Magdalena Szewczyk

Magdalena Szewczyk Customer Management
Department

Temat: Velvet zdobywcą złotego godła „Konsumencki Lider Jakości...

„Konsumencki Lider Jakości 2014” to ogólnopolski program konsumencki, którego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, produktów dostępnych na polskim rynku.
Produkty są podzielone na określone kategorie, a w każdej z nich przyznawane medale - złoty, srebrny i brązowy, które odzwierciedlają pozycję marki wobec konkurentów branżowych.

W tegorocznej, trzeciej już edycji badania przeprowadzonego metodą CAWI wzięło udział prawie dziewięć i pół tysiąca respondentów, w wieku od 18 do 64 lat.
Badani konsumenci wypowiadali się na temat różnych kategorii produktów szybko zbywalnych. Prace związane z przygotowaniem i realizacją badań konsumenckich w ramach programu powierzone zostały Uniwersytetowi Jagiellońskiemu w Krakowie.

W kategorii „papier toaletowy” niekwestionowanym liderem została marka Velvet, zdobywając 39,4 proc. głosów. Co ważne, aż ¾ respondentów, którzy głosowali na markę Velvet, deklaruje, że jest także jej użytkownikiem.
Konsumenci w uzasadnieniu swoich wyborów wskazywali na: troskę producenta o najwyższą jakość wyrobów, najbardziej miękki i przyjemny materiał oraz na fakt, że produkty spełniają ich oczekiwania, co do liczby warstw, oferty kolorystycznej i zapachowej.

Podobnie w przypadku kategorii ręczników papierowych, na markę Velvet głosowało 32,2 proc. respondentów, a aż 80 proc. spośród nich deklaruje, że są stałymi użytkownikami marki. Wysoko zostały ocenione takie aspekty jak: delikatność w dotyku, trwałość i wydajność, funkcjonalność i przystępna cena.

http://www.velvetcare.pl/pl/aktualno%C5%9Bci/marka-vel...