Przemysław Załęcki

Przemysław Załęcki Kierownik Utrzymania
Ruchu (Maintenance
Manager)

Temat: Rosnąca rola systemów CMMS - jak w Twojej firmie?

Witam,

Szanowni Państwo wg wyników badań przedstawianych w czasopismach związanych z Utrzymaniem Ruchu bardzo dużą rolę w predyktywnym utrzymaniu ruchu odgrywają systemy CMMS.

Wg przeprowadzonych badań wśród czytelników jednego z czasopism największą popularnością cieszą się systemy:

1.Maximo
2.Maszyna
3.UMUP
4.PEMAC5
5.plan8000
6.MP2

Czy używacie Państwo systemów CMMS we własnych firmach? Jak taki ranking będzie wyglądał wśród osób odwiedzających nasze forum? Ilu użytkowników obsługuje system w Państwa firmie?

Zachęcam do dyskusji.

Pozdrawiam

Przemek
Arkadiusz Burnos

Arkadiusz Burnos Dyrektor
Zarządzający SEAM
Group EMEA, Starszy
Konsultant...

Temat: Rosnąca rola systemów CMMS - jak w Twojej firmie?

witam, temat jak najbardziej ciekawy!

u mnie w firmie jest zintegrowany system MS Navision i moduły (bazy danych) stworzone na potrzeby maintenance'u jak narazie mnie nie przekonują. Mam za zadanie między innymi doprowadzić do wykorzystywania tego systemu, ale jeszcze nie umiem ocenić jego funkcjonalności. Do tej pory tylko nie był wykorzystywany żaden system.

Wstępnie mogę jednak powiedzieć, że to z czym będę pracował nie jest wystarczające w zakresie CMMS.

ciekawe czy u Was też, jeżeli nie wykorzystujecie wymienionych znanych programów, macie oprogramowanie bądź moduły dedykowane robione na zamówienie?

pozdr
Arek
Wojtek Maczynski

Wojtek Maczynski Maintenance and
Reliability
Practitioner

Temat: Rosnąca rola systemów CMMS - jak w Twojej firmie?

Witam,
systemy CMMS to narzędzie które ma pomagać i usprawniać działania związane z zarządzaniem działów UR.
Jednakże w wielu przypadkach spotkałem się z czymś takim jak, zbieranie danych i wklepywanie ich do systemu i to wszystko.
Generalnie "systemy" te są wykorzystywane w niespełna 10%. Czyli bardzo niewiele.
Narzędzie informatyczne często potocznie nazywane "systemem" musi być przede wszystkim właściwie sparametryzowane. Ja poprzez System rozumiem szereg "procedur/programu" odpowiednie strategi eksploatacji maszyn i urządzeń. Jeżeli takowy system zostanie stworzony, wówczas mamy już określone nasze oczekiwanie co do oprogramowania które pomoże nam tym systemem zarządzać, a nie się do tego oprogramowania dostosowywać.
Czyli tak naprawdę należy rozpocząć pracę od samego początku, czyli wybór odpowiedniej strategi Eksploatacji Niezawodnościowej Maszyn i Urządzeń (PM, CM, PdM, BM).
Zgodnie z poniższym standardem EKSPLOATACJI NIEZAWODNOŚCIOWEJ MASZYN i URZĄDZEŃ:
Faza1 - Planowanie
1. Identyfikacja zespołu i odpowiedzialności
2. Ocena infrastruktury przedsiębiorstwa (maszyn i urządzeń)
3. Ustalenie Priorytetów
4. Szkolenie Top Managementu i zespołu wdrożeniowego
5. System zbierania danych do analizy
Faza2 - Analiza
1. Podział funkcjonalny infrastruktury
2. Analiza FMECA
3. Następstwa uszkodzeń/błędów
4. Oszacowanie zadań konserwacji
5. Selekcja zadań
Faza3 - Wdrożenie
1. Klasyfikacja zadań pod względem modelu konserwacji
2. Standaryzacja wykonywanych zadań
Faza4 - Zarządzanie i Utrzymanie
1. Planowanie i harmonogramowani (bieżących działań i remontów)
2. Zarządzanie częściami zamiennymi MRO
3. Wykorzystanie CMMS
4. KPI w UR
5. Przegląd wyników
6. Zmiany inżynieryjne maszyn
7. Audit Systemu

System CMMS pojawia się dopiero w fazie czwartej, czyli jako w dobrze działającym systemie, aby móc w efektywny sposób zarządzać eksploatacją niezawodnościową infrastruktury technicznej przedsiębiorstw.

