Temat: CALL CENTER KRAKÓW

Monika Katarzyna Budziszak:
AZSOFT S.A. jest nowoczesnym centrum outsourcingowym, świadczącym usługi w zakresie telefonicznej obsługi klienta CALL CENTER KRAKÓW.

CALL CENTER KRAKÓW to wysokiej jakości usługi marketingu bezpośredniego. Prowadzimy zewnętrzne biura obsługi Klienta, działy sprzedaży i marketingu dla liderów wielu branż. Outsourcing wyżej wymienionych usług jest skutecznym narzędziem dla firm, zmniejsza koszty utrzymania działu a równocześnie daje możliwość elastycznego dostosowywania się firmy do potrzeb i sezonowości oferowanych produktów i usług.

AZSoft S.A. proponuje Państwu w pełni profesjonalną obsługę w zakresie szeroko rozumianego marketingu bezpośredniego - telemarketingu. Naszą dewizą jest: Krótkie połączenie, zamiast długiej drogi do klienta.

Zapraszamy do współpracy,

Monika Budziszak
Specjalista ds. Sprzedaży
e-mail: monika.budziszak@azsoft.pl
tel: (012) 395 10 93
fax: (012) 395 10 99
kom.: 0 609 737 724

Pani Moniko,

Czy codzienie (lub prawie codziennie) MUSI Pani wklejać to samo? Raz i drugi chyba wystarczy prawda?

Temat: CALL CENTER KRAKÓW

Michał Kłosowski:
Monika Katarzyna Budziszak:
AZSOFT S.A. jest nowoczesnym centrum outsourcingowym, świadczącym usługi w zakresie telefonicznej obsługi klienta CALL CENTER KRAKÓW.

CALL CENTER KRAKÓW to wysokiej jakości usługi marketingu bezpośredniego. Prowadzimy zewnętrzne biura obsługi Klienta, działy sprzedaży i marketingu dla liderów wielu branż. Outsourcing wyżej wymienionych usług jest skutecznym narzędziem dla firm, zmniejsza koszty utrzymania działu a równocześnie daje możliwość elastycznego dostosowywania się firmy do potrzeb i sezonowości oferowanych produktów i usług.

AZSoft S.A. proponuje Państwu w pełni profesjonalną obsługę w zakresie szeroko rozumianego marketingu bezpośredniego - telemarketingu. Naszą dewizą jest: Krótkie połączenie, zamiast długiej drogi do klienta.

Zapraszamy do współpracy,

Monika Budziszak
Specjalista ds. Sprzedaży
e-mail: monika.budziszak@azsoft.pl
tel: (012) 395 10 93
fax: (012) 395 10 99
kom.: 0 609 737 724

Pani Moniko,

Czy codzienie (lub prawie codziennie) MUSI Pani wklejać to samo? Raz i drugi chyba wystarczy prawda?


Chyba nie :)

Z ich reputacją w Krakowie to muszą codziennie i wszędzie :)
Jolanta D.

Jolanta D. Rekruterów zapraszam
do kontaktu -
stanowiska
menadżerskie

Temat: CALL CENTER KRAKÓW

może by w takim razie pousuwać te wątki? Pani Monika tylko śmieci

Temat: CALL CENTER KRAKÓW

Jolanta Drewniak:
może by w takim razie pousuwać te wątki? Pani Monika tylko śmieci

Chyba ktoś to usuwa :)

P.S. Co ma Pan na myśli mówiąc "z ich reputacją"??
Monika B.

Monika B. Regional Manager

Temat: CALL CENTER KRAKÓW

Witam,
Przepraszam bardzo, jeśli moje ogłoszenie wywołało tak negatywne odczucia u Państwa. Zgłosiłam swój dzisiejszy wątek do wycofania. Pozdrawiam.
Jolanta D.

Jolanta D. Rekruterów zapraszam
do kontaktu -
stanowiska
menadżerskie

Temat: CALL CENTER KRAKÓW

Michał Kłosowski:
Jolanta Drewniak:
może by w takim razie pousuwać te wątki? Pani Monika tylko śmieci

Chyba ktoś to usuwa :)

P.S. Co ma Pan na myśli mówiąc "z ich reputacją"??
chyba nie :)
http://www.goldenline.pl/forum/wspolpraca-biznesowa/sz...

Temat: CALL CENTER KRAKÓW

Michał Kłosowski:
Jolanta Drewniak:
może by w takim razie pousuwać te wątki? Pani Monika tylko śmieci

Chyba ktoś to usuwa :)

P.S. Co ma Pan na myśli mówiąc "z ich reputacją"??

