Janina Sawicka
Janina Sawicka
Janina Sawicka
Zygmunt
Dolata
MBA | Trener biznesu
| Wykladowca
|Prelegent| Autor
publ...
Temat: SZKOLENIA/OFERTY SZKOLEŃ/WARSZTATÓW/KONFERENCJI
KADRY-PŁACE-SZKOLENIA-IT. ATENA Fabryka Rozwoju Biznesu w Poznaniu, http://mojaatena.pl, e-maial: biuro@mojaatena.plNasza firma ATENA Fabryka Rozwoju Biznesu w Poznaniu/Mosinie proponuje Państwu obsługę w zakresie kadr i płac.
Usługi z zakresu KADR:
• prowadzenie dokumentacji kadrowej (teczek personalnych) pracowników;
• sporządzanie i ewidencja dokumentacji związanej z zawarciem stosunku pracy (umowy, aneksy) oraz umowy zlecenia i o dzieło;
• sporządzanie dokumentacji dotyczącej rozwiązania umowy o pracę (wypowiedzenia, świadectwa pracy);
• rejestracja pracowników i członków ich rodzin w ZUS, dokonywanie zmian w rejestracji ZUS;
• rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, zwolnień lekarskich i innych;
• informowanie Klienta o konieczności przeprowadzenia i aktualizacji badań lekarskich oraz szkoleń z zakresu BHP i szkoleń przeciwpożarowych pracowników;
• sporządzanie deklaracji i przesyłanie do PFRON ;
• obecność w trakcie inspekcji PIP w zakresie prawidłowości prowadzenia administracji kadrowej, dostarczanie odpowiednich danych i udzielanie wyjaśnień;
• sporządzanie uzgodnionych w umowie raportów i zestawień kadrowych;
• na życzenie przechowywanie dokumentacji oraz danych kadrowych Klienta,
• Szkolenia z zakresu ZZL: Rekrutacja i selekcja pracowników, motywowanie, delegowanie, systemy ocen okresowych, prawo pracy, płace, procedury i procesy HR,
Usługi z zakresu PŁAC:
• naliczanie wynagrodzeń pracowników;
• sporządzanie list płac;
• na życzenie przygotowywanie przelewów i przekazywanie wynagrodzeń pracowników na rachunki bankowe;
• sporządzanie i przesyłanie do ZUS miesięcznych deklaracji rozliczeniowych;
• sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
• obecność i współpraca z Klientem przy inspekcjach i kontrolach z ZUS, Państwowej Inspekcji Pracy lub Urzędu Skarbowego;
• na życzenie przygotowywanie i przesyłanie do GUS sprawozdań statystycznych;
• przechowywanie dokumentacji oraz danych płacowych Klienta.
Zależy nam na dobrej i trwałej współpracy z Państwem, dlatego nasza oferta nie ogranicza się do prowadzenia usług kadrowo-płacowych w Firmie. Podpisując umowę pragniemy przede wszystkim pomóc Klientowi w zoptymalizowaniu i ograniczeniu kosztów związanych z zatrudnianiem pracowników poprzez poszukiwanie nowych rozwiązań prawnych, organizacyjnych i ekonomicznych w odniesieniu do specyfiki danej Firmy. Pracownicy i współpracownicy ATENY działają w obszarze tzw. „twardego” HR od wielu lat, tworzą zespół kompetentnych specjalistów, o wieloletnim doświadczeniu w dziedzinie stosowania w praktyce szeroko pojętego prawa pracy.
Efektem współpracy z naszą firmą będzie:
1. zmniejszenie kosztów operacyjnych HR,
2. obniżenie kosztów utrzymania systemów IT,
3. poprawa efektywności działań w powyższych obszarach,
4. bezpieczeństwo informacji .
Chętnie przedstawimy zakres oferty w czasie bezpośredniego spotkania. W przypadku pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z nami.
Kontakt: e-maial biuro@mojaatena.pl
http://mojaatena.pl
Tomasz
S.
Poszukiwanie dla
KLIENTÓW inwestorów,
kapitału.
