Temat: Chcesz zostać konsultantką ślubną? Ślubna Pracownia zaprasza
Sprzedam warszawski oddział ogólnopolskiej sieci franczyzowej konsultantów ślubnych – Ślubnej Pracowni. Oddział działa od 2006 roku i był przez wiele lat placówką pilotażową sieci. Na koncie ogromne portfolio – ponad 150 zorganizowanych wesel. Wiele realizacji wyróżnionych w prasie i blogosferze ślubnej. Liczne, wieloletnie kontakty z usługodawcami na rynku ślubnym i eventowym. Sieć ma pozycję lidera w branży, a oddział jest rozpoznawalny i uznany. Od wielu lat należy do Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych.
W skład oferty wchodzą:
- licencja franczyzowa
- podręcznik operacyjny wraz z całym know-how firmy
- indywidualnie projektowane grafiki reklamowe
- dobrze wypozycjonowana strona www oddziału warszawskiego (strona sieci również w TOP10)
- fanpage oddziału na Facebooku oraz dostęp do fanpage sieci, konto na G+ i inne media społecznościowe
- portfolio – kilka tysięcy zdjęć z wykonanych wesel do dyspozycji
- firmowy adres e-mail, wraz ze wszystkimi kontaktami ze skrzynki mailowej
- minimum dwudniowe szkolenie w siedzibie Franczyzobiorcy, wsparte późniejszym szkoleniem internetowym
- współuczestnictwo w koordynacji dnia ślubu zorganizowanego przez Franczyzodawcę
- baza firm zwłaszcza z województwa mazowieckiego ale i innych regionów
Korzyści z przystąpienia do sieci franczyzowej Ślubna Pracownia:
- niższe koszty organizacji biznesu
- zmniejszona konkurencja w regionie
- zbadana nisza rynkowa
- sprawdzony przepis na prowadzenie biznesu
- umowy z klientami i podwykonawcami opracowane przez prawników
- opracowane procesy tworzenia kalkulacji, kosztorysów itp.
- wypracowany system pozyskiwania klientów
- rozpoznawalna ogólnopolska marka i logo
- opracowana identyfikacja wizualna (spójna strona www, wizytówki, papier firmowy, ulotki, teczki i inne materiały reklamowe)
- nieustająco pozycjonowana i dobrze funkcjonująca strona internetowa
- indywidualnie projektowane dodatkowe materiały reklamowe
- przemyślany, wspólny system marketingowy
- mniejsze nakłady na szeroko zakrojoną kampanię reklamową
- obszerne szkolenie początkowe
- bieżące wsparcie w dążeniu do sukcesu
- okresowe szkolenia ze sposobów sprzedaży, obsługi klienta, negocjacji, dress-code, savoir-vivre itd.
Cena 45 000 zł (do negocjacji)
Sprzedaż oddziału wynika ze zmian życiowych dotychczasowego Franczyzobiorcy.
Dochody na poziomie 70 000-80 000 zł rocznie.
Kontakt: Joanna Bednarczyk
+48 502 280 689
warszawa@slubnapracownia.pl
http://www.slubnapracownia.pl/warszawa/o-nas-2/Ten post został edytowany przez Autora dnia 30.06.16 o godzinie 11:17