklep zwraca koszty zakupionego towaru wraz z kosztami pierwszej przesyłki. Okazuje się, że w praktyce bywa często inaczej. Kto, ile i w jakich sytuacjach płaci za zwroty?

Zainteresowanych zagadnieniem odsyłam do naszego materiału:http://www.prawo.egospodarka.pl/122444,E-commerce-kto-...
Katarzyna G.

Katarzyna G. MARKETING I PR I
E-COMMERCE

Temat: ciekawe artykuły - przydatne informacje

Czy moja strona otrzymała filtr? http://adnews.pl/pozycja-twojej-strony-w-google-nagle-...
Jerzy Brańka

Jerzy Brańka inż.mechanik

Temat: ciekawe artykuły - przydatne informacje

http://www.isostart.pl

Zakładowa Kontrola Produkcji .
1. eBook
2. Program zarządzania (procesy, procedury, formularze, grafika)

Artykuły, programy i publikacje dla mikro oraz małych Organizacji.
Projektowanie i wdrożenie stron oraz mini sklepu lnternetowego.
Jakościowa pomoc w e-marketingu.
http://www.doroplus.blogspot.com
Anna S.

Anna S. RzetelnyRegulamin.pl

Temat: ciekawe artykuły - przydatne informacje

Regulamin wszystko przyjmie, ale prawo nie wszystko wybaczy

Liczba polskich e-sklepów stale rośnie. Rynek e-commerce cechuje obniżony próg wejścia, dlatego wiele osób mających pomysł na własny biznes próbuje swoich sił w założeniu firmy handlującej w sieci. Niestety, nie wszyscy e-przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z tego, jak ważna jest treść regulaminu ich e-sklepu, w którym muszą być zawarte kluczowe kwestie związane z jego funkcjonowaniem. Panuje wręcz przekonanie, że w takim regulaminie można umieścić wszystko, co przyjdzie nam do głowy. Rzeczywistość jest jednak zupełnie inna.

Zachęcam do lektury całości materiału: http://manager.inwestycje.pl/it_ebiznes/Regulamin-wszy...
Anna S.

Anna S. RzetelnyRegulamin.pl

Temat: ciekawe artykuły - przydatne informacje

Rozpoczął się czas, w którym odbywa się wiele imprez kulturalnych, sportowych, festiwali muzycznych czy filmowych. Wiele z nich to wydarzenia masowe, organizowane dla miłośników z całego kraju, często dosyć kosztowne. Coraz częściej bilety na takie imprezy kupujemy przez internet. Warto wiedzieć, że z ich zwrotem może być problem.

Miłośnicy kultury, kibice sportowi, chcący nabyć najlepsze miejsca na swoje ulubione imprezy, często kupują bilety nawet z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Jednak niezależnie czy takie bilety zostały zakupione dużo wcześniej czy tuż przed samą imprezą, zawsze może dojść do sytuacji, w której konsument będzie chciał taki bilet zwrócić. Czy może to zrobić i odzyskać pieniądze?

Zachęcam do lektury całości materiału: http://manager.inwestycje.pl/ecommerce/E-commerce-Zwro...
Anna S.

Anna S. RzetelnyRegulamin.pl

Temat: ciekawe artykuły - przydatne informacje

Badania pokazują, że 1/3 Polaków organizuje wakacje z biurem podróży. Coraz więcej z nas robi to za pośrednictwem internetu. Czy kupując imprezę turystyczną online konsument ma te same prawa co klient nabywający wakacje w stacjonarnej placówce?

Zainteresowanych odsyłam do naszego materiału: http://manager.inwestycje.pl/ecommerce/E-commerce-Zani.... Warto wiedzieć, jeszcze przed zakupem wycieczki online!
Anna S.

Anna S. RzetelnyRegulamin.pl

Temat: ciekawe artykuły - przydatne informacje

Zgubiłeś lub skradziono Ci rzeczy podczas wymarzonego urlopu? Sprawdź kto ponosi za to odpowiedzialność!

Słońce, woda, morskie powietrze, luksusowy hotel. Idealny scenariusz letniego lenistwa. Niestety, czasem błogi wypoczynek zostaje przerwany przez nieoczekiwane wydarzenie jakim jest zgubienie lub kradzież rzeczy np. z hotelowego pokoju. Co zrobić w takiej sytuacji i kto ponosi za to odpowiedzialność? Jak chronić nie tylko swoje rzeczy ale i prawa?

Więcej na: https://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/a/zgubiles-lub-skra...
Patrycja Dados

Patrycja Dados McCarthy & Taggart
Group

Temat: ciekawe artykuły - przydatne informacje

Zapraszam na naszego bloga. Poruszamy zarówno tematy z zakresu księgowości, jak i dotyczące rejestracji i prowadzenia spółek handlowych. Polecam np.: artykuł o wynagrodzeniu członków zarządu spółki z o.o.: http://mctgroup.eu/blog/wynagrodzenie-czlonkow-zarzadu... Pozdrawiam i zapraszam do lektury!



Wyślij zaproszenie do