Temat: SZKOLENIA/OFERTY SZKOLEŃ/WARSZTATÓW/KONFERENCJI
Do wynajęcia DOM 400 mkw, na działalność gospodarczą, na szkolenia. Obiekt znajduje się na terenie osiedla ,,POD KURANTAMI,,.Zainteresowanych zapraszam do kontaktu na priv.Tomasz Swinarski-Rydczak edytował(a) ten post dnia 02.09.11 o godzinie 12:07
konto usunięte
Temat: SZKOLENIA/OFERTY SZKOLEŃ/WARSZTATÓW/KONFERENCJI
Marketing internetowy: jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy? (szkolenie dla osób i firm z woj. mazowieckiego)Opis i cele szkolenia
Szkolenie pozwoli przyjrzeć się praktycznym aspektom biznesowej obecności Państwa firmy w internecie. Będziemy pracować nad strategią e-marketingową w kontekście tradycyjnej działalności firmy, co pozwoli nabrać pewności, że jest ona spójna i wyznacza właściwy kierunek działania.
1. Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
2. Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
3. Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis. Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.
4. Nauczymy się konkretnych metod tworzenia bazy adresowej, budowania relacji z klientem, wzmacniania zaufania do marki i produktów firmy.
5. Poznamy reguły promowania, budowania marki i zaufania, wzmacniania relacji z klientami, tworzenia społeczności wokół naszej firmy z wykorzystaniem najważniejszych polskich i zagranicznych mediów społecznościowych.
6. Sklep internetowy, czyli jak sprzedawać i w jaki sposób zapewnić bezpieczeństwo i wygodę klientom dokonującym płatności drogą elektroniczną.
Adresaci
Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.
Co oferujemy?
szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów; profesjonalne materiały szkoleniowe;-certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu; obiady i przerwy kawowe; noclegi dla osób z poza Warszawy; ubezpieczenie na czas szkolenia; możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń; pomoc przy składaniu aplikacji.
Liczba uczestników: 10 osób
Liczba dni: 2 dni
Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych
Termin szkolenia: 22-23 wrzesień 2011 r.
Miejsce: Warszawa
KOSZT UDZIAŁU W SZKOLENIACH:
269,42 zł na 1 osobę dla samozatrudnionych, właścicieli i pracowników mikro i małych firm, (tj. 20% wartości szkolenia).
404,14 zł na 1 osobę dla właścicieli i pracowników średnich firm, (tj.
30% wartości szkolenia)
Więcej informacji na stronie projektu: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/marketing-inter...
Formularz zgłoszeniowy: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/marketing-inter...
Nina Marta
Olszewska
Dzielę się sobą,
łączę ludzi
Temat: SZKOLENIA/OFERTY SZKOLEŃ/WARSZTATÓW/KONFERENCJI
Wpłać pieniądze i zapomnij...Działając w finansach od kilku lat wielokrotnie słyszeliśmy hasła w stylu: “wpłać pieniądze i o nic się nie martw - w długim okresie giełda zawsze zarabia, a razem z nią Twoje pieniądze“.
Na swoim blogu Remigiusz Stanisławek, twórca portalu Opiekun Inwestora, zdecydowanie sprzeciwia się takiemu podejściu do inwestowania. Według niego należy ciągle monitorować swoją strategię inwestycyjną.
Postanowiliśmy raz na zawsze rozstrzygnąć, które podejście do inwestowania jest właściwe.
W ramach przypomnienia omówimy:
Czym różni się inwestor aktywny od pasywnego?
oraz wspólnie zastanowimy się:
Czy bycie inwestorem pasywnym jest czymś negatywnym?
Która postawa jest lepsza?
Który styl inwestowania bardziej do Ciebie pasuje?
Jeżeli:
- podjąłaś/eś decyzję, że chcesz być wolna/y finansowo,
- jesteś wolna/y finansowo, ale ciągle brakuje Ci czasu,
- chcesz postawić pierwszy krok w kierunku zdobycia wiedzy finansowej,
- chcesz zdobyć praktyczną edukację finansową,
- masz ochotę zagrać w grę Cashflow w sposób inny niż dotychczas,
- chcesz wykorzystać wiedzę z Cashflow w swoim życiu,
- szukasz ludzi podobnych do siebie,
- grałaś/eś przynajmniej 3 razy w Cashflow 101,
zapraszamy do nas!
