konto usunięte

Temat: programy sprzedazy ubezpieczeń przez internet

Małgorzata Michałowska:

Sama uczę kandydatów na agentów

wątek dotyczy programów wspierających sprzedaż, może napisze Pani kilka słów o narzędziach, które wspierają agentów
Zenon Cieślak

Zenon Cieślak Agencja
Ubezpieczeniowa
Celestynów

Temat: programy sprzedazy ubezpieczeń przez internet

Pani Małgorzato, zaripostowała Pani chyba niezbyt trafnie, tak mi się wydaje...

Pan Krzysztof Dalasiński napisał o pewnych widocznych złych nawykach i praktykach, ale stanowczo przesadził w proporcjach... Ale odniesienie do cyklów i czasów szkoleń jest słuszne. Dziś łatwo odbyć szkolenie, kurs, nawet zdobyć wyższe wykształcenie, ale trudno o prawdziwe umiejętności. Te siłą rzeczy przychodzą z czasem, potrzeba dużego doświadczenia, trzeba przejść swoje pasmo sukcesów i porażek, choć zawsze warto uczyć się na błędach innych...

Mój znajomy był sprzedawcą ubezpieczeń. Szło mu kiepsko, pracował bez zapału. Zrobił nawet kurs brokerski, ale ostatecznie zrezygnował. Zrobił kurs instruktora jazdy i uczy jeździć. Właściwie to sam się również uczy, bo wcześniej do klientów jeździł autobusami i metrem.

Dlatego dziś tak trudno już o dobrych fachowców.
Krzysztof Dalasiński

Krzysztof Dalasiński Trener - freelancer

Temat: programy sprzedazy ubezpieczeń przez internet

Małgorzata Michałowska:
Krzysztof Dalasiński:
Michał Mickiewicz:
Krzysztof Dalasiński:
Witam,

co sądzicie o kupnie i sprzedaży ubezpieczeń na aukcjach internetowych, np. na http://ubezpieczmnie.pl ? Czy tego typu kupno/sprzedaż ubezpieczeń mogą się przyjąć?

Tego typu sprzedaż ubezpieczeń jak dla mnie powinna być prawnie zakazana.
Osobiście uważam, że sprzedawanie w takim systemie, czy w systemie Direct ubezpieczeń innych niż obowiązkowe OC komunikacyjne nie powinno być prawnie dopuszczone, ponieważ klient nie wie co kupuje. Wynika to z różnic w owu.

Zakłady ubezpieczeń publikują, na swoich stronach internetowych OWU. Z mojego, ponad piętnastoletniego doświadczenia (w tym kilku lat zarządzania zespołami sprzedażowymi ubezpieczeń), wynika, że 99% klientów kupujących ubezpieczenia od agenta też nie wie co kupuje a 50% agentów nie wie, co sprzedaje:)))
Proszę zrobić eksperyment i zapytać agenta ubezpieczeniowego o definicję słowa "ubezpieczenie" - okaże się, że 90% nie będzie potrafiło podać jednym zdaniem poprawnej definicji ubezpieczenia. Smutne to i straszne, że sprzedawca ubezpieczeń nie wie, co to jest ubezpieczenie.

P.S. Strona ubezpieczmnie.pl nie służy do sprzedaży ubezpieczenia, tylko do skontaktowania klienta z agentem - ew. sprzedaż następuje w trakcie spotkania obu stron w realu.
Witam

Napisał Pan, że prowadził wiele zespołów sprzedażowych i pisze o braku kompetencji wśród agentów.
Może Panu brakuje kompetencji, żeby wychować profesjonalistów.
Sama uczę kandydatów na agentów a po zdaniu egzaminów powoli wdrażam ich do pracy w zawodzie.
Mam świadomość, że jednym przychodzi to łatwej, a z drugimi trzeba bardziej intensywnie popracować, ale jeżeli ci ludzie otrzymają wszystkie niezbędne narzędzia to z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że agenci wyłączni to ludzie o ogromnej wiedzy i nie tylko produktowej, ale również prawnej, ekonomicznej, z finansów i socjologii. Chylę przed nimi głowę.

Witam,

1. Również chylę głowę przed agentami - profesjonalistami (znam ich bardzo wielu; nie o nich pisałem).
2. Nie sądzę, że można nauczyć się JAKIEGOKOLWIEK zawodu w ciągu 200-300 godzin nauki.
3. Co do osobistej wycieczki - fragment listu referencyjnego: "Najlepszym dowodem na profesjonalizm i skuteczność prowadzonych, przez Pana Krzysztofa Dalasińskiego szkoleń sprzedażowych, jest fakt, iż do dnia dzisiejszego, na kujawskim rynku ubezpieczeń majątkowych i życiowych funkcjonuje wielu bardzo dobrych agentów ubezpieczeniowych, którzy swą karierę zaczynali „pod okiem” Pana Krzysztofa. ... Bardzo często, obserwując bezpośrednio ich profesjonalną obsługę klientów, widzę jak skutecznie wdrożyli w życie elementy szkoleń prowadzonych przez Pana Dalasińskiego. Sposób prowadzenia rozmów i negocjacji, przekładający się na umiejętność zdobywania zaufania u nowych klientów to, z całą pewnością, w dużej mierze, jego zasługa". Napisał to Dyrektor Oddziału jednego z zakładów ubezpieczeń.
Małgorzata Michałowska

