konto usunięte

Temat: Windykacja i egzekucja długów - prośba o opinię członków...

Witajcie!

Jestem w trakcie przygotowywania informacji o szkoleniach z tematyki
odzyskiwania zadłużeń oraz zabezpieczania należności w
firmach.

W związku z tym mam pytanie do forumowiczów: jakich szkoleń
poszukują obecnie przedsiębiorcy?


Co jest w dzisiejszych czasach ważne? Jakich informacji powinny
udzielać firmy szkoleniowe, żeby usprawnić wiedzę nt.
zabezpieczeń, windykacji, postępowania sądowego i egzekucyjnego?

Jeżeli chcesz się podzielić swoją opinią, to zapraszam do
ciekawej dyskusji :)

konto usunięte

Temat: Windykacja i egzekucja długów - prośba o opinię członków...

witam czasami wysyłam swój zespół na szkolenia i powiem Ci, że nie jest łatwo wybrać takie odnośnie windykacji. natomiast sam uczestniczyłem w bardzo wartościowym a mianowićie "wywieranie wpływu" a w tym miedzy innymi słowa "klucze".
bardzo dobrym szkoleniem może sie okazać informacja co to w ogóle jest windykacja i jak podejść do Klienta tzw. trudnego bo to ze ktoś usiądzie na słuchawce i przypomina o zaległościach to nie znaczy, że jest windykatorem.
Windykator powinien umieć rozmawiać z każdym na różnych poziomach a co za tym idzie powinien dostosować sie do rozmówcy.

pozdrawiam
Katarzyna L.

Katarzyna L. windykator terenowy

Temat: Windykacja i egzekucja długów - prośba o opinię członków...

Witam,
Odnośnie szkoleń dotykajacyh tematyki windykacyjnej, wydaje mi się, ze takowe powinny zamykać się w pewnym cyklu: począwszy od podstaw windykacji, poprzez negocjacje az po aspekty prawne. Z doswidczenia wiem, ze nie da sie poruszyc wszystkich tematów na jednym szkoleniu ( chyba ze trwa ono tydzien). Poza tym szkolenia powinny byc dedykowane dla konkretnej grupy , trzeba sie zastanowic czy to mają być szkolenia dla call center ( ludzi negocjujących przez telefon) czy moze dla windykatorów terenowych? Wszystkie te szkolenia są bardzo potrzebne, ja jednak osobiscie poszukiwałabym szkoleń zwiazanych z aspektami prawnymi( wielu windykatorów nie wie jak korzystac z kodeksu cywilnego), fajne tez są szkolenia w formie warsztatów, gdzie uczestnicy mogą poćwiczyć np. sytuacje z trudnym dłuznikiem, zastosowanie NLP w windykacji, albo indywidualne sesje z coachem, np. dla call center polegajace na odsłuchiwaniu własnych negocjacji.
Moze zadnych nowosci tu nie opisałam, ale to jest cos, na co ja osobiscie zwrociłam uwagę.
Pozdrawiam :)



Wyślij zaproszenie do