Agenda spotkania:
7.00 powitanie, 2 słowa o prowadzących i idei spotkań, networking (weź ze sobą wizytówki)
7.10 śniadanie
7.25 dyskusja tematyczna
8.00 czas na grę, rozpoczynamy!
9.30 dyskusja: Czego się dzisiaj nauczyłaś/eś? Co wynosisz z dzisiejszej gry?
9.55 ewaluacja
10.00 zakończenie
Prowadzący:
Nina „Flow” Olszewska http://www.goldenline.pl/nina-marta-olszewska – przedsiębiorca, psycholog, trener, konsultant finansowy, inwestor
Adrian „Cash” Gamrot http://www.goldenline.pl/adrian-gamrot – inwestor, lider Klubu Cashflow Financial Future, doradca finansowy
Każda dobra inwestycja wymaga 2 rzeczy: czasu i pieniędzy, stąd Twoja inwestycja to 3 godziny zerwane z rana i 50 zł (w tym śniadanie). Istnieje możliwość otrzymania rachunku.
Spotykamy się 22 września o 7:00 w cafe Kukania przy ul. Wojskowej 4 w Poznaniu http://kukania.pl
Liczba miejsc ograniczona. Zapisy na stronie: http://cashflowdlaprzedsiebiorczych.pl/?page_id=8
Decyduje kolejność zgłoszeń.
Do zobaczenia!
Cash & Flow:-)
konto usunięte
Temat: SZKOLENIA/OFERTY SZKOLEŃ/WARSZTATÓW/KONFERENCJI
Siedziałeś w twardych krzesłach, na nudnych zajęciach językowych czując, że marnujesz czas? Że język, którego się uczysz przyda się jedynie do rozwiązywania testów? Odpowiedz sobie: po co chcesz uczyć się języka? By realizować swoje pasje, spełniać marzenia. Czy wiesz, że istnieje specjalna metoda nauczania, która pozwala Ci na jedno i drugie? Wejdź na Ling Square i dowiedz się więcej!http://www.youtube.com/watch?v=0jmsaEaSYk8&feature=pla...
http://www.youtube.com/watch?v=jPN7apLIE2I&feature=rel...
Adrian T. www.autor.biz
Temat: SZKOLENIA/OFERTY SZKOLEŃ/WARSZTATÓW/KONFERENCJI
COPYWRITING – WARSZTATY W KATOWICACH
Warsztaty biznesowe. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów.
Dowiedz się jak pisać:
- krótko
- treściwie
- i efektywnie
Tylko to, co "gęste". ZERO niesprawdzonych hipnotycznych teorii "domorosłych mistrzów słowa".
________________________________________
CO OTRZYMUJESZ?
Wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:
* jak stworzyć efektywny list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;
... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak jak skuteczny, "rasowy" copywriter.
______________________________________
DODATKOWO OTRZYMUJESZ:
dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki) - zobacz bazę materiałów
______________________________________
JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?
Już od następnego dnia po szkoleniu:
* Skuteczniej komunikujesz się podczas rozmowy telefonicznej, spotkania, prezentacji;
* Obniżasz koszty i zwiększasz niezależność od zewnętrznych dostawców usług marketingowych.
* Dzięki lepszej komunikacji poprawiasz jakość relacji z Twoimi klientami i współpracownikami;
______________________________________
DLA KOGO TO SZKOLENIE
* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________
PROGRAM W SKRÓCIE
• Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
• Konkret – coraz cenniejszy!
• Wyróżniaj - jak i co wyróżniać?
• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów?
• Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)? A kiedy i dlaczego te „zasady” „nie działają”?
• Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
• Dialog z odbiorcą – jak go bardziej zaangażować?
• Język marki
• Wewnętrzny PR – teksty na eventy. Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
• Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• List biznesowy (tradycyjny i e-mail)
• Jak skuteczniej komunikować liczby?
• Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
• Zero - szara eminencja
• Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
• Nagłówek: jak tworzyć? Porównanie: dobry – słabszy (dlaczego?). Wpadki.
ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w grupach i indywidualna
PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________
PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.
______________________________________
INFO
Termin: 20-21 października 2011 (czw.-pt.)
Miejsce: KATOWICE, ul. 3 Maja 6/8.
Cena: 1270 zł NETTO (+ 23% VAT).
Czas: 2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z tworzenia komunikatów marketingowych.
Sprawdź na:http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/reklama-i-...
______________________________________
Jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe? Przyjdź na to szkolenie
Ewa Hałka Country analyst
Temat: SZKOLENIA/OFERTY SZKOLEŃ/WARSZTATÓW/KONFERENCJI
Zapraszamy pracowników oraz właścicieli micro- i małych firmy z Małopolski do udziału
w kolejnej edycji dofinansowanego z EFS projektu szkoleniowego "Kluczowe kompetencje w biznesie".
Szkolenia mają charakter krótkich, intensywnych kursów z najważniejszych (kluczowych) kompetencji biznesowych. Każdy uczestnik otrzyma Certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia. Szkolenia są w 80% dofinansowane z EFS. Koszt kursu to 420zł (cena obejmuje 4 dni szkoleniowe z wybranego tematu, materiały, dostęp do platformy we-learningowej, przerwy kawowe i lunch).
Proponowane tematy szkoleń to:
Marketing strategiczny, operacyjny, e-marketing dla małych firm
Szkolenie porusza tematykę związaną z marketingiem strategicznym i operacyjnym oraz wprowadza we współczesne trendy w marketingu i e-marketingu.
Skuteczna sprzedaż i negocjacje
Uczestnicy szkolenia rozwijają umiejętność prowadzenia skutecznej rozmowy handlowej, rozpoczynając od rozpoznawania potrzeb klienta i prezentacji produktu, do doskonalenia kompetencji komunikacyjnych z elementami perswazji.
Zarządzanie firmą i efektywność własna
Szkolenie wprowadza w zasady strategicznego zarządzania firmą, rozwija kompetencje pozwalające na zwiększenie swojej efektywności w działaniu
oraz uczy, w jaki sposób kreować własny wizerunek biznesowy.
Lider zespołu
Uczestnik szkolenia zdobywa wiedzę na temat czynników wpływających na motywację pracowników, otrzymuje narzędzia przydatne do sprawnego delegowania i wyznaczania zadań oraz rozwija umiejętności w zakresie kontroli i oceny realizowanych przez pracowników zadań.
Najbliższe terminy oraz szczegółowe informacje o szkoleniach dostępne są na stronie: http://www.domszkolen.com/kkb/program-kkb.html
Osoby zainteresowane szkoleniami prosimy o kontakt:
Michał Walczyk- Specjalista ds. Obsługi Klienta
tel. kom.: 504 125 431
tel.:12 656 57 12 w. 25
e-mail: mwalczyk@domszkolen.com
Zapraszamy!
konto usunięte
Temat: SZKOLENIA/OFERTY SZKOLEŃ/WARSZTATÓW/KONFERENCJI
Dowiedz się JAK SKUTECZNIE ZARZĄDZAĆ przedsiębiorstwem w aktualnych warunkach wolnego rynku, JAK OPRACOWAĆ EFEKTYWNY PLAN STRATEGICZNY oraz JAKICH BŁĘDÓW UNIKNĄĆ przy projektowaniu przyszłości dla swojej firmy.Zapraszam na szkolenie ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE MAŁYMI I ŚREDNIMI PRZEDSIĘBIORSTWAMI W NOWOCZESNEJ GOSPODARCE,
Wrocław 28-29 września 2011
Szkolenie poprowadzi ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego i strategii finansowej firm Arkadiusz Derkacz, wykładowca warszawskiej SGH i dyrektor finansowy kilku polskich przedsiębiorstw.
SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!