To jest model który (w wyniku moich doświadczeń) łączy podejście TPM jak i RCM w system który w dużej mierze przynosi efektywne rezultaty.
No mam nadzieję, że ten temat naprawdę będzie miał duże wzięcie i spotkamy się z opiniami użytkowników systemów CMMS (w przeszłości używałem w firmie MP2 - miałem mieszane uczucia na początku, jednakże po dogłębnej analizie i remodernizacji danych fajnie się sprawował.
pzd
wojtek maczynski

konto usunięte

Temat: Rosnąca rola systemów CMMS - jak w Twojej firmie?

Witam,

w moim przypadku jest to SAP moduł PM, który "przystosowaliśmy" sobie na nasze własne potrzeby za pomocą autorskiej "nakładki" napisanej w java i dostępnej pod zwykła przeglądarką internetową. Nakładki bardziej intuicyjnej, łatwiejszej i wyposażonej tylko w to co jest potrzebne w danym obszarze dla danego pracownika. Zgadzam się z przedmówcą apropo stopnia wykorzystania systemów ale to mimo wszystko jednak kwestia prawidłowego wdrożenia i realnej potrzeby uzyskiwania "realnych" informacji zwrotnych. Nie zapominajmy, jednak że priorytetowym celem wdrożenia systemu CMMS jest szeroko rozumiane ograniczanie kosztów. System albo bardziej dane z systemu, to narzędzie za pomocą którego należy umiejętnie wyciągać wnioski, planować, (właśnie "prawdziwe", umiejętne planowanie to baza, podstawa wszystkiego w UR, nawet awarię można zaplanować).
Generalnie konkluzja jest następująca:
Nie system dla samego systemu tylko system dla prawdziwych oszczędności i lepszej jakości. I mniej więcej to powinno być przesłaniem systemu a nie wyłacznie świadomość posiadania narzędzia, które wykorzystujemy w 10% i braku inwencji zmian.

Z życzeniem częstych rekonfiguracji systemu i zmian organizacji (zgdnie z założeniem, że stojąc się cofamy)
AC
Dariusz A.

Dariusz A. Specjalista ds.
Inwestycji i
Infrastruktury,
Pratt & Whit...

Temat: Rosnąca rola systemów CMMS - jak w Twojej firmie?

Witam
Czy istnieje idealny system CMMS?
Są przynajmniej dwa sposoby na sprawdzenie tego.
Pierwszy, to kupno systemu dostępnego na rynku, najbardziej dopasowanego do naszej firmy.
Drugi, to budowa systemu od podstaw. Dokładnie to, czego potrzebuje firma. System dostosowany do specyfiki branży i dokładnie na potrzeby UR.
Moja firma przypadkiem zyskała ten drugi.
Na początku mojej obecnej pracy nie było żadnego systemu CMMS. Był tylko rejestr zgłoszeń w Oraclu (taki do wklepywania danych), który w pewnym momencie przestał działać. Ponieważ zostałem koordynatorem programu ciągłego doskonalenia procesów Utrzymania Ruchu, zaproponowałem kierownictwu stworzenie aplikacji w MS Access.
Rozpoczeliśmy od prostego formularza rejestrującego awarie (początek, koniec, zgłaszający, wykonawcy, opis i zużyte części).
Mając takie dane i wykorzystując je do analizy, jesteśmy ograniczeni tylko wyobraźnią swoją i pomysłami zespołu.
MS Access jest świetnym narzędziem do raportowania, prosty w obsłudze, na kliknięcie przycisku generuje wcześniej utworzone wskaźniki, wykresy, zestawienia. Uwalnia nas od żmudnego obliczania na kalkulatorze, czy kombinacji w excelu. Do tego jest programem sieciowym z jednoczesną pracą na kilku stanowiskach. Wymaga tylko jednej pełnej licencji (do projektowania), na pozostałe komputery można (trzeba) zainstalować wersje do odczytu z możliwością wprowadzania danych. Jest dobrym początkiem na stabilizację procesów UR i wielkim wyzwaniem dla IT-konsultantów, wdrażających np. SAP PM, jeśli wymaga tego korporacja (siła wyższa). Ale i wtedy mając doświadczenia, dokładnie wiemy czego chcemy, minimalizując konsultacje po wdrożeniu, które słono kosztują. Dane są kompatybilne do innych systemów (do przeniesienia).
Ja nie wyobrażam sobie poprawy procesów, szukania oszczędności bez podobnego systemu. Firmy aby być konkurencyjne kosztami - muszą mieć możliwość analizy. A znaczenia UR w łańcuchu dostaw nie trzeba chyba udowadniać, choć zwierzchnicy tylko w złych momentach to „doceniają”.
Praca z MS Access jest godna polecenia.
Pozdrawiam
Dariusz Ambroziak

