konto usunięte

Temat: Eventy

Dowiedz się jak skutecznie zarządzać przedsiębiorstwem w aktualnych warunkach wolnego rynku, jak opracować pełnowartościowy plan strategiczny oraz jakich błędów uniknąć przy projektowaniu przyszłości.

Zapraszam na szkolenie ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE MAŁYMI I ŚREDNIMI PRZEDSIĘBIORSTWAMI W NOWOCZESNEJ GOSPODARCE,
Wrocław 28-29 września 2011


Szkolenie poprowadzi ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego i strategii finansowej firm p.Arkadiusz Derkacz, wykładowca warszawskiej SGH i dyrektor finansowy kilku polskich przedsiębiorstw.

SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!

Więcej informacji o szkoleniu na stronie: http://moneycon.pl/zarzadzanie-strategiczne.

Pozdrawiam,
Tomasz Michna
Tomasz M.

Tomasz M. Klient ma zawsze
rację.

Temat: Eventy

Zapraszamy na odbywające się w całej Polsce fora biznesowe na temat niezależności finansowej

Na spotkaniu dowiedzą się Państwo m.in:

* jak zwiększyć swoje przepływy finansowe
* jakie są 4 podstawowe kroki do osiągnięcia wolności finansowej
* w jaki sposób procent składany pozwala dojść do "pierwszego miliona"
* jakich zasad związanych z pieniędzmi przestrzegają najbogatsi

Terminy spotkań:

Warszawa - 16.09.2011 (piątek) godz. 18.30

Zielona Góra - 15.09.2011 (czwartek) godz. 18.30

Gniezno - 16.09.2011 (piątek) godz. 18.30

Poznań - 15.09.2011 (czwartek) godz. 18.30

Białystok - 14.09.2011 (środa) godz. 18.30

Bydgoszcz -14.09.2011 (środa) godz. 18.30

Kraków - 15.09.2011 (czwartek) godz. 18.45

Katowice -14.09.2011 (środa) godz. 18.45

Inowrocław - 15.09.2011 (czwartek) godz. 18.30

Wrocław - 15.09.2011 (czwartek) godz. 18.30

Mam do rozdysponowania po kilka zaproszeń na szkolenie w każdym mieście.
W celu otrzymania zaproszenia wraz ze szczegółowymi informacjami o miejscu spotkania proszę o przesłanie wiadomości na mój adres
t.malecki(at)fundrival.pl
W tytule wiadomości proszę wpisać szkolenie biznesowe + miasto, zaś w treści imię i nazwisko oraz numer telefonu. Decyduje kolejność przesłanych wiadomości.Tomasz M. edytował(a) ten post dnia 13.09.11 o godzinie 11:17
Dominka Lepska

Dominka Lepska niezależny
specjalista do spraw
niemożliwych

Temat: Eventy

ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY z Inter Solarem - właścicielem marki "Raz na Wozie"
Zorganizujemy najróżniejszej wielkości wydarzenia kulinarne :) i nie tylko.

kontakt:
Inter Solar Sp. z o.o.
Dominika Lepska

http://ucztazbyka.pl

dominika.lepska@gmail.com
Marcin Dragon Marszałek

Marcin Dragon Marszałek organizator imprez,
menadzer muzyczny,
koncertowy.

Michał Konieczny

Michał Konieczny Prezes Zarządu,
MK-Estate Sp. z o.o.

Temat: Eventy

Jak podczas kryzysu sprzedać nieruchomość za 100 % wartości ?

Fridomia na 3-dniowych warsztatach w Warszawie!
Niezależnie od tego czy masz już portfel nieruchomości, zgromadziłeś już pewien kapitał na inwestycje, czy dopiero zaczynasz i nie wiesz jeszcze jak sfinansować swoją pierwszą nieruchomość – przekonasz się, że dzięki wiedzy zdobytej na 3-dniowych intensywnych warsztatach, będziesz mógł pozwolić sobie na większe inwestycje niż początkowo zakładałeś.

Dodatkowa niespodzianka dla sympatyków Fridomii!

W najbliższej edycji warsztatów swój udział zapowiedział Pan Sławek Muturi - inwestor, autor poradnika Zarządzenie najmem, bloga Fridomia.pl oraz współautor książki Wolność finansowa dzięki inwestowaniu w nieruchomości.

