Tomasz Piotr Sidewicz

Tomasz Piotr Sidewicz Ponad 20 lat
doświadczeń w handlu
w tym 14 w handlu
zagra...

Temat: Emocje w biznesie/sprzedaży

W swojej pracy trenerskiej, ucząc handlowców sztuki sprzedaży zawsze powtarzam, że w życiu każdego człowieka najważniejsze są emocje. Nie jesteśmy racjonalni. Zanim podejmiemy decyzję, w naszym układzie limbicznym (obszar mózgu odpowiadający m.in za emocje) pojawia się emocja. Prędzej czy później zracjonalizujemy ją wydawałoby się zero-jedynkowymi argumentami. Tak jednak nie jest. Każdy argument niesie za sobą emocję. Kupić? Nie kupić. Umówić się? Nie umówić się. Wyjść? Nie wyjść? Odpisać na ten post? Nie odpisywać na ten post?

Czytasz teraz to zdanie. Następne zdanie będzie pytaniem - jaką odczuwasz emocję, która wpływa na Twoją decyzję dotyczącą zaangażowania się w tę dyskusję o sprzedaży na bazie emocji?

Sprzedaż na emocjach

TPS
Tomasz Piotr Sidewicz

Tomasz Piotr Sidewicz Ponad 20 lat
doświadczeń w handlu
w tym 14 w handlu
zagra...

Temat: Emocje w biznesie/sprzedaży

Pomimo, wydawałoby się dorosłego wieku, ciągle ulegam emocjom. A że jestem fanem gier wyścigowych, szybkich samochodów i adrenaliny, nie mogę się doczekać premiery gry SHIFT 2 Unleashed!

Każdy z nas ma swojego bzika, a kiedy sprzedawca/handlowiec odkryje naszą słabość, powoduje, że stajemy się bezbronni.

Zonda!

TPS

konto usunięte

Temat: Emocje w biznesie/sprzedaży

Emocje ... na sam dzwiek slowa dostaje dreszczy - czyli wywoluje u mnie pewny stan emocjonalny :) dobrze ze sa, dobrze ze je odczuwamy, dobrze - lub zle - ze nim ulegamy ... swiat biznesu, duzych pieniedzy, swiat zawodowy to swiat emocji. Czlowiek pozbawiony ich - jest slepy, gluchy ...

Emocje rzadza !!! i niech tak zostanie :)

konto usunięte

Temat: Emocje w biznesie/sprzedaży

Tomasz Piotr Sidewicz:
W swojej pracy trenerskiej, ucząc handlowców sztuki sprzedaży zawsze powtarzam, że w życiu każdego człowieka najważniejsze są emocje.

Ja bym dodał Tomaszu, że w życiu handlowca ważne jest też panowanie nad emocjami :)

Pzdr Dario

Temat: Emocje w biznesie/sprzedaży

Mój prezes nie wstawił do mojego kontraktu osobnej pozycji dot.gratyfikacji za emocje.

A skoro nie płaci , to nie denerwuję się w pracy.

Ale jak będę musiał i będzie to w moim zakresie obowiązków, to nie ma sprawy...ale moje nerwy drogo kosztują :)

Emocje to mają mieć inni,żebym mógł to wykorzystać :)Jacek G. edytował(a) ten post dnia 19.02.11 o godzinie 16:52
Tomasz Piotr Sidewicz

Tomasz Piotr Sidewicz Ponad 20 lat
doświadczeń w handlu
w tym 14 w handlu
zagra...

Temat: Emocje w biznesie/sprzedaży

Rozwinąłem temat emocji na blogu

;-) TPS

konto usunięte

Temat: Emocje w biznesie/sprzedaży

Były, są i będą. Kwestia odrębna, jak nimi się posługiwać ?
Marketing emocjonalny już jest, choć wielu nawet o tym nie wie i nadal "tłucze" formułkę informacyjną do klienta, po czasie emocjonując się, dlaczego ten durny klient tego nie rozumie co do niego mówię.
Odrębną sztuką jest umiejętność kontrolowania własnych emocji w biznesie/sprzedaży, tak aby osiągać zamierzone cele.
Czymś zupełnie innym jest sztuka sprzedaży opartej na emocjach klienta. Jak je wzbudzić, jak podkręcić itd.

Następna dyskusja:

SAMOOCENA W BIZNESIE




Wyślij zaproszenie do