P.S.
Czy interesował Was kiedyś takt wpływu zleceń do UR dla planowania obsady, czy, który operator urządzenia wystawia najwięcej zgłoszeń i dlaczego?
A może sprawdzić zaangażowanie pracowników do wniosków premiowych, mając kilkaset zleceń miesięcznie.
Da się to uporządkować.
Zapewniam Was.
Paweł P.

Paweł P. Project Engineer,
AVON Operations
Polska

Temat: Rosnąca rola systemów CMMS - jak w Twojej firmie?

Cześć,

W przypadku mojej fabryki na systemie MP2 "stoi" cały magazyn części zamiennych, cały dział zamówień i zakupów części i dział maintenance oczywiście. Aplikacja w połączeniu z fajnym narzędziem do raportowania z bazy (e.g. Crystal Reports) stwarza naprawdę niezliczone możliwości.
Największym problemem z jakim musieliśmy się uporać było przekonanie ludzi o przydatności takiego systemu i nakłonieniu ich do skrupulatnego zasilania bazy danymi.
W nawiązaniu do P.S.a Darka. Premiujemy mechaników/elektryków za zgłaszanie i komentowanie zdarzeń. Sprawdza się doskonale.
System cały czas rozwijamy i ciągle znajdujemy dla niego nowe zastosowania.

pzd
Paweł
Wojtek Majewski

Wojtek Majewski Maintenance and
Reliability Engineer

Temat: Rosnąca rola systemów CMMS - jak w Twojej firmie?

CMMS jest bez watpienia potrzebnym i najefektywniejszym system wspomagajacym zarzadzanie utrzymaniem ruchu, jak i rowniez wspomagajacym zapewnienie bezawaryjnosci urzadzen (chyba, ze ktos woli archaiczny system szufladowo-kartotekowy). Ale efektywnym tylko wtedy, gdy jest odpowiednio zbudowany. Oprogramowanie to jedno, drugie to zdecydowac co sie chce robic i w jaki sposob, a trzecie, choc nie ostatnie, to dane. Bez odpowiednich danych i odpowienio polaczonych CMMS zawsze bedzie utrapieniem i "przeklenstwem". Niestety przekonalem sie o tym na wlasnej skorze. Mysle, ze niewiele firm z iloscia urzaden powyzej 2000 (wliczajac sensory) ma mozliwosc zbudowania porzadnego CMMS nakladami wlasnych sil, bez specjalistycznej wiedzy w tym zakresie, chocby niewiadomo ile przeprowadzila szkolen z Maximo czy SAP PM. CMMS to prawie jak odrebna dziedzina inzynierii..
pozdrawiam
wojtek

konto usunięte

Temat: Rosnąca rola systemów CMMS - jak w Twojej firmie?

Witam,
Z ciekawością przeczytałem Panów wypowiedzi i może uda mi się napisać coś ciekawego od siebie.
Pracuje w firmie która na własne potrzeby wytworzyła system CMMS.
Szefowie zdecydowali się na własne oprogramowanie ponieważ mogli sami określić procedury i zachowania się aplikacji. Mogliśmy w ten sposób zaproponować klientom własne przemyślane standardy które są bardzo chętnie przyjmowane przez naszych klientów.

