Wiktor Zemanek

Wiktor Zemanek Event
manager/Właściciel

Temat: Eventy

Witam.
Jesteśmy agencją promocji i rozwoju sportu. Poszukujemy firm które zechciały by zaprezentować swój profil na niezwykłej imprezie w katowickim spodku Testosteron męski maraton. to impreza skupiająca w sobie wszystkie elementy życia współczesnego mężczyzny między innymi szybkie samochody, sporty walki, militaria, oraz sporty extremalne. za te ostatnie jest odpowiedzialna nasza agencja i to właśnie do strefy sportów extremalnych chcemy zaprosić firmy które w swoim profilu posiadają odrobinę adrenaliny. Testosteron Męski Maraton to 2 dni pełne interaktywnych atrakcji i ponad 20,000 odwiedzających osób na takiej imprezie warto być.
Poszukujemy firmy która zechciała by wystawić swoje stoisko w strefie sportów extremalnych i zaprezentować swoją ofertę wśród przybyłych gości.

Więcej szczegółów udzielam telefonicznie pod numerem 504948439 zainteresowane osoby proszę o wysyłanie maili na wiktor@arthizm.com każdemu prześlemy bardziej szczegółową ofertę w formie prezentacji graficznej. Koszt udziału w imprezie jest minimalny a promocja naprawdę ogromna. Relacje z Testosteron męski maraton będą prezentowane miedzy innymi w TVN Turbo Antyradio, i wielu innych prestiżowych mediach.
Piotr Chmielewski

Piotr Chmielewski Wolny strzelec:
specjalizacja
nagłośnienie,
światło, foto...

Temat: Eventy

Zajmujemy sie realizacją live materiału video
Przekazami on-line, wideokonferencje, obsługą multimedialna imprez: kamery, projektory, plazmy. Współpracujemy również z firmami nagłośnieniowymi oraz oświetleniowymi
Również prowadzimy wynajem sprzętu: kamera FX1, mikser vizji Edirol V8 z osprzętem.

artet@poczta.fm
tel 502 634 860

konto usunięte

Temat: Eventy

Witam serdecznie,

Sigma Event to agencja eventowa z dolnego śląska. Staramy się innowacyjnie podchodzić do tematu imprez.

Jeżeli świadczysz usługi, które Twoim zdaniem są na swój sposób koncepcyjne i odbiegają od standardowego paintballa, czy quadów to zapraszamy do kontaktu.

info@sigma-event.pl

Na pewno nawiążemy owocną współpracę ;]

Pozdrawiam
Szczepan Czaniecki
właściciel
http://sigma-event.pl
m. 784 914 645
Robert Siedliński

Robert Siedliński Własciciel,
LUX-DRIVE WYNAJEM
AUT Z KIEROWCĄ
ROBERT SIEDL...

Temat: Eventy

PROPONUJEMY KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĘ EVENTÓW ZWIĄZANĄ Z LUKSUSOWYM PRZEWOZEM z punktu A do punktu B
VIP-ów,DJ-ów,osób ze Świata biznesu jak również prywatnych.

W OBECNEJ CHWILI POSIADAMY PROMOCYJNE STAWKI WYNAJMU NAJBARDZIEJ SPORTOWEJ LUKSUSOWEJ LIMUZYNY DOSTĘPNE NA NASZEJ STRONIE http://Lux-Drive.pl



Firma Lux-Drive wynajmuje luksusowe samochody wraz z kierowcą na wszelkiego rodzaju imprezy okolicznościowe i spotkania biznesowe na terenie całej Wielkopolski jak i również innych województw.Świadczymy usługi przewozowe na najwyższym, światowym poziomie.

Jesteśmy w stanie, dostosować się do każdego zamówienia indywidualnie. Cechuje nas elastyczność i pełna dyskrecja.Każdego klienta traktujemy indywidualnie.

Nasza ponad pięciometrowa najbardziej sportowa limuzyna klasy luksusowej,jaką jest Audi A8,została dodatkowo poddana stylizacji na Audi S8 by spełniać oczekiwania najbardziej wyjątkowych i wymagających klientów.

