Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Eventy

Maroko to raj dla wszystkich tych, ktorzy chca zorganizowac najdziwniejsze EVENTY! Zapraszam i sluze pomoca: http://marakesz.com
Adam Kuling

Adam Kuling Zapraszam do
współpracy.

Temat: Eventy

Witaj drogi przedsiębiorco,

Czy interesuje Cię prowadzenie własnej firmy która z mocy prawa nie
podlega pod ZUS ani Urząd Skarbowy ?
Poniżej wymienię kilka najważniejszych korzyści:

- nie odpowiadasz własnym majątkiem (odpowiedzialność do 50zł )

- z mocy prawa nie podlegasz pod instytucje takie jak ZUS czy Urząd Skarbowy,

- sporo optymalizacja kosztów, np. delegacja do 50% itd.

- proste formalności bez zbędnego biegania po urzędach (czas 7-10 dni)

- pełna księgowość , nie trzeba opłacać własnego biura

- miesięczny koszt prowadzenia firmy w przypadku tradycyjnej
działalności po 2 latach to : 900 + księgowość, w naszym przypadku
można zniwelować to do poniżej 500zł msc. to koszt łącznie z pełną
księgowością, jest również opcja która pozwala na dużo mniejszy koszt
prowadzenia

- dodam że aby mieć takie warunki nie musimy rejestrować firmy za
granicą, wszystko odbywa się w Polsce :)

Zapraszam również na facebooka : http://www.facebook.com/pages/Firma-bez-Zus-Optymaliza...
Adam Kuling

Adam Kuling Zapraszam do
współpracy.

Temat: Eventy

Witam serdecznie,

Zapraszam do odwiedzenia stronki na której jest ogólna oferta firmy nie podlegającej pod Zus i US.

http://www.firmawolnaodzus.pl/

Co jakiś czas będziemy informować o spotkaniach informacyjnych w całej Polsce, oraz za nie długo o konferencjach on-line na których bez wychodzenia będziemy mogli przekazać wszystkie niezbędne informacje.

Zapraszam do zapisania się po szczegółowe informacje tu : http://www.firmawolnaodzus.pl/

Natomiast jeśli interesuje Cię szybki kontakt zapraszam na priv.
Pozdrawiam,Adam Kuling
http://www.firmawolnaodzus.pl/
Wojciech Zdun

Wojciech Zdun Manufacturing
processes
improvement,
Business
Development...

Temat: Eventy

Webinarium: Cortona3D wprowadza wersję RapidAuthor 6.1 zawierającą nowy
edytor ilustracji 2D

Zapraszamy we Srodę 2 listopada 2011 o godzinie 16:00

PROSIMY O REJESTRACJĘ PRZED WEBINARIUM

RapidAuthor w wersji 6.1 zawiera nowy edytor grafiki 2D, który zapewni osobom przygotowującym publikacje techniczne możliwości edycji grafiki 2D przejętej z zewnątrz lub stworzonej automatycznie w RapidAuthor. Ta nowa funkcjonalność potwierdza wizję rozwoju oprogramowania RapidAuthor jako jednego spójnego, zaawansowanego środowiska spełniającego wszelkie wymagania stawiane narzędziom do przygotowania interaktywnych publikacji
technicznych.

Obrazek

Nowy edytor 2D zawiera nastepującą funkcjonalność:
• Natywna aplikacja .CGM
• Przeglądanie, edycja, montaż, linkowanie (Hotspots), wydruk
• Wczytywanie / zachowanie pliku
• Przesunięcie / usunięcie obiektu
• Dodawanie, przesuwanie, zmiana rozmiaru i edycja linii, krzywych oraz tekstu
• Import formatów JPEG, TIFF, PNG, Bitmap, GIF
• Eksport do formatów SVG, JPEG, PNG, TIFF, GIF
• Tworzenie i edycja przestrzeni rysunkowej
• Pokaż, twórz, modyfikuj linki (Hotspots)
• Modyfikacja stylu, grubości i koloru linii

Zapraszamy na 45 minutową prezentację żeby przekonali się Państwo w jaki sposób możemy pomóc zwiększyć skuteczność i wydajność Waszej komunikacji technicznej.

Zapraszamy we Srodę 2 listopada 2011 o godzinie 16:00

PROSIMY O REJESTRACJĘ PRZED WEBINARIUM

Więcej informacji w grupie Cortona3D PL lub pod info@softprogress.pl
Wojciech R.

Wojciech R. Fotografia, eventy,
technika sceniczna,
lasery.

