konto usunięte

Temat: Wiarygodna firma ubezpieczeniowa?

Czy ktoś z was orientuje się, gdzie można znaleźć rankingi firm ubezpieczeniowych ułożone według stopnia satysfakcji klienta?

Ubezpieczyłem mieszkanie w taniej firmie, której nazwy nie wymienię (powiem tylko, że ma inicjały L4 :) ) i niestety okazuje się, że oszukują i nie chcą dawać należnej kasy.

Przeglądam opinie w sieci i okazuje się, że wszystkie firmy ubezpieczeniowe to złodzieje, ludzie mają z nimi straszne problemy.

Jak to jest? Ci drożsi mają lepszą obsługę? Którzy ubezpieczyciele są drodzy? Może bym się do nich przeniósł, jak płaci się za jakość i uczciwość...

Moja rodzina zawsze korzystała z Amplico i muszę przyznać, że nigdy nie zaszedł przypadek złodziejstwa. Może u nich warto?

Kto nie kradnie? Będę wdzięczny za radę ekspertów :).Michał Sobczyk edytował(a) ten post dnia 21.10.09 o godzinie 22:27

konto usunięte

Temat: Wiarygodna firma ubezpieczeniowa?

.......

Niestety większość ubezpieczonych nie czyta OWU i potem są takie skutki, albo przy wyborze ubezpieczyciela kierują się wyłącznie ceną a nie zakresem polisy i potem jest lament.

IMHO nie istnieje pojęcie najlepsze ubezpieczenie ani najtańsze ubezpieczenie.Każdy ma inne potrzeby i dla każdego co innego jest ważne, zatem nie ma jednej idealnej polisy.

Tak samo jeśli chodzi o likwidację szkód-bo właściwie od tego zależy opinia o danym ubezpieczcycielu, chociaż może czasem być tak, że w jednym oddziale szkodę likwiduje się niemal od ręki a w innym oddziale (przy założeniu, że szkoda i zakres polisy jest taki sam lub podobny) trwa tygodniami-zależy na kogo się trafi, a czarne owce są wszędzie.Jolanta I. edytował(a) ten post dnia 24.10.09 o godzinie 10:27

konto usunięte

Temat: Wiarygodna firma ubezpieczeniowa?

Panie Michale,

każdy z członków tej grupy związany jest mniej lub bardziej z określoną, konkretną firmą ubezpieczeniową (z wyjątkiem brokerów), a więc opinie będą stronnicze. Jeżeli chciałby Pan ubezpieczyć mieszkanie mogę pomóc i powiedzieć na co zwrócić uwagę, by nie musiał się Pan rozczarować się przy likwidacji. Jeśli prześle Pan link do owu ubezpieczenia, którym jest Pan zainteresowany, mogę je przeczytać i doradzić.

Zapraszam na priv.

pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Wiarygodna firma ubezpieczeniowa?

Maciej Samson:
Panie Michale,

każdy z członków tej grupy związany jest mniej lub bardziej z określoną, konkretną firmą ubezpieczeniową (z wyjątkiem brokerów), a więc opinie będą stronnicze. Jeżeli chciałby Pan ubezpieczyć mieszkanie mogę pomóc i powiedzieć na co zwrócić uwagę, by nie musiał się Pan rozczarować się przy likwidacji. Jeśli prześle Pan link do owu ubezpieczenia, którym jest Pan zainteresowany, mogę je przeczytać i doradzić.

Zapraszam na priv.

pozdrawiam

Dziękuję serdecznie!

Mnie bardziej chodziło o podejście firm do klienta i satysfakcję klientów, niż o kształt umowy.

W każdym razie doceniam pomoc.
Radosław Kosztyła

Radosław Kosztyła Wsparcie IT w
Ubezpieczeniach

Temat: Wiarygodna firma ubezpieczeniowa?

