Marek Gorecki owner, BH KAM-PL
Temat: Potrzebne wsparcie marketingowe - unikalna usługa m.in....
Technicznie działa podstawowa wersja (wymagająca wstępnie manualnego wsparcia od użytkownika); strona www, materiały: teksty, infografiki, klip video na stronę, ulotka, plakat, w przygotowaniu.Za kilka miesięcy będzie działać i docelowa wersja – poza normalnym połączeniem użytkownik nie będzie robić nic dodatkowo, a każde wykonane - czy w kraju czy w roamingu (warunek: MUSI mieć lokalną kartę SIM z kraju pobytu) - będzie według najlepszych taryf:
zamiast połączenia bezpośredniego będą zrealizowane dwa połączenia pośrednie (zasada CallingCard).
W pełnej wersji z punktu widzenia użytkownika działa to tak samo jak normalny roaming, tylko kosztuje mniej, dużo mniej.
Rozwiązanie jest chronione zgłoszeniem patentowym.
Jest sporo pomysłów jak to sprzedawać - rozpoczynamy od Polski, ale główny target to dowolnie szeroko rozumiana zagranica: ludzie dzwoniący poza swój kraj i podróżujący (zawsze drogi roaming).
Kłopot w tym jak taką usługę sprytnie przedstawić - móc zacząć sprzedawać wersję prostą, ale i wspomnieć o docelowej.
Niestety jestem już przesiąknięty tematem i nie mam za grosz świeżego spojrzenia – jak też pomysłu jak to przedstawić na tyle prosto, żeby było zrozumiałem ale też nie być potem posądzonym o ukrywanie czy pomijanie istotnych szczegółów (których 'trochę' jest).
Jeżeli ktoś czuje się na siłach podjąć takie wyzwanie chętnie przejdę na bezpośredni kontakt, aczkolwiek równie chętnie przeczytam bardziej fragmentaryczne uwagi, które ktoś może zechce zamieścić.
Marek Górecki