W trakcie warsztatów dowiesz się między innymi:
• Jak znaleźć okazję inwestycyjną
• Jak ocenić opłacalność przyszłej inwestycji
• Jak kupić nieruchomości za 40% wartości
• Jak kupić nieruchomość bez wkładu własnego i udziału banku
• Czym jest i jak zastosować model Phoenix dla rynku detalicznego i komercyjnego
• Jak wykorzystać przepisy prawne i podatkowe do ochrony Twojej inwestycji
• Jak nawiązać współpracę z inwestorami, którzy sfinansują Twoją nieruchomość

zapoznaj sie z programem:
http://www.mk-estate.pl/index.php?p=299&showu=140
Łukasz Łukaszewicz

Łukasz Łukaszewicz Trener/ Coach/
Terapeuta
Racjonalnej Terapii
Zachowania/A...

Temat: Eventy

Już w październiku 6 EDYCJA
Coaching w Biznesie ©

Ucz się i Praktykuj podczas rocznego kursu
wyjątkowa oferta na rynku
CENTRUM EDUKACJI COACHINGU
w Krakowie

teraz w nowej, udoskonalonej odsłonie

• ABSOLUTNA UNIKATOWOŚĆ NA RYNKU POLSKIM – Praktykuj Coaching ©. Jako jedyni zapewniamy praktyki zawodowe – prowadzenie sesji coachingowych w firmie z klientami biznesowymi. Nad przebiegiem procesu czuwa Coach Superwizor.

• Po egzaminach końcowych uczestnicy otrzymują certyfikat Centrum Edukacji Coachingu oraz Międzynarodowy Certyfikat Transforming Comunnication™

• Maksymalnie kładziemy nacisk na rozwój i praktykę – zajęcia w formie warsztatowej prowadzone przez doświadczonych, certyfikowanych coachów (ICF, ICC), praktyki w firmie, superwizje podczas Coach Forum ©, przeprowadzonych minimum 20 sesji coachingowych.

• Kurs spełnia kryteria dydaktyczne (ilość i jakość godzin szkoleniowych oraz mentoringu) konieczne do przystąpienia do procesu egzaminacyjnego w ICF celem uzyskania tytułu Coacha ACC.

• Kurs zorganizowany w ramach Centrum Edukacji Coachingu jest zmodyfikowanym oraz udoskonalonym programem studiów podyplomowych prowadzonych od 2006 roku. Sprawdzony już wielokrotnie. Program kursu

a wszystko to podczas:
• 7 zjazdów obejmujących 132 godziny szkoleniowe
• 10 godzin Mentor Coachingu w trakcie praktyk zawodowych w firmach
• 2 spotkań superwizyjnych z doświadczonym Coachem Opiekunem podczas Coach Forum ©

EXTRA BONUS 300 zł dla tych, którzy zdecydują się do 20 września 2011r

Tak więc jeśli chcesz:
• Zostać Coachem
• Lepiej zarządzać swoim zespołem
• Być Mentorem dla swoich podwładnych
• Doradzać innym w ich rozwoju osobistym lub zawodowym
• Lepiej rozumieć siebie …
…ten kurs jest dla Ciebie.
Ucz się
Kompleksowo! Intensywnie! Praktycznie!

Zaintrygowało Cię to?
Chcesz więcej informacji?
Chcesz się zapisać?
• więcej na: http://perla.edu.pl/Coaching_w_Biznesie.html
• informacje w sprawach merytorycznych – Małgorzata Klimczyk, kom. 601 477 764, mail: szkolenia@perla.edu.pl, biuro@perla.edu.pl

Transformuj siebie i świat – sięgnij po nową jakość życia.
Do zobaczenia w Krakowie
Przemko Stachowski

Przemko Stachowski Deco Arch -
Pracownia
Artystyczna
www.decoarch.com

Temat: Eventy


Obrazek

Deco Arch - Pracownia Artystyczna zaprasza wszystkich chętnych do udziału w Warsztatach artystycznej mozaiki marmurowej.