Temat: Eventy

http://eventphotographers.pl - nowy wymiar fotografowania.

czego można od nas oczekiwać ?

- fotografia eventowa
- warsztaty fotograficzne
- eventy fotograficzne szyte na miarę
- ekstremalnie trudne wyzwania fotograficzne

Zapraszamy na naszą stronę http://eventphotographers.pl

w razie zapytań : info@eventphotographers.pl
lub telefonicznie : 500 633 633

konto usunięte

Temat: Eventy

Pragnę zachęcić Państwa do organizacji spotkań integracyjnych/konferencyjnych/ biznesowych na naszym
Zamku!Nasz Zamek to również idealne miejsce do realizacji wszelkiego rodzaju nagrań filmowych
Zamek Książ jest Perłą dolnego śląska:)
Chcielibyśmy zachęcić Państwa do współpracy, której celem będzie osiągnięcie
sukcesu dla każdej ze stron:)
W oparciu o Państwa zapytanie przygotuję szczegółową , przygotowaną specjalnie dla Państwa atrakcyjną
ofertę cenową.

Łącze pozdrowienia
Oktawia Dąbrowska
http://www.goldenline.pl/oktawia-dabrowska
General Manager Strategic Marketing
Restauracja Ksiązęca/Hotel Zamkowy***
505 448 720
74.664 38 76
http://zamekksiaz.pl
http://zamek-ksiaz.pl
http://hotelzamkowy.pl
Katarzyna Łagoda

Katarzyna Łagoda właściciel,
Florencjamed

Temat: Eventy

Witam!

Chciałabym zaproponować usługi naszej firmy.
W związku z obowiązującą Ustawą z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych nałożonym przez ustawodawcę na organizatorów pragniemy zaproponować współpracę z naszą firmą FLORENCJAMED s.c, polegającą na profesjonalnym zabezpieczeniu organizowanych przez Państwa imprez masowych w tym:

- pikników
- festynów
- koncertów
- zawodów sportowych
- wieców
- imprez plenerowych

Imprezy masowe związane są z ogromnym ryzykiem powstania niebezpiecznych dla życia i zdrowia zdarzeń. W trosce o Państwa bezpieczeństwo, a także dobrą zabawę zadbamy o Wasze zdrowie.
Zapewniając obstawę medyczną, w razie konieczności natychmiast oferujemy fachową, specjalistyczną pomoc na miejscu spotkania.
Ambulans jakim dysponujemy, wyposażony jest w profesjonalny sprzęt, niezbędny do udzielania pomocy osobom poszkodowanym.

W naszej firmie zatrudniamy jedynie wysoko wykwalifikowany personel medyczny, mający doświadczenie w pracy na specjalistycznych oddziałach.

Zapewniamy stuprocentową satysfakcję oraz pełen profesjonalizm i gwarancję bezpieczeństwa.

Katarzyna Łagoda

http://florencjamed.pl
info@florencjamed.pl
tel1: 793332009
tel2: 600912285

konto usunięte

Temat: Eventy

Otwarte szkolenie z MLM i biznesu alternatywnego w Gdańsku. "Etat nie zrobi z Ciebie bogacza"

Jeśli należysz do tych osób, które:

*wolą pracować mądrze, a nie ciężko,
*chcą działać tylko wtedy, kiedy chcą i gdzie chcą,
*są ambitne i mają umysł otwarty na nowe opcje zarabiania,

to przyjdź na otwarte szkolenie dla właśnie takich osób, jak Ty!

Szkolenie obejmować będzie m.in. takie tematy jak:

*wyznaczanie i realizacja celów
*prowadzenie własnego biznesu bez zakładania działalności gospodarczej
*podstawy biznesu alternatywnego
*biznes tradycyjny a biznes alternatywny
*jak odnieść wymarzony sukces

Szkolenie poprowadzi m.in. Mirosław Bugajski – wieloletni i doświadczony przedsiębiorca, biznesmen. Jego wizytówkę można znaleźć na portalu GoldenLine.

Uczestnictwo w szkoleniu jest darmowe.

Uwaga! Ograniczona liczba miejsc do 20 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Zapisy telefonicznie: +48 506 514 711, bądź mailowo: zyciowakariera@gmail.com

Data: środa, 23 listopada 2011r.
Godziny: 18:00-21:00
Miejsce: DC Edukacja - Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych; ul. Szymanowskiego 2, III piętro
80-280 Gdańsk-Wrzeszcz
Kamil Pastusiak

Kamil Pastusiak Agencja Fotografii
Sportowej KamPas
Sport - Założyciel
firmy

Temat: Eventy

EVENTY - PROFESJONALNA FOTOGRAFIA SPORTOWA

Witam,

Zapraszam firmy organizujące eventy do współpracy z Agencją Fotografii Sportowej KamPas Sport, której jestem założycielem. Chętnie wykonam fotorelacje z imprez sportowo - rekreacyjnych.

