Tomasz Piotr
Sidewicz
Ponad 20 lat
doświadczeń w handlu
w tym 14 w handlu
zagra...
Temat: Emocje w biznesie/sprzedaży
W swojej pracy trenerskiej, ucząc handlowców sztuki sprzedaży zawsze powtarzam, że w życiu każdego człowieka najważniejsze są emocje. Nie jesteśmy racjonalni. Zanim podejmiemy decyzję, w naszym układzie limbicznym (obszar mózgu odpowiadający m.in za emocje) pojawia się emocja. Prędzej czy później zracjonalizujemy ją wydawałoby się zero-jedynkowymi argumentami. Tak jednak nie jest. Każdy argument niesie za sobą emocję. Kupić? Nie kupić. Umówić się? Nie umówić się. Wyjść? Nie wyjść? Odpisać na ten post? Nie odpisywać na ten post?Czytasz teraz to zdanie. Następne zdanie będzie pytaniem - jaką odczuwasz emocję, która wpływa na Twoją decyzję dotyczącą zaangażowania się w tę dyskusję o sprzedaży na bazie emocji?
Sprzedaż na emocjach
TPS