W zupełności zgadzam się z wypowiedzią przedmówców. Patrząc na swoje dotychczasowe doświadczenie w kontaktach zarówno z klientami jak również agentami ubezpieczeniowymi mogę powiedzieć tylko tyle że każdy patrzy na swoje interesy, tylko że interesy jednych bardzo często kolidują z interesami innych. Rozwijając swoją wypowiedź mogę tylko powiedzieć, że nie żadko spotyka się agentów którzy patrol na to w jaki sposób przebić ofertę konkurencji poprzez obniżenie składki i mamienie klienta, że to oni proponują najlepszą ofertę. Czy na tym powinna polegać praca agenta? chyba wszyscy odpowiedzą, że nie. Agent powinien być doradcą klienta a nie sprzedawcą ubezpieczeń - takie jest moje skromne zdanie.
Patrząc od strony klienta - to już takim jesteśmy niestety narodem, że zawsze próbujemy kupić coś tańszego, zaoszczędzić na czymś kaskę. Nigdy nie mogę zrozumieć osób, które chcą mieć wszystko najlepiej za darmo.
Uff... trochę się chyba zagalopowałem, i obiecuję, że już wracam do tematu.
Jeżeli chodzi o znalezienie najlepszego TU na rynku patrząc pod kątem satysfakcji klienta, to na pewno takiego nie znajdziemy. Zawsze znajdą się osoby które będą miały złe wspomnienia z pracy jakiegoś TU (z powodów opisanych wyżej).
Cieżko będzie również znaleźć wiarygodną ankietę, bo zawsze znajdzie się jakaś osoba z konkurencji, która zagłosuje na "NIE".

Jedyną co mogę zaproponować, to obejrzenie danego produktu od a do z, po to przecież są pisane OWU do każdego ubezpieczenia, aby klient wiedział na czym stoi. Jeżeli jednak mamy problem aby coś zrozumieć, czy mamy jakieś inne wątpliwości, to w końcu po to są agenci ubezpieczeniowi aby doradzić. Ja oczywiście również służe swoją pomocą i jeżeli będzie Pan miał jakieś wątpliwości to proszę o pytanie i informację, który produkt Pan wybrał a postaram się Panu pomóc.

Pozdrawiam

Temat: Wiarygodna firma ubezpieczeniowa?

1. Czytaj owu :)
2. Są badania NPS, oparte o zadowolenie klient, prowadzone przez niezależne instytucje, zresztą, same TU też korzystają z NPS. Badanie jest dość ostre, chodzi o określenie zadowolenia z TU w skali 1-10, gdzie tylko odpowiedzi 9 i 10 są przyjmowane jako pozytywne. Tyle o rnkingach.
3. Upieram się przy zdaniu: dobry, uczciwy, patrzący przez pryzmat klienta agent jest cenniejszy niż 10000 rankingów. I, żeby było weselej, znam takich...
Mariusz L.

Mariusz L. Dobre ubezpieczenie
w dobrej cenie

Temat: Wiarygodna firma ubezpieczeniowa?

Witam
Popieram wypowiedź, mojego poprzednika.
Wszystko zależy od obsługi sprzedażowej i posprzedażowej.
Jeśli ktoś zawiera umowę nie czytając jej warunków, lub jak jest w PTU czy w LINku, dodawane ubezpieczenie nieruchomości gratis, jeśli ubezpiecza się samochód, to później są zaskoczeni (mowa o ubezpieczonych), że nie otrzymują pieniędzy.
Większość firm, wciąż tkwi przy starych zakresach ubezpieczenia np. huragan, gdzie inne biorą odpowiedzialność juz przy silnym wietrze a to różńica, bo przy huraganie trzeba udowadniać, zę wiatr był huraganem w IMiGW.
Mogę tylko zaprosić do Allianz.
Szczerze, wypowiadając się, mamy problemy z wypłatami za zalania, gdyż jest ich masa. Z pozostałymi ryzykami radzimy sobie bardzo dobrze np. pożar, uderzenie pioruna, kradzież, wandalizm, czy silny wiatr.

Tu pragnę zwrócić uwagę p. Maciejowi S, że niestety nie tylko agenci zachwalają firmy. Brokerzy często są mniej kompetentni niż agenci wyłączni firm ubezpieczeniowych. Znam osobiste przypadki kilku dużych firm brokerskich, w którym pracują ludzie, którzy w oczach mają tylko PIĘĆIOZŁOTÓWKI!.
Marcin Kroh

Marcin Kroh Poznański Pośrednik
Finansowy,
Przedsiębiorca,
Ekonomista...