Obrazek

Jest to propozycja na kreatywne spędzenie wolnego czasu w nadchodzącą jesienną i zimową porę, kiedy aura mniej sprzyja wycieczkom w plener. Zajęcia odbywać się będą w ciepłej i jasnej pracowni Deco Arch w każdą sobotę w godzinach 9.00- 17.00 począwszy od 15.10.2011

Obrazek

Celem warsztatów jest zapoznanie się z techniką mozaiki marmurowej i realizacji wybranego wzoru metodą tradycyjną.

Obrazek

Proponujemy cykl bloków tematycznych:
I.Układanie mozaiki tradycyjnej metodą bezpośrednią - opus vermiculatum -(33cm x 33cm)- 6 spotkań w soboty
II.Układanie mozaiki tradycyjnej metodą lewostronną-
- opus vermiculatum
-(33cm x 33cm)- 6 spotkań w soboty
III.Układanie mozaiki w/g własnego projektu wybraną przez siebie techniką- (33cm x 33cm)- 6 spotkań w soboty
IV. Wakacyjne Warsztaty mozaiki artystycznej. Stacjonarnie w ośrodku agroturystycznym w okolicach Puszczy Kampinowskiej- 10 - 12 dni( oferta w przygotowaniu).

Obrazek

Uczestnicy warsztatów zachowują na własność swoje prace. Będą one niewątpliwie ozdobą w Waszych mieszkaniach i domach.

Obrazek

Jest to propozycja na niebanalne spędzenie wolnego czasu
w miłej atmosferze pracowni Deco Arch
Zapraszamy!


Obrazek

Warsztaty odbywać się będą w Sochaczewie (56km od W-wy)
w pracowni przy ulicy Kozubowskiego 32
decoarch45@gmail.com
albo
przemko.stachowski@gmail.com
tel. kom.:
602 76 48 52
Więcej na stronie spotkania :
http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztaty-artystycz...Przemko Stachowski edytował(a) ten post dnia 20.09.11 o godzinie 06:40
Michał Konieczny

Michał Konieczny Prezes Zarządu,
MK-Estate Sp. z o.o.

Temat: Eventy

Zapraszam na trzydniowe warsztaty.

Jak w kryzysie kupić nieruchomość bez własnych i Banku środków ?

http://www.mk-estate.pl/index.php?p=299&showu=187

konto usunięte

Temat: Eventy

Zapraszam wszystkich do wzięcia udziały w akcji

"Jak zarobić 200zł lub więcej bez wychodzeni z domu"

http://www.facebook.com/pages/Jak-zarobi%C4%87-200z%C5...

Jest to jednorazowa akcja gdzie możesz w szybki sposób wzbogacić się o kilka set złotych!

Zapraszam serdecznie i pozdrawiam;)

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Eventy

SZKOLENIE Zarządzanie sobą w czasie - LAST MINUTE

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

16 h (dwa dni szkoleniowe), 10 i 11 październik 2011, Warszawa, ul Pawia 55, gmach WSFiZ sala 57
1150,00 + 23% VAT w Last MINUTE (poprzednia cena to 1250,00 + 23% VAT)
gwarantujemy: podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Szkolenie to ma na celu zwiększanie osobistej skuteczności uczestników poprzez doskonalenie umiejętności z zarządzania sobą w czasie pracy. Główny nacisk kładziemy na organizację pracy, efektywne planowanie czynności, umiejętność oceny priorytetów a także systemów realizacji zadań. Efektem szkolenia jest ustalenie przez każdego z uczestników Indywidualnego Systemu Zarządzania Czasem - ISZC.

Szkolenie ma na celu rozwinięcie wszystkich powyższych kompetencji osób obsługujących Klienta:

Wiedza: uczestnicy poznają teorie zarządzania czasem, metody efektywnego planowania i wyznaczania priorytetów oraz poznają bariery, na które napotykamy w zarządzaniu swoim czasem.

Umiejętności: warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% niezbędnej praktyki. Uczestnicy przećwiczą w praktyce na ile stosują określone techniki podczas symulacji, case study oraz gier.

