Oliwia Malwina Kos

Oliwia Malwina Kos HRBP, Crew For You /
Solar For You

Temat: Eventy

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W BADANIU I SZKOLENIU OSOBY PERMANENTNIE SIĘ KSZTAŁCĄCE.

Udział w badaniu naukowym polegać będzie na wypełnieniu kwestionariuszy; czas trwania ok.1 godz.

Warunkiem udziału będzie okazanie dyplomów ukończenia:
• min. 1 kierunku studiów wyższych (fakultetu) i min. 1 rodzajem studiów podyplomowych lub
• min. 2 kierunków studiów wyższych (fakultetów),
• bądź innej konfiguracji podejmowania permanentnej nauki w dorosłości.

W nagrodę za udział w badaniu zapraszamy na bezpłatne szkolenie:
FACTORY™ - PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ PODSTAWĄ W BIZNESIE - Kształcenie umiejętności zarządzania i budowanie postawy probiznesowej.


Forma szkolenia: Planszowa Symulacja Biznesu – maksymalizująca efektywność szkolenia, bo uczysz się bawiąc!

Organizator: SHtraining - wyłączny przedstawiciel BTI GmbH w Polsce – europejskiego lidera na rynku Planszowych Symulacji i Gier Strategicznych dla Biznesu.

Udział w szkoleniu potwierdzony certyfikatem.

Miejsce i czas: Warszawa, 11 Luty 2012r. (sobota), godz. 9:00-15:00.

Szczegółowe informacje i zapisy: Oliwia Kos, e-mail: o.kos@shtraining.pl lub
badanie.uczenie@gmail.com;

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą szkoleniową i Innowacjami 2012 w zakresie GIER i SYMULACJI DLA BIZNESU: http://www.shtraining.pl


Obrazek

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marcin Godlewski

Marcin Godlewski Właściciel
ProPartner.pl,
MiastoSzkolen.pl
itp.

Temat: Eventy


Obrazek

Zapraszam serdecznie na najlepsze spotkania networkingowe w Katowicach i Krakowie, organizowane w ramach Projektu Wspierania Przedsiębiorczości.

Spotkanie w Katowicach - 21.02.2012 o godz. 18:00. Szczegóły i rejestracja: http://projektwp.pl/go/rejestracja-katowice/

Spotkanie w Krakowie - 23.02.2012 o godz. 19:00. Szczegóły i rejestracja: http://projektwp.pl/go/rejestracja-krakow/

Agenda spotkania:
1. rejestracja uczestników - ok. 15 minut przed rozpoczęciem
2. Prezentacja Projektu PWP - ok. 15 min.
3. Prezentacja wybranego Partnera Projektu - 20 min.
4. Przedstawienie działalności uczestników. Każdy będzie mógł zaprezentować swoje przedsięwzięcie, jakich poszukuje kontaktów (ok.1 min. na osobę);
5. Rozmowy indywidualne, wymiana wizytówek - ok. 1h

Prosimy o zabranie ok. 40-tu wizytówek, kilku próbek towarów, katalogów etc.

Inwestycja: udział w spotkaniu, catering, wpis na platformę pośrednictwa = 29 + 1 (akcja charytatywna) PLN - pobierana na miejscu.

Wśród uczestników zostaną rozlosowane wartościowe nagrody!

Można zaprosić przedsiębiorcze osoby, z grona swoich znajomych, partnerów biznesowych.

Preferowany strój biznesowy.

Osoby, które będą na spotkaniu trzeci raz, proszone są o przyniesienie wypełnionej deklaracji partnerskiej.

Życzymy wielu wartościowych kontaktów i współpracy.

Do zobaczenia
Marcin Godlewski
koordynator Kraków i Katowice
tel. 668-039-780
mgodlewski@projektwp.pl

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Oliwia Malwina Kos

Oliwia Malwina Kos HRBP, Crew For You /
Solar For You

Temat: Eventy

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W BADANIU I SZKOLENIU OSOBY PERMANENTNIE SIĘ KSZTAŁCĄCE.

Udział w badaniu naukowym polegać będzie na wypełnieniu kwestionariuszy; czas trwania ok.1 godz.

Warunkiem udziału będzie okazanie dyplomów ukończenia:
• min. 1 kierunku studiów wyższych (fakultetu) i min. 2 studiów podyplomowych lub
• min. 2 kierunków studiów wyższych (fakultetów),
• bądź innej konfiguracji podejmowania permanentnej nauki w dorosłości.