Obsługujemy wszelkiego rodzaju przejazdy okolicznościowe:





* przewozy z punktu A do punktu B
* Spotkania biznesowe
* Transfery lotniskowe
* Pokazy
* Delegacje
* Iventy
* Śluby, Wesela
* Studniówki
* 18-stki
* Rocznice
* Wieczory kawalerskie i panieńskie
* Randki, Zaręczyny
* Imprezy okolicznościowe (urodziny, imieniny, chrzciny)
* Oraz przewozy według indywidualnych życzeń klienta...







JEDNYM SŁOWEM-JESTEŚMY WSZĘDZIE TAM,GDZIE POTRZEBNY JEST LUKSUSOWY SAMOCHÓD.

kontakt telefoniczny 696-755-755
Maciej Rydz

Maciej Rydz Zu-shi Man

Temat: Eventy

Akademia kulinarna ZU-SHI
Z przyjemnością zapraszamy Państwa na szkolenie „Sushi.. jakie to proste!". Nasza oferta skierowana jest do osób, które kochają sushi i chciałyby zgłębić tajemnicę jego smaku, a także poeksperymentować w kuchni i poznać nowe kultury poprzez podniebienie.

Proponujemy Państwu spędzenie wolnego czasu w miłej i ciepłej atmosferze zabawy i relaksu. Nasze szkolenia to doskonały pomysł na spędzenie czasu z rodziną , przyjaciółmi czy z ukochaną osobą a także doskonały prezent.

Zajmujemy się również organizacją wyjazdów integracyjnych, eventów firmowych a także szkoleń dla grup zorganizowanych. Możemy przeprowadzić szkolenie w każdym miejscu w Polsce- mamy szeroką bazę lokali w których możemy zorganizować takie warsztaty, dysponujemy również lokalem w Gliwicach. Przeprowadzamy kursy w języku polskim i angielskim. Nasi kucharze to profesjonalni Sushi Masterzy z wieloletnim doświadczeniem, osoby dla których sushi i jego tajniki to pasja i hobby- które ciągle zgłębiają.

Nasze szkolenia są w pełni multimedialne, jesteśmy wyposażeni w kamery, telewizory i aparaty. Dbamy o to aby każda szkolona osoba miała dostęp do wszystkich informacji przekazywanych podczas kursu. Jesteśmy w stanie przeprowadzić szkolenia dla grup od 5 do 90 osób. Każdy z uczestników kursu otrzyma dyplom ukończenia szkolenia.

Zapraszamy do współpracy!
akademia@zu-shi.pl
788886624
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Eventy

Partnerzy Zarządzający, Coachowie i Trenerzy z firmy
Obrazek

mają przyjemność zaprosić Pana/Panią na spotkanie „Coaching jako metoda wsparcia pracowników” dla menadżerów restauracji i lokali gastronomicznych, które odbędzie się dn. 15 lutego 2011r. w Sali Szkoleniowej przy ul. Kierbedzia 4 w Warszawie w godz. 17:00-21:00.

Spotkanie ma na celu:
- zapoznanie menadżerów lokali gastronomicznych z procesem coachingu jako narzędziem rozwojowym wspierającym m.in. budowanie relacji i motywowanie pracowników gastronomii oraz rozwój postaw przywódczych i liderskich,
- rozwój osobisty poprzez zwiększenie świadomości swoich mocnych stron i naukę przeciwdziałania ograniczeniom,
- obserwację przykładowych sesji demonstracyjnych coachingu,
- stworzenie okazji do doświadczenia procesu jako klient w coachingu,
- wymianę doświadczeń między uczestnikami w zamkniętej grupie branżowej.

W programie:
- uczestnictwo w 3 mini warsztatach na temat coachingu;
- 1,5 godzinna sesja coachingowa (umówiona w najbardziej odpowiednim terminie) po spotkaniu,
- godzinna konsultacja rozwojowa z 2 doświadczonymi coachami (w trakcie trwania spotkania);
- zaproszenie do dwóch grup dyskusyjnych dot. coachingu i szkoleń na portalu GoldenLine.pl;
- tzw. serwis kawowy;

Koszt udziału w spotkaniu:
240 PLN/za osobę
200 PLN/os. w przypadku zgłoszenia do 31 stycznia 2011r.

