Marek
Bąk
CEO, EuroRenoma -
Biuro Europejskie
Temat: Ameryka Łacińska - Ameryka Południowa - (kontakty...
Nawiążę współpracę (kontakty handlowe, biznesowe, komercyjne, gospodarcze etc.).Ameryka Łacińska:
Spośród wielu kontynentów, to właśnie Ameryka Łacińska i Południowa stanowi tę część świata, która jest bardzo otwarta na handel z innymi krajami. Dlatego też jest doskonałą propozycją dla wszystkich polskich przedsiębiorców, którzy pragną poszerzyć swoje horyzonty oraz stworzyć ogromną szansę dla rozwoju swojej działalności.
Ameryka Łacińska to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się światowych gospodarek, to obszar wielkich szans. Naszym Klientom i potencjalnym Klientom zapewniamy doradztwo w zakresie handlu zagranicznego, wymiany towarowej, baz dostawy (Incoterms), form płatności - zwłaszcza dla transakcji dotyczących wymiany handlowej import z krajów Ameryki Łacińskiej i eksport do krajów Ameryki Łacińskiej.
W oparciu o wieloletnie doświadczenie oraz sieć południowoamerykańskich partnerów gwarantujemy Państwu pakiet szkoleń i pełną gamę kompleksowych usług doradczych w zakresie obsługi eksportu i importu towarów do / z krajów Ameryki Łacińskiej oraz praktyczne - rzeczywiste działania by zaistnieć na rynkach Ameryki Łacińskiej, ba! pomagamy je podbić!
Naszą misją i pasją jest pobudzenie zainteresowania polskich podmiotów gospodarczych współpracą z krajami Ameryki Łacińskiej i uświadomienia im, że współpraca z tym pięknym i wspaniałym kontynentem, to najlepsza z możliwych inwestycji. Gdyż to właśnie te kraje są najbardziej zainteresowane wymianą handlową z innymi państwami świata.
Wymiana gospodarcza z przedsiębiorcami z Ameryki Łacińskiej może mieć znaczny wpływ na sytuację gospodarczą wielu polskich firm, które zamierzają rozszerzyć swoją działalność o nowe rynki egzotyczne. Korzystając z doświadczenia, w znacznej mierze znamy realia i atmosferę stosunków handlowych w krajach Ameryki Południowej.
Hiszpańskojęzyczne: Argentyna, Chile, Urugwaj, Kolumbia, Ekwador, Peru, Wenezuela, Boliwia, Paragwaj, Gwatemala, Honduras, Kostaryka, Panama, Kuba, Nikaragua, Portoryko, Belize, Barbados, Dominikana, Salwador, Meksyk.
Portugalskojęzyczne: Brazylia.
Angielskojęzyczne: Jamajka, Grenada, Bahamy, Trynidad i Tobago, Saint Lucia, Saint Vincent i Grenadyny, Saint Kitts i Nevis, Antigua i Barbuda, Dominika.
Francuskojęzyczne: Haitii oraz Gujana.
Holendrskojęzyczne: Gujana
Około 750 000 000 potencjalnych klientów.
Około 220 000 000 potencjalnych klientów - język portugalski.
Około 500 000 000 potencjalnych klientów - język hiszpański.
Etyka i uczciwość to fundamenty biznesu.
Posiadam wieloletnie doświadczenie w międzynarodowych środowiskach biznesowych i rozległą sieć kontaktów. 25 lat udanego biznesu w krajach Ameryk (północna, środkowa, Karaiby i południowa). Przez prawie 25 lat żyłem i prowadziłem różne firmy w Ameryce Południowej i Centralnej (środkowej). Znam zwyczaje, mentalność, kulturę, języki, żargony regionalne, gwarę i slangi. Wiem gdzie i jakie występują zagrożenia lub ryzyko, a gdzie możemy posiadać przewagę i atuty. Wiem gdzie i jak jesteśmy postrzegani, wiem na co zwracać uwagę.
Jestem uznanym specjalistą w zakresie komunikacji międzykulturowej i kultury biznesu Ameryki Łacińskiej. Znam etykietę i protokoły obowiązujące w biznesie na tamtym terenie. Bardzo chętnie podzielę się moją wiedzą, i pomogę w konkwiście Nowego Świata.
Wprowadzam na rynek, pomagam w nawiązaniu kontaktów. Przygotowuję do targów i ekspozycji, konferencji i kongresów.
Uruchamianie oddziałów, filii, firm i przedstawicielstw.
Zapraszam do współpracy