Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Ogłoszenia

POCZUJ WIOSNĘ PERSPEKTYW i skorzystaj z 15% rabatu na CYKL SZKOLEŃ PRZYGOTOWUJĄCY DO CERTYFIKACJI IPMA, poziom D

-zgłoś się na szkolenie do 21.03.2012r. i zyskaj podwójnie na wiosnę!

Zdobądź:

• Wiedzę i kompetencje w zakresie międzynarodowych standardów zarządzania projektami;
• Oficjalne i formalne potwierdzenie poziomu kompetencji w zakresie Project management ( ocena dotyczy łącznie 46 obszarów zarządzania projektami, przyporządkowanych do kompetencji technicznych, kontekstowych i behawioralnych);
• Swobodę w poruszaniu się w każdych, w tym międzynarodowych, środowiskach projektowych i gwarancję szybkiej asymilacji;
• Możliwość pracy na własne nazwisko;
• Uznanie zawodowe i osobiste;
• Elastyczność i większe szanse na rynku pracy;

Już teraz zgłoś się na wiosenną edycję szkolenia przygotowującego do certyfikacji IPMA, poziom D

Data: 30-31.03.2012r. – rozpoczęcie
Miejsce: KRAKÓW
Cena : 4200 zł netto
Więcej : http://www.pm2pm.pl/szkolenia/170,Cykl+szkole%C5%84+pr...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszam na szkolenie: Skuteczne wyszukiwanie informacji biznesowej

Termin szkolenia: 31 marca 2012r. godz. 9.00 (8 godzin)
Miejsce: ul. Rzemieślnicza 20/124 Kraków
Cena: Osoby prywatne - 290 zł
Firmy i Instytucje 290 zł+23% VAT (356,70 zł brutto)

Dzięki szkoleniu nauczysz się:
• Szybciej i skuteczniej odnajdywać potrzebne informacje,
• Weryfikować partnerów biznesowych przez Internet,
• Tworzyć własny monitoring Internetu,
• Szukać w taki sposób, który pozwoli zaoszczędzić Twój czas,
• Budować własne strategie wyszukiwania i przeprowadzania badań źródłowych nie tylko w Internecie,
• Oceniać zdobyte informacje,
• Przetwarzać je zgodnie z prawem.

Przekonasz się, że cenne informacje można znaleźć nie tylko w Internecie.

Autorka programu oraz prowadząca:
Patrycja Hrabiec-Hojda - główny infobroker. Doktorantka na Uniwersytecie Jagiellońskim, absolwentka Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Akademii Pedagogicznej w Krakowie oraz Wydziału Zarządzania AGH. Wyszukiwaniem informacji zajmuje się od ponad pięciu lat, głównie z dziedziny medycyny, zagadnień biznesowych oraz technicznych. Jak mówią o niej znajomi: przeczytała całe Google, a Internet nosi w torebce. Członek ISKO.

Szkolenie odbywa się w kameralnej grupie 8 osób, co pozwala na indywidualne podejście do każdego uczestnika. Po skończonym kursie uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.


Program szkolenia, oraz szczegółowe informacje.

Kontakt:
Bartłomiej Kaliński
New Business Manager

Krakowska Agencja Infobrokerska
ul. Rzemieślnicza 20/124
30-363 Kraków
Mobile:+48 534 86 19 44
Telefon: +48 12 376 47 07
Faks: +48 12 376 47 06
e-mail: bkalinski@infobrokerska.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Bartłomiej Dąbkowski

Bartłomiej Dąbkowski
http://bartlomiejdab
kowski.innpoland.pl/

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na II Kongres Wealth Management
"Jak skutecznie pomnażać i zarządzać majątkiem"


Obrazek


Kieruj swoim interesem, bo inaczej on tobą pokieruje - Benjamin Franklin

Myśl, która przyświecała Benjaminowi Franklinowi już w XVIII wieku, pozostaje w użyciu do dnia dzisiejszego, szczególnie w kontekście zarządzania majątkiem. To świadomość istnienia zagrożeń i możliwości, jakie stawia przed inwestorami współczesny rynek, jest podstawą wszystkich działań inwestycyjnych, których głównym celem jest maksymalizacja zysków. Dlatego tak istotna jest znajomość narzędzi, które umożliwiają sprawne i efektywne zarządzanie majątkiem.