Obecnie mieszkam w okolicy miasta Bielsko-Biała, jednakże wyjeżdżam fotografować w różne zakątki naszego kraju.

Zapraszam do odwiedzenia strony agencji:

http://kampas-sport.eu

Pozdrawiam,
Kamil Pastusiak
Marcin Godlewski

Marcin Godlewski Właściciel
ProPartner.pl,
MiastoSzkolen.pl
itp.

Temat: Eventy


Obrazek

Zapraszam serdecznie na Spotkania Projektu Wspierania Przedsiębiorczości PWP w Polsce

Inwestycja- uczestnictwo + catering + wpis na platformie pośrednictwa + obsługa hostess = jedyne 29 + 1 (na cele charytatywne) PLN!

Uwaga! Wśród uczestników rozlosujemy cenne nagrody- od naszych sponsorów.

Szczegóły i obowiązkowa rejestracja:
PWP TARNÓW: 22.11.2011: http://oiola.com/e/799-spotkanie-projektu-wspierania-p...

PWP KATOWICE 23.11.2011: http://oiola.com/e/772-spotkanie-biznesowe-pwp-katowic...

PWP KRAKÓW 24.11.2011: http://oiola.com/e/769-spotkanie-biznesowe-pwp-krakow-...

PWP POZNAŃ 25.11.2011: http://oiola.com/e/798-spotkanie-projektu-wspierania-p...

PWP WROCŁAW 28.11.2011: http://oiola.com/e/794-spotkanie-projektu-wspierania-p...

PWP WARSZAWA 29.11.2011: http://oiola.com/e/795-spotkanie-projektu-wspierania-p...

W ramach spotkań:
- prezentacja projektu, możliwości biznesowych, efektywności;
- przedstawienie działalności gości. Każdy będzie mógł powiedzieć, czym się
zajmuje, jakich poszukuje kontaktów;
- rozmowy indywidualne, wymiana kontaktów i wizytówek.

Prosimy o zabranie ok. 40-tu wizytówek, kilku próbek towarów,
katalogów etc.


Można zaprosić swoich przedsiębiorczych znajomych.

Spotkanie ma swobodny charakter, jednak preferowany jest strój biznesowy.

Życzymy wielu wartościowych kontaktów.

Inwestycja: udział w spotkaniu, catering, wpis na platformie pośrednictwa = jedyne 29 + 1 (na cele charytatywne) PLN – płatne na miejscu.

--
Do zobaczenia
Marcin Godlewski
koordynator projektu
tel. 668039780
http://projektwp.pl
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Eventy

REKRUTACJA I SELEKCJA - SZKOLENIE DLA MENEDŻERÓW I PRACOWNIKÓW HR


Obrazek



Obrazek


Cele i korzyści szkolenia:

Efektywna, o wysokim poziomie jakości selekcja i rekrutacja opiera się na kilku istotnych elementach:

• planowaniu procesu rekrutacji i selekcji
• budowaniu pozytywnego i budzącego zaufania wizerunku organizacji
• precyzyjnym opisie stanowiska pracy
• opisie profilu kandydata opartym o model kompetencyjny
• stworzeniu rzetelnego ogłoszenia rekrutacyjnego
• prowadzeniu profesjonalnej i efektywnej rozmowy kwalifikacyjnej
• diagnozie kluczowych kompetencji
• wyselekcjonowaniu najlepszego kandydata
• wdrożeniu nowego pracownika na dane stanowisko

Szkolenie ma na celu rozwinięcie powyższych kompetencji u osób z działów HR lub menedżerów, którzy zajmują się rekrutacją i selekcją. Warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% praktyki. Podczas szkolenia odbędą się symulacje, case study, gry oraz dyskusje moderowane, które inspirują do rozwoju.