Aktualnie działamy na rynku serwisowania i utrzymania urządzeń klimatyzacji i bez systemu który stworzyliśmy nie mielibyśmy szans zarządzać przeszło 1000 obiektów jak i urządzaniami w nich, które są liczone w tysiącach. Obiekty są rozproszone po całej Polsce. Nie chce się rozwodzić nad możliwościami naszego sytemu bo to nie ma być autoreklama tylko przychylam się do zdania że oprogramowanie wytworzone na własne potrzeby sprawdza się dużo lepiej niż jakiekolwiek zakupione. Zawsze dojedziemy do sytuacji że czegoś zaczyna nam brakować, a sami nie wytworzymy nowej funkcjonalności. Zdarza się też że program jest tak sporym narzędziem że używanie go może zajmować więcej czasu niż zwykła kartka papieru czy własny exel.

Przez dwa lata wytworzyliśmy 3 wersje oprogramowania. Każda wersja wiązała się z nowymi funkcjonalnościami których brakowało w wersjach poprzednich. Dzięki wsparciu naszych serwisantów i ich koordynatorów, dzięki procedurom które opracowaliśmy byliśmy wstanie stworzyć naprawdę świetne oprogramowanie w branży którą się zajmujemy.

Minusy własnego oprogramowania:
- Niestety własne oprogramowanie wiąże się z dużymi kosztami wytworzenia. Rozwój technologiczny aplikacji wiąże się z zatrudnieniem wykwalifikowanych programistów i utrzymania działu IT. Niewiele firm na to stać.
- Innym aspektem jest to że nawet jak się zdecydujemy na napisanie własnego CMMS to okaże się że do końca nie wiemy czego chcemy i ty zaczyna się problem bo czas wytworzenia wydłuża się w nieskończoność i znowu w grę wchodzą koszty.

Plusy własnego oprogramowania:
- Określenie własnych standardów.
- Sami możemy zdecydować czy aplikacja ma być instalowana na komputerze czy też ma być aplikacją internetową (tak jak nasza)
My dajemy możliwość naszym obiektom zgłaszania online problemów.
- Ciągły rozwój aplikacji dostosowany do potrzeb.
Maurycy Fortuna

Maurycy Fortuna Kierownik produkcji,
Orion Sp. z o.o.

Temat: Rosnąca rola systemów CMMS - jak w Twojej firmie?

U nas drogi kolego od około 2 lat jest Plan9000. Program dość sztywny, ale to co można wygenerować z niego i przerobić w Excelu w tabelach przestawnych powaliło mnie oraz osoby z Top Managementu.
Niestety mam jeden wniosek z tych dwóch lat: sukces oprogramowania klasy CMMS zależy od tego jak podchodzi do niego obsługa, która wprowadza wszystkie dane oraz okres wdrożenia - trzeba wszystko dokładnie przemyśleć, bo później można się pogubić.
Obsługą systemu zajmuje się osoba z działu UR (wprowadza plany przeglądów/remontów), inżynier produkcji w celu generowania raportów i istotnych wskaźników, kilka osób obsługi - mistrzowie/refernci (wprowadzanie awarii, rozliczanie zleceń planowanych).
Zbigniew Krukowski

Zbigniew Krukowski
www.polnocnolubuskie
.blogspot.com -
Wedrowki po
polnocnej...

Temat: Rosnąca rola systemów CMMS - jak w Twojej firmie?

