Temat: Eventy

Coaching kompetencji osobistych - czyli jak wybić się w firmie i w życiu.

Masz poczucie, że Twoja kariera stoi w miejscu?
Czy czujesz siê pomijanych w awansach i podwyżkach?
Jesteœ niezrozumiany w kontaktach osobistych i zawodowych?


Warsztaty z coaching'u są skierowane do osób, które chcą poznac i rozwinąć swoje umiejętności w zakresie coachingu.
Szkolenie opierać się będzie na realizacji specjalnych zadań interaktywnych; praktycznie ujawniających i rozwijających naturalne predyspozycje coachingowe uczestników.


Obrazek


W programie (10 godzin praktycznych):

1. Praktyczna definicja coachingu

* coaching jako forma efektywnego zarządzania i komunikacji
* predyspozycje coacha: mianowany lider a naturalny autorytet

2. Mentor czyli świadomość coacha

* świadomość swojej pozycji i wizerunku w grupie
* charakter coacha: zalety i słabości

3. Coach w działaniu – praktyczne zasady

* nastawienie coacha: świadomy wybór czy obowiązek ?
* dobry dowódca czyli dwie (równoległe) płaszczyzny działania

4. Coach’ering z wyższej półki

* wielowymiarowość funkcjonowania jednostki w grupie
* widzenie i rozumienie informacji zwrotnych

5. Wizerunek coacha

* kształtowanie wizerunku (błędy i złote zasady)
* praktyczne posługiwanie się wizerunkiem w komunikacji

Zobacz więcej: http://www.sawares.eu/dzialalnosc/pr.html

Zobacz opinie uczestników:
http://www.slideshare.net/sawares/warsztaty-public-relations-opinie

Kiedy: 15-18.06.2012
Gdzie: Kraków, Centrum
Kontakt: Kasia 608 307 809Karolina K. edytował(a) ten post dnia 07.06.12 o godzinie 15:27

konto usunięte

Temat: Eventy


Obrazek


Projektowanie planów ciągłości działania
Business continuity plans
12-13 lipca 2012r., Warszawa


Zapewnianie ciągłości działania organizacji jest najpoważniejszym wyzwaniem w zarządzaniu, wiedza z tego zakresu rozwija się bardzo dynamicznie, specjaliści od tego zagadnienia są coraz bardziej poszukiwani na rynku pracy. Poznanie problematyki zarządzania zapewnianiem ciągłości działania prowadzi do zrozumienia samej istoty funkcjonowania organizacji i głównego wyzwania co do zarządzania nią. Szkolenie przygotowuje do korzystania z wzorców dobrych praktyk z zapewniania ciągłości działania (normy BS 25999, BS 25777), a także ryzyka (ISO 27005, ISO 31000) i bezpieczeństwa (ISO 27001, ISO 27002). Program->

Do udziału w szkoleniu zapraszamy specjalistów i managerów:

- zarządzania ryzykiem
- zarządzania kryzysowego
- zarządzania bezpieczeństwem
- zarządzania ciągłością działania w sektorach: finansowym, przemysłowym i w administracji

Umiejętności, które nabędą uczestnicy szkolenia:

- Umiejętność opisywania procesów biznesowych
- Identyfikowanie ich zagrożeń i podatności
- Wyznaczanie wymagań zapewniania ciągłości
- Definiowanie polityki zapewniania ciągłości działania
- Określanie zakresu dokumentacji planów ciągłości działania
- Projektowanie scenariuszy awaryjnych
- Projektowanie testów scenariuszy i posługiwanie się nimi

Szkolenia ma formę wykładu połączonego z warsztatami. Zagadnienia omawiane są w formie kilkunastominutowego wykładu, po czym następują ćwiczenia. Szkoelnie trwa dwa dni. Uczestnicy mają zapewnione przerwywy kawowe, lunch, certyfikat i uczestnictwa oraz maetriały szkoleniowe.

Oferta First Minute dla osób, które zgłoszą chęć uczestnictwa do 1.07.2012r. Zniżki przy zgłoszeniu większej liczby uczestników.

Możliwość organizacji szkolenia wewnętrznego dedykowanego Państwa firmie.