Czas, cena, miejsce szkolenia:

13 styczeń 2012, 590,00 + 23% VAT (725,70 PLN brutto) , Warszawa, gmach WSFiZ ul. Pawia 55, sala nr 53

Program szkolenia:

1. Rekrutacja i selekcja jako podejście systemowe

• definicja pojęć
• planowanie zatrudnienia
• etapy procesu rekrutacji i selekcji w organizacji

2. Narzędzia wykorzystywane do oceny kandydata

• wywiad telefoniczny
• rozmowa kwalifikacyjna
• testy psychologiczne
• testy psychometryczne
• model kompetencyjny
• assessment center
• życiorys zawodowy
• karta oceny kandydata
• rekomendacje
• próbki pracy

3. Proces rekrutacji

• metody naboru potencjalnych pracowników
• budowanie modelu kompetencyjnego danego stanowiska
• budowanie profilu kandydata
• tworzenie odpowiedniego ogłoszenia rekrutacyjnego
• źródła pozyskiwania najlepszych kandydatów
• rekrutacja wewnętrzna VS rekrutacja zewnętrzna

4. Proces selekcji

• trafna weryfikacja i analiza CV
• przygotowanie wywiadu telefonicznego
• przygotowanie się i trafne przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej
• dobór pytań do stanowiska pracy – rodzaje pytań rekrutacyjnych
• pytania zakazane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• odczytywanie sygnałów niewerbalnych kandydata
• jak poznać kiedy kandydat nie jest do końca szczery?
• jak korzystać z karty oceny kandydata
• najczęstsze błędy popełniane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• rzetelne i etyczne sprawdzanie referencje kandydata

5. Finalizacja procesu selekcji

• składanie oferty pracy wybranemu kandydatowi
• wdrożenie nowego pracownika na nowe stanowisko
• bezstresowa adaptacja nowego pracownika w zespole
• rozmowa oceniająca jako element rozwojowy nowego pracownika
• feedback dla kandydatów, którzy nie zostali wybrani

6. Kwestie etyczne w procesie rekrutacji i selekcji

• pytania zakazane
• różnice płciowe
• różnice wiekowe
• różnice rasowe

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki za sobą

Trener prowadzący:

Anna Andrzejczyk

Certyfikowany Trener Biznesu, psycholog, ekspert ds. psychometrycznych narzędzi badania kompetencji i potencjału pracowniczego. Specjalista ds. zarządzania talentami, doradztwa zawodowego, partner biznesowy portalu dla szkoleniowców TRECO. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu motywowania, modeli kompetencyjnych, zarządzania talentami, sukcesji, selekcji i rekrutacji, kompetencji menedżerskich, anomii pracowniczej oraz szkoleń rozwojowych. Autor artykułów dotyczących komunikacji, anomii pracowniczej oraz badania potencjału pracowniczego. Przez wiele lat pracowała jako konsultant HR prowadząc projekty doradcze i rekrutacyjne dla korporacji w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Obecnie pełni rolę Development Managera w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się projektami doradczymi, zarządzaniem talentami oraz szkoleniami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6001
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Magdalena Z.

Magdalena Z. dyrektor
Warszawskie Studium
Aktorskie

Paula Myśliwiec

Paula Myśliwiec Project Manager,
Platinium Cast

Temat: Eventy

Co do eventów - to obecnie współorganizuję projekt na temat Elektronicznego Obiegu Informacji w Firmie na który serdecznie chciałabym Państwa zaprosić.
Jest to już XVIII edycja bezpłatnej konferencji, która odbędzie się 25.01.2012 w hotelu Galaxy w Krakowie.

Zakres tematyczny konferencji obejmować będzie:
– Systemy OCR/OMR
– Systemy faksowe
– Portale korporacyjne inter/intra/extranet
– Systemy pracy grupowej
– Rozwiązania mobilne
– Zarządzanie obiegiem dokumentów
– Systemy archiwizacji danych
– Masowe wydruki
– E-faktura
– PKI – dokument elektroniczny
– Workflow – zarządzanie procesami biznesowymi
– Narzędzia back-office

Wieloletnie doświadczenie w propagowaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych pozwala nam stworzyć wydarzenie łączące potrzeby ich dostawców i odbiorców.

Jednocześnie informuję, że jest już możliwość bezpłatnej rejestracji online.
Wszystkie niezbędne informacje znajdują się na stronie http://gigacon.org/eoif_krakow

Serdecznie zapraszamy

SW Konferencje

Paula Kiełb
paula.kielb@software.com.pl
tel. 22 427 32 82

SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Bokserska 1
02-682 WarszawaPaula Kiełb edytował(a) ten post dnia 09.01.12 o godzinie 09:55

konto usunięte

Temat: Eventy

KONFERENCJA | Monitoring, zabezpieczenia, ochrona


Obrazek

Monitoring wizyjny GigaCon
19 stycznia 2012 | Warszawa | Hotel Courtyard by Marriott

WSTĘP BEZPŁATNY


Wydarzenie pod Patronatem honorowym Krajowego Stowarzyszenia Ochrony Informacji Niejawnych oraz Polskiej Izby Ochrony poświęcone tematyce bezpieczeństwa obiektów użyteczności publicznej, obiektów przemysłowych oraz biurowców będzie dla Państwa szansą do zapoznania się z najnowszymi technologiami, rozwiązaniami i trendami.

