konto usunięte

Temat: Eventy

Flying Piana jest unikatową usługą na polskim rynku. Pozwala na tworzenie dowolnych napisów oraz wzorów z piany. Dzięki specjalnej mieszance powietrza i helu formy unoszą się ku przestworzom.

Flying Piana wzbudza zachwyt, zainteresowanie i stanowi ciekawostkę, której jeszcze w Polsce nie było.

biuro(at)splashboard.pl

http://www.facebook.com/pages/Splashboard-Flying-Piana...


Obrazek

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Bartłomiej Dąbkowski

Bartłomiej Dąbkowski
http://bartlomiejdab
kowski.innpoland.pl/

Temat: Eventy

Zapraszamy na II Kongres Wealth Management
"Jak skutecznie pomnażać i zarządzać majątkiem"


Obrazek


Kieruj swoim interesem, bo inaczej on tobą pokieruje - Benjamin Franklin

Myśl, która przyświecała Benjaminowi Franklinowi już w XVIII wieku, pozostaje w użyciu do dnia dzisiejszego, szczególnie w kontekście zarządzania majątkiem. To świadomość istnienia zagrożeń i możliwości, jakie stawia przed inwestorami współczesny rynek, jest podstawą wszystkich działań inwestycyjnych, których głównym celem jest maksymalizacja zysków. Dlatego tak istotna jest znajomość narzędzi, które umożliwiają sprawne i efektywne zarządzanie majątkiem.

Efektywne zarządzanie majątkiem to umiejętność, która wymaga nie tylko wiedzy i doświadczenia, ale również świadomości dynamicznego rozwoju rynku inwestycyjnego. Naszym celem jest przedstawienie wachlarza możliwości, jakie daje inwestorom współczesny rynek. Wiedza ta pozwoli Państwu wyznaczyć odpowiednią strategię, a tym samym zwiększyć efektywność zarządzania bieżącym portfelem inwestycyjnym.

Udział w II Kongresie Wealth Management 2012 umożliwi Państwu zapoznanie się nie tylko z innowacyjnymi narzędziami i rozwiązaniami, służącymi do podnoszenia efektywności działań, mających na celu skuteczne zarządzanie majątkiem. To również szansa na poznanie zagadnień, związanych z optymalizacją podatkową i prawną inwestycji, które mają duży wpływ na wzbogacenie Państwa portfela inwestycyjnego. Podczas Kongresu skoncentrujemy również na sposobach nadzorowania inwestycji i dopasowywania ich do sytuacji, panującej na rynku.

Serdecznie zapraszamy do współpracy przy Kongresie!

Anna Dawidowska
Prezes Zarządu
IPO SA

Program konferencji
08.45 Otwarcie Kongresu
09.00 - 09.30 Wpływ gospodarki światowej na sytuację makroekonomiczną Polski i inwestycje (perspektywy na lata 2012 i 2013)
09.30 - 10.00 Jak zbudować zyskowny i bezpieczny portfel inwestycyjny – wybrane strategie inwestycyjne
10.00 - 10.30 Rynek obligacji Catalyst – miejsce bezpiecznych inwestycji
10.30 - 11.00 Transfer międzypokoleniowy – najpopularniejsze struktury i rozwiązania gwarantujące zabezpieczenie i przekazanie majątku
11.00 - 11.20 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami
11.20 - 11.50 Polskie fundusze inwestycyjne
11.50 - 12.20 Zagraniczne fundusze inwestycyjne
12.20 - 12.50 Umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania
12.50 - 13.20 Usługa Asset Management – aktywne zarządzanie alokacją i dopasowanie struktury portfela klienta do zmieniających się warunków rynkowych
13.20 - 13.40 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami
13.40 - 14.10 Planowanie inwestycji ukierunkowane na minimalizację obciążeń podatkowych
14.10 - 14.40 Produkty ustrukturyzowane sposobem na ochronę kapitału
14.40 - 15.10 Inwestycje w nieruchomości jako atrakcyjny sposób pomnażania kapitału
15.10 - 15.40 Ochrona majątku – najpopularniejsze sposoby zabezpieczeń aktywów
15.40 Lunch; możliwość konsultacji z ekspertami i zakończenie Kongresu

Tematy alternatywne:

* Transakcje sprzedaży i zakupów przedsiębiorstw, ich zorganizowanych części, różnego rodzaju aktywów i pasywów
* Inwestowanie w złoto – bezpieczna forma pomnażania kapitału
* Niestandardowe produkty inwestycyjne
* Wine banking jako produkt inwestycyjny
* Inwestowanie w sztukę (Art Banking)

Udział w Kongresie:
Koszt uczestnictwa w II Kongresie Wealth Management: 700 zł + VAT
Druga osoba z firmy otrzymuje rabat 50 %.