Temat: Wiarygodna firma ubezpieczeniowa?

wszystki firmy są dobrę. nie dla wszystkich jednak. myślę ,że po zapoznaniu się z owu dużo forumowiczy narzekających na forach mogło by niezgodzić się ze swoimi poprzednimi wypowiedziami:)

Michał Sobczyk:
Czy ktoś z was orientuje się, gdzie można znaleźć rankingi firm ubezpieczeniowych ułożone według stopnia satysfakcji klienta?

Ubezpieczyłem mieszkanie w taniej firmie, której nazwy nie wymienię (powiem tylko, że ma inicjały L4 :) ) i niestety okazuje się, że oszukują i nie chcą dawać należnej kasy.

Przeglądam opinie w sieci i okazuje się, że wszystkie firmy ubezpieczeniowe to złodzieje, ludzie mają z nimi straszne problemy.

Jak to jest? Ci drożsi mają lepszą obsługę? Którzy ubezpieczyciele są drodzy? Może bym się do nich przeniósł, jak płaci się za jakość i uczciwość...

Moja rodzina zawsze korzystała z Amplico i muszę przyznać, że nigdy nie zaszedł przypadek złodziejstwa. Może u nich warto?

Kto nie kradnie? Będę wdzięczny za radę ekspertów :).Michał Sobczyk edytował(a) ten post dnia 21.10.09 o godzinie 22:27

konto usunięte

Temat: Wiarygodna firma ubezpieczeniowa?

Marcin Kroh:
wszystki firmy są dobrę. nie dla wszystkich jednak. myślę ,że po zapoznaniu się z owu dużo forumowiczy narzekających na forach mogło by niezgodzić się ze swoimi poprzednimi wypowiedziami:)

Myślę jednak, że duży wpływ na satysfakcję klienta ma kontakt z przedstawicielem firmy. Jeżeli telemarketer czy agent dużo naobiecuje, a później firma nie jest w stanie się z tego wywiązać, to nie ma znaczenia, co jest w OWU. Opinia firmy jest zszargana.

Tak było np. w wypadku funduszy inwestycyjnych, a później krachu na giełdzie. Agenci i reklamy na billboardach obiecywali krocie, a później co? Lipa. Sam, mimo, że jestem po studiach na SGH, nie rozumiem prospektów wypuszczanych przez fundusze np. przez Skarbca, mimo, że nie mam problemów ze zrozumieniem prospektów spółek na GPW czy NewConnect. A co dopiero o prospekcie funduszu ma powiedzieć nauczycielka geografii w podstawówce albo kierowca TIRa. To właśnie są przecież klienci instytucji finansowych.

Trudno więc wymagać od ludzi, żeby rozumieli co jest napisane w OWU czy regulaminach usług. Powiem więcej. Osoby które sprzedają te produkty, same często nie rozumieją tych papierów (np. osoby na infolinii sprzedające Link4 nie znają i nie rozumieją OWU, co wiem z doświadczenia; w ilu firmach jest tak samo?).

Można się złościć, że użytkownicy usług czegoś nie czytają albo dostosować się do użytkownika i do warunków panujących na rynku. Firma ubezpieczeniowa dostarcza konkretne user experience i jest odpowiedzialna za cały cykl życia klienta i za jego satysfakcję. Jeżeli klient nie rozumie, wytłumaczyć. Jeżeli nie wie czy rozumie, to upewnić się. Jeżeli klient mówi, że rozumie, a nie rozumie, to zmienić sposób w jaki zadaje się pytanie tak żeby odniosło skutek. Ponadto - podstawa to zatrudniać sprzedawców, którzy znają OWU/regulaminy i nie obiecują złotych gór.

Jeżeli klienci masowo skarżą się na firmy ubezpieczeniowe, a firmy narzekają, że klienci nie czytają OWU i firmy nic z tym nie robią to wydaje mi się, że z tą branżą jest coś nie tak.

W branży elektroniki użytkowej przez lata firmy takie jak Sony czy Panasonic produkowały urządzenia, do których wydawano instrukcje obsługi na kilkadziesiąt stron. Inżynierowie mogli się irytować:

"Ah, ci użytkownicy ciągle psują te produkty, bo nie czytają instrukcji obsługi. Na stronie nr 82 w linijce 47 pisało przecież, że nie można włączać tej opcji w ten sposób, bo się popsuje. A teraz chcą naprawy na gwarancji. Źli użytkownicy!"