Postawa: Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy poczuli wewnętrzną motywację do wykorzystywania poznanych technik oraz własnego potencjału. Osiągamy to dzięki odgrywaniu scenek przez uczestników oraz przeprowadzaniu rzeczywistych symulacji.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do tematyki zarządzania czasem

• Zarządzanie czasem, czy zarządzanie sobą w czasie?
• Odczuwanie upływającego czasu – indywidualna percepcja czasu
• Wpływ własnych wartości i przekonań na zarządzanie czasem
• Główne bariery w zarządzaniu własnym czasem pracy

2. Organizacja swojego stanowiska pracy

• Elementarz zasad aranżacji swojego miejsca pracy
• Wykorzystanie przestrzeni, stanowiska i warsztatu pracy

3. Autodiagnoza produktywności i efektywności w pracy

• Czas jako wyznacznik granic
• Kwestionariusz MEQ
• Kwestionariusz typów rannych – wieczornych J.A. Horne & O.Ostberg
• Wzorce aktywności dobowej – tzw. sowy i skowronki
• Krzywa wydajności w poszczególnych godzinach dnia
• Jak wykorzystujemy czas: test auto-diagnostyczny + plan naprawczy
• Złodzieje czasu: mapa problemu + plan naprawczy

4. Zarządzanie własnym czasem

• Jak efektywnie wyznaczać priorytety
• Matryca Eisenhovera – macierz zadań pilnych i ważnych
• Zadania ważne i pilne
• Zadania ważne i niepilne
• Zadania nieważne i pilne
• Zadania nieważne i niepilne
• Techniki zarządzania własnym czasem
• Technika „ początek końca"
• Tworzenie harmonogramu dnia pracy

5. Organizowanie i sporządzanie planów

• Zadaniowa analiza ABC
• 65% do 15%
• 20% do 20%
• 15% do 65%
• Taktyka salami
• Metoda Kartezjusza
• Technika planowania od końca
• Reguła Pareto
• Wyznaczani celów: (bieżący, krótkoterminowy, średnioterminowy, długoterminowy)
• Plany: tygodniowy, miesięczny
• Reguła 60:40 100% czasu = 60% zaplanowane czynności + 20%. nieoczekiwane czynności + 20% spontaniczne czynności
• Reguła Parkinsona

6. Balanced Scorecard (BSC) jako narzędzie zarządzania sobą w czasie

• Zdefiniowanie perspektyw i celów metodą SMART
• Monitoring kamieni milowych

7. Osobiste techniki wspomagające zarządzanie czasem

• Diagnoza i usunięcie barier
• Określenie mniejszych kroków dojścia do celu
• Nagradzanie się i utrzymywanie motywacji wewnętrznej
• Szybkie uporanie się z tym to, co najgorsze
• Ogłaszamy publicznie, że nad czymś pracujemy

8. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

trener prowadzący - Anna Wtulich-Smulska

Jest trenerem i doradcą zawodowym z wieloletnim doświadczeniem. Rozpoczęła swoją karierę od szkoleo młodzieży z metod zdobywania zatrudnienia, autoprezentacji i komunikacji. Od tego czasu prowadzenie szkoleo i doradztwo stały się jej pasją. Współpracowała między innymi z: Akademią Rozwoju Osobistego Kompas, Uniwersytetem Warmiosko – Mazurskim, Asset Business Development. Prowadziła również projekty dla takich firm jak: Cyfra+ Sp. z o. o., IKEA, OPEK, Auchan, DeLaval, Instytut Badawczo – Szkoleniowy, Fundacja Nowe Media, Business Travel Club. Uczestnicy jej warsztatów podkreślają dynamiczne i interesujące prowadzenie oraz perfekcyjne przygotowanie.

Wykształcenie i certyfikaty:

Uniwersytet Warmiosko – Mazurski w Olsztynie -
Administracja
Certyfikat Train the Trainer Trener Biznesu
Certyfikat Ministra Gospodarki i Pracy na prowadzenie doradztwa zawodowego i doradztwa personalnego

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
Bartłomiej Urban

Bartłomiej Urban manager, PLAYPLACE

Temat: Eventy

Witam
Zapraszam Państwa do skorzystania z naszej oferty wynajmu
najnowocześniejszych w europie ruchomych symulatorów samochodowych i
lotniczych. Dzięki nim mogą Państwo urozmaicić swoją ofertę o
nietuzinkową atrakcję na imprezy firmowe oraz konferencje. Nasze
maszyny wykorzystywane są do szkolenia kierowców wyścigowych w słynnej
szkole "Skib Barber Racing School" oraz brały udział w filmie Iron Man 2.
Tworzymy całe stoiska rozrywkowe wraz ze scenografia, profesjonalną
obsługą oraz brandingiem logami klienta.