Zgłoszenia:
Prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego. Na podstawie otrzymanego zgłoszenia, zostanie przesłane drogą elektroniczną potwierdzenie uczestnictwa .Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie kongresu www.wealthmanagement.ipo.pl. W razie pytań prosimy o kontakt

Liczba miejsc jest ograniczona.

tel.: +48 71 725 59 33
www.wealthmanagement.ipo.pl
email: info@iposa.pl


Obrazek
Olga Sawicka

Olga Sawicka Communications
Planner, PHD Media
Direction

Temat: Eventy

Witam serdecznie,

Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji na temat „IT w Logistyce GigaCon” która odbędzie się 26 kwietnia w Poznaniu. Wydarzenie ma na celu podwyższenie Państwa kwalifikacji i pogłębienia wiedzy.

Uczestnicząc w tej konferencji będą mieli Państwo okazję wysłuchać wykładów m.in. na temat:

**Rola audytu logistycznego w racjonalizacji potencjału logistycznego łańcucha dostaw w aspekcie rzeczowym i kosztowym (controlling). Procedury analityczne z przykładem,

**Jednolite standardy komunikacji dla rozwiązań IT w transporcie i logistyce

**Cloud computing we współpracy firm logistycznych

**MonZa - jak monitorować , zarządzać i panować nad zapasami w przedsiębiorstwie

**Odpowiedzialność pracownicza za towary w zinformatyzowanym magazynie

**Usprawnianie procesów logistycznych przy wykorzystaniu EDI

Ponadto zostaną poruszone zagadnienia, takie jak:
**zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM)
**zarządzanie magazynem
**zarządzanie zapasami
**systemy automatycznej identyfikacji
**dokument elektroniczny
**systemy monitoringu i optymalizacji transportu
**inteligentne systemy transportu

Strona Konferencji: http://sdcenter.pl/logistyka/poznan
Rejestracja: http://sdcenter.pl/logistyka/poznan/rejestracja

W razie pytań, serdecznie zapraszam do kontaktu
Olga Sawicka
Kierownik projektu
tel 22 427 36 48
fax 22 244 24 59
olga.sawicka@software.com.pl
Olga Sawicka

Olga Sawicka Communications
Planner, PHD Media
Direction

Temat: Eventy


Obrazek


Witam serdecznie,

Zapraszamy do udziału w BEZPŁATNEJ KONFERENCJI „IT w Logistyce GigaCon” która odbędzie się 26 kwietnia w Poznaniu. Wydarzenie ma na celu podwyższenie Państwa kwalifikacji i pogłębienia wiedzy.

Uczestnicząc w tej konferencji będą mieli Państwo okazję wysłuchać wykładów m.in. na temat:

**Rola audytu logistycznego w racjonalizacji potencjału logistycznego łańcucha dostaw w aspekcie rzeczowym i kosztowym (controlling). Procedury analityczne z przykładem,

**Jednolite standardy komunikacji dla rozwiązań IT w transporcie i logistyce

**Cloud computing we współpracy firm logistycznych

**MonZa - jak monitorować , zarządzać i panować nad zapasami w przedsiębiorstwie

**Odpowiedzialność pracownicza za towary w zinformatyzowanym magazynie

**Usprawnianie procesów logistycznych przy wykorzystaniu EDI

Ponadto zostaną poruszone zagadnienia, takie jak:
**zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM)
**zarządzanie magazynem
**zarządzanie zapasami
**systemy automatycznej identyfikacji
**dokument elektroniczny
**systemy monitoringu i optymalizacji transportu
**inteligentne systemy transportu

Strona Konferencji: http://sdcenter.pl/logistyka/poznan
Rejestracja: http://sdcenter.pl/logistyka/poznan/rejestracja

W razie pytań, serdecznie zapraszam do kontaktu
Olga Sawicka
Kierownik projektu
tel 22 427 36 48
fax 22 244 24 59
olga.sawicka@software.com.pl
Michał Majer

Michał Majer Wordpress Develper

Temat: Eventy


Obrazek


Nie masz co robić z wolnym czasem? Brak planów na weekend? Majówka w domu?!?!?!?!