Access, wersja bodajze 2000, plus "wlasna nakladka" ;)
Tak naprawde, to zwykla baza danych odnosnie awarii, ale z podzialem na maszyny, rodzaje awarii, poza opisem awarii i sposobem jej usuniecia, brak pytan "otwartych", takze klasyfikacja awarii wedlug z gory okreslonych mozliwosci.
Baza nie polaczona z maszynami, pozostaje zaufanie do elektrykow/mechanikow (polaczone z systematycznym kontrolowaniem i gonieniem pracownikow, wlacznie z wytlumaczeniem ze najpozniej na koniec zmiany MUSI wpisac - nawet jesli maszyny stoja). Wykorzystanie? Baza robi "ladne wykresiki" no i zbiera dane.
Oczywiscie, pozostaje problem co z danymi - w tym wypadku standardowo pareto, analiza najwiekszych lub powtarzajacych sie problemow, dalej na podstawie tego propozycje zmian, korekcja list prewencji, itp. To takze doskonaly sposob na przekazywanie informacji miedzy zmianami - "reczne" przekazywanie informacji konczylo sie zawsze na tym, ze nastepna zmiana wiedziala o wszystkich rutynowych pierdolach, ale nigdy nie wiedziala o powaznych problemach ze zmiany poprzedniej ;) Do tego porownanie info z bazy UR z baza produkcji - wbrew pozorom, to byl najwiekszy krok ku poprawianiu procentow. Bo z danych produkcyjnych zniknelo bardzo duzo "awarii" typu "przerwa na papierosa", "kibelek", "bol glowy" - troche zdyscyplinowalo to produkcje ze widzieli, ze glupot nie mozna wpisywac, a troche... na pewno znalezli jakis inny "fajny kod", pod ktorym mozna ukryc kaca, a nikt go jeszcze nie sprawdza ;)
Podsumowujac: darmowe, proste narzedzie - i naprawde wspaniale rezultaty, czyli potwierdzaja sie slowa Maurycego Fortuny, ze nie wazne narzedzie, a sposob implementacji i ludzie.
Zbigniew Krukowski

Zbigniew Krukowski
www.polnocnolubuskie
.blogspot.com -
Wedrowki po
polnocnej...

Temat: Rosnąca rola systemów CMMS - jak w Twojej firmie?

- Niestety własne oprogramowanie wiąże się z dużymi kosztami wytworzenia. Rozwój technologiczny aplikacji wiąże się z zatrudnieniem wykwalifikowanych programistów i utrzymania działu
IT. Niewiele firm na to stać.
Powiedzmy, ze jesli juz UR przemysli, co chce, to wystarczy praktykant informatyki ze znajomoscia Accessa... Jesli "to" uwazasz za koszty, to zycze oszczednosci w stylu dotaczanie koncowek do krancowek ;)
Problemem jest nadmiernie rozbudowana siec - niestety, Access to nie architektura klient-serwer, i rzucenie duzej bazy po dzierzawionym lacza, na ktorym IT juz ma od groma plikow, itp. - to boli. Ale i SQL-a powinien znac praktykant czy dobry informatyk, darmowy serwer tez moze byc wystarczajaco stabilny na mala aplikacje...
czego chcemy i ty zaczyna się problem bo czas wytworzenia wydłuża się w nieskończoność i znowu w grę wchodzą koszty.
No i tu lezy problem. Ale zgodnie z Kaizenem: robimy i poprawiamy, i robimy, i robimy. Zaczynamy od prosciutkiej bazy, bledy same wychodza, to je eliminujemy. Nie czekamy z jej wdrozeniem, az bedzie prawie cala gotowa - po pierwsze, informacje zaczynaja sie zbierac od momentu jej wdrozenia, a nie od zakonczenia prac nad nia. Po drugie - czasem siedzimy tydzien nad jakims rozwiazaniem, a potem sie okazuje, ze jakby baza juz dzialala, to uzytkownicy sami wymyslili inna funkcje, ktora dla nich jest bardziej uzyteczna, a dla ciebie... prostsza do implementacji ;) No, pomijam ludzi, ktorzy sa najmadrzejsi, sami wiedza najlepiej, co jest najlepsze - wiadomo, oni beda siedzieli tydzien, ale to bedzie "doskonale rozwiazanie", szkoda, ze uzytkownicy sa glupi i tego nie doceniaja ;)
Plusy własnego oprogramowania:
- Określenie własnych standardów.
Dorzuc: ZMUSZENIE DZIALU DO POMYSLENIA CO CHCE OSIAGNAC - czesto z takiego myslenia nad baza powstaja konstruktywne wnioski co do organizacji pracy dzialu i jej porzadkowania ;)

konto usunięte

Temat: Rosnąca rola systemów CMMS - jak w Twojej firmie?

Panowie,

kilka info high level:

MRO - Maximo miał 1000 pracowników jak został kupiony przez IBM. IBM przerobił aplikację i jest lata świetlne nad innymi.

SAP PM mimo, że jest dobrym rozwiązaniem i nakład R@D to ponad miliard dolarów rocznie jest daleko z tyłu. Widziałem raport pokazujący przyrost funkcjonalności - wygląda naprawdę super.