Sprawdź osobiście jak działa coaching – niezwykłe narzędzie pomocne w pracy nad własną skutecznością – nie tylko w zawodzie menadżera, ale również w życiu osobistym.

Zapraszamy!

Więcej o prowadzących spotkanie można znaleźć na stronie http://tadopartners.pl ,na której znajdziecie Państwo również referencje i opinie naszych klientów.
Zapraszamy do odwiedzenia również profili Katarzyny i Michała na portalu Goldenline.pl:
http://www.goldenline.pl/katarzyna-wojcik58
http://www.goldenline.pl/michal-bloch2

konto usunięte

Temat: Eventy

Maciej Wieczorek obala 11 Mitów MLM!!!

Dowiesz się...

- ...dlaczego MLM często jest piramidą finansową,
- dlaczego szanse w tej branży są nierówne
- oraz jak powinieneś działać, jeżeli naprawdę chcesz zarabiać pieniądze.

Stare metody już dawno nie działają - dowiedz się, co znaczy prawdziwy nowoczesny MLM i jak Maciej w ciągu pierwszych 3 miesięcy dzialania w biznesie typu MLM zarobił ponad 60 tysięcy złotych!

Poznaj tajniki MLM-u XXI wieku!

100% konkretnej wiedzy, 0% lania wody.

Ile Cię to kosztuje?
Nic! Kurs jest absolutnie darmowy!

http://MaciejWieczorek.com/11mitow

Wystarczy, że wejdziesz na stronę i wypełnisz formularz.

Zatem nic nie tracisz, a możesz zyskać na prawdę wiele!!!

konto usunięte

Temat: Eventy

Witam,

Witam, jestem głównym organizatorem największej konferencji w Polsce dotyczącej gier i ich produkcji.

Poszukuję do współpracy osób, które:

- Nagrają (niekoniecznie w HD) serię wykładów i prelekcji;
- Nagrają wywiady oraz dokonają montażu;
- Stworzą dwie zapowiedzi (trailery) konferencji w postaci animacji, filmu lub filmu z animacją.

W zamian za to oferuję reklamę wykonawcy podczas eventu oraz na stronie i plakatach. Więcej szczegółów priv.

Zapraszam na Game Day 2011!

Strona: http://gameday.com.pl (nowa strona jest w trakcie tworzenia).
Agnieszka Ambroziak

Agnieszka Ambroziak Customer Service
Manager

Temat: Eventy

Z jednej strony miejsce, a z drugiej mobilny wyciąg wake'owy, tylko 45 min od Warszawy. Zimą na śniegu, latem na wodzie.

Jeśli szukacie fajnych wrażeń, i ciekawego tematu na event, to polecam. Chłopaki się tam nieźle napracowali, zadbali o poziom bezpieczeństwa, a w niedzielę robią zawody, więc też będzie okazja żeby zobaczyć jak wszystko działa :)

Polecam http://wakehouse.pl
Anna Wnętkowska

Anna Wnętkowska Sales Manager

Temat: Eventy

WARSZTATY LOJALNOŚCIOWE

Firma iReward24
serdecznie zaprasza przedstawicieli kadry zarządzającej, działów marketingu i działów handlowych do uczestnictwa w bezpłatnych warsztatach dotyczących tworzenia i zarządzania programami lojalnościowymi.
Podczas spotkania przedstawione zostaną założenia, etapy tworzenia
i mechanizmy programów lojalnościowych z uwzględnieniem specyfiki rynku B2C i B2B.

Dzięki licznym prezentacjom case studies programów w różnych branżach będzie można zapoznać się z korzyściami wynikającymi z prowadzenia programu, a także ze sposobami zwiększania efektywności dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi IT.

W drugiej części seminarium eksperci iReward24 zaprezentują innowacyjny system do obsługi i zarządzania programami iReward24 Loyalty Platform, a także narzędzie do zarządzania kartami podarunkowymi iGiftCard24. Ich wybrane funkcjonalności zostaną przedstawione w prezentacji live demo.