Rejestracja->
Justyna Broniecka-Klim

Justyna Broniecka-Klim HR Manager/ Trener
Biznesu

Temat: Eventy

Największe pole budowy Narzędzi szkoleniowych - Ogólnopolskie spotkanie trenerem, coachów, HR-owców - Narzędziownia 10.0.

Zapraszam wszystkich zainteresowanych na ogólnopolskie spotkanie trenerów, coachów, konsultantów i HR-owców.
W ciągu dwóch dni wymienimy między sobą autorskie narzędzia potrzebne nam do naszej codziennej pracy. Tym razem pracujemy na 12 salach tematycznych.

W trakcie spotkania:
- poznasz wielu ciekawych ludzi
- będziesz dobrze się bawić
- zdobędziesz kontakty zarówno prywatne jak i biznesowe
- po prostu odpoczniesz i się zrelaksujesz

Najbliższa Narzędziownia to już 10 spotkanie. Tym razem w Serocku pod Warszawą. Termin 7- 9 września.
Szczegóły na http://narzedziownia.org.pl

dołącz do spotkania:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/narzedziownia-10-0

konto usunięte

Temat: Eventy

Witam,

nawiążę współpracę z hotelami, ośrodkami szkoleniowymi, firmami produkującymi żywność, alkohole, gadżety w ramach barteru - proponuje kompleksową reklamę (reklama w specjalistycznych czasopismach, mailingi, dostęp do różnych grup docelowych od lekarzy po administracje wyższego szczebla), PREZENTACJĘ na początku konferencji, rozdawania voucherów zniżkowych itp.

W zamian oczekujemy darmowych giftów, urozmaicenia konferencji, degustacji produktów itp.

Wszystkich zainteresowanych zapraszam do dyskusji - lub wiadomości prywatnych :)

Pozdrawiam,
Katarzyna Słowik

61 66 83 184

Wydawnictwo Forum Sp . z.o.o
Bartek Ślazyk

Bartek Ślazyk Kontakty, wiedza,
praktyka

Temat: Eventy

Największy event kontaktów biznesowych wakacji 2012!

Wrocław Casinos Poland Hotel Park Plaza 24.07.2012, szczegóły i rejestracja: http://oiola.com/e/964-spotkanie-pwp-wroclaw-24072012/

oraz Warszawa 27.07.2012: http://oiola.com/e/965-spotkanie-pwp-warszawa-27072012/

Temat: Eventy

Nie przepłacaj za imprezy!

Organizacja imprez firmowych/integracyjnych najtaniej w Polsce!

Dlaczego?Ponieważ mamy sowje meble/dekoracje/transport/pomysły

UWAGA NOWOŚĆ NA RYNKU!IMPREZA EGIPSKA/ARABSKA NOC

Posiadamy ogromne dekoracje Egipskie rzeźby Faraonów i Egipcjan.

Każda powyżej 3metrów wysokości!!!

Zaskocz klienta nowym pomysłem!

Z nami zrobisz imprezę w klimacie Egiptu!

od A do Z.Zapewniamy:
-wspaniałe dekoracje:palmy,bananowce,posągi,rzeźby
-muzykę etniczną graną na bębnach
-tancerki
-nagłośnienie
-hostessy

UWAGA POSIADAMY RÓWNIEŻ INNE BARDZO DUŻE DEKORACJE w tematach:
-Wyspy wielkanocne
-Indie
-Hawaje

Zapraszam na http://zrobimyimpreze.pl

Foto:


Obrazek



Obrazek


Więcej naszej stronie http://zrobimyimpreze.pl

p.s.Zdjęcia nie oddają tego jak naprawde duże są nasze scenografie;-)

Poniżej dla zobrazowania foto Egipcjanki ze mną i inne z jej Mężem.

Ja mierzę 193cm.;-)

Zapraszamy do współpracy!

ZASKOCZ INNYCH!

Wynajmij od nas konkretne dekoracje tematyczne!

Zdjęcia nie oddają tego jak naprawde duże są nasze scenografie;-)

Poniżej dla zobrazowania foto Egipcjanki ze mną i inne z jej Mężem.

Ja mierzę 193cm.;-)

Zapraszamy do współpracy!