Efektywne zarządzanie majątkiem to umiejętność, która wymaga nie tylko wiedzy i doświadczenia, ale również świadomości dynamicznego rozwoju rynku inwestycyjnego. Naszym celem jest przedstawienie wachlarza możliwości, jakie daje inwestorom współczesny rynek. Wiedza ta pozwoli Państwu wyznaczyć odpowiednią strategię, a tym samym zwiększyć efektywność zarządzania bieżącym portfelem inwestycyjnym.

Udział w II Kongresie Wealth Management 2012 umożliwi Państwu zapoznanie się nie tylko z innowacyjnymi narzędziami i rozwiązaniami, służącymi do podnoszenia efektywności działań, mających na celu skuteczne zarządzanie majątkiem. To również szansa na poznanie zagadnień, związanych z optymalizacją podatkową i prawną inwestycji, które mają duży wpływ na wzbogacenie Państwa portfela inwestycyjnego. Podczas Kongresu skoncentrujemy również na sposobach nadzorowania inwestycji i dopasowywania ich do sytuacji, panującej na rynku.

Serdecznie zapraszamy do współpracy przy Kongresie!

Anna Dawidowska
Prezes Zarządu
IPO SA

Program konferencji
08.45 Otwarcie Kongresu
09.00 - 09.30 Wpływ gospodarki światowej na sytuację makroekonomiczną Polski i inwestycje (perspektywy na lata 2012 i 2013)
09.30 - 10.00 Jak zbudować zyskowny i bezpieczny portfel inwestycyjny – wybrane strategie inwestycyjne
10.00 - 10.30 Rynek obligacji Catalyst – miejsce bezpiecznych inwestycji
10.30 - 11.00 Transfer międzypokoleniowy – najpopularniejsze struktury i rozwiązania gwarantujące zabezpieczenie i przekazanie majątku
11.00 - 11.20 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami
11.20 - 11.50 Polskie fundusze inwestycyjne
11.50 - 12.20 Zagraniczne fundusze inwestycyjne
12.20 - 12.50 Umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania
12.50 - 13.20 Usługa Asset Management – aktywne zarządzanie alokacją i dopasowanie struktury portfela klienta do zmieniających się warunków rynkowych
13.20 - 13.40 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami
13.40 - 14.10 Planowanie inwestycji ukierunkowane na minimalizację obciążeń podatkowych
14.10 - 14.40 Produkty ustrukturyzowane sposobem na ochronę kapitału
14.40 - 15.10 Inwestycje w nieruchomości jako atrakcyjny sposób pomnażania kapitału
15.10 - 15.40 Ochrona majątku – najpopularniejsze sposoby zabezpieczeń aktywów
15.40 Lunch; możliwość konsultacji z ekspertami i zakończenie Kongresu

Tematy alternatywne:

* Transakcje sprzedaży i zakupów przedsiębiorstw, ich zorganizowanych części, różnego rodzaju aktywów i pasywów
* Inwestowanie w złoto – bezpieczna forma pomnażania kapitału
* Niestandardowe produkty inwestycyjne
* Wine banking jako produkt inwestycyjny
* Inwestowanie w sztukę (Art Banking)

Udział w Kongresie:
Koszt uczestnictwa w II Kongresie Wealth Management: 700 zł + VAT
Druga osoba z firmy otrzymuje rabat 50 %.

Zgłoszenia:
Prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego. Na podstawie otrzymanego zgłoszenia, zostanie przesłane drogą elektroniczną potwierdzenie uczestnictwa .Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie kongresu www.wealthmanagement.ipo.pl. W razie pytań prosimy o kontakt

Liczba miejsc jest ograniczona.

tel.: +48 71 725 59 33
www.wealthmanagement.ipo.pl
email: info@iposa.pl


Obrazek

Temat: Ogłoszenia

Wpływ rozporządzenia EMIR na sytuację polskiego rynku finansowego

Zapraszam w dniach 09-10 maja do warszawskiego hotelu Marriott na warsztaty zatytułowane: "Wpływ rozporządzenia EMIR na sytuację polskiego rynku finansowego"

Podczas warsztatów poruszane będą między innymi kwestie:

- Status prawny rozporządzenia w sprawie instrumentów pochodnych, partnerów centralnych i repozytoriów transakcji oraz zakres stosowania nowych przepisów
- Obowiązek rozliczenia kontaktów będących przedmiotem obrotu poza rynkiem regulowanym poprzez partnerów centralnych
- Raportowanie danych dotyczących transakcji na instrumentach pochodnych pozagiełdowych
- Zabezpieczenia transakcji na rynku instrumentów pochodnych będących przedmiotem obrotu poza rynkiem regulowanym

Po więcej informacji zapraszam tutaj
Monika Rutana

Monika Rutana Manager ds. wsparcia
sprzedaży

Temat: Ogłoszenia

ART OF FINANCE Doradztwo Biznesowe zaprasza do udziału w projekcie „Małopolskie Doradztwo Biznesowe”.

Udział w projekcie jest bezpłatny – dzięki współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego przedsiębiorstwa uzyskują wsparcie w postaci pomocy de minimis (dofinansowanie 100%).
Łatwość dostępu – możliwość uzyskania doradztwa w siedzibie firmy lub jednym z 6 Punktów Informacyjno-Doradczych zlokalizowanych na terenie województwa małopolskiego: Krakowie, Bochni, Wieliczce, Nowym Sączu, Olkuszu i Zakopanem.

Uczestnikiem projektu może zostać przedsiębiorca, który:
• posiada status mikro, małego lub średniego;
• prowadzi działalność gospodarczą i posiada siedzibę, filię lub oddział na terenie województwa małopolskiego.

Oferujemy Państwu usługi doradcze na najwyższym poziomie w 9 najistotniejszych obszarach funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstwa:
• Finanse w przedsiębiorstwie
• Marketing
• Podatki
• Trendy i prognozy branżowe
• Zarządzanie przedsiębiorstwem
• Zarządzanie zasobami ludzkimi
• Doradztwo strategiczne
• Zarządzanie projektami w przedsiębiorstwie
• Doradztwo prawne.

Ścieżka doradztwa dla każdego przedsiębiorstwa złożona jest z 4 logicznie ze sobą powiązanych etapów. Dzięki temu wsparcie udzielane danej firmie jest kompleksowe i zapewnia tym samym najwyższą jakość świadczonych usług doradczych. W zależności od wielkości przedsiębiorstwa każdemu etapowi projektu przyporządkowana jest odpowiednia ilość godzin pozwalająca na precyzyjne i rzetelne świadczenie usługi.

Etap I: DIAGNOZA
Celem tego etapu projektu jest trafne rozpoznanie słabych stron działalności danego przedsiębiorstwa oraz jego głównych problemów. Diagnoza problemów danej firmy zostanie dokonana na podstawie wywiadów i dogłębnej analizy dokumentów firmy. W zależności od wielkości przedsiębiorstwa wywiady będą przeprowadzane z właścicielami, kadrą zarządzającą, kierownikami oraz pracownikami.