AGENDA

Część I: Lojalność w biznesie

Część II: Rozwiązania biznesowe – iReward24 Loyalty Solutions

Program lojalnościowy od strony uczestnika:
1. Rejestracja klienta w programie lojalnościowym
2. Transakcja lojalnościowa
3. Redempcja
4. Obsługa klienta w BOK
5. Moduł B2B

Program lojalnościowy od strony organizatora:
1. Tworzenie programu lojalnościowego – od koncepcji do uruchomienia
2. Zarządzanie programem lojalnościowym
3. Gift Cards – nowoczesny bon podarunkowy

Część III: Case studies – branża odzieżowa, farmaceutyczna, paliwowa, kosmetyczna, gastronomiczna

Warsztaty dedykowane są przedstawicielom firm zainteresowanych tematyką programów lojalnościowych, a w szczególności:
- Kadrze zarządzającej sieciami handlowymi,
- Kierownikom i właścicielom marketów, sklepów i hurtowni,
- Dyrektorom/Kierownikom działów marketingu i działów handlowych

Warsztaty będą mieć charakter kameralny. Ilość miejsc jest ograniczona.
O udziale w nich decyduje kolejność zgłoszeń.
W celu zgłoszenia swojego udziału prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie iReward24
Warsztaty odbędą się 3 MARCA 2011 w Centrum Biznesowym Synergia w Łodzi w godz. 10.00-16.00.

Adres:
Al. Kościuszki 103/105,
wejście od ul. Wólczańskiej 128/134 - w przypadku dojazdu samochodem
godz. 10.00 - 16.00.

Zapraszamy!

Obrazek

konto usunięte

Temat: Eventy

MY INACZEJ
to pierwszą w Polsce firmą zajmującą się wynajmem Manekinów Multimedialnych.

Nawiążemy współpracę z agencjami reklamowymi zainteresowanymi poszerzeniem wachlarza swoich usług.

Proponujemy Partnerską umowę, opartą na jasnych zasadach.

Napisz, jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej:

wspolpraca@myinaczej.com
Ola Akpinar

Ola Akpinar Organizator ds.
polskich, Curio
Travel

Temat: Eventy

Odkryj najpiękniejsze zakątki Turcji z CURIO TRAVEL

http://curiotravel.com

Wycieczki objazdowe z polskim pilotem
Imprezy na zamówienie
Organizacja konferencji
Incentive
Blue Cruise
Wynajem Jachtów
Ekskluzywne wyprawy dla Vipów
Pobyty wypoczynkowe .............Zapraszamy............

kontakt olaakpinar@hotmail.com

konto usunięte

Temat: Eventy

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY z NOWAK ADVENTURE Travel Sp. z o.o.

Projektujemy, organizujemy i realizujemy wyjazdy integracyjne oraz programy team-building. Szyjemy na miarę programy motywacyjne. Przeprowadzamy tzw. incentive travel, czyli wyjazdy motywacyjne w najdalsze zakątki świata.

Już od ośmiu lat zajmujemy się kompleksową organizacją wszelkiego typu imprez, wyjazdów i realizacją programów lojalnościowych dla najbardziej wymagających Firm i instytucji krajowych oraz zagranicznych, jak i ich Klientów

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

kontakt:
NOWAK ADVENTURE Travel Sp. z o.o.
Eliza Zawadzka
Key Account Manager

ezawadzka@nowakadventure.com
kom. 502 311 390

--------------------------------------------------------------------------------

konto usunięte

Temat: Eventy

Zapraszam tych, którzy do spotkań zespołów chcą dołożyć odrobinę wrażeń, pasji i przygody.

Kompleksowo organizujemy imprezy firmowe, wyjazdy integracyjne, jak również zajmujemy się wynajmem urządzeń rozrywkowych wraz z obsługą.

Zapraszam na stronę http://www.ateam-event.pl/

Na stronie znajdą Państwo wszelkie informacje na temat naszej firmy, sposobów jej działania, partnerów, z którymi współpracujemy i imprez integracyjnych, które zorganizowaliśmy.

Czy jesteśmy dobrą i godną zaufania firmą?