KONTAKT
tomasz.michna@gigacon.pl
22 427 36 42
Więcej informacji o szkoleniu na stronie: http://moneycon.pl/zarzadzanie-strategiczne.
Pozdrawiam,
Tomasz Michna
Arletta Daniluk
konto usunięte
Temat: SZKOLENIA/OFERTY SZKOLEŃ/WARSZTATÓW/KONFERENCJI
Dowiedz się:- jak efektywnie analizować kapitał wiedzy w firmie;
- w jaki sposób racjonalnie wykorzystywać zasoby personalne jako przewagi konkurencyjnej;
- poznaj metody skutecznego zarządzania emocjami kadry pracowniczej.
Zapraszam na szkolenie ZARZĄDZANIE KREATYWNOŚCIĄ I INNOWACYJNOŚCIĄ, Warszawa, 25 października 2011.
Szkolenie poprowadzi ekspert w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi Benedykt Bryłka, wykładowca akademicki z doświadczeniem na stanowiskach kierowniczych m.in. w bankowości komercyjnej i inwestycyjnej.
SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!
KONTAKT
tomasz.michna@gigacon.pl
22 427 36 42
Więcej informacji o szkoleniu na stronie: http://moneycon.pl/zarzadzanie-kreatywnoscia
Pozdrawiam,
Tomasz Michna
Cecylia
Kolanowska
Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu
Temat: SZKOLENIA/OFERTY SZKOLEŃ/WARSZTATÓW/KONFERENCJI
Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w PoznaniuUl. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl
zaprasza na ciekawe szkolenia personalne objęte atrakcyjnymi rabatami (zaktualizowana lista):
Excel 2010 – nowe funkcje
TERMINY SZKOLEŃ:
25.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 270 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...
Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
18.10.2011 r.
29.10.2011 r. (sobota)
07.11.2011 r.
17.11.2011 r.
26.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 294 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...
Excel w biznesie
TERMIN SZKOLENIA: 18.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 300 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...
Negocjacje biznesowe
TERMIN SZKOLENIA: 20-21.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...
Facebook bez tajemnic
TERMIN SZKOLENIA:
25.10.2011
22.11.2011
CENA PO 40% RABACIE: 449 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...
ABC ergonomii w biurze
Dodatkowo dla każdego uczestnika MATA do ćwiczeń GRATIS!
TERMINY SZKOLENIA:
27.10.2011 r.
16.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...
Zasady odpowiedzialności funkcjonariuszy
TEREMIN SZKOLENIA: 17.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 450 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...
Nowa regulacja dostępu do informacji publicznej
TERMIN SZKOLENIA: 18.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...
Więcej na stronie Promocje: http://odksimp.pl/promocje.html
Cecylia
Kolanowska
Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu
Temat: SZKOLENIA/OFERTY SZKOLEŃ/WARSZTATÓW/KONFERENCJI
Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w PoznaniuUl. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl
Zaprasza gorąco wszystkie Panie na specjalnie dedykowane szkolenie:
"Kobiece zarządzanie - świadomość płci"
Sukces jest dla kobiet!
Szkolenie odbędzie się 28.10.2011 r. o godzinie 17:00![b] w Poznaniu. W ramach warsztatów, które będą miały miejsce w klimatycznym obiekcie (Hotel Restauracja MERIDIAN, ul. Litewska 22) przy kawie i ciastku zostanie poruszony temat: „Kobiece zarządzanie – świadomość płci”, które poprowadzi doświadczona [b]Pani trener Agata Olszyńska.
Oprócz części merytorycznej nastąpi przerwa networkingowa, gdzie wszystkie Panie będą miały możliwość wymienienia się wrażeniami oraz doświadczeniami.
Ponadto zaplanowane jest wystąpienie Pani Aleny Suszyckiej Managing Director TEQUILA\Polska, a także wystąpienie projektantek/stylistek z firmy MAConcept: Agnieszki Domańskiej oraz Moniki Kowalewskiej.
Cena za warsztaty to jedyne 100 zł brutto To inwestycja, która przyniesie korzyści, to motywacja do dążenia drogą sukcesu, który wpisany jest w naturalny tryb funkcjonowania kobiet!
