konto usunięte

Temat: Chat dla klientów-co myślicie?

Witam wszystkich. Zastanawiam się od niedawna nad chatem firmowym w ramach kontaktu z klientami. Oczywiście tylko opcja moderowana ale też bez unikania niewygodnych tematów. Ciekawa jestem, czy macie doświadczenia z tym narzędziem- ja osobiście obawiam się, że wprowadzi to niezły bałagan w kilkuosobowej firmie, gdzie każdy ma pracy aż nadto... Co myślicie na ten temat? Warto się bawić w chat?

Pozdrawiam serdecznie, Justyna

konto usunięte

Temat: Chat dla klientów-co myślicie?

Wcale nie jest głupi pomysł, ja myślę że można spróbować !!
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Chat dla klientów-co myślicie?

Justyna Jakubowska:
Zastanawiam się od niedawna nad chatem firmowym w ramach kontaktu z klientami. Oczywiście tylko opcja moderowana ale też bez unikania niewygodnych tematów. [...]Warto się bawić w chat?
Czat nie, chyba że firma prowadzi jakieś interaktywne działania - czyli np. audycje radiowe. Zamiast tego proponuję forum dyskusyjne użytkowników - jak najbardziej sensowne - zresztą właściwie tylko w tym przypadku można mówić o skutecznej moderacji.

konto usunięte

Temat: Chat dla klientów-co myślicie?

Forum to raczej słaby pomysł , nie każdy musi chcieć aby inni wiedzieli o jego współpracy z daną firmą lub o aktualnych realizacjach. Czat też był by słabym pomysłem , zawsze ktoś musiał by na nim siedzieć i tracić czas, pomysł z czatem był by dobry dla dużej firmy z osobnym stanowiskiem konsultanta. W mniejszej firmie najlepszym wyjściem było by zrobienie helpdesku.

konto usunięte

Temat: Chat dla klientów-co myślicie?

Forum dla klientów plus ewentualnie komunikator, o ile jest ktoś, kto ma czas go obsługiwać.

No i to co najbardziej lubię na stronach, czyli FAQ.

konto usunięte

Temat: Chat dla klientów-co myślicie?

Szanowni Panowie! :)

Dziękuję za wyrażenie opinii, jesteście bardzo pomocni.

Panie Pawle M.: moje obawy co do chata są identyczne, więc ostatecznie raczej w tego nie skorzystamy. Helpdesk rzeczywiście jest ciekawą propozycją, podobno jest to nawet juz zrobione na stronie, tylko nieuruchomione, o czym dowiedziałam się dzisiaj (!)

Panie Piotrze oraz Krzysztofie: przychylam się do opcji forum, z takich wspólnych dyskusji mogą wyniknąć ciekawe wnioski.

Panie Pawłe T.: Piękne meble:)

A z trochę innej beczki-pracuję teraz nad opcją rozmowy z ekspertem od eksportu na żywo (i w tej roli pani Prezes Fundacji Rozwoju Polskiego Eksportu-moja przełożona) na różnych portalach branżowych. Oczywiście poprzedzone to będzie wspólnym mailingiem do zarejestrowanych użytkowników portali i fundacyjnych. Czyli określona godzina, określony temat i rozmowa na żywo. Co Panowie na to?

Następna dyskusja:

Darmowy Webinar Dla Twoich ...




Wyślij zaproszenie do