konto usunięte
Temat: Coś o sobie...
Grupa Blue Media - http://www.bluemedia.plSpółka Blue Media powstała w 1999 roku. 8 letni okres działania na rynku zaowocował zdobyciem pozycji lidera w zakresie dostarczania biznesowych rozwiązań mobilnych dla sektora finansowego oraz innowacyjnych systemów wsparcia sprzedaży w Internecie. Obecnie w grupie Blue Media działają 3 spółki zależne:
1. BluePay SA prowadzi sprzedaż produktów BM w sieci POS oraz świadczy usługi rozliczania płatności kartowych. BluePay planuje debiut na New Connect na początku 2008 roku.
2. G-point obsługuje dystrybucję doładowań w formie kodów elektronicznych oraz wdraża systemy wspierające sprzedaż w kanałach elektronicznych na rynkach wschodnich. Główna siedziba firmy znajduje się w Kijowie na Ukrainie.
3. Blue Media Sales & Consulting SA specjalizuje się w doradztwie z zakresu systemów informatycznych i telekomunikacyjnych oraz sprzedaży produktów IT grupy. Spółka jest zlokalizowana w Warszawie.
Działalność rynkowa Blue Media skoncentrowana jest na działaniach w następujących obszarach:
- Doładowania kont pre-paid - rozwiązanie stworzone z myślą o firmach oferujących swoim klientom usługi przepłacone, w oparciu o Platformę Top Up.
- E-commerce, kompleksowa obsługa podmiotów w zakresie działań w obszarze – pomoc w inicjowaniu i prowadzeniu sprzedaży przez Internet.
- Rozwiązania korporacyjne – m.in. Portal Informacyjny, który umożliwia prezentację rozbudowanej oferty firmy oraz komunikację z pracownikami i kontrahentami.
Od 2002 roku spółka dynamicznie zwiększa swoje przychody. Zaowocowało to m.in. zajęciem 1 miejsca w rankingu Technology Fast 50, obejmującego najszybciej rozwijające się firmy technologiczne z Europy Centralnej i Wschodniej oraz uplasowanie się w czołówce kluczowych zestawień branżowych za rok 2007 i 2006, opublikowanym przez Delloitte.
Blue Media posiada blisko 100 osobowy zespół specjalistów. Pozwala to z jednej strony na szybkie i elastyczne reagowanie na sygnały płynące od Klientów i z rynku, z drugiej natomiast umożliwia oferowanie bardziej konkurencyjnych warunków współpracy.