Tymoteusz
Radlak
Konsultant i Trener
SAP (obszary MM,SD,
SRM, LE, EWM)
Temat: Procesy do usprawnienia
Lista podstawowych wymagań małej i średniej firmy wobec wdrażanej aplikacji oraz procesy biznesowe, które najczęściej wymagają usprawnienia. ( W tym zakresie wystarczy SugarCRM lub Egroupware)Chętnie podejmę dyskusję - co do tej listy dodać a co wyrzucić?
Wymagania Ogólne
Łatwa obsługa,
Przyjazny interface
Dostęp z poziomu przeglądarki internetowej
Możliwość prowadzenia kalendarza spotkań udostępnianego innym użytkownikom
Możliwość przesyłania zadań i prowadzenia publicznej listy „To Do”
Możliwość wysyłania emaili do współużytkowników
Szybkie wyszukiwania bazy klientów
Możliwość prowadzenia historii kontaktów z klientem
Możliwość odwzorowania struktury firmy i praw dostępu w aplikacji
Możliwość przechowywania w aplikacji dokumentów osobistych
Możliwość przeprowadzania ankiet
Dział Księgowość
Uwzględnienie kosztów pracy pracownika – stawka roboczo godzinowa / zadania
Możliwość prowadzenia i rozliczania projektów
Możliwość inwentaryzacji kosztów projektu
Możliwość przesyłania faktur
Możliwość prowadzenia korespondencji z klientem
Dział Administracji
Możliwość rezerwowania środków trwałych – samochody, sale konferencyjne
Kalendarze pracowników z podglądem dla wyznaczonych osób
Zadania mogą być uznane za wykonane jedynie przez przełożonego/osobę zlecającą
Możliwość ewidencji czasu pracy
Możliwość prowadzenia listy mailingowej do wszystkich pracowników
Dział Informatyczny
Wsparcie techniczne ze strony firmy wdrażającej
Kompleksowa dokumentacja
Łatwa archiwizacji danych
Szyfrowanie danych i rozbudowany system zabezpieczeń aplikacji
Możliwie niewielkie obciążenie sieci
Możliwość modyfikacji funkcjonalność
Dział Prawny
Czytelna umowa licencyjna
Brak ukrytych kosztów związanych z modyfikacją aplikacji
Możliwie najdłuższy okres gwarancji wsparcia technicznego
Kompleksowy program szkoleń
Chętnie podejmę dyskusję - co tu dodać a co wyrzucić?Tymoteusz Radlak edytował(a) ten post dnia 03.08.07 o godzinie 21:10