Etap II: DORADZTWO BEZPOŚREDNIE
Kolejnym etapem jest świadczenie profesjonalnych usług doradztwa bezpośredniego przez wysoko wykwalifikowanych doradców w odpowiedzi na wcześniej zdiagnozowane i zidentyfikowane problemy w przedsiębiorstwach. Celem doradztwa bezpośredniego dla przedsiębiorstw jest poszukiwanie optymalnych rozwiązań „na miarę potrzeb klienta”.
W ramach tego etapu projektu przedsiębiorstwo może skorzystać z jednego lub więcej obszarów świadczonych przez AOF usług doradczych, jednak łączny wymiar godzin doradztwa bezpośredniego nie może przekroczyć liczby godzin przewidzianej dla danego przedsiębiorstwa w zależności od jego wielkości. Doradztwo dla małopolskich przedsiębiorstw realizowane będzie przez wykwalifikowanych
i doświadczonych doradców, specjalistów w wyżej wymienionych zakresach tematycznych.

ETAP III: STRATEGIA
Po dokonaniu diagnozy oraz udzieleniu wsparcia doradztwa bezpośredniego nastąpi opracowanie strategii. Dokument ten będzie zawierał rozwiązania zidentyfikowanego problemu indywidualnie dla każdego przedsiębiorstwa i wskazówki dotyczące wdrożenia innowacyjnej zmiany.

Etap IV: MONITORING WDROŻENIA
Ostatnim elementem wsparcia udzielanego w ramach projektu „Małopolskie Doradztwo Biznesowe” jest weryfikacja zmian będących efektem usługi doradczej, ewentualnie wdrożenia korekty. Monitoring będzie przeprowadzany od 3 do 6 miesięcy od momentu wdrożenia strategii w danej firmie.

Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie zgłoszeń do udziału w projekcie jest Pani Monika Rutana - Specjalista ds. rekrutacji i obsługi beneficjentów. Kontakt: monika.rutana@aof.pl, tel. (12) 410 00 67, http://aof-mdb.pl, http://aof.pl
Dagna Ś.

Dagna Ś. smartsafe.pl

Temat: Ogłoszenia

OKAZJA!!!
MERCEDES C KLASA W204 320 CDI 4MATIC w bardzo bogatej wersji!!! Auto z roku 2008, ale wygląda jak z salonu (właściciel kochał go bardziej niż mnie ;). CENA NISKA (mniej niż połowa wartości nowego samochodu!) ponieważ zależy mi na szybkiej sprzedaży!

AUTO Z SILNIKIEM DIESLA 3.0 CDI V6, AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ 7 BIEGOWĄ I NAPĘDEM 4MATIC WYPOSAŻONE M/N W:

- DUŻY EKRAN CIEKLOKRYSTALICZNY

- NAVI GACJA GPS COMMAND Z WBUDYWANYM DYSKIEM TWARDYM WRAZ Z MAPĄ CAŁEJ EUROPY W TYM POLSKI

- KLIMATRONIK - KLIMATYZACJA ELEKTRONICZNA DWUSTREFOWA

- ABS z systemem stabilizacji w czasie hamowania

- System stabilizacji toru jazdy ESP

- Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera oraz boczne i kurtynowe w tym kolanowa kierowcy

- Wspomaganie układu kierowniczego (EHSP)

- Alufelgi AMG 17” ( 225/45/17", 245/40/17")

- Czujnik deszczu oraz czujnik zmierzchowy

- Elektrycznie sterowane szyby we wszystkich drzwiach

- Elektrycznie regulowane, składane i podgrzewane lusterka boczne

- Lusterko wewnętrzne i kierowcy światłoczułe

- Reflektory Bi-Xenonowe ze spryskiwaczami

- Doświetlanie zakrętów

- Halogeny przeciwmgielne

- Kierunkowskazy i światła STOP – diodowe

- System INTELIGENT LIGHT

- Pakiet dodatkowy oświetlenie wnętrza (podświetlane klamki, kokpit, )