My nie mamy wątpliwości, ale zanim Państwo się o tym przekonają zapraszamy do zapoznania się z listą naszych klientów oraz ich referencjami.
Ewelina Daniła

Ewelina Daniła *Art Of
Business*SALON
KOBIET*

Temat: Eventy

SPOTKANIE NETWORKINGOWE DLA KOBIET WE WROCŁAWIU - temat na marzec: "Najlepsza forma komunikacji czyli porozumienie bez przemocy"

Zapraszamy wszystkie Panie na spotkanie networkingowe Salonu Kobiet we Wrocławiu, które odbędzie się 7 marca 2011 r.

Nasze spotkania to networking ze szczyptą czegoś jeszcze...
To rozmowy wspaniałych i pełnych pasji kobiet...

Przyjdź i nawiąż nowe znajomości oraz wartościowe kontakty. Przypomnij o sobie, zdobądź nowych klientów oraz wypromuj swoją firmę.
Przyjdź, by po prostu pobyć z innymi kobietami i zaczerpnąć potężnej kobiecej energii...



Efektywna komunikacja jest podstawą sukcesu w każdej dziedzinie naszego życia - w pracy, związkach, relacjach z dziećmi. Dlatego zapraszamy do zapoznania się z genialną metodą komunikacji - Porozumienie Bez Przemocy.

Czym jest Porozumienie Bez Przemocy?

Porozumienie Bez Przemocy (PBP) jest czasem nazywane komunikacją współczucia. Jej celem jest inspirowanie innych do okazywania współczucia i zwracania się do innych ze współczuciem. PBP pokazuje nam jak zmienić sposób wyrażania się i słuchania innych poprzez skupianie uwagi na obserwacjach, uczuciach, potrzebach i prośbach.

Uczymy się czynić dokładne obserwacje, pozbawione ocen oraz określać zachowania i uwarunkowania, które mają na nas wpływ. Uczymy się słuchać swoich własnych głębszych potrzeb oraz potrzeb innych, oraz określić i wyrazić czego chcemy w danej chwili. Kiedy skupiamy się na tym, co obserwujemy, czujemy i potrzebujemy zamiast diagnozowania i oceniania, odkrywamy głębię naszego współczucia. Dlatego poprzez podkreślanie głębokiego słuchania - siebie i innych - PBP rozpowszechnia szacunek, uwagę i empatię wspierając wzajemną chęć dawania z serca. Forma jest prosta, a zarazem głęboko transformująca.

Więcej informacji: http://fpbp.most.org.pl/opis-metody.htm


Spotkanie poprowadzi Beata Kościelniak - prawnik oraz trenerka Porozumienia bez Przemocy, która szkoliła się u samego twórcy metody Marshalla B.Rosenberga.

Beata Kościelniak o sobie:

Z wykształcenia jestem prawnikiem, współzalożycielką Fundacji Życia Bez Przemocy http://fzbp.org, ukończyłam intensywne treningi z zakresu komunikacji Nonviolent Communication (m.in. u autora metody w USA), obecnie dzielę się wiedzą i prowadzę szkolenia nt. komunikacji empatycznej w dużej jednostce samorządu terytorialnego.
Od wielu lat ćwiczę jogę i medytuję. Metoda Nonviolent Communication stała się dla mnie wielką inspiracją do budowania i pogłębiania relacji zarówno ze sobą, jak i z innymi ludźmi.


Termin: 7 marca, godz.18.30-...

Miejsce: Wrocław, Biuro Hello, ul.Leszczyńskiego 4 lok.25 (boczna ul.Świdnickiej, wejście w bramie koło KFC), http://biurohello.pl

Inwestycja: 50 zł, w przypadku rezerwacji dwóch lub więcej osób- 40 zł/os. Członkinie Salonu Kobiet mają wstęp bezpłatny. Sprawdź, jak zostać Członkinią

W CENIE POCZĘSTUNEK ORAZ NIESPODZIANKA DLA KAŻDEJ PANI od Pracowni "Wspomnień Czar" http://wspomnienczar.pl

Rezerwacji dokonuje się poprzez wroclaw@salonkobiet.pl
lub +48 609 432 167

Każda Pani mile widziana! Zabierz swoją znajomą, koleżankę, przyjaciółkę...

Pamiętaj też o wizytówkach!