Inne dobre rozwiązanie to Oracle eAM (dawniej Synergy) ale spozycjonowali się pod public.

Kolejne Datastram - dzisiaj INFOR.

MS AX ma MRO.

IFS ma dobry PM.

Mój przyjaciel jest po 10 projektach biznesowo-technicznych z systemami różnymi EAM/CMMS. Jest całościowo prawdopodobnie jednym z top 5 EAM w Polsce.

Przez ponad 3 lata tworzył system CMMS i stworzył sensowne rozwiązanie.

Moje zdanie jest takie - żeby stworzyć rozwiązanie które będzie elastyczne i klasą będzie przypominało Maximo (wielozakładowość, magazynowość, centralizacja zakupów, wielosystemowość, dashboards wg ról, alerty itd potrzebne jest (mając wiedzę i dokumentację ze 100 projektów) minimum 3 lata, 5 sensownych ludzi (biznesowych i technicznych) co wiąże się z nakładem minimum 2 mln PLN.

Na świecie jest od 200 do 400 CMMS. Niewielka część z nich zasługuje na miano EAM. Uważam, że sensownych jest nieco ponad 10 systemów.

W przypadku pytań zapraszam na priv.
Jarosław Wróbel

Jarosław Wróbel Analityk SAP PM/MM,
International Paper
Polska Sp. z o.o.

Temat: Rosnąca rola systemów CMMS - jak w Twojej firmie?

W naszej firmie mamy SAP PM powiązany z modułami MM,PS,AP,AR
System działa w oparciu o lokalizacje funkcjonalne , rekordy urządzeń i listy materiałowe.
Korzystamy z systemy zleceń i zawiadomień , harmonogramowania , itd

Generalnie SAP to dobre rozwiązanie
Maciej Chaszczewski

Maciej Chaszczewski Lider Utrzymania
Ruchu - Utrzymanie
Ruchu i Inwestycje

Temat: Rosnąca rola systemów CMMS - jak w Twojej firmie?

Witam,

Zgodzę się w szczególności z Panem Krukowskim oraz Panem Fortuną.

Osoby zarządzające UR muszą przemyśleć co chcą uzyskać za informację na wyjściu i w jakiej formie (duże znaczenie ma specyfika zakładu) ale jeszcze ważniejsze jest "pakowanie" danych do systemu i to ten element moim skromnym zdaniem jest najważniejszy program w prostej wersji napisze wam dział IT (jest tylko kwestia ilość półlitrówek... pepsi jakie im za to obiecacie;) )

Jeśli nie damy pracownikom prostych narzędzi które zaakceptują i będą wprowadzać dane to nawet najdroższe systemy polegną.

U mnie wprowadzenie podstawowych narzędzi CMMS (pisanych przez nasz IT zajęło prawie 9 miesięcy... ale jak już się urodziło to działa bardzo dobrze.

Teraz zaczynamy pracę nad rozbudowanymi raportami i kolejnym modułem do monitorowania elementów maszyn które podlegają częstej regeneracji.
Adam Baranowski

Adam Baranowski Inżynier startu
linii produkcyjnej

Temat: Rosnąca rola systemów CMMS - jak w Twojej firmie?

Witam
Przeczytałem wasze ciekawe wypowiedzi na temat systemów CMMS, jednak ciężko wywnioskować który jest najlepszy.
Kiedy podjąłem pracę w swojej firmie kolega z działu UR uraczył mnie systemem Aretics. Wydaje mi się że zbyt długo nie poszukiwał odpowiedniego rozwiązania ponieważ wiedział że to ja będę się zajmował obsługą.
Niestety program ten jest dosyć skomplikowany aby wykonawcy (np. mechanik, elektryk itp.) raportowali swoje wykonane prace - dużo zakładek do wypełnienia, całość niezbyt czytelna. A także licencja jest stanowiskowa, więc aby odbierać zgłoszenia z całej produkcji musielibyśmy wydać dużą sumkę.
Zacząłem się ostatnio interesować zakupem nowego systemu i jestem ciekaw czy ktoś może się wypowiedzieć na temat systemu Agila lub może ktoś zaproponuje mi system pozwalający zbierać zgłoszenia z około 12 punktów i jednocześnie pracować na 3 komputerach w celu planowania prac UR.
Dawid Lewandowski

Dawid Lewandowski Starszy konstruktor,
DWS Draexlmeier

Temat: Rosnąca rola systemów CMMS - jak w Twojej firmie?