Zacznij sezon, powitaj lato i dobrą pogodę razem z nami!!!

Wypożyczalnia ASG – NOWY WYMIAR ROZRYWKI prezentuje:

AirSoftGun, rewelacyjna zabawa dla wszystkich miłośników adrenaliny, militariów oraz aktywnej strony życia! Zapraszamy wszystkich spragnionych wrażeń na organizowane przez Naszą firmę imprezy ASG, nowoczesną alternatywę dla paintball`a tradycyjnego jak i laserowego!

AirSoftGun to tańsza, bezbolesna forma paintball`a, w oparciu o repliki 1:1 w stosunku do prawdziwej broni palnej, współczesnej oraz historycznej. Charakteryzuje się zdecydowanie większym zasięgiem oraz celnością w porównaniu do tradycyjnych markerów paintball`owych oraz dużo niższymi kosztami co przekłada się na czas oraz ilość zabawy w terenie.

Oferujemy imprezy strzeleckie, grill`a w terenie, masę wrażeń i niezapomniane chwile z repliką prawdziwego karabinu!!!

Imprezy organizowane są co weekend, dla każdego! Osoby poniżej 18 roku życia zapraszamy z pełnoletnimi opiekunami, na życzenie istnieje możliwość organizacji zabawy w tygodniu, jak również w dowolnym miejscu na Śląsku.

PROMOCJA: Na hasło „WASG – nowy wymiar rozrywki” dla grup rezerwujących termin imprezy w Majówkę dodatkowe niespodzianki oraz bonusy!

Wiecej informacji pod numerem telefonu oraz email.
tel: 696-278-871
mail: kontakt@wasg.pl


Obrazek

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Eventy


Obrazek



Obrazek


Zapraszamy do rejestracji na XX edycję BEZPŁATNEJ konferencji EOIF GigaCon, tym razem spotkamy się w Poznaniu w Hotelu Mercure.

Podczas wydarzenia przedstawiciele firm zaprezentują swoje rozwiązania. Będzie to doskonała okazją do zapoznania narzędzi do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Wybrane tematy wykładów:

Wykład inauguracyjny poprowadzi
dr Marcin Kraska (Instytut Logistyki i Magazynowania)

W oczekiwaniu na e-urzędy – jak daleko nam do elektronizacji administracji?

Patryk Zarębski (ATENA Usługi informatyczne i finansowe)

Strategia zarządzania treścią w przedsiębiorstwie

Jarosław Żeliński (IT-Consulting)

Projektowanie wdrożeń systemów obiegu dokumentów, przepływu pracy
i archiwizacji


Marcin Makowski (BeOne)

Elektroniczny Obieg Dokumentów na platformie Alfresco w Polskiej Grupie Farmaceutycznej

Tomasz Grzybkowski (Adwokacka Spółka Partnerska Grzybkowski Guzek Jackowski)

Weksele w codzinnym życiu

Anna Sobczak (PROGMATE Sp. z o.o.)
Zbigniew Stężyński (PROGMATE Sp. z o.o.)


Użyteczność i ergonomia w systemie PROGMATE DOCs

Partnerzy:

PROGMATE
COMARCH ECM
IMPAQ
ATENA

Firmy Uczestniczące:

BE ONE
PrimeSoft Polska

Agenda, szczegółowe informacje: http://gigacon.org/eoif_poznan

Bezpłatna rejestracja: http://gigacon.org/eoif_poznan/rejestracja


Obrazek


Firmy zainteresowane promocją na konferencji zapraszam do kontaktu.

ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ!!!
Michał Masow

Michał Masow /Doradztwo/Transfer
technologii i
usług/Odnawialne
Żródła...

Temat: Eventy

Serdecznie zapraszam na praktyczny warsztat:
http://www.dreberis.com/admin/dbImages/fileFileTable/A...