Również wynajmy na akcje tygodniowe w hotelach/centrach handlowych i innych obiektach!

http://zrobimyimpreze.pl


Obrazek


Obrazek
Michał Karpiński

Michał Karpiński właściciel, food
house

Temat: Eventy

http://cksserock.pl/ polecam dla firm eventowych które będą miały jakieś zlecenia koło warszawy
Katarzyna Bańska

Katarzyna Bańska pilot wycieczek,
organizacja eventów,
szkoleń, doradztwo
...

Temat: Eventy

Biuro Turystyki Aviatour
Wycieczki, imprezy firmowe, eventy Góry Świętokrzyskie, Sandomierz, Kielce, Ponidzie.
Naszym potencjałem jest fachowa i doświadczona kadra, która zapewnia najwyższą jakość świadczenia usług.

Organizujemy:
- noclegi w świętokrzyskim
- liczne atrakcje, które dostarczą Państwu mocnych i niezapomnianych wrażeń: wieczory tematyczne , imprezy plenerowe, gry miejskie i terenowe (Sandomierz, Kielce, Góry świętokrzyskie), paintball, degustację regionalnych win, zwiedzanie
- pobyty dla grup biznesowych, konferencje, szkolenia
........................................................................................................................
Wycieczki Góry Świętokrzyskie, Sandomierz, Kielce, Ponidzie
Imprezy firmowe w Górach Świętokrzyskich
Imprezy firmowe Sandomierz
Noclegi świętokrzyskie
Przewodnik świętokrzyski
.........................................................................................................................
Zapraszam serdecznie do współpracy
Katarzyna Bańska
http://aviatour.net.pl
tel: 661-688-822
e-mail: kontakt@aviatour.net.plTen post został edytowany przez Autora dnia 03.01.16 o godzinie 22:23

konto usunięte

Temat: Eventy


Obrazek


Poznań
Hotel Mercure
23 sierpnia 2012

Konferencja Outsourcing IT

Spotkanie to zostanie poświęcone nowoczesnym rozwiązaniom outsourcingu IT, które stale się rozwijają i zdobywają coraz więcej zwolenników w Polsce. Dobry i skuteczny outsourcing powinien zapewnić firmie zmniejszenie wydatków i oszczędność czasu oraz pozwolić na koncentrację na kluczowych elementach działalności. Istnieją jednak obawy dotyczące wypływu informacji, utraty samodzielności i kontroli przez firmę.

PATRONAT HONOROWY:

Poznański Park Naukowo - Technologiczny Fundacji UAM
INQBATOR

FUNDATOR NAGRÓD

KSIĘGARNIA PWN

BEZPŁATNE SZKOLENIE

Droga do nowoczesnej i konkurencyjnej firmy – jak uzyskać przewagę na rynku?
Piotr Nędzewicz (Poznański Park Naukowo-Technologiczny Fundacji UAM)


Obrazek


WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA

Czy my mówimy różnymi językami? Codzienność kontaktów działu IT z "resztą świata"
Wojciech Murzyn (Niezależny ekspert)

Najlepsze praktyki w projektach i usługach outsourcingu IT
Grzegorz Albinowski (Best Practice User Group Polska)

Wolny i Otwarty Outsourcing
Michał Woźniak (Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania)
Kancelaria Adwokacka Michał Sierpiński
Michał Sierpiński (Kancelaria Adwokacka Michał Sierpiński)

Proponowana tematyka wykładów:

- Zarządzanie współpracą outsourcingową, opłacalność ryzyka
- Kryterium wyboru dostawcy
- Usługi konsultingowe
- Aspekty prawne związane z outsourcingiem IT
- Outsourcing wsparcia użytkowników
- Outsourcing procesów biznesowych
- Outsourcing ekspertów IT
- Outsourcing cloud computing
- Outsourcing infrastruktury IT
- Outsourcing sprzętu
- Outsourcing wydruków, obsługa korespondencji
- Outsourcing data center
- Call center/ contact center, usługi telekomunikacyjne

Firmy uczestniczące w poprzednich edycjach – Outsourcing IT

Obrazek


Uczestnikom konferencji zapewniamy:

-komplet materiałów konferencyjnych
-przerwę kawową
-możliwość uczestniczenia w wybranych sesjach wykładowych

Obrazek

Temat: Eventy

Już we wrześniu Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach wraz z firmą Proarte MEDIA już po raz drugi organizują targi usług i produktów dla MŚP - BIZNES EXPO.

