Marcin M. Administrator
Temat: Centralka VoIP - ISDN
Witam,Chciałbym was zapytać jako bardziej doświadczonych w temacie. Potrzebuję centrali telefonicznej, która z zewnątrz obsłuży linię ISDN, natomiast na wewnątrz przewidziana sieć to VoIP. Poza podstawowymi funkcjonalnościami centralki takimi jak IVR, logowanie połączeń (na który telefon połączenie przyszło, na który zostało przekierowane itd), statystyki (połączenia odebrane/nieodebrane, średni czas oczekiwania na połączenie itd), integracja z jakimś softphone oraz konfigurowalny moduł kampanii (automatyczne wybieranie numerów z bazy wg. określonego kryterium dla osoby przy stanowisku). Teraz pytanie, czy jest jakaś centralka spełniająca w/w kryteria? Czy w ogóle nie opłaca się inwestować w centralki hardware'owe i lepiej zainstalować Asteriska na jakimś desktopowym sprzęcie i dostosować go do własnych potrzeb w skończonym czasie?
Pozdrawiam,
Marcin