PRAKTYCY NIEMIECCY I POLSCY

PRAKTYCZNE ASPEKTY PROWADZENIA BIZNESU W NIEMCZECH Z PIERWSZEJ RĘKI!

Aktualna sytuacja gospodarcza w Polsce i w Niemczech to okoliczności sprzyjające ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynek niemiecki. Jest to więc świetny moment, żeby zainteresować się tamtejszym rynkiem i warunkami działania na nim - jest to okazja, którą szkoda byłoby zmarnować - bez względu na to, czy rozważana lub planowana jest po prostu sprzedaż w Niemczech, założenie tam oddziału lub firmy albo zakup istniejącego przedsiębiorstwa.

Aby ułatwić te rozważania organizujemy warsztaty, podczas których przekażemy bardzo praktyczne informacje na temat warunków i zwyczajów panujących na rynku niemieckim. Do podzielenia się doświadczeniami zaprosiliśmy wyłącznie praktyków: ludzi działających po obu stronach granicy, reprezentujących kluczowe środowiska: przedsiębiorców, prawników, księgowych. Zaprosiliśmy drezdeńską firmę zajmująca się obsługą księgowo-prawną przedsiębiorstw w Niemczech, jedna z największych wrocławskich kancelarii prawnych z doświadczeniami po obu stronach granicy i wreszcie działającego w obu krajach przedsiębiorcę, aktywnego działacza stowarzyszeń przedsiębiorców. Podczas warsztatów będzie możliwość dyskusji i zadawania pytań.

Istotnym elementem warsztatów będzie ich część poświęcona różnicom kulturowym w aspekcie praktyki prowadzenia biznesu. Niemcy to kraj sąsiedzki, a jednak zrozumienie i uwzględnienie różnic może być ważnym czynnikiem sukcesu i chronić przed porażką.

Zapraszamy do Wrocławia 29.05.2012! program znajdziecie Państwo tutaj:
http://www.dreberis.com/admin/dbImages/fileFileTable/A...

Przy zgłoszeniu do 20.05. otrzymują Państwo 15% zniżki.
Rafał Górny

Rafał Górny Manager ds
marketingu i rozwoju
produktu

Temat: Eventy

Witam,
posiadam ponad 100 m2 ekranów LED o różnych plamkach i rozdzielczościach. Na rynku od 4 lat, własne kamery i miksery Video. Realizacja takich imprez jak:
Ursynalia 2011
Festiwal "Gramy" 2010, 2011 (Radiowej Trójki)
Profesjonalia 2011 (dla grupy Żywiec SA)

zamieszczam linki do kilku naszych realizacji
http://www.youtube.com/watch?v=MfndzdPRqjc
http://www.youtube.com/watch?v=Tb8C7Fw72AA&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=6gv0aTHIe6I&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=pyL08RUgZgQ
http://www.youtube.com/watch?v=I6c34_y9jtk

Zapraszam do współpracy (cała Polska )
Rafał Górny
505-969-375

Temat: Eventy


Obrazek


Czy Jesteś Gotowy, Aby Uzyskać Szybkie Efekty W Realizacji Swoich Celów?
Czy Chcesz Dostęp Do Rakietowego Paliwa Dla Sukcesu?
Poznaj Strategię Realizacji Celów.
Weź Bezpłatny Dostęp Teraz Klikając Poniższy Link!
http://www.przewodnik.strategiarealizacjicelow.pl/
Zapraszam
Ania

konto usunięte

Temat: Eventy

SZANOWNI PAŃSTWO !!!
Firma na terenie Warszawy poszukuje współpracy bezpośredniej z Producentami - (jako autoryzowany dystrybutor / przedstawiciel w branży spożywczej); na terenie całej Polski. Oferty proszę kierować na adres mailowy: fhupiotrjablonski@gmail.com
W ramach podjęcia współpracy możliwość wystawiania FV.
Możliwość kontaktowania się zarazem za pośrednictwem PRIV - na Goldenline.pl

konto usunięte

Temat: Eventy

Piotr J.:
SZANOWNI PAŃSTWO !!!
Firma na terenie Warszawy poszukuje współpracy bezpośredniej z Producentami - (jako Autoryzowany Dystrybutor / Przedstawiciel w branży spożywczej); na terenie całej Polski. Oferty proszę kierować na adres mailowy: fhupiotrjablonski@gmail.com
W ramach podjęcia współpracy możliwość wystawiania FV.
Możliwość kontaktowania się zarazem za pośrednictwem PRIV - na Goldenline.pl
Rafał Górny