Kilka lat temu Apple wypuściło iPoda, do którego instrukcji w zasadzie nie trzeba czytać. Apple nie winiło użytkowników za to, że są:
-głupi
-leniami
-naiwni
... tylko zaakceptowało fakt, że użytkownicy nie czytają instrukcji obsługi i tak zaprojektowało iPoda, żeby był łatwy w obsłudze.

To tak jak z prawem i ustawami. Miałem już takie sytuacje. Pytasz prawnika o jakąś rzecz z ustawy, bo sam nie rozumiesz, a tu jeden prawnik mówi jedno, a drugi zupełnie coś innego. Sami nie są w stanie się połapać.

"Nieznajomość prawa szkodzi" można by powiedzieć. No dobra, czy w związku z tym każdego obywatela tego kraju wysyłamy na 5 lat prawa na UJ, a potem na 20 lat na praktykę w kancelarii? Bo to jest chyba jedyne rozwiązanie.

Produkt kupujesz od człowieka i klient ma prawo bycia traktowanym jak człowiek, nie jak robot czy jak bezpłciowy podmiot. Satysfakcja klienta to zadanie firmy ubezpieczeniowej, nie klienta. Klient nic nie musi. On musi jedynie płacić kasę w terminie. A firma ma tak wokół klienta tańczyć, żeby był zadowolony. I jest odpowiedzialna za rezultat w postaci satysfakcji.

I nie mówię tu o tym, jak chciałbym żeby było, tylko o tym jaka jest brutalna rzeczywistość.

Tyle jeżeli chodzi o (nie)czytanie OWU.

PS. Czytałem swoje OWU :).Michał Sobczyk edytował(a) ten post dnia 10.11.09 o godzinie 20:15
Mariusz L.

Mariusz L. Dobre ubezpieczenie
w dobrej cenie

Temat: Wiarygodna firma ubezpieczeniowa?

Jeśli drogi PAnie Michale, czytałeś OWU, zgadziłeś się na nie i nadal się zgadzasz, firma ubezpieczeniowa nie przekroczyła zapisów, lub wypłaciła pieniądze zgodnie z zapisami, to nie ma się czego czepiać.
Jeśli natomiast nie wypłaciła pomimo, że jest zapis o wypłacie w OWU, to sprawa jest przez Ciebie wygrana tylko w Sądzie.
Proponuję:
1. Odwołać się od decyzji likwidatora do dyrektora likwidacji.
2. Napisać odwołanie do dyrektora ponownie, gdy ten odpisze, że nie widzi podstaw.
3. PRzekazać sprawę do Rzecznika Ubezpiezenonych, a jeśli znajdzie się takich wielu. (tu zapraszam do kontaktu z PIPUIF.pl, tam prowadzą sprawę L4, o której m.in. jest zajawka), wtedy trafi do do UOKIK lub KNFu, które to nałożą karę.
4. PRzekazać sprawę do Sądu Rejonowego/Okręgowego Wydział Cywilny na terenie którego mieści się TU. CZekać spokojnie na rozprawę i już.
5. We wszystkich finałach ww. czekać na kasę.

Temat: Wiarygodna firma ubezpieczeniowa?

Rozumiem w zupełności stanowisko Marcina
Sam byłem oszukany w tym wypadku przez agenta Warty. Werbalnie sprzedał mi produkt którego nie było w OWU. Nie wczytałem się i płaciłem frajerskie stawki na rzecz firmy która nie miała mi - jak się później okazało - zamiaru niczego wypłacić.

Koledzy chyba was całkowicie przeindoktrynowali przeintelektualizowani kolesie prawnicy ale niestety brakuje tu czystej logiki i wyobraźni.
Dowiecie się o czym mówie jak będziecie starzy (niekoniecznie głupi ale może trochę zacofani) i nie będziecie w stanie właściwie odczytać/zinterpretować nomenklatury prawnej nowoczesnych firm (bo zwyczajnie wzrok się pogorszy i w ogóle już nie będziecie takcy nowoczesni). Teraz wam się wydaje że jesteście na bieżąco i że wszystko w tym temacie przykumaliście.... ale to się zmieni.
Wyobraźcie sobie że na świecie oprócz prawników są jeszcze inni ludzie (np. artyści, albo prości ludzie)
Macie jakieś rozwiązanie dla tych grup społecznychi? Nie wciskajcie tu o szlachetnych intencjach firm, bo włąsnie z tych ludzkich pomyłek przeważnie żyjecie.
Myślicie że starszy pan prosty kowalski zatrudni prawnika, z dobrym wzrokiem do czytania ksiązeczek typu: 'znajdź 10 szczegółow które potencjalnie mogą cię udupić'
Ale jak tu zaufać prawnikowi skoro ci sami ludzie układają te mocno faworyzowane przez was OWU !? Dochodzi do jakiegoś paradoksu.
Pozostanie wam odrobienie lekcji na nowych zasadach i paragrafach. Zanim je poznacie pojawią się już kolejne utworzone przez bardziej lotnych i na fali cfaniaczkóf.