Bartłomiej Urban
PLAYPLACE Future is now
http://playplace.pl
tel.601-660-499

konto usunięte

Temat: Eventy

Dowiedz się:
- jak efektywnie analizować kapitał wiedzy w firmie;
- w jaki sposób racjonalnie wykorzystywać zasoby personalne jako przewagi konkurencyjnej;
- poznaj metody skutecznego zarządzania emocjami kadry pracowniczej.

Zapraszam na szkolenie ZARZĄDZANIE KREATYWNOŚCIĄ I INNOWACYJNOŚCIĄ, Warszawa, 25 października 2011.

Szkolenie poprowadzi ekspert w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi Benedykt Bryłka, wykładowca akademicki z doświadczeniem na stanowiskach kierowniczych m.in. w bankowości komercyjnej i inwestycyjnej.

SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!

KONTAKT
tomasz.michna@gigacon.pl
22 427 36 42

Więcej informacji o szkoleniu na stronie: http://moneycon.pl/zarzadzanie-kreatywnoscia

Pozdrawiam,
Tomasz Michna

konto usunięte

Temat: Eventy

Szkoła Skorpiona Atakuje!

Szkoła Abarth Driving Experience działa aktywnie od 2 lat, w tym czasie przeszkoliliśmy ponad 800 osób. Nasza działalność jest zgodna z obowiązującymi przepisami dotyczącymi szkół doskonalenia techniki jazdy.

Prowadzimy szkolenia z zakresu doskonalenia techniki jazdy samochodem, szczególnie dla młodych kierowców -pasjonatów sportowej jazdy:
• nauka wykorzystania systemów aktywnego i pasywnego bezpieczeństwa
podczas codziennej jazdy samochodem,
• wykorzystanie szczególnych możliwości jakie daje specjalne, sportowe
wyposażenie samochodów Abarth.

Organizacja imprez integracyjnych dla firm połączonych ze szkoleniami doskonalenia techniki jazdy:
• nauka poprzez zabawę (np. konkursowa jazda sprawnościowa),
• szczególny nacisk na aktywne wykorzystanie systemów w celu
podniesienia bezpieczeństwa jazdy,
• nauka technik wspomagających ekonomiczne wykorzystanie samochodów.

[img]
Obrazek
[img]

http://www.abarth-driving.pl http://www.corse.pl
http://www.facebook.com/pages/Abarth-Driving-Experienc...
Tomasz K.

Tomasz K. Coach, Konsultant,
Trener, Specjalista

Temat: Eventy

Witam
Zapraszam na moją stronę:
http://oprawamuzycznaimprez.pl/index.php/zespoly/

Koniecznie zapoznaj się z ofertą mojego zespołu:
http://zespoldance4ever.pl/

Baza zespołów, Dj, konferansjer

Obsługujemy:
-dancingi
- bankiety, eventy
- wesela, śluby
- bale karnawałowe, studniówkowe
- pikniki, festyny.

Wieloletnie doświadczenie, profesjonalne podejście i wysoki poziom usług.Tomasz K. edytował(a) ten post dnia 23.02.12 o godzinie 11:01

konto usunięte

Temat: Eventy

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 26 październik 2011, Warszawa
690 + 23% VAT (przy 2 osobach z 1 firmy 10% zniżki na każda osobę, przy 3 15% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi (1 rok). Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003

konto usunięte

Temat: Eventy

Chciałbym zaprosić cię na ciekawy webinar, jaki odbędzie dzisiaj wieczorem. Poprowadzi go jeden z najlepszych marketerów internetowych na świecie Tissa Godavitarne, a tematem szkolenia będzie zarabianie na programach partnerskich.

Tissa Godavitarne to niezwykle barwna oraz interesująca postać: stworzył kilka dużych projektów internetowych, a także jest liderem w pozyskiwaniu partnerów dla takich firm jak GDI lub GVO. Zdobył masę nagród i jest chodzącą legendą jeśli chodzi o budowanie struktur w programach partnerskich.

Dzisiejszy webinar odbędzie się w ramach Akademii Nowoczesnego Marketingu, inicjatywy edukacyjnej, której celem jest promowanie narzędzi internetowych do budowania biznesu marketingowego.

