Mateusz Piotrczak

Mateusz Piotrczak pośrednik, Semizvet

Temat: Dobór kanałów komunikacji z klientem. Co wybrać?

Dziś o tym jak istotne jest zaoferowanie potencjalnemu klientowi odpowiedniej
komunikacji, która go zadowoli. Jeśli nie zaoferujemy dostatecznie szerokiej gamy
możliwości nawiązania z nami kontaktu naszym klientom wtedy skorzystają z usług
konkurencji.

Oto 8 najpopularniejszych.

1. Mail- najlepiej z imieniem i nazwiskiem, oraz nazwą firmy
2. Czat Bot- to nowoczesna komunikacja, umożliwia dotarcie do informacji tego co
poszukują nasi klienci. Robot zapisuje pytania jeśli nie zna na nie odpowiedzi i
informuje iż personel firmy skontaktuje się w ciągu 24 godzin
3. Kontakt telefoniczny- niewątpliwie zniechęcające jest dla klienta jeśli nie może się
dodzwonić do firmy.
4. Infolinia- jako oznaka profesjonalizmu
5. Blog
6. Gadu-Gadu najpopularniejszy polski komunikator internetowy
7. Formularz kontaktowy
8. Newsletter- pomaga utrzymywać stałe relacje z potencjalnymi klientami,
jeśli nie skorzystają z usługi, czy nie zakupią produktu teraz to może zrobią to
później.

Niezwykle istotne jest również aby klient otrzymał odpowiedź możliwie jak najszybciej,
ponieważ oczekiwanie jest zniechęcające dla klientów. Dobór odpowiednich słów w
przekazie, szybkość komunikacji, okazanie profesjonalizmu nie wątpliwie składają się na
nasz przyszły sukces.

Zapraszam na stronę trenera biznesu znajdziecie tam sporo porad dotyczących zarządzania, marketingu, oraz ekonomii http://ekonomiaokiemekonomisty.blogspot.pl
mail- mateusz.piotrczak.polska@gmail.com
GG-57354875
szukasz reklamy lub strony http://bernis.pl