Wegner Katarzyna

Wegner Katarzyna Mediator. Biegły
rzeczoznawca ds.
jakości obuwia i
odzieży.

Temat: Reklamacja odzieży/obuwia. Consulting rzeczoznawcy.

Serdecznie witam w grupie "Współpraca biznesowa".

Reklamacja jest zjawiskiem powszechnym.
Nierzadko w toku reklamacyjnym potrzebna jest opinia ekspercka.

Kiedy?
1. W konfliktach między przedsiębiorcami pomocą służy ekspertyza rzeczoznawcy z uprawnieniami biegłego sądowego lub skarbowego.
2. W sytuacji, gdy Sprzedawca odrzuci zasadność reklamacji, dla Konsumenta nie musi to oznaczać końca reklamacji. Po uzyskaniu opinii może otrzymać zwrot pieniędzy lub wymienić towar na nowy, wolny od wad.
3. Z usługi opiniowania jakości może także skorzystać Sprzedawca po sporządzeniu wniosku reklamacyjnego z Konsumentem. Niejednokrotnie opinia jest konieczna do dalszych postanowień w reklamacji.

Więcej na
http://wegner-rzeczoznawca-odziez-obuwie.pl/

Zapraszam do konsultacji o tej problematyce.