Małgorzata Michałowska pośrednictwo pracy

Temat: programy sprzedazy ubezpieczeń przez internet

Witam

Jeżeli chodzi o narzędzia to przede wszystkim szkolenia w grupach, a także indywidualne / tyle ile tylko tego potrzebuje/. Kalkulatory i przede wszystkim system, który pomaga w profesjonalnej obsłudze klienta merkury tj. szybkość przygotowania oferty, możliwość dokonywania zmian, a także wystawienie polisy. System motywacyjny w postaci bonusów, premii, a także spotkań i wyjazdów integracyjnych. Jestem zwierzchnikiem, ale także koleżanką, przyjaciółką. Nikt nie może zostać sam z problemem. Ludzie pracują dobrze tam, gdzie czują się akceptowani, doceniani, potrzebni. Dlatego musimy widzieć każdego pojedynczego człowieka, / odnosi się to zarówno do naszych współpracowników, jak i klientów/ a nie tylko nasz czubek nosa.
Adam K.:
Małgorzata Michałowska:

Sama uczę kandydatów na agentów

wątek dotyczy programów wspierających sprzedaż, może napisze Pani kilka słów o narzędziach, które wspierają agentów

konto usunięte

Temat: programy sprzedazy ubezpieczeń przez internet

Małgorzata Michałowska:
>
Kalkulatory

rozumiem, ze merkurym nie ma wszystkich produktow?
i przede wszystkim system, który pomaga w profesjonalnej obsłudze klienta merkury tj. szybkość przygotowania oferty, możliwość dokonywania zmian, a także wystawienie polisy.

a jak wystawia się polisy, których nie ma w merkurym?
Małgorzata Michałowska

Małgorzata Michałowska pośrednictwo pracy

Temat: programy sprzedazy ubezpieczeń przez internet

Witam

Tak jeszcze nie wszystkie produkty mamy w merkurym. Głównie brak produktów życiowych, ale mamy kalkulatory, a polisy wystawiamy ręcznie.> Adam K.:
Małgorzata Michałowska:
>
Kalkulatory

rozumiem, ze merkurym nie ma wszystkich produktow?
i przede wszystkim system, który pomaga w profesjonalnej obsłudze klienta merkury tj. szybkość przygotowania oferty, możliwość dokonywania zmian, a także wystawienie polisy.

a jak wystawia się polisy, których nie ma w merkurym?

konto usunięte

Temat: programy sprzedazy ubezpieczeń przez internet

Mariusz Laskowski:
Adam K.:
Mariusz Laskowski:
Felicja w Allianz

Felicja - ładna nazwa,
system wspiera sprzedaż life, majątek, tfi, ofe?
Wspiera: life, majątek. Jest też bazą wiedzy do pozostałych usług: TFI, OFE, ale i bankowości.


Felicja ma wszystkie produkty, czy tak jak w przypadku Merkurego (Generali) agent posiłkuje się kalkulatorami, a część polis musi wystawiać ręcznie?

konto usunięte

Temat: programy sprzedazy ubezpieczeń przez internet

Proszę o wasze opinie na temat tej strony

http://vpolisa.plMarek Kolasa edytował(a) ten post dnia 01.12.10 o godzinie 12:55

konto usunięte

Temat: programy sprzedazy ubezpieczeń przez internet

Marek Kolasa:
Pojawiła się nowa strona sprzedaży ubezpieczeń

strona moze i fajna, tyle że wątek powstał nie na potrzeby SEO, a dyskusji o narzędziach dla agentów

konto usunięte

Temat: programy sprzedazy ubezpieczeń przez internet

z tych moich "badań" wynika, że ERGO ma najlepsze narzędzie informatyczne do wspierania pracy agenta

nie znam dobrze narzędzia Allianz, ale na pierwszy rzut oka nie jest lepsze (wiadomo, pierwszy rzut oka może być mylący)
Maciej Teska

Maciej Teska Specjalista ds.
Marketingu

Temat: programy sprzedazy ubezpieczeń przez internet

Od strony dostawcy systemu wspierającego sprzedaż ubezpieczeń zapraszam do zapoznania się z System EVO:
Najważniejsze cechy systemu:

- kompleksowa obsługa wszystkich etapów procesu sprzedaży ubezpieczeń
- szerokie możliwości konfiguracyjne pozwalają:
* szybko poszerzać ofertę produktową
* modyfikować reguły procesu sprzedaży
* reagować na nowe potrzeby rynku
- zarządzanie siecią sprzedaży:
* szerokie możliwości współpracy z nowymi grupami partnerskimi
- wsparcie dla analizy ryzyka i procedury kredytowej
- rozbudowana kartoteka kontrahentów i powiązań między podmiotowych
- EVO MOBI – aplikacja na urządzenia mobilne (np. telefony komórkowe) wspierająca współpracę i wydawanie decyzji w procesie sprzedaży dla użytkowników przebywających poza biurem
- wsparcie procesów workflow
- centralne sterowanie regułami biznesowymi i zapewnienie jakości procesu sprzedaży
- integracja z bazami informacji gospodarczej

Następna dyskusja:

Podcast: Internet jako funn...




Wyślij zaproszenie do