nie przekonujecie mnie, że technika 'małego druczku-kruczku' w umowach, ukrywanie wad produktu ma coś wspólnego z moralnością

Tak postępują oszuściRafał Siobiński edytował(a) ten post dnia 10.06.10 o godzinie 22:00
Daniel Kamiński

Daniel Kamiński KAMINSKI Finance

Temat: Wiarygodna firma ubezpieczeniowa?

Po:

1) Czytajmy OWU,
2) Z zasady w internecie znajdziemy tylko niezadowolonych klientów - Ci zadowoleni nie czują potrzeby dzielenia się tą radością z innymi :)
3) Jeśli kupi Pan niemarkowy telewizor, który jest o połowę tańszy od średniej wyciągniętej z kilku markowych telewizorów znanych marek to czy kupi Pan tą samą jakość jak u markowych producentów? Kupując tańszy produkt, z reguły dostaniemy gorszą jakość. W ubezpieczeniach tą "jakością" jest po prostu jakość obsługi klienta i szansa na sprawiedliwe odszkodowanie.

Tańsze nie zawsze oznacza lepsze...
Michał M.

Michał M. Ubezpieczenia -
Menedżer Grupy
Agentów, Specjalista
ds. S...

Temat: Wiarygodna firma ubezpieczeniowa?

Niestety muszę zgodzić się z poprzednikami, że wypłata odszkodowań u większości ubezpieczycieli to nadal w dużej mierze kwestia przypadku a nie OWU i opinii - jeżeli trafimy na dobrego likwidatora to szkoda będzie zlikwidowana szybko i sprawnie. Osobiście musiałem zmierzyć się z likwidatorami kilku(nastu?) firm i uważam, że nie zawsze dobry zakres i niby dobre opinie gwarantują brak problemów - bardzo zawiodłem się na dużych firmach (gratuluję tym, którzy zarobili niedawno na akcjach jednej z nich) a pozytywnie zaskoczyły mnie mniejsze, chociaż opinie na forach temu przeczyły.
Zgadzam się z p. Przemysławem, że podstawą jest zaufany pośrednik, który pomoże zarówno w wyborze najlepszej oferty jak również później przy likwidacji szkody. Również znam takich, dla których nadal najważniejszy jest klient a nie wysokość prowizji - szybciej przestaną sprzedawać produkty niektórych firm a nie odwrócą się od klienta. Taki pośrednik zna warunki ogólne i przekaże klientowi najważniejsze informacje.
Na pewno nie możemy liczyć na konsultantów infolinii - w większości nie są to osoby znające się na ubezpieczeniach (lub innych produktach - infolinie działają na takich samych zasadach wszędzie), mają przygotowany schemat rozmowy a każde niestandardowe pytanie oznacza "chwileczkę sprawdzę to" albo ściemnianie, żeby tylko zaliczyć kolejną sztukę.
Tomasz P.

Tomasz P. dziennikarz,
psycholog społeczny

Temat: Wiarygodna firma ubezpieczeniowa?

W zupełności zgadzam się z Przedmówcą.
Wybór doradcy jest dużo ważniejszy nawet od wyboru firmy. Dlaczego? Chodzi właśnie o uczciwość. Uczciwy doradca dokładnie i rzetelnie uświadomi Klienta na co się decyduje i co gwarantuje mu dane ubezpieczenie. Uczciwy doradca dobrze wie, że zadowolony Klient jest dużo ważniejszy od dwudziestu niezadowolonych. I wreszcie - to co zamierzam praktykować w tym zawodzie - doradca nie jest wyłącznie gościem od spisania kwitka, ale człowiekiem, który słowem i czynem pomaga w różnych, trudnych sytuacjach życiowych.

