Bartłomiej Dąbkowski

Bartłomiej Dąbkowski
http://bartlomiejdab
kowski.innpoland.pl/

Temat: „Strategie budowania wartości firmy 2012”

Zapraszamy na Kongres Zarządów Spółek
„Strategie budowania wartości firmy 2012”


Obrazek


"Kto nie wie, dokąd zmierza, nigdy nigdzie nie dojdzie" - powiedział Zafón

Działalność gospodarcza obrazuje słuszność tego stwierdzenia. Brak wizji rozwoju, realnej strategii i idących za nią planów, może stanowić istotną barierę w rozwoju przedsiębiorstwa lub całkowicie go uniemożliwić. Dlatego też tak ważne jest perspektywiczne myślenie i plany na przyszłość – zarówno tę bliższą, jak i dalszą. Plany te muszą być stale weryfikowane i dopasowywane do sytuacji rynkowej, szczególnie w dobie dużych fluktuacji na rynkach. Zmian jednak nie należy się obawiać; można natomiast upatrywać się w nich nowych, nieznanych dotąd szans i możliwości.

Kongres Zarządów Spółek „Strategie budowania wartości firmy 2012” pozwoli znaleźć odpowiedzi na szereg pytań i wątpliwości, związanych ze strategicznym zarządzaniem przedsiębiorstwem. Skoncentrujemy się na tematach związanych z optymalizacją działalności spółek, a tym samym na podnoszeniu ich wartości. Do współpracy zaprosiliśmy specjalistów z zakresu prawa, podatków, consultingu, factoringu, HR i PR. Wydarzenie odbędzie się 18 stycznia 2012 roku w Hotelu Polonia Palace w Warszawie.

Zbudowanie odpowiedniej strategii rozwoju, a także optymalizacja procesów mogą okazać się kluczem do sukcesu Państwa przedsiębiorstwa. Naszym zadaniem jest przekazanie rzetelnej wiedzy i wskazówek, jak tego dokonać. Serdecznie zapraszamy do udziału w Kongresie.

Planowany program

8.45 Otwarcie Kongresu oraz poranna kawa

9.15 - 9.45 Znaczenie marki dla budowania wartości firmy

9.45 - 10.15 Opcje menadżerskie i programy motywacyjne dla zarządu i pracowników a ich wpływ na budowanie wartości firmy

10.15 - 10.45 Usługa nowoczesnej animacji jako istotny czynnik kreowania wartości firmy dla akcjonariuszy - Dariusz Wnukowski, Dyrektor ds. transakcji elektronicznych, Biuro Maklerskie Alior Bank S.A.

10.45 - 11.05 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami

11.05 - 11.35 Strategie optymalizujące obciążenia podatkowe w przedsiębiorstwie

11.35 - 12.05 Wpływ due diligence na wartość przedsiębiorstwa w procesie pozyskania inwestora - PKF Audyt

12.05 - 12.35 Audyt finansowy i podatkowy jako narzędzie minimalizacji ryzyka w przedsiębiorstwie - Paweł Przybysz, Łukasz Motała 4Audyt Sp. z o. o.

12.35 - 13.05 Panel dyskusyjny „Strategie budowania wartości firmy a zmiany w otoczeniu gospodarczym”

13.05 - 13.45 Lunch; możliwość konsultacji z ekspertami

13.45 - 14.15 Przykłady efektywnie przeprowadzonych strategii optymalizacyjnych w przedsiębiorstwach

14.15 - 14.45 Zabezpieczenie interesów stron w procesie przejęcia/ sprzedaży spółki – Wiesław Łatała, Łatała i Wspólnicy sp. k.

14.45 - 15.15 Przygotowanie firmy do procesu sprzedaży/ pozyskania inwestora – vendor due diligence Tomasz Reiter Partner, Wiceprezes Zarządu Sueder & Reiter Audyt Sp. z o. o. Sp. k.

15.15 - 15.35 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami

15.35 - 16.05 Emisja obligacji jako alternatywna forma finansowania - Michał Ząbczyński, Dyrektor Zarządzający, Piotr Jankowski Kierownik Sekcji Analityków NOBLE Securities S.A.

16.05 - 16.35 Faktoring jako skuteczne narzędzie zarządzania płynnością finansową w przedsiębiorstwie

16.35 - 17.05 Strategie finansowania przedsiębiorstwa a jej wpływ na wzrost wartości firmy

17.05 Zakończenie

Ponadto przewidziane są w programie trzy 15-minutowe case’y.

Zapraszamy do bezpłatnego udziału w Kongresie Zarządów Spółek „Strategie budowania wartości firmy 2012”. Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie kongresu www.budowaniewartosci.ipo.pl. W razie pytań prosimy o kontakt:

tel.: +48 71 725 59 33
budowaniewartości.ipo.pl
email: info@iposa.pl


Obrazek
Bartłomiej Dąbkowski edytował(a) ten post dnia 13.12.11 o godzinie 08:46
Bartłomiej Dąbkowski

Bartłomiej Dąbkowski
http://bartlomiejdab
kowski.innpoland.pl/

Temat: „Strategie budowania wartości firmy 2012”

Dodam tylko, że kongres jest skierowany do:
▪ Prezesów i Członków Zarządów
▪ Właścicieli Firm
▪ Dyrektorów Finansowych
▪ Dyrektorów Operacyjnych
▪ Kadry Zarządzającej
▪ Pracowników zarządzających komunikacją w przedsiębiorstwie

Następna dyskusja:

Headhunterzy i telefony do ...




Wyślij zaproszenie do