Ponieważ wstęp na targi jest bezpłatny, może być to świetna okazja na zdobycie nowych kontaktów oraz zapoznanie się z ofertą wystawców.

Targi są wydarzeniem komplementarnym Europejskiego Kongresu MŚP objętego honorowym patronatem prezydenta RP oraz przewodniczących Komisji Europejskiej oraz Parlamentu Europejskiego.

Zapraszam też do śledzenia informacji o wydarzeniu na stronie Facebooka:
https://www.facebook.com/events/332588223491579/
można potwierdzić chęć udziału w targach oraz zaprosić znajomych do wzięcia udziału w tej jedynej w swym rodzaju platformie biznesowej!


Obrazek
Tomasz Napiórkowski

Tomasz Napiórkowski "Business is
Business"

Temat: Eventy

Zapraszam do obejrzenia nowej formy reklamy, która nadaje się zarówno jako OutDoor oraz InDoor :)

https://www.youtube.com/watch?v=To0CuWECagI&feature=pla...

Jeśli ktokolwiek z Państwa jest zainteresowany współpracą bądź zobaczeniem w/w produktu na żywo, zapraszam do kontaktu.

tomasz@prestigeconsulting.pl
515 268 215

lub

Biuro@prestigeconsulting.pl

Nasze biura mieszczą się na Warszawskim Żoliborzu oraz w Śródmieściu:

Biuro 1: Mickiewicza 18 lok. 54
Biuro 2: Elektoralna 11 lok. 68

Miłego oglądania ;-)
Ewelina Janiak

Ewelina Janiak Public Relations &
Social Media
Manager, Questus

Temat: Eventy


Obrazek

Nowy klient - Od relacji do wartości, pod takim tytułem wystartują najbliższe warsztaty strategiczne Akademii questusa. Spotykamy się w pałacu w Łochowie między 15 – 17 listopada 2012. Między innymi poruszymy takie tematy jak: trendy konsumenckie, design thinking, zmieniający się klient naszych czasów, konsument przyszłości.
Można już rezerwować miejsca – zapraszamy!

Na uczestników czekać będą:
• prof. Dariusz Doliński (SWPS) [Konsument nieracjonalny w świecie częściowo wirtualnym]
• Janusz Kamieński (Executive-Conversation) [Customer Experience Management jako odpowiedź na ekonomię nowej wartości]
• Bartłomiej Serafiński (Touch Ideas) [Design thinking w procesie tworzenia wartości]
• Szymon Kukanow (Cha Cha Communications) [Konsument przyszłości]
• Agnieszka Kwaśniewska i Robert Zydel (Saatchi & Saatchi) [Od placu zabaw do miejsca kultu czyli w co wierzą marki?
• Kuba Antoszewski (Millward Brown SMG/KRC) [Trendy konsumenckie]
• Sergiusz Sawin (Innovatika) [Case competition – Blue ocean strategy]
• Rafał Janek (Universal McCann) [Zmieniający się klient naszych czasów]

Co więcej, przygotowaliśmy dla wszystkich uczestników również:
•Warsztat: Blue ocean strategy
•Projekt – Idee, Innowacje, Inspiracje
•Materiały merytoryczne i pozycje książkowe
•Niepowtarzalną atmosferę i wiele niespodzianek...

Spotykamy się między 15 – 17 listopada w Pałacu w Łochowie.
Pełny materiał informacyjny znajduje się tutaj.

Partner strategiczny wydarzenia:

Obrazek

Partnerzy:

Obrazek


Obrazek


Obrazek

konto usunięte

Temat: Eventy


Obrazek

Z przyjemnością zapraszamy do udziału w I. Międzynarodowym Forum Klastrów IT, które odbędzie się już 13 i 14 września 2012 w Dąbrowie k/Poznania. Tematami wiodącymi Forum są networking w sektorze IT oraz wpływ IT na biznes i nasze życie. Prezentowane będą innowacyjne rozwiązania m.in. w branży budowlanej, spożywczej, motoryzacyjnej, a także dla IT w edukacji oraz SMART city (e-zdrowie i e-administracja).