Nie cieszą się dobrą reputacją w Krakowie. Znam parę osób które tam pracowały. I nie tylko na marnym stanowisku Sales Specialist, znam kogoś kto był tam znacznie wyżej. I nikt pozytywnie się na ich temat nie wypowiadał. Ale to tylko plotki :)
Monika B.

Monika B. Regional Manager

Temat: CALL CENTER KRAKÓW

Adrian Kuś:
Michał Kłosowski:
Jolanta Drewniak:
może by w takim razie pousuwać te wątki? Pani Monika tylko śmieci

Chyba ktoś to usuwa :)

P.S. Co ma Pan na myśli mówiąc "z ich reputacją"??

Nie cieszą się dobrą reputacją w Krakowie. Znam parę osób które tam pracowały. I nie tylko na marnym stanowisku Sales Specialist, znam kogoś kto był tam znacznie wyżej. I nikt pozytywnie się na ich temat nie wypowiadał. Ale to tylko plotki :)

Witam,
Panie Adrianie, ile ludzi, tyle opinii. Każdy mógłby zacząć się wypowiadać na temat innych "marnych" stanowisk, czy firm, ale wydaje mi się, że dyskusje tego typu są naprawdę dziecinne i źle świadczą o osobie wypowiadającej się. A patrząc na Pana obowiązki w firmie i to czym ja się zajmuję, to niech Pan wybaczy, oprócz innej nazwy stanowiska,uroczo ujętej w języku ang., niczym kompletnie się nie różnią. Nie bardzo potrafię wobec tego zrozumieć Pana agresję w stosunku do mojej osoby, bo chyba niczym Panu nie zawiniłam.
Czy Pan kiedykolwiek tu pracował (osobiście), bądź współpracował bezpośrednio z naszą firmą? Bo jeśli nie, to nie widzę logicznego wyjaśnienia tego napadu na mnie i firmę. Jest to naprawdę mało profesjonalne i grzeczne. A co do osób wypowiadających się, czyli byłych pracowników.. trzeba również zadać sobie pytanie, czy osoby te odeszły same, czy nie spełniły kryteriów danego stanowiska. I to bez względu na jego wysokość. Bo i osoby na wysokich stanowiskach mogły ich nie spełniać. A jeśli osoba ich nie spełnia i "musi" zakończyć współpracę z naszą firmą, to chyba nie dziwi nikogo fakt niezadowolenia z naszej firmy. A niech Pan wybaczy, nikt zwolniony z firmy, nie powie, że go zwolniono! Wersje oficjalne zawsze będą odwrotne.
A co do naszej opinii na rynku.. współpracuje z nami tyle dużych i znanych firm, i są to projekty naprawdę długoletnie, że gdyby nasza firma faktycznie miała taką negatywną opinię, to wydaje mi się, że taka współpraca nie miałaby miejsca.

Pozdrawiam serdecznie,

Temat: CALL CENTER KRAKÓW

Pani Moniko proszę tego nie odbierać jako ataku na Pani osobę. Nie miałem takiego zamiaru. Pani jest tam trybikiem dobrze lub źle funkcjonującym. Problemy są znacznie wyżej. Osoby które znam i które takie opinie przedstawiały z tego co wiem odeszły same. Dlaczego? Zażenowane były sytuacją i zasadami panującymi w firmie. System prowizyjne też pozostawia sobie wiele do życzenia. Tak jak podkreśliłem są to tylko plotki które obiły mi się o moje uszy. Nie pracowałem tam więc może osoby z którymi rozmawiałem kłamały, może nie. Ciężko powiedzieć tak czy siak moje stwierdzenie nie było wymierzone w Panią tylko w opinie krążącą o waszej firmie.

Nie chciałbym wchodzić w niepotrzebną rozmowę z Panią ale skoro nie widzi Pani różnicy w obowiązkach moich a Pani to świadczy o tylko o kiepskiej znajomości tematu :)

Aha i jeszcze jedno nie mówimy tu o tym z kim współpracujecie tylko jak traktujecie i szanujecie swoje mrówki które zarabiają na ten sukces. A z tego co wiem to marna jest ta zapłata.

Niemniej jednak proszę tego nie traktować jako osobistych wycieczek. To tylko opinia o firmie. I nie od jednej ale paru osób. Życzę sukcesów rekrutacyjnych i sprzedażowych.

Pozdrawiam!

EDIT : Widzę że poprawia Pani swój profil na GL i zakres obowiązków. To bardzo dobrze. Poprzedni był mało profesjonalny. Jeszcze raz Powodzenia!Adrian Kuś edytował(a) ten post dnia 24.09.09 o godzinie 11:54

Następna dyskusja:

Projekt/zlecenie dla CALL C...




Wyślij zaproszenie do