Jeśli jeszcze o tym nie wiesz, to przybądź na nasze szkolenie.
http://odksimp.pl/promocje.html
Zapisy prosimy kierować na adres: biuro@odksimp.pl
tel. 728 339 309
Na pewno będzie inspirująco!
konto usunięte
Temat: SZKOLENIA/OFERTY SZKOLEŃ/WARSZTATÓW/KONFERENCJI
SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻERCzas trwania i cena:
8 h (jeden dzień szkolenia), 26 październik 2011, Warszawa
690 + 23% VAT (przy 2 osobach z 1 firmy 10% zniżki na każda osobę, przy 3 15% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne
Opis szkolenia:
Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.
Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:
dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych
Dla kogo:
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.
Program szkolenia:
1.Pierwsze kroki menedżera
• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach
2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli
• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania
3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika
4.Dbanie o rozwój pracowników
• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)
5. Motywowanie pracowników
• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów
6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera
• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo
7.Podsumowanie szkolenia
• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany
Trener prowadzący
Mieszko Maj
Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).
Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi (1 rok). Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.
Więcej informacji i zapisy:
Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
Joanna
Rochowiak
(Szefer)
Doradca zawodowy,
posrednik pracy,
koordynator projektu
Temat: SZKOLENIA/OFERTY SZKOLEŃ/WARSZTATÓW/KONFERENCJI
WYKORZYSTAJ CZAS EURO 2012!Zgłoś siebie lub swojego pracownika do udziału w projekcie w 80% dofinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W ramach projektu oferujemy panele szkoleniowe:
NEGOCJACJE HANDLOWE, BUDOWANIE ZESPOŁU, PROFESJONALNY MANAGEMENT
Termin: 09.11.2011 - 22.11.2011 (4 dni - 26 h)
MARKETING, W TYM MIĘDZYNARODOWY, SKUTECZNA PROMOCJA INTERNETOWA
Termin: 16.11.2011 - 24.11.2011 (4 dni - 26 h)
MIEJSCE SZKOLEŃ - POZNAŃ
Warunki uczestnictwa:
- Prowadzisz mikro lub małe przedsiębiorstwo
- Siedziba lub oddział Twojej firmy znajduje się na terenie Wielkopolski
- Jesteś pracownikiem zatrudnionym na terenie Wielkopolski na podstawie umowy o pracę
Całkowite koszty 4 dniowego szkolenia 26 h (wraz z 2 godzinnych indywidualnym coachingiem ) w wysokości 199zł brutto ponosi Pracodawca.
Serdecznie zapraszamy!!!
Ilość miejsc ograniczona!
Osoby zainteresowane udziałem w projekcie i prosimy o kontakt e-mailowy: j.szefer@egd.com.pl lub rekrutacja@kadranaeuro.org.pl lub kontakt telefoniczny 61 610 75 14.
Projekt realizowany przez firmę EGD Consulting Sp. z o.o.Joanna Szefer edytował(a) ten post dnia 19.10.11 o godzinie 17:39
Grzegorz
Guździk
specjalista ds bhp,
instruktor karatrate
Temat: SZKOLENIA/OFERTY SZKOLEŃ/WARSZTATÓW/KONFERENCJI
SZKOLENIA I USŁUGISZKOLENIA
1. Wstępne szkolenia bhp
2. okresowe szkolenie bhp dla stanowisk robotniczych
3. Okresowe szkolenie bhp dla stanowisk administracyjno biurowych
4. Szkolenie bhp dla pracodawców i osób kierujących pracownikami
5. Szkolenie bhp dla branży inżynieryjno - technicznej
6. Szkolenie z zakresu pierwszej pomocy
USŁUGI
1. Profesjonalna obsługa podmiotów gospodarczych w zakresie bhp
2. Profesjonalna obsługa podmiotów gospodarczych w zakresie spraw kadrowych
3. Współpraca z biurami rachunkowymi
Informacje
509367349 , 506195302
bhp13@interia.pl
centrumbhp2@gazeta.pl
OSOBA PROWADZĄCA SPRAWY BHP
Potrzebujesz obsługi bhp?