W nagrodę za udział w badaniu zapraszamy na bezpłatne szkolenie:
FACTORY™ - PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ PODSTAWĄ W BIZNESIE - Kształcenie umiejętności zarządzania i budowanie postawy probiznesowej.


Forma szkolenia: Planszowa Symulacja Biznesu – maksymalizująca efektywność szkolenia, bo uczysz się bawiąc!

Organizator: SHtraining - wyłączny przedstawiciel BTI GmbH w Polsce – europejskiego lidera na rynku Planszowych Symulacji i Gier Strategicznych dla Biznesu.

Udział w szkoleniu potwierdzony certyfikatem.

Miejsce i czas: Warszawa, 25.02 2012r. (sobota), godz. 9:00-16:00.
Szczegółowe informacje i zapisy: Oliwia Kos, e-mail: o.kos@shtraining.pl lub
badanie.uczenie@gmail.com;

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą szkoleniową i Innowacjami 2012 w zakresie GIER i SYMULACJI DLA BIZNESU: http://www.shtraining.pl


Obrazek
Wiktoria K.

Wiktoria K. specjalista ds.
szkoleń

Temat: Eventy

PROMOCJA NA SZKOLENIA W LUTYM
NA HASŁO GOLDENLINE 10% ZNIŻKI NA PONIŻSZE SZKOLENIA



Obrazek

Specjalista ds. rekrutacji -2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne.
Poznań 20-21.02.2012


Korzyści dla użytkowników:
Po szkoleniu uczestnik:
-będzie posiadał wiedzę, która pozwoli rozpocząć profesjonalny proces rekrutacji, jego przygotowanie i dalsze prowadzenie;
-pozna metody i etapy procesu rekrutacji;
-zdobędzie umiejętność prawidłowego poszukiwania odpowiednich kandydatów;
-będzie potrafił poprawnie analizować przesyłane dokumenty i dokonać selekcji aplikacji;
-zwiększy efektywność i skuteczność przeprowadzanych rozmów kwalifikacyjnych;
-będzie potrafił przeprowadzić proces rekrutacji aż po zatrudnienie nowego pracownika.

Program szkolenia i pozostałe informacje: http://www.szkolenia-semper.pl/kalendarz-szkolen?task=...


Obrazek

Prawo Budowlane: Realizacja procesu inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami
Warszawa 22-24.02.2012


Korzyści dla użytkowników:
- zapoznanie się z zakresem odpowiedzialności uczestników procesu inwestycyjnego, ich zadaniami i rolą oraz możliwymi do wystąpienia ryzykami,
- utrwalenie przekazanej wiedzy poprzez ćwiczenia, analizę konkretnych przypadków oraz rozwiązywanie trudności z jakimi spotykają się Uczestnicy w codziennej pracy,
- poznanie trudnych zagadnień zarządzania oraz procedur stosowanych w kontraktach realizowanych według wzorców FIDIC w zrozumiałym i przystępnym przekazie,
- dyskusja moderowana dla zobrazowania najistotniejszych kwestii.

Program szkolenia i pozostałe informacje: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...


Obrazek

Zarządzanie Produkcją oraz Systemy Wspomagające Produkcję - filozofia Lean Management
Kraków 23-24.02.2012


Korzyści dla użytkowników:
Wartość dla uczestników i organizacji:
Zwiększenie produktywności bez konieczności wysokich nakładów finansowych.
Standaryzacja i systematyka w działaniu wszystkich pracowników firmy.
Skrócenie czasu przystosowania linii produkcyjnych do nowego asortymentu.
Zmniejszenie czasu przestojów i kosztów produkcji.
Redukcja błędów i wad produktów.
Zaangażowanie wszystkich pracowników w proces optymalizacji produkcji.
Zwiększona ilość usprawnień istniejących procesów.
Możliwość uzyskania skutecznej poprawy organizacji i zarządzania produkcją.
Zdobycie wiedzy i podstawowych umiejętności związanych z projektowaniem, wdrożeniem i utrzymaniem w przedsiębiorstwie systemu Kanban.

Program szkolenia i pozostałe informacje: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...


Obrazek

Profesjonalna sekretarka/asystentka - 2-dniowe efektywne warsztaty praktyczne.
Warszawa 27-28.02.2012


Korzyści dla użytkowników:
Uczestnicy szkolenia udoskonalą umiejętności, które powinna posiadać profesjonalna sekretarka/asystentka. Dowiedzą się jak pracować rzetelnie, dostarczając "usług" wysokiej jakości, jak być osobą otwartą i komunikatywną nawet w sytuacjach trudnych czy konfliktowych, jak zachowywać zrównoważenie emocjonalne niezbędne przy wybuchowym temperamencie przełożonego lub interesanta. Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę pozwalającą na jej bezpośrednie i efektywne zastosowanie w pracy zawodowej. Zajęcia prowadzone w formie aktywnych warsztatów gwarantują możliwość wymiany doświadczeń oraz umiejętności między uczestnikami oraz podniesienie kwalifikacji.

Program szkolenia i pozostałe informacje: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...

Kontakt:
wiktoria.kasprzak@szkolenia-semper.pl
61/ 8 102 194
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
http://www.szkolenia-semper.pl
Weronika Nowakowska

Weronika Nowakowska Specjalista ds.
Promocji i
Rekrutacji, Euro
Consult Zdzis...

Temat: Eventy

Ostatnie wolne miejsca na bezpłatne szkolenia w ramach projektu „Superkupiec”!

Jesteś pracownikiem mikro lub małej firmy z Wielkopolski?
Do Twoich zadań w pracy należy sprzedaż, zakup produktów, codzienne negocjacje, a może chcesz się po prostu tego wszystkiego nauczyć?
Zapraszamy na szkolenia dofinansowane w 100% przez UE. Najbliższy termin to 2-5 marca.

Program szkolenia:
- „SUPERKUPIEC” – 24 h szkoleniowych zajęć (w tym m.in. budowa oferty firmy, różne scenariusze negocjacyjne, zarządzanie czasem w zakupach biznesowych itp.);

- „ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM” – 16h szkoleniowych zajęć (w tym m.in. rodzaje zespołów, efektywność zespołów, komunikacja w zespole, delegowanie zadań itp.)

- E-LEARNING – każdy uczestnik szkolenia zostanie objęty specjalnie opracowanym programem szkoleniowym w formie e-learningu, odpowiadającym 80 h szkolenia tradycyjnego, dostępnym on-line w każdym miejscu z dostępem do sieci i w najwygodniejszym dla uczestników czasie.

Kliknij i zapisz się już dziś!
Pozdrawiam:)
Piotr Chmielewski

Piotr Chmielewski Przedsiębiorca,
doradca,
szkoleniowiec
http://AkademiaRoz..
.

Temat: Eventy

Zyskowna strategia - jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?" (7 dni szkoleń dofinansowanych ze środków UE)

Zapraszam do udziału w nowym, dofinansowanym ze środków UE,
projekcie szkoleniowym bazującym na Strategii Błękitnego Oceanu.

Zobacz: http://www.strategiablekitnegooceanu.pl/index.php/zysk...

Udało się nam pozyskać dofinansowanie (80 proc. na każdą osobę), aż na 7 dni zajęć - to najdłuższy tego typu cykl, w Polsce dzięki któremu rozwiniesz firmę albo wpadniesz na nowy, oryginalny pomysł biznesowy!

Na początek tylko jedna grupa, tylko 12 osób. Można się już zgłaszać - czas start;).

Zapisz się tu:
http://www.strategiablekitnegooceanu.pl/index.php/zysk...

Pozdrawiam serdecznie,
Piotr Chmielewski
Instytut Strategii
http://StrategiaBlekitnegoOceanu.pl
tel.600633610

P.S: wymogi projektu tym razem ograniczają niestety grupę Uczestników do osób pracujących lub prowadzących własną działalność, z woj. mazowieckiego.

konto usunięte

Temat: Eventy

Witam serdecznie.
A my chętnie nawiążemy współpracę z agencją organizującą masowe imprezy,koncerty itp
http://www.youtube.com/watch?v=Col9ROt_sRA&lr=1
kontakt:
tel.787670252
e-mail julgermusic@wp.pl
Pozdrawiam Gerard Niedźwiedź
http://www.facebook.com/Juliusz.Nyk
Kamil Wróblewski

Kamil Wróblewski Student, Akademia
Wychowania
Fizycznego im.
Bronisława Cz...

