Sebastian Sadowski-Romanov

Sebastian Sadowski-Romanov CEO | ITRO Export
Solutions

Temat: OTWARTY KONKURS NA EKSPORTOWE LOGO POLSKI

Szukamy tożsamości dla marki "made in POLSKA"

Chciałbym zainteresować Państwo niekomercyjnym przedsięwzięciem - Konkursem „Eksportowe LOGO Polski”, więcej informacji na temat konkursu znajdą Państwo na stronie http://eksportowelogopolski.pl.

1. Marka „made in Poland” – „wyprodukowane w Polsce” musi być zrobiona w Polsce.
2. Eksportowe Logo Polski – ma być znakiem wspólnym dla wszystkich akcji promocyjnych, a nie zastąpić istniejące logotypy.
3. Godło Narodowe lub Flaga Państwowa– nie jest symbolem, które nieodpłatnie i bez ograniczeń może być używane do promocji.

Wierzę w to, że największym skarbem Polski jest kreatywność, przedsiębiorczość i wola spontanicznego zaangażowania w dobrą sprawę, której przykładem znanym na całym świecie jest Polska solidarność.

Zgłoszenia do konkursu prosimy przesyłać na adres mailowy:
konkurs@eksportowelogopolski.pl
http://eksportowelogopolski.pl


Przedmiotem konkursu jest zaprojektowanie i opracowanie projektu
graficznego logo, promujące Polskę na arenie międzynarodowej,
które będzie miało zastosowanie do celów identyfikacyjnych,
popularyzatorskich, promocyjnych, korespondencyjnych i
komercyjnych.



Obrazek


http://www.eksportowelogopolski.pl
http://goldenline.pl/forum/made-in-polska/dolacz
https://www.facebook.com/eksportowelogoPL