Izabela Wróblewska

Izabela Wróblewska Junior Brand
Manager, Velvet CARE
sp. z o.o.

Temat: SUPERBRANDS 2015/16 dla marki Velvet!

Z wielką przyjemnością informujemy, że Marka Velvet otrzymała kolejne wyróżnienie, tym razem Superbrands 2015/2016 i znalazła się w pierwszej dziesiątce czołowych marek w kategorii Zdrowie/Artykuły higieniczne!

Marka Velvet jest liderem w rynku markowych celulozowych artykułów higienicznych w Polsce i od prawie 20 lat papiery toaletowe, chusteczki higieniczne i uniwersalne oraz ręczniki kuchenne Velvet cieszą się zaufaniem naszych konsumentów.

Konkurs Superbrands jest organizowany w Polsce od 2004 roku. Jego celem jest wyróżnienie wiodących marek, które osiągnęły spektakularny sukces rynkowy. To jedyny konkurs, który analizuje pozycję i działania podejmowane przez ponad 3000 marek obecnych na rynku polskim (2300 marek konsumenckich i 700 marek biznesowych). W 2 etapowym procesie oceny marek bierze udział 15 tys. Polskich konsumentów oraz 40 ekspertów Rady Marek, w skład której wchodzą krajowi eksperci z dziedziny marketingu, reklamy, PR i brandingu.

Tym bardziej cieszy nas przyznane wyróżnienie dla marki Velvet, która została doceniona przez konsumentów i ekspertów wśród marek z kategorii „Zdrowie / artykuły higieniczne”.
Z wielką przyjemnością informujemy, że Marka Velvet otrzymała kolejne wyróżnienie, tym razem Superbrands 2015/2016 i znalazła się w pierwszej dziesiątce czołowych marek w kategorii Zdrowie/Artykuły higieniczne!

Marka Velvet jest liderem w rynku markowych celulozowych artykułów higienicznych w Polsce i od prawie 20 lat papiery toaletowe, chusteczki higieniczne i uniwersalne oraz ręczniki kuchenne Velvet cieszą się zaufaniem naszych konsumentów.

Konkurs Superbrands jest organizowany w Polsce od 2004 roku. Jego celem jest wyróżnienie wiodących marek, które osiągnęły spektakularny sukces rynkowy. To jedyny konkurs, który analizuje pozycję i działania podejmowane przez ponad 3000 marek obecnych na rynku polskim (2300 marek konsumenckich i 700 marek biznesowych). W 2 etapowym procesie oceny marek bierze udział 15 tys. Polskich konsumentów oraz 40 ekspertów Rady Marek, w skład której wchodzą krajowi eksperci z dziedziny marketingu, reklamy, PR i brandingu.

Tym bardziej cieszy nas przyznane wyróżnienie dla marki Velvet, która została doceniona przez konsumentów i ekspertów wśród marek z kategorii „Zdrowie / artykuły higieniczne”.