Łukasz Kot

Łukasz Kot Współwłaściciel,
InterConnect S.C.

Temat: Klub Rozwoju Przedsiębiorczości

Zakładając działalność liczą się dla nas dwie strony biznesu:
1. Zysk czyli: Jak najwięcej zarobić? Jak przyciągać do swojej firmy Klientów?
2. Koszty czyli: Jak zminimalizować koszty ponoszone przy tym zarabianiu?

Naszej własnej kreatywności w kwestii pomysłu na biznes nic nie zastąpi. Wielu Przedsiębiorców zapomina jednak o punktach 1 oraz 2 i mając wyłącznie pomysł bez kilku kanałów dystrybucji dochodzą w końcu do wniosku, że można było się lepiej przygotować do prowadzenia własnego biznesu. Właśnie to jest powodem, poprzez który aż 90% nowo powstających działalności "umiera" do 2 lat (wg. GUS).

Aby pomóc młodym Przedsiębiorcom w obu punktach stworzyłem portal http://www.DniOtwarte.com umożliwiający każdej firmie zadbanie o możliwie innowacyjną promocję jak i minimalizację kosztów z nią związanych. Możliwości te opisane są w zakładkach:
- Klubowe Profity (http://www.DniOtwarte.com/klubowe_profity)
- oraz Jak To Działa (http://www.DniOtwarte.com/jak_to_dziala).
Projekt jest chroniony prawami własności intelektualnej i ma już skonsultowane oraz zatwierdzone wnioski pod dotację z programu innowacyjnej gospodarki (8.1 i 8.2). Posiadam już również kilku Przedstawicieli Handlowych oraz ok 55 Partnerów tworzących moją sieć sprzedaży na terenie całej Polski. Mam kilka kolejnych stale wdrażanych pomysłów umożliwiających większy rozwój Przedsiębiorcom ale chętnie wysłuchałbym również Waszych opinii.

Czy z Waszego punktu widzenia wprowadzilibyście w tym wszystkim jeszcze jakieś poprawki lub dodali nowe możliwości dla Przedsiębiorców? Co sądzicie o tym pomyśle?
PS. Wiem, że mam słabego grafika ale za niedługo powstanie całkowicie nowa szata graficzna i wszystko się zmieni :)

konto usunięte

Temat: Klub Rozwoju Przedsiębiorczości

Według mnie bardzo fajna, pozytywna inicjatywa. Pewnie dołączę w najbliższym czasie. Moim zdaniem warto byłoby przy poszczególnych profitach członkostwa napisać skąd one się wzięły (np abonament komórkowy, czy nowy samochód). odnośnie samochodu napisałbym coś więcej (każdy czy wybrane marki, modele, dlaczego tak a nie inaczej?). Ogólnie chodzi o to, że za mało informacji, co może powodować, że ludzie chcący się zarejestrować będą nieufni, ja także.

Wiadomo, że nikt nie sprzeda nowego auta o 15 % taniej, bez czerpania z tego jakichkolwiek korzyści. Warto o tym i o innych rzeczach dopisać kilka linijek.

Życzę powodzenia;-)
Łukasz Kot

Łukasz Kot Współwłaściciel,
InterConnect S.C.

Temat: Klub Rozwoju Przedsiębiorczości

Twoje sugestie znajdą się w portalu jeszcze w tej, nieco prostej wersji - bardzo Ci dziękuję bo zdecydowanie się z Tobą zgadzam.
W dużym skrócie tutaj wyjaśnię, że chodzi o zebranie odpowiednio dużej liczby osób aby coś zrobić/kupić dzięki czemu cała ta grupa otrzymuje spore rabaty. W abonamentach komórkowych mam już sprawę jasną i klarowną dzięki sporej sprzedaży. W kwestii samochodów współpracuję z firmą, która dla marek typu: Audi, BMW, Skoda, VW ma wynegocjowane dla swoich Klientów takie właśnie rabaty.
Jeśli znajdę na rynku kolejną firmę, z którą można by zrobić tak dobry wspólny interes to na pewno od razu znajdzie się to w moim portalu.

Bardzo Ci dziękuję za opinie!

Następna dyskusja:

Klub Biznesu




Wyślij zaproszenie do