W ramach Forum zorganizowane będą spotkania networkingowe zainteresowanych firm.

Adresaci

I dzień Forum poświęcony jest networkingowi w sektorze IT. Szczególnie zapraszamy:
• Ekspertów i specjalistów z branży IT.
• Przedsiębiorstwa poszukujące partnerów biznesowych dla konkretnych projektów.
• Firmy zainteresowane prezentacją innowacyjnych rozwiązań lub uczestnictwem w dyskusji nad nimi.
• Klastry Informatyczne zainteresowane realizacją wspólnych projektów.
• Instytucje Naukowe interesujące się działaniami w branży IT.

II dzień Forum przeznaczono na prezentację konkretnych zastosowań technologii informatycznych w innych branżach. Szczególnie zapraszamy:
• Ekspertów i przedsiębiorstwa zainteresowane prezentacją pomysłów i wdrożeń IT w przemyśle, usługach i handlu.
• Przedsiębiorstwa z branży medycznej, budowlanej, motoryzacyjnej, zainteresowane podniesieniem swojej innowacyjności, obniżeniem kosztów i budową przewagi konkurencyjnej.
• Instytucje Naukowe zainteresowane konkretnymi rozwiązaniami, mającymi na celu podniesienie innowacyjności i obniżenie kosztów.

Lokalizacja

I Międzynarodowe Forum Klastrów IT organizowane jest w nowoczesnej przestrzeni Eureka Technology Park, usytuowanego w gminie Dopiewo pod Poznaniem.

Zapisy

Wydarzenie otrzymało dofinansowanie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego. Udział w nim jest bezpłatny.

Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego zachęcam do rejestrowania się poprzez stronę http://siecinnowacji.org/forum/rejestracja.html (zapisy trwają do 27.08.2012).
Wypełniony formularz należy przesłać na adres mailowy: biuro@klaster-synergit.pl do dnia 27 sierpnia 2012 r.

Więcej informacji można znaleźć na stronie wydarzenia.

http://www.siecinnowacji.org/forum/

Program Forum znajduje się pod adresem:

http://www.siecinnowacji.org/forum/program.html

Zapraszamy do wypełnienia oraz przesłania formularza zgłoszeniowego

Kacper Z.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Eventy

Zapraszam do wypożyczalni mebli eventowych Rent Design które dowozimy pod wskazany adres
http://rentdesign.pl
Beata Paszkiewicz

Beata Paszkiewicz Rising Stars Revue -
Najbardziej pożądana
Rewia Taneczna ...

Temat: Eventy

Zapraszam do współpracy z Rewią Taneczną "Rising Stars Revue”.

Dzięki połączeniu tańca, wokalu, muzyki, scenografii oraz kostiumów autorskiej produkcji, oferujemy dla Państwa wyjątkowe, niezapomniane WIDOWISKO. Prezentujemy zarówno 1,5 – godzinne spektakle, programy tematyczne, a także pokazy do muzyki DJ’a.
"Rising Stars Revue" uchodzi za najbardziej pożądaną Rewię Taneczną w Polsce.

Występuje w prestiżowych hotelach, klubach w Polsce i Europie. Tańczyła i tańczy na imprezach VIP.
„Rising Stars Revue” występowała z największymi gwiazdami muzyki elektronicznej na świecie m.in. ARMIN VAN BUUREN, David Guetta, ATB. Występowała w programie „Mam Talent” i u Kuby Wojewódzkiego produkcji TVN, „Hity na czasie”- TVP 2, „Sopot Hit Festiwal”- Polsat. Tańczyła m.in. na takich eventach jak: SENSATION, I Love New Year, Godskitchen, Ceremonia Otwarcia Mistrzostw Świata w Wioślarstwie.na Malcie, a także na obchodach dni miast. Wykonała ponad 1000 pokazów tanecznych. Występowała w takich krajach jak: Polska, Niemcy, Hiszpania, Portugalia, Czechy, Dania, Włochy, Szwajcaria oraz Belgia.

Piękne tancerki, widowiskowe pióropusze, eleganckie, kolorowe kostiumy, wykonane własnoręcznie; „Rising Stars Revue” oferuje przede wszystkim autorskie pomysły.