Nie masz bhpowca w firmie?
Skończyła ci się ważność szkolenia bhp?
Nie masz osoby do prowadzenia spraw kadrowych ?
Zadzwoń lub Napisz
· Kompleksowa obsługa firm (tzw. outsourcing)
· Doradztwo w zakresie BHP i ochrony przeciwpożarowej, sprawy kadrowe
· Szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
· Ocena i dokumentacja ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy
· Sporządzenie dokumentacji powypadkowej
· Opracowywanie instrukcji BHP
· Opracowanie tabeli odzieżowej, dobór środków ochrony indywidualnej
Informacje
509367349 , 506195302
bhp13@interia.pl
centrumbhp2@gazeta.pl
Iwona
Sorbian
Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...
Temat: SZKOLENIA/OFERTY SZKOLEŃ/WARSZTATÓW/KONFERENCJI
TWÓJ ROZWÓJ OSOBISTY SUKCESEM W BIZNESIEJak efektywnie wykorzystywać swoje możliwości dla rozwoju biznesu
* Sześciu doświadczonych trenerów nauczy Cię nowych zintegrowanych metod rozwoju osobistego
* Inwestując 75zł zyskasz nową perspektywę na siebie i swój biznes
Ponadto czekają na Ciebie atrakcyjne nagrody oraz certyfikat podpisany przez autorytety z dziedziny rozwoju osobistego.
Sprawdź program http://vademecumrozwoju.pl/o-konferencji-2/program/ i zapisz się!
Zuzanna
Mikołajczyk
Trener, konsultant,
Akademia Skutecznego
Działania Iwony ...
Temat: SZKOLENIA/OFERTY SZKOLEŃ/WARSZTATÓW/KONFERENCJI
DEBIUT NA STANOWISKU KIEROWNICZYM - JEDNODNIOWE SZKOLENIE DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY SĄ, BĘDĄ LUB CHCĄ BYĆ W TAKIEJ SYTUACJILiderem stajemy się każdego dnia. W dzisiejszych czasach bycie skutecznym kierownikiem-liderem to wyzwanie. Jest wiele zadań i oczekiwań, a czasu - wydaje się - że coraz mniej. To rodzi obawy i powoduje stres nowomianowanych kierowników. A przecież może być inaczej! Chcesz dowiedzieć się jak? Zapraszam na moje szkolenie "Debiut na stanowisku kierowniczym" w ramach Akademii Skutecznego Działania Iwony Majewskiej-Opiełki.
Wejdź i dowiedź się więcej:http://asdimo.pl/dok/Debiut.na.stanowisku.kierowniczym...
Termin szkolenia: 28.11.2011
Miejsce: WarszawaZuzanna Mikołajczyk edytował(a) ten post dnia 03.11.11 o godzinie 21:38
Podobne tematy
-
WŁAŚCICIELE FIRM » "Od diamentu do brylantu - zaawansowane szkolenia... -
-
WŁAŚCICIELE FIRM » ATENA Fabryka Rozwoju Biznesu w Poznaniu,... -
-
WŁAŚCICIELE FIRM » Szkolenia dla hotelarzy, managerów, Dyrektorów -
-
WŁAŚCICIELE FIRM » TYLKO dla CZŁONKÓW tej Grupy wszystkie Produkty z mojej... -
-
WŁAŚCICIELE FIRM » Kapitał dla MŚP- cykl szkoleń w ramach EFS -
-
WŁAŚCICIELE FIRM » SZKOLENIA DLA MIKRO I MAŁYCH FIRM DOFINANSOWANE EFS -
-
WŁAŚCICIELE FIRM » Szkolenia PR -
-
WŁAŚCICIELE FIRM » SZKOLENIA I REKREACJA -
-
WŁAŚCICIELE FIRM » DOBRE SZKOLENIA W ŁÓDZKICH CENACH -
-
WŁAŚCICIELE FIRM » Leasing samochodu dla usług i szkoleń -
Następna dyskusja: