Paula
Myśliwiec
Project Manager,
Platinium Cast
Temat: LOOK@MOBILE WARSZAWA 27.06 CAŁODNIOWE WARSZTATY
ZAPRASZAM NA CAŁODNIOWE WARSZTATY Z BUSINESS CASE'AMI I PRACĄ W GRUPACHTermin: 27 czerwca, godz. 09.00- 17:10
Miejsce: Businessman Institute, Ul. Trakt Lubelski 40A
Strona www oraz rejestracja:
http://platiniumcast.pl/look-mobile-praktyczne-warszta...
PROGRAM WARSZTATÓW
9:00-9:15 Powitanie uczestników
9:15-10:00 Mobile w pigułce:
dlaczego warto korzystać z rozwiązań mobilnych
rynek mobilny w Polsce i na świecie
konsument w świecie mobilnym:
kim są użytkownicy smartfonfów, tabletów
jak korzystają z urządzeń
zachowania i potrzeby posiadaczy smartfonów
multiscreening i multitasking
10:00-11:00 Marka FMCG w świecie mobilnym:
wybrane narzędzia komunikacji mobile: SMS, Reklama mobilna, Kody QR, NFC, Augmented reality
zasady dot. obecności marki w świecie mobilnym
mobile a komunikacja zintegrowana marki
11:00-11:15 Przerwa kawowa
11:15-12:45 Aplikacja dla marki czy serwis mobilny?
czy moja marka potrzebuje aplikacji czy serwis mobilnego - jaką strategię rozwoju wybrać?
zalety i wady aplikacji mobilnych
zalety i wady serwisów mobilnych
co to znaczy „responsive design”?
jak przygotować dobry landing page pod kątem kampanii a jak dobrą stronę produktową
aplikacja to nie wszystko – czym jest marketing aplikacji?
przykłady najlepszych aplikacji wizerunkowych, brandingowych, produktowych – case study
12:45-14:00 Reklama mobilna w praktyce:
Jak działa reklama mobilna – zalety, możliwości, przyszłość
Efektywność kampanii mobilnych
Podstawowe formaty reklamowe
Wykorzystanie rich-media
Największe grzechy reklamy mobilnej
Planowane i realizacja kampanii
Przykłady ciekawych kampanii mobilnych – case study
14:00-14:30 Przerwa obiadowa
14:30-15:15 Wykorzystanie dynamicznej geolokalizacji w celu stymulowania sprzedaży w POS
Techniki wsparcia retail:
- geolokalizacja - dotarcie do użytkowników tuż przed podjęciem decyzji zakupowej przy półce
- mobilne gazetki handlowe
- mobilne programy lojalnościowe
- wykorzystanie tagów NFC
15:15-16:20 PRACA W GRUPACH ROBOCZYCH
Przygotowanie koncepcji kampanii mobilnej lub funkcjonalności aplikacji mobilnej przy określonych założeniach briefu
16:20-16:50 Shopper marketing = mobile marketing. Business case’y.
- dlaczego shopper marketing = mobile marketing?
- jak zgrać internet desktopowy z mobile'em?
- czy kampania mobile mogą być czymś więcej niż tylko wisienką na torcie kampanii mediowych?
- gdzie i po co robić kampanie w mobile?
- dlaczego warto być w kieszeni kupującego?
- co można, a czego nie można pokazywać w mobile?
- jak stworzyć synergię pomiędzy kampanią offline, online web i online mobile?
16:50-17:10 Podsumowanie warsztatu, panel DYSKUSYJNY
Prowadzący:
KATARZYNA BEDNARSKA
Ekspert w dziedzinie mobilnego marketingu, blogerka i tester aplikacji mobilnych. Koordynuje niestandardowe akcje związane rich media oraz augmented reality. Obecnie odpowiedzialna za stworzenie i rozwój sieci reklamowej na tablety w spółce Optizen Labs.
Prelegent na konferencji Pulsu Biznesu, IAB oraz prowadząca warsztaty dla domów mediowych.
RAFAŁ STASZKIEWICZ
Doświadczony menedżer, przedsiębiorca, ekspert z zakresu budowania strategii, brandingu, komunikacji marketingowej oraz wykorzystania nowych technologii (Internet, mobile). Partner i Country Manager sieci reklamy mobilnej Adello Polska, założyciel i CEO agencji mobile marketing – Mobilizer. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze marketingu. Doktorant Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Prelegent, wykładowca, trener z zakresu budowania strategii, brandingu i nowoczesnej komunikacji marketingowej na ogólnopolskich konferencjach, studiach podyplomowych oraz w ramach projektów UE.
TOMASZ SZULKOWSKI
Odpowiedzialny za produkt reklamowy, strategie sprzedaży i budowanie relacji biznesowych z kluczowymi reklamodawcami. Inicjuje działania new business z firmami nie wykorzystującymi do tej pory Mobile Marketingu. W branży mediowej pracuje od ponad 12 lat, początkowo związany z branżą out-of-home media, później wydawniczą (Forbes, Polityka) oraz digital (portal o2.pl). Absolwent SGH.
WITOLD SIEKIERZYŃSKI
Kierownik Działu Marketingu Usług Dodanych i Zarzadzania Kontentem w T-Mobile. Od piętnastu lat w branży telekomunikacyjnej odpowiadał zarówno za działania z zakresu marketingu relacji (wdrażanie i prowadzenie programów lojalnościowych, campaign management), jak i rozwój usług dodanych (w tym z obszaru usług finansowych i NFC). Z wykształcenia psycholog ekonomiczny specjalizujący się w komunikacji i zarządzaniu relacjami (jak wykładowca współpracuje m.in. z Wydziałem Psychologii UW, SWPS i KSSI PAN). W wolnym czasie aktywnie uczestniczy w działaniach non-profit w zakresie kultury (jest jednym z opiekunów Nagrody Literackiej im. Janusza A. Zajdla).