Temat: Eventy

Interskills to firma świadcząca kompleksowe usługi w całej Polsce z zakresu organizacji imprez firmowych,
szkoleń, transferu gości oraz zapewnia optymalne zakwaterowanie wszystkim kontrahentów.
Każde zlecenie, niezależnie od budżetu, liczby uczestników oraz rodzaju spotkania przygotujemy dla Państwa
sumiennie i starannie, dbając o najmniejsze szczegóły.

Składając nam swoje zlecenie mają Państwo pewność, iż wszystkie detale związane z:

transportem gości,
zakwaterowaniem,
salami konferencyjnymi,
atrakcjami dla gości,
imprezami integracyjnymi,
szkoleniami,
oraz wcześniej ustalonymi kwestiami,

będą dopięte na ostatni guzik.
http://interskills.pl
Joanna M.

Joanna M. Specjalista ds.
obsługi klienta

Temat: Eventy

"BPM - systemy zarządzania przedsiębiorstwem dla sektora finansowego"
22 marca 2012 rok, Warszawa
Centrum Bankowo-Finansowe "Nowy Świat" S.A.


Zarządzanie procesowe jest w obecnych czasach niezbędnym warunkiem szybkiego rozwoju i gwarantem poprawienia jakości usług tego sektora. Modelowanie procesów zachodzących w instytucji finansowej, dokumentowanie ich przebiegu, analizowanie i doskonalenie, pozwalają na osiągnięcie wielu korzyści i zdobycie znaczącej pozycji na rynku.

Wystąpią przed Państwem:
- Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań m.in.: Passus, IBM, BMS, WEBCON
- oraz Niezależni Eksperci , którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami:
- Jacek Wojcieszyński z prelekcją "Wdrożenie BPM w dużym banku komercyjnym"
- dr Józef Bielecki z prelekcją "Rozwój kultury procesowej w instytucjach finansowych"

W programie również bezpłatne warsztaty Firmy Passus.

Proponowane zagadnienia:
- analiza i opis procesów
- projektowanie procesów
- modelowanie procesów biznesowych
- zarządzanie i audyt procesów
- symulacje i optymalizacja procesów biznesowych
- technologie i narzędzia wspierające zarządzanie i automatyzację procesów biznesowych
- Business Process Outsourcing (BPO)
- Business Activity Monitoring (BAM)
- Service Oriented Architecture (SOA)

Na konferencję zapraszamy:
Kadrę Zarządzającą: sektora finansowego, przedstawicieli i członków zarządów, osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację. Osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrażanie systemów do zarządzania procesami biznesowymi. Menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów informatyki oraz analityków biznesowych.

Wstęp bezpłatny dla Przedstawicieli firm i instytucji z sektora finansowego - banków, ubezpieczeń, doradców finansowych, funduszy inwestycyjnych.

Ilość miejsc ograniczona!

Wszystkie informacje i rejestracja na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bpm-dla-sekt...

Kontakt z organizatorem:
Magdalena Siwek
tel. +48 22/ 101 33 44
magdalena.siwek@multitrain.plJoanna Moczulska edytował(a) ten post dnia 24.02.12 o godzinie 12:14
Katarzyna Caren Wiercińska

Katarzyna Caren Wiercińska Wokalistka,aktorka
scen
muzycznych,autorka
tekstów, trene...

Temat: Eventy

Chętnie podejmiemy współpracę z agencjami eventowymi
koncertowo, muzycznie , organizując warsztaty wokalne i szkolenia z zakresu dykcji dla biznesu

http://www.facebook.com/CarenArtist
http://www.facebook.com/CarenArtist?sk=app_18222230514...
http://www.facebook.com/pages/KOVALITZKY-PIOTR-PAWE%C5...
http://www.facebook.com/pages/KOVALITZKY-PIOTR-PAWE%C5...

więcej informacji pod adresem: pkowalicki@gmail.com

Zapraszamy do współpracy

Temat: Eventy

Zapraszam do wypożyczalni mebli http://design4rent.pl

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Eventy

Już 23 marca!!!
Stres i Wypalenie Zawodowe


Obrazek


tu znajdziesz szczegóły

zapraszamy
Paulina K.