- Komfortowe otwieranie i zamykanie pojazdu bez kluczyka-pilota

- Uruchamianie silnika bez kluczyka

- System LINGTRONIC

- Schowek klimatyzowany

- Komputer pokładowy

- Informacja o uszkodzonej oponie

- Radio CD + MP3 + DVD + super nagłośnienie HORMAN/KARMAN – PRO LOGIC 7

- Centralny zamek z blokadą

- Fotele przednie sportowe - skóra w kolorze czarnym

elektrycznie sterowane i podgrzewane (z funkcją pamięci – fotel kierowcy, lusterka zewnętrzne, kierownica)

- Elektryczna regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach

- - Wykończenie w ciemnym drewnie

- Podsufitka w kolorze czarnym

- Elektrycznie otwierany dach

- Kierownica skórzana wielofunkcyjna z manetkami do zmiany biegów - sterowanie radiem, komputerem, telefonem, tempomatem, itp.

- Tempomat oraz limit prędkości

- Kanapa tylna rozkładana asymetrycznie 40/60

- System ISOFIX do montażu fotelików dziecięcych

- Podłokietnik z przodu i z tyłu z miejcem na napoje

- Elektryczna żaluzja tylnej szyby

- Koło zapasowe – dojazdowe

- System Parktronic – przód i tył

- Hak holowniczy – składany

- AUTO Z PEŁNA DOKUMENTACJĄ ORAZ Z KOMPLETEM ORYGINALNYCH KLUCZY.

TYLKO 105 000 zł brutto!!!

tel. 698 987 279

Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

proszę o usunięcieTen post został edytowany przez Autora dnia 24.02.14 o godzinie 09:33

Adam J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Domena kredyty.com na sprzedaż.

Reprezentowana przeze mnie spółka ma do sprzedaży domenę kredyty.com. Oferty na priv.
pozdrawiam

Temat: Ogłoszenia

ZAPROSZENIE NA SPOTKANIE BIZNESOWE
z wiodącymi praktykami zarządzania
pt.


Obrazek


17 maja 2012 r., godz. 9.00 – 11.30
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Spotkanie adresowane jest do menedżerów wyższego szczebla, dyrektorów i prezesów.

OSTATNIE MIEJSCA na bezpłatny udział w sesji „Poza Przylądek Horn: Wyprawa po Złote Runo. Executive Education: zintegrowany model zarządzania marką."

Rejestracja uczestników - tutaj

Szczegółowy program - tutaj
Maria P.

Maria P. Audyt finansowy
Outsourcing
ksiegowości
Doradztwo

Temat: Ogłoszenia

OUTSOURCING KSIĘGOWOŚCI, KADR I PŁAC * DORADZTWO W RACHUNKOWOŚCI * AUDYT

Kancelaria Księgowo-Podatkowa Verum Audyt

Usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych. Doradztwo w rachunkowości. Audyt

Zapraszamy do współpracy!

Lokalizacja biura: Warszawa Ochota
mobile: 501 833 866

http://www.verumaudyt.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy serdecznie kadrę zarządzającą wszystkich firm, chcącą podnosić swoje anglojęzyczne kompetencje do współpracy w firmą 360º Y.E.S.

Firma zajmuje się prowadzeniem szkoleń w języku angielskim, rozwijających zarówno kompetencje komunikacyjne ogólne, jak i umiejętności komunikacyjne branżowe, osadzone w kontekście konkretnego biznesu, zajmowanego stanowiska, pełnionych obowiązków itp. Proponujemy niezwykle skuteczną, autorską metodę nauczania języka poprzez jego ZROZUMIENIE, stojącą w całkowitej opozycji do standardowej nauki na pamięć. Szkolenia prowadzą wyłącznie doświadczeni NATIVE SPEAKERZY.

W maju rozpoczynamy dodatkowo szkolenia otwarte dla klientów indywidualnych. Startujemy w Łodzi:


Obrazek


Zapraszamy!Agnieszka Migacz edytował(a) ten post dnia 06.05.12 o godzinie 17:52
Anna S.

