Temat: Nowi Członkowie
CO MOGĘ DLA CIEBIE ZROBIĆ?
Może…
1
Czujesz w sobie ducha przedsiębiorczości, chęć stworzenia własnego biznesu? Masz pomysł na rozwiązanie jakiegoś problemu? Prowadzisz badania i szukasz innowacyjnych rozwiązań albo nowych technologii? Na Twoim biurku leży projekt biznesu gotowy do realizacji? A może ktoś z Twoich znajomych robi coś inspirującego? Czy na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałeś TAK? Doskonale! Dołączyłeś właśnie do kontaktów kogoś zawodowo zajmującego się akceleracją idei, aby nie pozostały one jedynie niewykorzystanymi pomysłami i szansami. Stworzyłem kompleksyjny ekosystem w którym każdy z kroków, od oceny pomysłu, poprzez kwestie prawne, doradztwo, rozwój produktu i zespołu, stworzenie modelu biznesowego aż po inwestycję i wyjście na rynek zapewni Ci przewodnik i łącznik w postaci - BusinessFlowCreation. Wystarczy zrobić pierwszy krok, jakim jest telefon lub zgłoszenie formularzem do mnie. Współpracuję też przy wyszukiwaniu i wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań dla firm.
2
Flow-Up.com - unikalne warsztaty z połączenia psychologii, gry aktorskiej i mądrości filozofii Wschodu. Empatia, poznanie swoich emocji i mechanizmów, wystąpienia publiczne, praca z nawykami, psychologia szczęścia – motywacja. Każda z najlepszych opowieści jest tak skonstruowana, że podroż bohatera obfituje w określone sytuacje i postaci, jakie napotyka w drodze do celu. Najważniejszym elementem tej wędrówki jest impuls, coś co pobudza do zmiany i działania. Wierzę, że Flow-Up jest swego rodzaju mędrcem, dającym Ci właśnie tę iskrę zaczynającą wielki proces. A także uzbroi Cię przed wyzwaniami, jakie napotkasz.
Zwłaszcza polecam pierwsze w Polsce warsztaty oparte na empatii dla sprzedawców:
http://flow-up.com/flow-up-manufactory-for-empathic-se...
3
Strategia Biznesowa – bądź lepszy niż konkurencja (wsparcie decyzji, rozwiązania):
Biznes jest dziś tak naprawdę wojną. Tylko polem bitwy stał się dziś umysł klienta. Wojskiem pracownicy. Bronią PR, reklama, niestandardowe rozwiązania i przede wszystkim sprzedawcy. Musisz dopilnować logistykę, aby dobrze przygotować się do bitwy. Znać rywali i wiedzieć jak ich pokonać. Twój jedyny cel to zdobycie zasobów jakie mają klienci, a żeby to osiągnąć musisz wygrać z rywalami w umyśle klienta aby wybrał właśnie Ciebie. Pomogę Ci tego dokonać i przechytrzyć konkurencję!
Obszary:
☛ STRATEGIA (analizy, sojusze, schemat walki rynkowej, osłabianie rywali, cele...)
☛ BUDOWANIE SILNEJ MARKI (budowanie opowieści o marce, niestandardowe formy reklamy, pozycjonowanie w umysłach klientów...)
☛ LUDZIE
☛ PRODUKT
☛ SPRZEDAŻ (warsztaty z empatii, obsługa klienta, do sprzedawanie, planowanie kanałów sprzedaży...)
☛ INNOWACYJNOŚĆ (twórcze podejście do produktu, rynku i konkurencji...)
PS.
Samo Budowanie Silnej Marki - Wiesz, że przy sprzedaży około 41% wartości firmy to marka? Wiele jak Frugo przestaje bez niej istnieć ;)
CO W MODELU WIN-WIN (OBIE STRONY WYGRYWAJĄ) WARTO ZROBIĆ WSPÓLNIE? JAK MOGĘ CI POMÓC? MOŻE MASZ JUŻ JAKIŚ POMYSŁ?
Wyjątkowego dnia,
Krystian