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

http://salonkobiet.pl
http://www.goldenline.pl/forum/salon-kobiet
Bartosz Winiecki

Bartosz Winiecki Marketingowiec,
organizator, artysta

Temat: Eventy

Witam

Essentiel zapewni Państwu profesjonalną organizację i obsługę imprez, konferencji i akcji promocyjnych Państwa firmy. Dzięki 10 letniemu doświadczeniu naszego zespołu , jesteśmy w stanie sprostać życzeniom nawet najbardziej wymagających klientów. Wybierając naszą firmę, wybierasz doświadczenie, rzetelność profesjonalizm i ponad 300 zrealizowanych projektów.

W skład naszej oferty wchodzi:
• Organizacja bankietów : Bankiety i gale należą do imprez reprezentacyjnych. Dla tego też ważny jest każdy szczegół. Nasze doświadczenie w obsłudze i praktyka w organizacji pozwalają nadać imprezie odpowiedni charakter poprzez dobór miejsca, zapewnienie odpowiedniego nagłośnienia, oświetlenia oraz scenografii. Oprawa artystyczna, profesjonalny konferansjer i wyśmienity catering podkreślą wyjątkowość wydarzenia i dostarczą Państwa gościom niezapomnianych wrażeń.
• Konferencje, sympozja, kongresy: Skupiamy się na kompleksowej obsłudze i logistyce konferencji. Umiejętnie opracowujemy program pobytu, zapewniamy komfortowe sale oraz najnowsze urządzenia z dziedziny techniki konferencyjnej.
• Obsługa biznesowa: Na potrzeby obsługi spotkań biznesowych tworzymy dla naszych klientów całodobowe biuro obsługi korporacyjnej.
• Imprezy integracyjne: przygotowywane na zamówienie klienta imprezy tematyczne, warsztaty, zabawy dla dorosłych i dzieci i wiele innych atrakcji stworzonych by przeżyli Państwo niezapomniane chwile.
Pełna oferta na http://essentiel.pl i http://ImprezyIntegracyjne.com
Serdecznie zapraszamy do współpracy

konto usunięte

Temat: Eventy

Witam serdecznie!

Dobry animator wie, że inwestycja w rozwój i nabywanie nowych narzędzi to szansa na wyższe zarobki i więcej zleceń w animacji. Każdy ma jednak inny sposób nabywania wiedzy - wzrokowcy potrzebują skryptu takiego jak nasz, dotykowcy potrzebują udziału w szkoleniu, by samemu sprawdzić "jak to sie robi", a słuchowcy najlepiej skorzystają na naszych kursach e-learning w postaci filmików. Bez względu jednak na to, jak uczysz się Ty, nasze skrypty pomogą Tobie przygotować się do profesjonalnej animacji w praktyce - zapraszamy do lektury!

Jeśli jesteś animatorem lub zajmujesz się dziećmi, młodzieżą lub grupami dorosłych, przydadzą Ci się scenariusze konkretnych zajęć oraz pomysły na gry i zabawy. Proponujemy więc skrypt dla animatora autorstwa Jakuba B. Bączka, który zawiera ponad 200 opisanych gier i zabaw na każdą okazję oraz gotowe scenariusze zajęć z dziećmi i młodzieżą. Jest praktyczny, a także niezbędny w pracy animacyjnej. Szczegóły na: http://www.stageman.pl/skrypt-animacja-czasu-wolnego,d...

Balonowe kreacje to praktyczna umiejętność skręcania z podłużnych balonów zwierząt, kwiatków, szabli i innych przedmiotów. Oczywiście trudno się tego nauczyć z książki czy ze skryptu, ale... można za pomocą słowa pisanego dobrze się przygotować do odnoszenia sukcesów w skręcaniu balonów! Lektura skryptu jest pierwszym krokiem do nabycia nowego narzędzia animacyjnego - skręcania z balonów zwierzątek i innych kreacji dla dzieci. Szczegóły na: http://www.stageman.pl/skrypt-balonowe-kreacje,d248.html

Pozdrawiam
Agnieszka Królikowska
Koordynator Szkoleń
telefon: 669 877 494
agnieszka.krolikowska@stageman.pl
http://stageman.pl
Michał Konieczny

Michał Konieczny Prezes Zarządu,
MK-Estate Sp. z o.o.