Szereg ekspertów w tej dziedzinie podzieli się z Państwem swoją wiedzą z zakresu:

- Projektowania systemów monitoringu;
- Monitoringu wizyjnego obiektów i obszarów;
- Systemów CCTV i IP-CCTV; integracja i konwergencja;cyfrowego zapisu i archiwizacji obrazu;
- Systemów telewizji przemysłowej;
- Systemów kontroli dostępu;
- Systemów sieciowych i cyfrowych do zarządzania zasobami, archiwami;
- Satelitarnego monitoringu pojazdów;
- Zabezpieczeń imprez masowych;
- Zabezpieczeń mechanicznych (kraty, rolety antywłamaniowe);
- Systemów sygnalizacji włamania, napadu, pożaru;
- Wyposażeń policji, straży miejskiej, firm ochroniarskich;
- Bezpieczeństwa publicznego (infrastruktura i koordynacja).

Strona wydarzenia: http://gigacon.org/monitoring_wizyjny
Bezpłatna rejestracja: http://gigacon.org/formularz_rejestracji_monitoring_wi...

Firmy zainteresowane prezentacją swoich rozwiązań zapraszam do kontaktu

Klaudia Kurzawska

22 427 35 32
klaudia.kurzawska@software.com.pl

SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa


Obrazek
Klaudia Kurzawska edytował(a) ten post dnia 09.01.12 o godzinie 10:48

konto usunięte

Temat: Eventy

Witam!

Oferuję zabezpieczenie medyczne imprez.

RATOWNICY MEDYCZNI, AMBULANS! - wszystko do uzgodnienia. Dokładniejsze informacje:

http://aga-med.com.pl

https://www.facebook.com/pages/AGA-MED/173986329324954

Zapraszam do zapoznania się z ofertą! :)
Pozdrawiam i liczę na współpracę!

Agata Hrynkiewicz

konto usunięte

Temat: Eventy

hello,
TACO DAY WITH WARSAW ENTERTAIN - TODAY!
Do you know what Taco stands for?

or maybe you are an expert in composing diferent type of fillings with a torlilla?;-)

No matter what your knowledge about Mexican food is Warsaw Entertain invites you to the best Mexican Restaurant in Warsaw.

Come and join international group of people who are experts or just want to get to know how delicious food is prepared.

WE invite you for Taco Day with Warsaw Entertain - TODAY.

You will have a chance to
compose it from your chosen ingredients & try as many tastes as you wish;-).
All accompanied by lovely spanish music and a lecture about Mexican food given by the owner of the restaurant himself.

Special price offer is dedicated only to Warsaw Entertain memebers so make sure to emial:
warsaw.entertain@gmail.com
subject: taco day
if you want to attend the event;-)

Hasta luego;-)
Basia
Warsaw Entertain
https://www.facebook.com/warsaw.entertain
Maria Byra

Maria Byra ‎"Twoje szanse na
powodzenie w
dowolnym
przedsięwzięciu m...

Temat: Eventy

Zapraszam na Seminarium Finansowe prowadzone przez
Europejską Grupę Planowania Finansowego

Termin szkolenia: 28-29 stycznia

Cenne informacje, ciekawe rozwiązania, dodatkowe możliwości.

Dla zainteresowanych możliwość współpracy!na atrakcyjnych warunkach

Tematy:

1.Outsourcing
- Oszczędności dla pracodawców na funduszu płac etatowych pracowników do 15%

2. Podniesienie wynagrodzenia
- Podniesienie wynagrodzenia pracownikowi nawet o 50% bez dodatkowych kosztów dla pracodawcy.

3. Nowoczesny sposób prowadzenia działalności
- Zgodna z prawem polskim i unijnym, możliwość prowadzenia działalność gosp. bez konieczności opłacania składek do ZUS-u.

