Temat: Firmy z wlasna struktura sprzedazowa - szukam
Witam,
mogę Państwu zaproponować współpracę z call center Red Bean "La Terre" Sp z o.o.
RED BEAN Financial Services jest spółką, która powstała w 2006 roku. Początkowo firma działała jedynie w branży informatycznej, oferując m.in. tworzenie witryn i sklepów inetrnetowych. Stopniowo, korzystając z długoletniego doświadczenia i kontaktów,
jakim dysponuje główny udziałowiec firmy – spółka La Terre, pojawiło się wiele możliwości rozszerzenia oferty na usługi związane z uruchomieniem systemów wspomagania e-płatności
oraz szeroko rozumianego wsparcia sprzedaży, mi.in.firnansowej, ubezpieczeniowej oraz teleinformatycznej, przy wykorzystaniu kontaktu z klientem poprzez własne Call Center.
Obecnie RED BEAN FS dostarcza w pełni profesjonalne rozwiązania interaktywne w zakresie e-biznesu i jego obsługi dla skutecznej promocji w Internecie. Dążeniem firmy jest poszerzenie oferty o produkty czołowych firm działających w różnych sektorach. RED BEAN FS jest nie tylko pośrednikiem w sprzedaży produktów, ale zapewnia także wsparcie procesu analiz w zakresie weryfikacji dokumentów i innych usług na zlecenie Klientów. Procesy te odbywają się w centrali firmy, w oparciu o własne systemy informatyczne i wykwalifikowany personel. Swoim partnerom i klientom RED BEAN FS zapewnia serwis najlepszy z możliwych, pozwalający na realizację ich założeń w prosty i dostępny sposób. Strategia firmy oparta jest przede wszystkim na znakomicie zorganizowanym Call Center,
wykorzystującym najlepsze światowe rozwiązania teleinformatyczne. Z punktu widzenia klientów atutem naszej firmy jest pełna elastyczność i maksymalne dopasowanie się do kontrahenta. Partnerstwo wszystkich stron i model współpracy win-win pozwala na nawiązanie i utrzymanie dobrych relacji wzajemnych, a optymalizacja procesów biznesowych i nasze oprogramowanie zapewnia dynamiczny rozwój, oszczędność czasu Zleceniodawcy, zadowolenie
pracowników, co w efekcie przekłada się na zadowolenie naszych klientów. Ponieważ RED BEAN FS dysponuje znakomicie wyposażonym Call Center, sprawdzoną bazą danych potencjalnych klientów oraz niezbędnym doświadczeniem, jest odpowiednio przygotowana do realizacji powierzanych jej strategii. Jesteśmy gotowi przejąć od kontrahentów całe procesy obsługi klienta, sprzedaży i zarządzania call center (Business Proces Outsorcing. Na podstawie przekazanych nam założeń opracowujemy kompleksowe rozwiązania, które doprowadzą do osiągnięcia celu przy minimalizacji kosztów pozyskania klienta. Wykorzystując doświadcznie i profesjonalizm naszych telemarketerów, przedstawiamy klientom ofertę naszych partnerów, z wyselekcjonowanymi pod ich kątem propozycjami i przekonujemy ich do nabycia produktów i usług naszych partnerów. Mając na uwadze ilość potencjalnych odbiorów, do których może dotrzeć jeden konsultant w ciągu jednego dnia (ok.400), czynią telesprzedaż bardzo dostępną i atrakcyjną rynkowo. Metoda sprzedaży poprzez telemarketing jest bardzo skuteczna, pozwala sprzedać nawet te
najtrudniejsze produkty i dotrzeć do odpowiednich grup docelowych, wyłonionych przy okazji kampanii.Wyniki wszystkich rozmów z klientami umieszczane są na bieżąco w specjalnych raportach,
do których firma zlecająca telesprzedaż ma dostęp i w każdym momencie kampanii może sprawdzić jej przebieg i skuteczność a także przeanalizować ewentualny powód braku zainteresowania ofertą.
Do naszych partnerów trafiają gotowe aplikacje, zawierające pełne dane teleadresowe wraz z informacjami niezbędnymi do sfinalizowania transakcji.W ten sposób firmy zlecające nam
telesprzedaż nie ponoszą kosztów związanych z uruchomieniem, czy reorganizacją własnych działów obsługi klienta, zatrudnieniem i szkoleniem pracowników, zakupem odpowiedniego oprogramowania i wdrażaniem systemów IT.
W przypadku jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt na priv, bądź na adres email: a.pietrowska@redbean.pl
W ramach usług pozyskania klientów oferujemy :
Badania :
· Telefoniczne badania rynku
· Benchmarking infolinii
· Monitoring działań BTL
· Badania satysfakcji klientów
· Badania opinii publicznej
· Mystery Shopping
· Analizy dotyczące pozyskania, utrzymania i strata klientów
· Badania konkurencji
· Badania marketingowe
- Znajomość marki
- efektywność kampanii rreklamowych
- segmentacja klientów
- testowanie produktów i usług
Sprzedaż :
· infolinie i telemarketing
· generowanie leadów
· sprzedaż przez telefon
· transakcje przez telefon
· wsparcie promocji w innych mediach
· umawianie spotkań
· kampanie SMS, MMS
· przyjmowanie zamówień
· rejestracje uczestników konferencji
· system rejestracji hotelowych
· windykacja
Podstawowe wymagania jakie spełnia nasze Call Center
· Nasze serwery wykorzystywane przez Call Center spełniają wymogi GIODO
· Obecnie zatrudniamy w Call Center 25 osób ;
· Mamy techniczne możliwości rozbudowy Call Center do 50 osób - przy naszych
doświadczeniach wiemy, że rozbudowa do tej wielkości zajmie nam to około 2 tygodnie
· Zdalne zarządzanie ruchem telefonicznym, tworzenie tzw. "kolejek oczekujących" i
automatyczny system wydzwaniania itp.
· dysponujemy rozwiązaniami technicznymi oraz gotowymi aplikacjami do zbierania danych podczas rozmów z klientami (mogą być wykorzystane w badaniach rynku ) i natychmiastowego przetwarzania je w pliki csv, txt - praktycznie zresztą w dowolny format wyjściowy.
· Dysponujemy własnymi bazami danych
· jesteśmy w stanie uruchomić kampanie internetowe celowane do potrzeb klienta i wspierać je z wykorzystaniem CC
· możemy uruchomić systemy sms'owe dedykowane do określonych kampanii i wzmocnić je działaniami Call Center
· możemy obsłużyć każdą bazę danych jaką otrzymamy
· mamy możliwości techniczne do prowadzenia windykacji
· jesteśmy na tyle elastyczni, że w zasadzie każde zlecenie opierające się o CC możemy przyjąć i zrealizować, nasze systemy są "otwarte" i z dużą łatwością możemy je modyfikować i dostosowywać do potrzeb zleceniodawcy.
Standardy naszych serwerów
· Klimatyzowana serwerownia z zespołem serwerów obsługujących przetwarzanie danych.
· Ciągły monitoring parametrów pracy serwerowni
· Stałe łącza o regulowanych parametrach przepustowości (gdy jest potrzeba przejęcia większego ruchu)
· Serwery VPN do obsługi połączeń z siecią/aplikacjami Klienta, wymiany danych
z poważaniem,
Aleksandra Pietrowska
Red Bean
Aleksandra Pietrowska edytował(a) ten post dnia 20.08.09 o godzinie 10:32