Paulina K. Specjalista ds.
Obsługi Sprzedaży
Przedhurtowej, GRUPA
NEUCA

Temat: Eventy

Szanowni Państwo,

zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu Inwestowanie w nieruchomości 101 organizowanego przez Aquarius Property Investments.

Na kursie uczestnicy poznają warsztat, który pomoże im jako inwestorom wystartować na rynku nieruchomości. Dowiedzą się między innymi jak działa rynek nieruchomości, jak liczyć zyski, przychody i koszty, gdzie szukać dobrych ofert i okazji oraz jak budować portfolio nieruchomości.

Szkolenie przeprowadzamy z zamysłem, aby każdy uczestnik był w stanie sam dokonywać inwestycji po jego ukończeniu – posiadał wiedzę na temat tego jak, gdzie i kiedy inwestować.

Szczegółowy opis szkolenia znajduje się na stronie
http://inwestowanie-w-nieruchomosci.pl/

Z poważaniem,
Zespół Aquarius Property Investments
Alina Nowaczyk

Alina Nowaczyk edukacja ekonomiczna

Temat: Eventy

Obóz letni SMART&RICH KID
Mądre Bogate Dziecko

Boszkowo, 01-11. 08. 2012


Obrazek


Jak pomóc dziecku, by było nie tylko mądre, ale i bogate?
Jak zmotywować je do nauki języka angielskiego?
Dlaczego język angielski jest tak bardzo potrzebny w biznesie?
Możesz zacząć od obozu letniego, który dla Was przygotowaliśmy.

Dla kogo:
Dla dzieci w wieku 8-14 lat (po I klasie gimnazjum)
Dla tych, którzy mają poczucie humoru, otwartą głowę, zapał i chęci, by się dobrze bawić, a także zdobywać nowe doświadczenia.
Dla młodych zdobywców, odkrywców i szczęśliwych ludzi, którzy kreują swą przyszłość i potrafią brać z życia, to co najlepsze.

Cele obozu:
 Wypoczynek w aktywnym kontakcie z przyrodą
 Przyswajanie języka angielskiego podczas zabawy
 Poznanie nowych zabaw i gier edukacyjnych
 Kształcenie podstaw inteligencji finansowej

ZOBACZ SZCZEGÓŁY: http://alinanowaczyk.com/oboz_2012/richkid.htm
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Eventy

Już 24 – 25 marca!!!

Asertywność w Pracy

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w pracy?


Obrazek

Tu znajdziesz szczegóły

w nadchodzącym tygodniu opublikujemy 1 lekcję Akademii Rozwoju Osobistego:

Moc Efektywnego Działania czyli zarządzanie czasem w praktyce.

Zwiastun pierwszej lekcji znajdziesz tu

Zapraszamy!!!
Krzysztof Kosiński

Krzysztof Kosiński http://agrabla.pl

Temat: Eventy

Zapraszam państwa na regularne eventy przez internet prowadzimy prawie
cały tydzień profesjonalne szkolenia o tematyce e-biznesu, samo rozwoju (praca nad emocjami, rozwój osobowości, pewności siebie, i metodach szybkiej nauki) większość szkoleń jest
darmowa, istnieje możliwość korzystania nieodpłątnie ze wszystkich szkoleń, ale po szczegóły w tej kwesti zapraszam na priv skype:ebiznesmen e-mail:mybiznes1@gmail.com

Grafik szkoeleń na cały tydzień, jeżeli chcesz być regularnie informowany o szkoleniach
to podaj imię i maila pod grafikiem http://tnij.org/pthx
Krzysztof Kosiński

Krzysztof Kosiński http://agrabla.pl

Temat: Eventy

Zapraszam państwa na regularne eventy przez internet prowadzimy prawie
cały tydzień profesjonalne szkolenia o tematyce e-biznesu, samo rozwoju (praca nad emocjami, rozwój osobowości, pewności siebie, i metodach szybkiej nauki) większość szkoleń jest
darmowa, istnieje możliwość korzystania nieodpłątnie ze wszystkich szkoleń, ale po szczegóły w tej kwesti zapraszam na priv skype:ebiznesmen e-mail:mybiznes1@gmail.com

Grafik szkoeleń na cały tydzień, jeżeli chcesz być regularnie informowany o szkoleniach
to podaj imię i maila pod grafikiem http://tnij.org/pthx

«

Oferta

|

APPLE

»


Wyślij zaproszenie do