Anna S. Zastępca Dyrektora
Hotelu, Hotel SPA Dr
Irena Eris Krynic...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam wszystkich do odwiedzenia Hotelu SPA Dr Irena Eris Krynica Zdrój.
Dla każdego przygotuję indywidualną ofertę pobytu!

http://drirenaerisspa.com

http://biznes.drirenaerisspa.com/krynica/

Pozdrawiam
Anka
Grzegorz Krzemiński

Grzegorz Krzemiński 600+ projektów w
bezpieczeństwie |
Trener | RODO | HSSE
|...

Temat: Ogłoszenia

Kończy ci sie ubezpieczenie a Broker mówi, że będzie ciężko ze wznowieniem?

Ubezpieczyciel podnosi stawkę?

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy wykonaliśmy trochę pracy - nowej i chyba jeszcze nie spotykanej. Pre-audyty ubezpieczeniowe, czyli sprawdzenie stanu bezpieczeństwa obiektu na okoliczność ryzyk, jakie obejmowane są polisa ubezpieczeniową. Sprawdź informację o usłudze:

http://ibii.eu/oferta/pre-audyt-ubezpieczeniowy

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy serdecznie do uczestnictwa w organizowanym przez firmę 360º Y.E.S. innowacyjnym szkoleniu językowym!

Obala ono konieczność standardowej nauki angielskiego na pamięć i jego mechanicznego odtwarzania na rzecz ZROZUMIENIA języka i naturalnego posługiwania się nim.

Szkolenie prowadzone jest autorską metodą przez doświadczonego NATIVE SPEAKERA.

„English Myth Busting”
(Warszawa, 02.06., godz. 8:30)

Razem obalimy językowe mity!


Obrazek


OFERTA SPECJALNA!!
Czerwcowe szkolenia 50% taniej!

6-godzinne seminarium kosztuje zaledwie

299,00 zł netto!
Cena obejmuje materiały szkoleniowe oraz catering.

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w innym terminie, odpowiadającym Państwa potrzebom.

Ilość miejsc ograniczona (6-12). Decyduje kolejność zgłoszeń.

Wszelkie zapytania prosimy kierować na adres: amigacz@360yes.eu lub telefonicznie pod nr:
507 17 17 18

Więcej informacji: www.360yes.eu
Tomasz Luberek

Tomasz Luberek wykończenia i
remonty , PL-BUD

Temat: Ogłoszenia

Firma PL-BUD wykończenia i remonty.

Przyjmie zlecenia na terenie Warszawy i okolic. Oferujemy kompleksowe wykończenia i remonty wnętrz.

Przed rozpoczęciem prac dokonujemy pomiarów i podpisujemy rzetelną umowę. Służymy radą w doborze materiałów wykończeniowych. Na wykonane prace wystawiamy faktury, oraz pisemną gwarancję.

Istnieje możliwość obejrzenia zdjęć naszych realizacji, oraz jeśli klient pozwoli na żywo - w miejscu, w którym pracujemy.

Na obecną chwilę możecie Państwo obejrzeć na żywo trzy domy (każdy po 140m2) w których prowadzimy prace, wszystkie znajdują się na jednym osiedlu niedaleko Piaseczna. Dwa z nich kompleksowo wykończyliśmy (jeden jest już zamieszkały, drugi gotowy do zamieszkania - właśnie skończyliśmy wstawiać meble i montować kuchnie z Ikei). W trzecim domu wykonaliśmy poddasze, ścianki działowe i sufity podwieszane. Na obecną chwilę mamy moce przerobowe i możemy podjąć się kolejnego zlecenia.

Zakres usług:

* kompleksowe remonty i wykończenia domów, mieszkań, biur
* malowanie
* gładzie gipsowe
* układanie płytek,
* biały montaż (łazienki od a do z)
* układanie paneli podłogowych
* sufity podwieszane
* hydraulika
* ścianki działowe
* elektryka
* adaptacja poddaszy,
* przeprowadzki i ustawianie mebli
* inne prace

Tel:
512-891-245

poczta:
pl-bud@o2.pl
Tomasz Luberek

Tomasz Luberek wykończenia i
remonty , PL-BUD

Temat: Ogłoszenia

Kilka zdjęć naszych prac:


Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Zakładasz w 2012 roku wzrost sprzedaży o 10%? A może należy pomyśleć o wzroście 30-40%?