Szerzej opisuję ten temat tutaj: http://agent-tomek.blogspot.com/p/dlaczego-warto-mnie-...
Hanna S.

Hanna S. Nie jestem
kolekcjonerem
kontaktów :)

Temat: Wiarygodna firma ubezpieczeniowa?

Michał Sobczyk:
http://ubezpieczenia.odzyskaj.info/ranking,ogolny_ubez...

dzisiaj znalazłam taki :)
Tomasz Sikorski

Tomasz Sikorski Ubezpieczenia od A
do Z , sukcesja w
firmie, testamenty

Temat: Wiarygodna firma ubezpieczeniowa?

Wszystkie firmy ubezpieczeniowe są dobre :-). Marke firmy budują ludzie, którzy firmę reprezentuja. Czasami zdarzy się, że trafimy na nazwijmy to słabo przeszkolonego agenta i wówczas mówimy że firma "Pif paf tu" to oszuści itd. W każdym zawodzie sa tak zwane czarne owce i jeżeli trafimy akurat na taka osobę to nie powinniśmy generalizowac że cała firma ubezpieczeniowa jest be
Pozdrawiam
Bogusław K.

Bogusław K. kierownik serwisu,
Epsilon S.C.

Temat: Wiarygodna firma ubezpieczeniowa?

Nie wszystkie są dobre :-) Są takie nakierowane na klienta indywidualnego, firmy itp. To tak jak z tanim ubezpieczeniem OC w mbanku - póki jeździsz po polsce jest OK. Poza UE już nie obowiązuje - nie mają zielonej karty nawet w ofercie, jest jeszcze innych kruczków na które jak nie popatrzysz to się możesz przejechać :-) To samo jest z directami. Czytaj uważnie Warunki lub znajdź dobrego doradcę, wtedy masz szansę dobrać frmę i produkt dla siebie odpowiedni.Bogusław K. edytował(a) ten post dnia 07.09.10 o godzinie 16:17
Anna Terez

Anna Terez POMAGAM (zwykle
skutecznie)

Temat: Wiarygodna firma ubezpieczeniowa?

Hanna S.:
Michał Sobczyk:
http://ubezpieczenia.odzyskaj.info/ranking,ogolny_ubez...

dzisiaj znalazłam taki :)

bez żartów... :}
Anna Terez

Anna Terez POMAGAM (zwykle
skutecznie)

Temat: Wiarygodna firma ubezpieczeniowa?

Bogusław K.:
Nie wszystkie są dobre :-)

dziwne, że nie dla wszystkich jest to jasne
Zenon Cieślak

Zenon Cieślak Agencja
Ubezpieczeniowa
Celestynów

Temat: Wiarygodna firma ubezpieczeniowa?

Bogusław K.:
To tak jak z tanim ubezpieczeniem OC w mbanku - póki jeździsz po polsce jest OK. Poza UE już nie obowiązuje - nie mają zielonej karty nawet w ofercie, jest jeszcze innych kruczków na które jak nie popatrzysz to się możesz przejechać :-)

Tak dla jasności tematu jedna uwaga porządkująca.
Jeśli chodzi o zakres komunikacyjnego oc to działa regulacja ustawowa. I zwykłe oc komunikacyjne z mBanku czy z jakiegokolwiek innego towarzystwa nie daje możliwości poruszania się poza UE, ale po krajach Unii - bez problemu.

Brak natomiast zielonej karty w ofercie to uszczerbek na honorze ubezpieczyciela. Tym bardziej, że ZK dla obcych klientów (posiadających oc w innej firmie) sprzedawana jest po wysokich stawkach. Nie bądźmy jednak niepoprawnymi optymistami - zielona karta dotyczy krajów stowarzyszonych w systemie ZK - dziś to głównie nasi trzej sąsiedzi "bracia" ze wschodu, oraz sąsiedzi Chorwacji - Bośnia, Czarnogóra, Słowenia. Niezbędna też w Izraelu. Na wyprawy dalsze - w głąb Azji czy Afryki - nieprzydatna.Zenon Cieślak edytował(a) ten post dnia 09.09.10 o godzinie 20:27

Następna dyskusja:

firma ubezpieczeniowa




Wyślij zaproszenie do