konto usunięte
Temat: Zlecenie dla Call Center 2017
Octopus Call CenterOctopus Call Center jest firmą dla której szczególnie ważne jest zadowolenie naszego Klienta. Nasza misja zawiera się w jednym zdaniu „Wiele Rozwiązań – Jeden Cel”, co jest po części odniesieniem do naszego logo – ośmiornicy.
Dlaczego Właśnie My?
Kluczowe jest dla nas, tak jak wcześniej pisaliśmy, zadowolenie naszych Partnerów biznesowych. Jako firma młoda i dynamiczna działamy nieszablonowo – dzisiejszy świat biznesu przy swoim dynamizmie to przede wszystkim umiejętność szybkich zmian, elastyczności w działaniu oraz reagowaniu na trendy, jakie się pojawiają.
Kolejnym naszym atutem są pracownicy – to młoda kadra, pełna zaangażowania, nie bojąca się wyzwań i pełna kreatywności. To daje gwarancję osiągniecia obopólnych sukcesów. Nasi pracownicy mają świadomość tego, że budują sukces i markę firmy.
Realizacja Projektów
Octopus Call Center realizuje projekty związane z obsługą klienta jak i sprzedażą produktów związanych z branża energetyczną, branżą chemiczną oraz produktów obsługi prawnej. Pozwala nam to na wewnętrzne dzielenie się doświadczeniami, co przekłada się na umiejętności wyszukania rozwiązań najbardziej korzystnych dla naszych Partnerów.
System Informatyczny
Korzystamy z nowoczesnych systemów informatycznych pozwalających na skuteczną realizację projektów o różnym stopniu zaawansowania które umożliwiają bieżącą ocenę efektywności oraz jakości na dedykowanych kampaniach.
Oferta dla Klienta
Sprzedaż i dosprzedaż
Nasz zespół to zespół profesjonalnych sprzedawców wyspecjalizowanych w obsłudze klientów segmentu B2B oraz B2C. Posiadamy narzędzia pozwalające na pełną realizację procesów sprzedażowych, jesteśmy w stanie również dopasować systemy zgodnie z wymaganiami Klienta
Kampanie związane ze sprzedażą i dosprzedażą
Sprzedaż produktów i usług – pełna prezentacja oferty, negocjacje handlowe.
Rejestracja zamówień dla Klienta.
Możliwość generowania leadów i pełna obsługa sprzedażowa.
Obsługa posprzedażowa i wsparcie sprzedaży
Inicjowanie wizyt poprzez kontakty telefoniczne
Umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych
Umawianie spotkań dla doradców finansowych i ubezpieczeniowych
Umawianie spotkań dla serwisantów
Aktualizacja baz danych na potrzeby Klienta.
Outsourcing procesów
Octopus Call Center oferuje także możliwość outsourcingu pełnych procesów, co pozwala Partnerom biznesowym przede wszystkim zwiększyć efektywność i produktywność operacyjną procesów, jak i zoptymalizować koszty związane z zapewnieniem odpowiedniej obsługi, rekrutacji oraz szkoleń
Procesy oustourcowane:
Pełna windykacja należności
Infolinia obsługowo – sprzedażowa
Możliwość realizacji procesów backupowych : procesy reklamacyjne, korespondencja z klientem ( mail, chat )
Zapraszam do kontaktu
Anna Węgrzynowska
tel.795618780