Witam,
Jestem przedstawicielem firmy C.P.U Zeto Jelenia Góra.
Firma specjalizuje się w procesach informatyzacji przedsiębiorstw i instytucji.
Chciałbym Państwu, a w szczególności Panu Baranowskiemu, przedstawić nasz system CMMS o nazwie Agility.
Podstawową zaletą tego systemu jest to, że aplikacja jest instalowana na serwerze czyli nie musimy instalować tego systemu na poszczególnych stanowiskach, aby korzystać z systemu wystarczy zwykła przeglądarka internetowa. Dzięki temu mamy możliwość dostępu z każdego miejsca na świecie, gdzie jest Internet. System oparty jest na tzw. licencjach pływających, czyli licencja dostępowa nie jest powiązana ze stanowiskiem tylko działa na zasadzie jednoczesnych użytkowników.
Więcej informacji na temat systemu na stronie http://www.getagility.pl bądź anglojęzycznej http://www.getagility.com jak i również pod numerem telefonu (075) 64 25 194

Pozdrawiam
Dawid Lewandowski
Product Manager
C.P.U Zeto Jelenia Góra

(075) 64 25 194
607 802 688Dawid Lewandowski edytował(a) ten post dnia 24.11.10 o godzinie 11:44
Adam Baranowski

Adam Baranowski Inżynier startu
linii produkcyjnej

Temat: Rosnąca rola systemów CMMS - jak w Twojej firmie?

Jak już wcześniej pisałem zacząłem się interesować systemem Agility tzn. mam już demo, jednak chodzi mi o opinię osób które wykorzystują ten system u siebie. Bardzo ważne są dla mnie informacje od użytkowników oraz ich uwagi. Więc jeżeli ktoś użytkuje systen Agility proszę o informacje i wasze doświadczenia.
Dawid Lewandowski

Dawid Lewandowski Starszy konstruktor,
DWS Draexlmeier

Temat: Rosnąca rola systemów CMMS - jak w Twojej firmie?

Jeżeli chodzi o firmy, w których działa system, to są m.in

Reckitt Benckiser Polska
YKK Poland
STOCK POLSKA / POLMOS LUBLIN
Drukarnia CEZAR

Wyżej wymienione firmy są przykładem przedsiębiorstw, w których system działa, a jest ich więcej.
Krzysztof Staniów

Krzysztof Staniów Dyrektor Marketingu
i Sprzedaży, C.P.U
ZETO sp. z o.o.

Temat: Rosnąca rola systemów CMMS - jak w Twojej firmie?

AGILITY - Produktem Roku 2010 !!!
Mamy przyjemność poinformować, o przyznaniu oferowanemu przez naszą firmę systemowi CMMS o nazwie AGILITY nagrody PRODUKTU ROKU 2010 magazynu Inżynieria & Utrzymanie Ruchu.
Jeden z najpopularniejszych i najbardziej opiniotwórczych magazynów z dziedziny Utrzymania Ruchu jak co roku przyznał nagrody dla wyróżniających się produktów dla Służb Utrzymania Ruchu. AGILITY - oferowany przez nas system informatyczny klasy CMMS zwyciężył w kategorii Informatyka.
Jest to dla nas olbrzymi powód do dumy i dowód na to, że bardzo pozytywne opinie Użytkowników systemu a jednocześnie naszych Klientów nie są dziełem przypadku. Wszystkim którzy przyczynili się do naszego sukcesu, w tym przede wszystkim autorom - firmie SoftSols Group Ltd. wraz z jej oddziałem w Jeleniej Górze - serdeczne dziękujemy! Więcej o gali na stronie http://utrzymanieruchu.pl
Zapraszamy na stronę internetową systemu AGILITY http://getagility.pl

Temat: Rosnąca rola systemów CMMS - jak w Twojej firmie?

--Maciej Pardo edytował(a) ten post dnia 18.02.13 o godzinie 18:56

Następna dyskusja:

Czym jest TPM w Twojej firmie?




Wyślij zaproszenie do