Marius Wysocky

Marius Wysocky Restaurant Manager /
Real Estate -
Nieruchomości / DJ /

Temat: Europejskie Forum Nowych Idei w CNN, The Economist i...

PKPP Lewiatan rozpoczyna międzynarodową kampanię promującą Europejskie Forum Nowych Idei, które odbędzie się pod koniec września br. w Sopocie. Kampania informująca o tym międzynarodowym spotkaniu środowisk biznesowych obejmie zarówno telewizję, jak i prasę. Będzie prowadzona w czerwcu na antenie CNN oraz na łamach The Economist i Financial Times.

Kampania jest adresowana do liderów biznesu, przedstawicieli środowiska polityki, kultury i mediów, którzy mogą być zainteresowani tematyką sopockiego Forum. Jej celem jest zainteresowanie Europejskim Forum Nowych Idei jako miejscem ważnej debaty na temat najistotniejszych wyzwań ekonomicznych i cywilizacyjnych Europy i świata. Kampania wskazuje na najważniejsze z pytań, dotyczących przyszłości Europy, w tym jej miejsca i roli w świecie, kolejnych etapów integracji, problemu przywództwa i konkurencyjności.

„Kampania ma zachęcić międzynarodowe środowisko biznesu do przyjazdu do Sopotu. Ma też pokazać, że chcemy uczestniczyć w toczącej się dyskusji na temat przyszłości Europy i mamy w tej kwestii wiele do powiedzenia”, powiedziała Henryka Bochniarz, prezydent PKPP Lewiatan.

15-sekundowe spoty będą emitowane na antenie CNN od końca maja przez 4 tygodnie, a następnie na przełomie sierpnia i września. Reklamy prasowe ukażą się w czerwcowych wydaniach dziennika Financial Times oraz tygodnika The Economist.

Kampanię przygotowała agencja Marketing & Communications Consultants, media zaplanowała agencja New Communications.