Webinar odbędzie się o godz. 20:00 dzisiaj, 20 października pod tym linkiem (nie trzeba się nigdzie rejestrować):

http://www.gvoacademy.com/polska/?id=tadeo23

Ważna uwaga: jest mocno ograniczona ilość miejsc i warto logować co najmniej pół godziny wcześniej, żeby potem nie było problemów.

W trakcie tego webinaru Tissa powie:

>> Jak promować programy partnerskie
>> Jak na ich bazie stworzyć stały i stabilny dochód
>> Jak budować zespół partnerów, dzięki którym biznes online ma szansę rzeczywiście się rozwinąć

Całość będzie oczywiście tłumaczona na język polski

http://www.gvoacademy.com/polska/?id=tadeo23

Do zobaczenia dzisiaj!

Pozdrawiam
Tadeusz Bryłkowski
http://www.tadeuszbrylkowski.pl/
Paweł Łukasz Tempczyk

Paweł Łukasz Tempczyk Psycholog, trener,
aktor

Temat: Eventy

Zapraszam do uczestnictwa w Warsztatach rozwojowych na Dobrej4!

TRENING ZARZĄDZANIA SOBĄ W CZASIE (05.11.2011)
Zarządzanie sobą w czasie, zwane potocznie zarządzaniem czasem, jest umiejętnością kluczową we współczesnym świecie, przydatną zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym.

GŁĘBOKA ASERTYWNOŚĆ (06.11.2011)
Asertywność to nie tylko umiejętność mówienia „nie”, ale ogólniej sztuka spontanicznego wyrażania całego siebie, do działania zgodnie ze swoją wrażliwością.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Kameralne grupy liczące sześć do ośmiu osób.

Koszt pojedynczego warsztatu: 150 zł (dla uczniów i studentów: 120 zł); w przypadku uczestnictwa w obu warsztatach – zniżka 33% na drugi warsztat. Zaliczka w wysokości 50 zł płatna po zapisie.

Prowadzący: Paweł Tempczyk – psycholog, trener, aktor (http://www.paweltempczyk.pl).

Więcej informacji o warsztatach można znaleźć na http://www.paweltempczyk.pl/Warsztaty_rozwojowe.pdf
Piotr Doryń

Piotr Doryń Student, Uniwersytet
Łódzki, Kaskader
filmowy, performer
...

Temat: Eventy

Witam
Jestem członkiem grupy odpowiedzialnej za organizację i koordynację pokazów Parkour, Freeruningu, akrobatyki oraz kaskaderskich. W swoim dorobku mamy współpracę z takimi markami jak Red Bull, Snickers, Warka prowadziliśmy międzynarodowe pokazy i warsztaty między innymi w Czechach oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Mamy ponad 9 letni staż treningowy i jesteśmy jedną z bardziej doświadczonych grup w Europie.
Jeśli szukacie ciekawej formy reklamy bądź atrakcji na imprezie zapraszam do współpracy.
Poniżej link do filmu promocyjnego Parkour, niebawem podeślę linki do innych form, które oferujemy.
http://youtu.be/JaX-wtLGmhE?hd=1
Joanna Janina N.

Joanna Janina N. Jedni są pracowici,
drudzy -
pracochłonni.

Temat: Eventy

Profesjonalną obsługa kawowa każdego eventu.

Oferujemy:

- wysokiej jakości kawę z malowniczą pianką parzoną przez wykwalifikowanych barristów

- prawdziwą gorącą czekoladę

- szeroki wachlarz smaków wysokogatunkowej herbaty Just-T (także w wersji biznes)


Mobilna kawiarnia” to ekologiczny system oparty na unikalnej technologii, niezależny od zewnętrznych źródeł zasilania(woda, energia elektryczna), własny system magazynowania nieczystości.

Wykonanie „mobilnej kawiarni” opiera się na wykorzystaniu nowoczesnych materiałów,uzupełnione o wysokiej jakości młynek i ekspres kawowy.

Więcej informacji na http://mobilna-kawiarnia.eu
lub: jnowak@iltoro.pl

Pozdrawiam
JN

«

Oferta

|

APPLE

»


Wyślij zaproszenie do