Rafał Górny Manager ds
marketingu i rozwoju
produktu

Temat: Eventy

Witam,

Drodzy członkowie GL, posiadam do sprzedania jeden ekran LED 12,6m2 plamka 16 mm virtual 8mm. 12 modułów zapakowanych w profesjonalne skrzynie estradowe. Ekran kupiłem rok temu za 128 tys netto.
Ekran 100% sprawny, wykorzystywany kilkakrotnie - po raz pierwszy na Ursynaliach 2011
komplet kabli kart zapasowe zasilacze itd...
Ekran idealny dla małych i średnich firm eventowych. Dla kupującego mogę mieć zlecenie na imprezę w centralnej Polsce za 10 tys netto. Jeśli znajdziecie firmę lub samorząd chętnych do emisji EURO 2012 spokojnie jesteście w stanie odrobić koszt zakupu. Ekran może być nośnikiem reklam i stanąć na maszcie lub budynku, może być zainstalowany na przyczepie lub samochodzie ciężarowym obecnie instalowany na potrzeby imprez na konstrukcjach scenicznych.

Cena 82.000 brutto
impreza do realizacji w cenie.
zainteresowanym mogę wykonać konstrukcję stalową lub sprowadzić z Chin aluminiową - oczywiście za dodatkową opłatą.

kupującemu jestem w stanie dostarczyć ekran po kosztach paliwa w każde miejsce w Polsce.

Rafał Górny
505-969-375
Magdalena Cyl

Magdalena Cyl Specjalista ds.
Operacyjnych

Temat: Eventy

Pierwsza w Polsce impreza dedykowana specjalnie dla freelancerów, mikroprzedsiębiorców oraz MŚP działających w różnych branżach.

Podczas 10 prelekcji dowiesz się m.in.: jak zbudować silną markę freelancera oraz małej firmy, poznasz zapisy w umowach o prawach autorskich, jak zdobyć środki na finansowanie nowych projektów, jak współpracować z freelancerami oraz jak zadbać o użyteczność własnej strony internetowej.

Drugiego dnia dajemy Ci możliwość zdobycia umiejętności praktycznych podczas warsztatów z zakresu: fotografii, marketingu internetowego, ilustratorskich oraz kreowania marki.

Naszymi gośćmi będą m.in.:
Paweł Tkaczyk (autor książek Zakamarki Marki i Grywalizacja),
Mateusz Maik Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Marcin Kądziołka Wydawnictwo Złote Myśli

Na uczestników czeka również wiele interesujących nagród.
Zapraszam do udziału we Freelance Camp już 29 maja 2012 r. w Gliwicach
Zarejestruj się już dziś - liczba miejsc ograniczona: http://www.freelancecamp.evenea.pl/

konto usunięte

Temat: Eventy


Obrazek



Obrazek


Zapraszamy do rejestracji na XX edycję BEZPŁATNEJ konferencji EOIF GigaCon, tym razem spotkamy się w Poznaniu w Hotelu Mercure.

Podczas wydarzenia przedstawiciele firm zaprezentują swoje rozwiązania. Będzie to doskonała okazją do zapoznania narzędzi do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Wybrane tematy wykładów:

Wykład inauguracyjny poprowadzi
dr Marcin Kraska (Instytut Logistyki i Magazynowania)

W oczekiwaniu na e-urzędy – jak daleko nam do elektronizacji administracji?

Patryk Zarębski (ATENA Usługi informatyczne i finansowe)

Strategia zarządzania treścią w przedsiębiorstwie

Jarosław Żeliński (IT-Consulting)

Projektowanie wdrożeń systemów obiegu dokumentów, przepływu pracy
i archiwizacji


Marcin Makowski (BeOne)

Elektroniczny Obieg Dokumentów na platformie Alfresco w Polskiej Grupie Farmaceutycznej

Tomasz Grzybkowski (Adwokacka Spółka Partnerska Grzybkowski Guzek Jackowski)

Weksele w codzinnym życiu

Anna Sobczak (PROGMATE Sp. z o.o.)
Zbigniew Stężyński (PROGMATE Sp. z o.o.)