Temat: Eventy


Obrazek
Wojciech Zdun

Wojciech Zdun Manufacturing
processes
improvement,
Business
Development...

Temat: Eventy

Zapraszamy na prezentację sieciową - webinarium - firmy Cortona3D:

RapidAuthor 6.0 – Jeden produkt do przygotowania wszelkiej dokumentacji – Przedstawienie możliwości i funkcjonalności.

Nie trzeba już zarządzać oddzielnie wieloma narzędziami - nowy produkt RapidAuthor ogarnia je wszystkie.

Zapraszamy o 16.30 we środę 16 marca 2011

REJESTRACJA

Nieprzerwany rozwój i usprawnianie narzędzi Rapid firmy Cortona3D ma swoją kontynuacje w prezentacji naszego nowego produktu RapidAuthor 6.0 w dniu 16. marca 2011. Produktu, który wiąże w jeden zintegrowany zestaw oprogramowania wiele narzędzi firmy Cortona3D.

Produkty, na które będzie miała wpływ nowa wersja RapidAuthor to:
• RapidCatalog
• RapidManual,
• RapidLearning,
• RapidWorkInstructions

RapidAuthor 6.0 firmy Cortona3D pozwala użytkownikowi na uzyskanie całej niezbędnej dokumentacji, w tym interaktywnych katalogów części, instrukcji obsługi, instrukcji pracy i materiałów szkoleniowych. Jako czołowy dostawca narzędzi do przygotowywania publikacji technicznych 3D nieustannie dążymy do usprawnienia i rozszerzenia możliwości naszych produktów.

Zadaniem tego webinarium jest przedstawienie nowych cech oraz usprawnień wniesionych do narzędzi. Dwoma głównymi obszarami, które zostaną zaprezentowane będą:

• Usprawnienia odnośnie generowania i przeglądania 2D
Dzięki RapidAuthor 6.0 możliwe jest automatyczne aktualizowanie obrazów 2D. Obrazy 2D - wliczając obrazy rastrowe generowane z 3D - mogą być powiązane z procedurą i harmonogramem działań umożliwiających automatyczne aktualizacje. Nowa, ulepszona przeglądarka 2D zapewnia lepszą wydajność i jakość obrazu.

• Usprawnienia odnośnie przygotowywania tekstu
Udoskonalony proces przygotowania dokumentacji umożliwia użytkownikowi jednocześnie opracowywać tekst XML i tworzyć niezbędne grafiki, a następnie zsynchronizować oba elementy. Pozostałe udoskonalenia obejmują możliwość wykorzystania wieloarkuszowych ilustracji 2D, jak również uproszczone przygotowanie dokumentacji z wykorzystaniem hotspotów 2D w dokumentach XML.

Zapraszamy do zapoznania się z możliwościami usprawnienia i przyśpieszenia tworzenia wysokiej jakości dokumentacji technicznej produktów.

Prezenterami będą:

Sean Crouch, Technical Manager, przedstawi jak Cortona3D może usprawnić procesy, wykorzystując istniejące dane CAD oraz systemy dokumentacyjne, jak też zaoszczędzić czas i wysiłek.

Dan Hollingsworth, Pre-Sales, zademonstruje nowe cechy RapidAuthor firmy Cortona3D

Zapraszamy o 16.30 we środę 16 marca 2011

REJESTRACJA

Więcej informacji w grupie http://www.goldenline.pl/forum/cortona3d-pl
Agnieszka  Kwiatkowska-Arci uch

Agnieszka
Kwiatkowska-Arci
uch
współwłaściel,
Insanto event &
marketing

Temat: Eventy

Witam serdecznie :-),

Insanto event & marketing to zespół ludzi, których połączyły wspólne pasje...

W branży eventowej pracujemy ze sobą ponad 11 lat..

Posiadamy wierną grupę zadowolonych Klientów, większość z branży IT ...

Nasz główny cel to stworzenie niezwykłej atmosfery na imprezach :-)...

Zapraszamy :-)
a.kwiatkowska@insanto.pl
tel. 517 454 058
http://insanto.pl

«

Oferta

|

APPLE

»


Wyślij zaproszenie do