Nasze pokazy są jedyne w swoim rodzaju, na najwyższym poziomie, ekskluzywne i elektryzujące, już wielu klientów się o tym przekonało.

Rising Stars Revue jest atrakcją eventów.

Zapraszamy do współpracy.

Rising Stars Revue

Przysyłamy materiały promocyjne o Rewii oraz przygotowujemy oferty w krótkim czasie!

Zadzwoń 0048 609 686 684 lub napisz do nas: [email]REWIA@REWIATANECZNA.PL[email]

http://rewiataneczna.pl
Sylwester C.

Sylwester C. Inż. elektronik
freelancer

Temat: Eventy

Poczuj rajdowe emocje dzięki symulatorowi wyścigowemu!
http://symulatorwyscigowy.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Eventy


Obrazek


Z tego miejsca chcemy zaprosić Cię na szkolenie: Metale Szlachetne Twoje Rozsądne Zabezpieczenie Kapitału w Czasach Kryzysów Ekonomicznych, które odbędzie się w mieście Szczecin w piątek 09/11/2012 roku w Willi West Ende.

Na naszym szkoleniu przedstawimy problematykę światowego systemu monetarnego, który nieubłaganie wpływa na kapitał każdego z nas. Dlatego właśnie na naszym szkoleniu:

Rozbijemy system bankowy na czynniki pierwsze i pokażemy Tobie co jest jego "piętą achillesową";

Pokażemy w jaki sposób jesteś wykorzystywany przez ówczesny system finansowy oraz jak możesz temu zapobiec i jeszcze na tym zarobić;

Dowiesz się czym jest siła nabywcza papierowych pieniędzy, w jaki sposób banki i rządy niszczą ją powodując zubożenie Społeczeństwa i to na dodatek z jego przyzwoleniem;

Rozpatrzymy kilka opcji zakończenia kryzysu Eurostrefy i pokażemy w jaki sposób możesz w każdej z nich wyjść obronną ręką, a nawet uzyskać korzyści finansowe;

Poza tym poznasz historię monetarną świata i dowiesz się czym jest cykliczność systemu finansowego;

"Jeżeli wiesz jak działa światowy system finansowy - znasz zasady, którym podlegasz. Jeżeli jednak nie znasz tych zasad system Cię zniszczy - ZMASAKRUJE."
- MIKE MALONEY


Najważniejszym punktem naszego spotkania będzie kwestia Metali Szlachetnych, takich jak złoto i srebro, oraz ich rola w bezpiecznym i rozsądnym budowaniu majątku w czasach globalnego kryzysu ekonomicznego. W tej części szkolenia dowiesz się między innymi czym jest realna siła nabywcza złota i w jaki sposób żółty metal, w perspektywie czasu, zdobył niezależność i przewagę nad produktami finansowymi opartymi o papierowe pieniądze. Pokażemy Tobie czego powinieneś unikać rozważając inwestycję w metale szlachetne oraz w jaki sposób wybrać bezpieczną i rozsądną możliwość wejścia w ich posiadanie. Zobaczysz dlaczego metale szlachetne są od lat strzeżoną tajemnicą banków centralnych i dlaczego Tobie banki proponują inwestycję w papier, a same zakupują duże ilości metali szlachetnych na własne potrzeby zabezpieczenia kapitału i wypłacalności.

Gwarantujemy Tobie, że dowiesz się znacznie więcej!

Po szkoleniu przedstawimy, osobom zainteresowanym, możliwości zbudowania własnego Złotego Biznesu w dosłownym tego słowa znaczeniu. Dodatkowo podzielimy się całą masą wiedzy, której nie znajdziesz w ogólnodostępnych mediach. Mamy również dla Ciebie kilka szczególnych niespodzianek i bonusów.
Oferujemy Tobie miłą, przyjazną atmosferę wśród osób otwartych na nową wiedzę, z którymi nawiążesz nowe znajomości podczas wspólnych przerw na kawę i pyszny poczęstunek.

Zapisz się na naszej stronie: http://zlota-wiedza.pl

«

Oferta

|

APPLE

»


Wyślij zaproszenie do