Temat: Coś o sobie...
Zajmujemy się tworzeniem aplikacji biznesowych "szytych na miarę", sklepów internetowych, stron internetowych oraz platform i portali internetowych (web 2.0).
Przykładowe aplikacje (moduły) biznesowe:
* systemy CRM (zarządzanie relacjami z klientami - baza kontaktów, ewidencja spotkań, terminarz, notatnik, zaawansowane raportowanie i wyszukiwarka)
* ewidencja pracowników (elektroniczne "teczki" pracowników, tworzenie i ewidencja umów)
* ewidencja godzin pracowników (przepracowane godziny, listy obecności, płace, bonusy, zaawansowane raportowanie)
* ewidencja dokumentów firmowych (archiwizacja dokumentów wewnętrznych firmy: faktury, umowy, kontrakty, rachunki i inne wszelkiego rodzaju dokumenty, posegregowane w systemie, co umożliwia szybki dostęp do dowolnych dokumentów, nawet sprzed wielu lat w ciągu kilku sekund)
* faktury (wystawianie, ewidencja, raporty)
* magazyn (katalog towarów, stany, raporty)
* grafiki pracowników (ustawianie pracy zmianowej - dowolna forma i konfiguracja; da się zrobić nawet w najdziwniejszych warunkach, gdzie panują bardzo złożone zależności i kombinacje przy ustawianiu grafików - tu jest przewaga tworzenia oprogramowania "szytego na miarę" dla klienta)
* terminarze (kalendarz zadań do wykonania i notatnik)
* Intranet (firmowy serwis informacyjny)
* baza wiedzy firmowa (wiki)
* komunikator (poczta) wewnętrzna (przydatna, gdy w firmie nie ma dostępu do Internetu, albo jest on mocno ograniczony, a jest sieć wewnętrzna; moduł poczty i czatu z dowolnie konfigurowalnymi uprawnieniami do korzystania przez poszczególnych pracowników bądź grupy pracowników)
... i wiele innych.
Najczęściej system jest połączeniem kilku wymienionych wyżej modułów. Możliwa jest też dowolna integracja poszczególnych aplikacji, np. magazyn+sklep internetowy.
Zapraszam,
Łukasz Gołaszewski
+48502 121-254