Pora na ZARZĄDZANIE ZYSKOWNOŚCIĄ KLIENTÓW

* Jakie mity narosły wokół lojalności klientów?
* Czym wyróżniają się klienci wartościowi dla firmy?
* W jaki sposób można oszacować wartość klienta?
* Kiedy przestać inwestować w klienta?
* Jak podzielić budżet między działania nastawione na pozyskiwanie i utrzymywanie klientów?
* Jakiej strategii użyć, aby zbudować rentowne relacje z klientami?

Odpowiedź także i na te pytania - pojawi się w czasie warsztatów szkoleniowych „Zarządzanie Zyskownością Klientów”

Zapraszamy na szkolenie we Wrocławiu – 31 maja 2012 roku od 9.00 do 17.00
Cena 590 zł.

Więcej szczegółów na stronie www
Aleksandra Dojnia

Aleksandra Dojnia Minton Sisters PR

Temat: Ogłoszenia

Firma CeDePe Ukraina oraz Polsko–Ukraińska Izba Gospodarcza
mają przyjemność zaprosić na spotkanie pt.
„DZIEŃ POLSKIEGO BIZNESU NA UKRAINIE”.
Podczas wydarzenia dowiedzą się Państwo m.in. jak rozpocząć i prowadzić działalność na Ukrainie, jakie są wymogi podatkowe i prawne do prowadzenia biznesu w tym kraju, a także jak obecnie wygląda współpraca gospodarcza Polski i Ukrainy. Jako gość specjalny swój wykład wygłosi Jacek Piechota – Prezes Polsko–Ukraińskiej Izby Gospodarczej, były minister gospodarki.

Czekamy na Państwa 31 maja 2012 (czwartek) od godz. 11.00
w_spółdzielni biurowej biuro1 przy ul. Burakowskiej 5/7 w Warszawie.

Prosimy o potwierdzanie obecności do 30 maja na adres aleksandra@mintonsisters.pl. Wstęp wolny, ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

PLAN WYDARZENIA
WYKŁADY
11.00 – 11.30 – „O prowadzeniu działalności gospodarczej na Ukrainie” - prowadzący: Witold Zapędowski – Polsko – Ukraińskie Biuro Podatkowe CeDePe Ukraina (cedepe.com.ua ).

11.35 – 12.05 – „Biznes na Ukrainie od strony prawnej”- prowadzący: Andrzej Kosyło – Polsko-Ukraińska Kancelaria Kosyło i Partnerzy.

12.10 – 12.40 –„ Polskie sukcesy i porażki na Ukrainie ”- prowadzący: Jacek Piechota – Prezes Polsko-Ukraińskiej Izby Gospodarczej.

12.45 – 13.15 – „Rola Ukrainy w rozwoju rynku Europy środkowo-wschodniej” - prowadzący: Przemysław Stangierski - Partner A.T. Kearney w Polsce.

13.35 – 14.20 – „ Biznes na Ukrainie w praktyce” - krótkie wystąpienia polskich przedsiębiorców prowadzących biznes na Ukrainie.

KONSULTACJE
14.00 – 14.30 / 14.30 – 15.00 – konsultacje podatkowe dotyczące prowadzenia działalności gospodarczej na Ukrainie – prowadzący: Witold Zapędowski - Polsko – Ukraińskie Biuro Podatkowe CeDePe Ukraina (cedepe.com.ua ).

14.00 – 14.30 / 14.30 – 15.00 – konsultacje prawne dotyczące prowadzenia działalności gospodarczej na Ukrainie – prowadzący: Andrzej Kosyło – Polsko-Ukraińska Kancelaria Kosyło i Partnerzy.

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do