Użyteczność i ergonomia w systemie PROGMATE DOCs

Krzysztof Dobrzyński (IMPAQ)

Pióro cyfrowe w elektronicznym obiegu dokumentów

Marcel Kasprzak (MIS SA)

Procesy biznesowe wspierane internetem - przykład praktycznej implementacji

Wojciech Kroczak (DYSANT Software)

Strategia Jednolitej Platformy Zarządzania Procesami Biznesowymi

Agenda, szczegółowe informacje: http://gigacon.org/eoif_poznan

Bezpłatna rejestracja: http://gigacon.org/eoif_poznan/rejestracja


Obrazek


Firmy zainteresowane promocją na konferencji zapraszam do kontaktu.

ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ!!!
Justyna Kaliska

Justyna Kaliska stylista, doradca
ds. wizerunku,
założyciel "tolook"

Temat: Eventy

Chcesz zamknąć swój event piękną klamrą?
Wnętrze, scenografia, kostiumy dla hostess, dekoracje.

http://justyna-kaliska.pl
http://stylistkalodz.com

zapraszam

Temat: Eventy

Warsztaty PRu i komunikacji - Coaching kompetencji osobistych

Kraków, 15-18.06.2012

Czy masz poczucie, że Twoja kariera stoi w miejscu?

Stowarzyszenie Rozwoju Osobistego SAWARES zaprasza na szkolenie oparte na realizacji specjalnych zadań interaktywnych; praktycznie ujawniających i rozwijających naturalne predyspozycje coachingowe uczestników, poprawiających świadomość struktury i zależności komunikacyjnych w życiu osobistym i w relacjach z klientami.

Zagadnienia przewidziane do realizacji (10 godzin praktycznych):
•Praktyczna definicja coachingu
◦coaching w aspekcie wspólnego interesu firmy
◦coaching jako forma efektywnego zarządzania i komunikacji

•Mentor czyli świadomość coacha
◦świadomość swojej pozycji i wizerunku w grupie
(samodefinicja w konfrontacji z opinią innych)
◦brak feedback’u to też feedback
◦klimat w firmie czyli kompetencje osobiste przed zawodowymi

•Coach w działaniu – praktyczne zasady
◦nastawienie coacha: świadomy wybór czy obowiązek?
◦dobry dowódca czyli dwie (równoległe) płaszczyzny działania

•Coach’ering z wyższej półki
◦jednostka jako źródło informacji o sobie
◦wielowymiarowość funkcjonowania jednostki w grupie
◦kanały komunikacyjne jednostki
◦◦◦inteligentna komunikacja
◦konfrontacja z alter-ego

•Wizerunek coacha
◦samodefinicja i świadomość roli wizerunku
◦praktyczne posługiwanie się wizerunkiem w komunikacji (walory i atuty jednostki; nie opowiadaj – pokazuj)

Więcej na: http://www.sawares.eu/

konto usunięte

Temat: Eventy

SZANOWNI PAŃSTWO !!!
Jako Autoryzowany Przedstawiciel w szczególności na terenie woj. Mazowieckiego-(Warszawa), jak zarazem na terenie całej Polski, jesteśmy zainteresowani podjęciem stałej współpracy z bezpośrednimi Producentami.
OFERUJEMY:
-Autoryzowane Przedstawicielstwo,
-Stała kontrolę z Odbiorcami,
-Pozyskiwanie nowych klientów,
-Reklama, marketing itp... na podstawie właściwych materiałów reklamowych danej Firmy / Producenta.
Jako Firma wystawiam FV w okresach dogodnych dla Klientów / Producentów, za wykonane usługi.
Umowa współpracy.
Satysfakcjonujące udogodnienia za wykonaną usługę do uzgodnienia + Prowizja ???,
Region cała Polska, lub wybrany Region ???, oraz Kraje EU.
Oczekuje na ew. propozycje, kontakt telefoniczny.
Propozycje proszę kierować również na podany adres e-mail.
Pozdrawiamy

«

Oferta

|

APPLE

»


Wyślij zaproszenie do