4. Zbieżność ubezpieczeń
- Posiadamy możliwość zatrudnienia w Polsce określonej ilości przedsiębiorców na pełnym etacie, co daje zbieżność ubezpieczeń i możliwość zaoszczędzenia na składkach ZUS od 5 do 7 tys. złotych rocznie, a do tego zdolność kredytową i ciągłość do emerytury.

5. Prowadzenie działalności Gospodarczej bez konieczności opłacania ZUS (według Prawa Polskiego)
podatki na poziomie 8% zamiast 19%

Koszt udziału 300zł/osoba w tym nocleg w hotelu oraz wyżywienie
Miejsce: Zegrze, Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne PROMENADA
ul. Spacerowa 35, 05-127 Białobrzegi, Gmina Nieporęt

Zgłoszenia proszę kierować na:
maria.byra@gmail.com
tel.665418841
Łukasz Pietrzak

Łukasz Pietrzak Specjalista ds.
szkoleń, AKADEMIA
EUROKADRY

Temat: Eventy

UWAGA wchodzi w życie nowa ustawa!

10 października 2011 r. Prezydent podpisał ustawę o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego. Zapraszamy na szkolenia w Poznaniu i Warszawie!

Nowe regulacje dotyczące ochrony praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego

Czy wiesz:

Jak zmniejszyć ryzyko inwestycji deweloperskiej po wejściu ustawy w życie
Jakie są nowe obowiązki deweloperów w świetle ustawy z dnia 16 września 2011 r. o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego?
Jakie są zasady ochrony wpłat dokonywanych przez klienta?
Jaki jest tryb zawierania umów deweloperskich?
Jakie obowiązki zostały nałożone na dewelopera przed podpisaniem kontraktu?
Co zrobić ze środkami klienta w przypadku upadłości dewelopera?
Jakie przepisy należy stosować dla inwestycji rozpoczętych przed wejściem w życie ustawy?
Jakie sankcje karne są przewidziane za naruszenie przepisów ustawy?

Cel szkolenia: Wskazanie nowych uregulowań prawnych dotyczących zawierania i wykonywania umów deweloperskich. Ustawa ta po raz pierwszy kompleksowo i bardzo precyzyjnie reguluje zasady działalności deweloperskiej w znaczący sposób ograniczając deweloperowi swobodę kształtowania umów z klientami.

Wykładowca: Radca prawny wpisany w 2005 roku na listę radców prawnych OIRP w Warszawie. Od wielu lat prowadzi jako wykładowca liczne szkolenia dotyczące aspektów prawnych związanych m.in. z nieruchomościami, umowami zawieranymi i wykonywanymi przez podmioty działające na szeroko rozumianym runku nieruchomości, w tym umowami z udziałem konsumentów, prawnymi obowiązkami podmiotów działających na rynku nieruchomości. W ramach własnej kancelarii radcy prawnego prowadzi stałą obsługę prawną przedsiębiorców, w tym wielu podmiotów działających na rynku nieruchomości. Prowadzi obsługę prawną developerów i innych podmiotów prowadzących działalność gospodarczą na rynku nieruchomości, tj. pośredników w obrocie nieruchomościami, zarządców nieruchomości i podmiotów wynajmujących nieruchomości. Dysponuje doświadczeniem w udzielaniu pomocy prawnej w zakresie postępowania przed sądami powszechnymi i administracyjnymi oraz w zakresie zawierania i wykonywania umów handlowych, z uwzględnieniem aspektów ukształtowanej praktyki biznesowej.

Czas i miejsce szkolenia:

16 luty 2012 r. Poznań, Hotel Safir (ul. Żmigrodzka 41/49), w godzinach 10.00-16.00
2 marzec 2012 r., Gdańsk, Hotel Focus w godzinach 10:00-16:00
23 marzec 2012 r. Warszawa, Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej - 10:00 - 16:00 godziny szkolenia.

Cena udziału w szkoleniu: 490 zł netto (do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT = 602,70 zł brutto) ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZWOLNIENIA Z PODATKU VAT!

cena zawiera serwis kawowy, lunch, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia

Dodatkowe pytania, szczegółowy program szkoleń, tel.(22) 811-12-22, 614-09-32

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DO POBRANIA NA: http://zgloszenie.eurokadry.pl
Potwierdzenie uczestnictwa: na 5 dni przed szkoleniem

Zgłoszenie do wysłania faksem na numer: FAX: (22) 811 36 74 lub podpisane i zeskanowane drogą elektroniczną na adres: zgloszenie@eurokadry.pl

Serdecznie Zapraszamy!

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

«

Oferta

|

APPLE

»


Wyślij zaproszenie do