Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w konferencji:

Trendy i zagrożenia elektronicznych operacji finansowych - technologia i bezpieczeństwo

Już 26-27 marca 2015r. w Warszawie

Strona konferencji: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo-transakcji-bezgo...

Rejestracja: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo-transakcji-bezgo...

Prelekcje wygłoszą min.:

- Pan Andrzej Kierat - Ekspert Zarządzania Ryzykiem Niefinansowym, ING Bank Śląski -
Bezpieczeństwo banku - strategia ochrony przed zagrożeniami związanymi z elektronicznymi operacjami finansowymi.
- Pan Dominik Rutkowski - Kierownik ds. projektów w Departamencie Bankowości Elektronicznej BPH - Wykorzystanie inżynierii społecznej w nadużyciach bankowych
- Paweł Futa - Menedżer ds. Przeciwdziałania Transakcjom Oszukańczym w Departamencie Bezpieczeństwa, Alior Bank - Bezpieczeństwo transakcji kartowych oraz przykłady nadużyć.

Podczas wydarzenia zostaną poruszone następujące zagadnienia:

1.Destrukcyjny wpływ cyberprzestępczości na skalę korzystania z Internetu
2.Wiarygodność i reputacja banku a bankowe zjawiska przestępcze
3.Współpraca organów państwa i innych podmiotów krajowych i międzynarodowych w zakresie wymiany informacji odnośnie zjawisk przestępczych związanych z rozwojem technik informatycznych
4.Identyfikowanie zjawisk przestępczych z wykorzystaniem zaawansowanych technologii informatycznych
5.Strategie bezpieczeństwa cybernetycznego
6.Rozpoznawanie, analiza, zapobieganie i zwalczanie przestępstw popełnianych z wykorzystaniem technologii
7.Zaawansowane narzędzia informatyczne jako wsparcie w zwalczaniu i zapobieganiu cyberprzestępczości
8.Wnioski, doświadczenia i dobre praktyki organów ścigania oraz instytucji finansowych

Do bezpłatnego udziału w konferencji serdecznie zapraszamy przedstawicieli:

- sektora bankowego (departamenty bezpieczeństwa, IT, prawne, operacyjne, biznesowe)
- organów państwowych i administracji publicznej wszystkich szczebli
- organów wymiaru sprawiedliwości
- jednostek organizacyjnych policji, komórek operacyjno-rozpoznawczych
- firm - operatorów telekomunikacyjnych oraz podmiotów świadczących usługi drogą elektroniczną
- firm informatycznych, dostawców nowoczesnych technologii

W razie pytań, zapraszamy do kontaktu:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji

tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala[at]successpoint.pl
Krzystyna Szylar

Krzystyna Szylar Prawnik, kancelaraia
prawnicza

Temat: Ogłoszenia

Kancelaria prawnicza KS zaprasza wszystkich specjalistów i menagerów z branży ubezpieczeń do współpracy, naprawdę wysokie zarobki. Zainteresowanych proszę o kontakt pod numerem telefonem 730662724
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Serdecznie zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w konferencji poświęconej problematyce sprawnego przepływu dokumentów w firmie oraz ich skutecznego zabezpieczenia.

Zarządzanie firmą – obieg dokumentów, sprawne procesy i bezpieczne dane

29 kwietnia 2015r. w Warszawie

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Dla uczestników konferencji to doskonała możliwość porównania i oceny oferowanych rozwiązań, sposobność spotkania oraz dyskusji ze specjalistami.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma

Konferencja podzielona została na dwie sesje:

1.Backup i bezpieczeństwo firmowych danych
2.Obieg dokumentów i procesy w przedsiębiorstwie


W powyższym zakresie, wypowiedzą się znamienici eksperci:

- Pan Łukasz Kołodziejczyk - Kierownik Działu Bezpieczeństwa informacji, Grupa Wirtualna Polska
- Pan Jakub Bierzyński - CEO OmnicomMediaGroup Sp. z o.o. - Obieg informacji i dokumentów w firmie oczami praktyka. Czyli jak usprawnić procesy i pozbyć się papierów
- Pan Bogusław Święcicki - dyrektor systemów informacyjnych GRUPY ATLAS - Wartość dodana z wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów

Konferencję kierujemy do szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących omawiane technologie, tj.:

- dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych, administracyjnych oraz CIO
- osób odpowiedzialnych za obieg informacji i danych oraz za politykę ciągłości działania
- kierowników ds. zakupów, dobór infrastruktury, osób odpowiedzialne za infrastrukturę IT i technologię
- osób odpowiedzialnych za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami i ich ochronę
- oficerów bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego, specjalistów techniczni

Rejestracja: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma#zarejestruj-się

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt z Organizatorem:

Agnieszka Zając
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w kolejnej edycji konferencji:

Business Intelligence w instytucjach bankowych i ubezpieczeniowych

13 maja 2015 w Warszawie.

Już po raz szósty spotykamy się na konferencji Business Intelligence, by poprzez wymianę doświadczeń i wysłuchanie najnowszych case studies znaleźć najlepsze metody wydobywania informacji z gromadzonych danych oraz wykorzystania jej w procesach podejmowania decyzji biznesowych.

Najważniejszymi założeniami tegorocznego spotkania jest dyskusja na temat technicznych i biznesowych aspektów integracji danych oraz praktycznych aspektów wdrażania i korzystania z narzędzi i technik BI przez pracowników instytucji finansowych.

Szczegółowe informacje: http://successpoint.pl/BI-w-finansach#

Konferencja poruszy wiele istotnych tematów z zakresu Business intelligence m.in.:

- BI - problemy wdrożeń a korzyści
- infrastruktura analityczna – narzędzia do zaawansowanej analityki (OLAP, analizy Ad-hoc, Data Mining - eksploracja danych, planowanie strategiczne i operacyjne, dystrybucja informacji, raportów i analiz)
- integracja z innymi systemami
- gromadzenie i integracja danych - hurtownie danych
- zarządzanie danymi i ich jakością
- BIG DATA – nowe możliwości analizy danych
- Performance Management - analiza i wydajność finansowa (planowanie, prognozowanie, budżetowanie)
- dobre praktyki wdrożeniowe

Program konferencji kierujemy do:

- kadry podejmującej decyzje strategiczne w firmie
- dyrektorów finansowych
- menadżerów Business Intelligence
- dyrektorów i kierowników IT
- kierowników projektów
- architektów i specjalistów, administratorów hurtowni danych
- architektów aplikacji
- osób odpowiedzialnych za rozwój firmy

Rejestracja: http://successpoint.pl/BI-w-finansach#zarejestruj-się

Czego można się spodziewać?

Atrakcyjne wykłady, najnowsze case studies, ciekawe dyskusje, wymiana doświadczeń z wybitnymi ekspertami oraz słodki poczęstunek.
To wszystko dostępne właśnie u nas! Serdecznie zapraszamy.

Kontakt:

Karolina Hołyńska
Asystentka ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 821
karolina.holynska@successpoint.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Zapraszamy na IV edycję konferencji:

„BEZPIECZEŃSTWO FIRMOWYCH SIECI” już 27.05.2015r w Warszawie

Obecnie w każdej firmie niezbędny jest system zabezpieczający, który zapewni jej ochronę przed złośliwym oprogramowaniem oraz bezpośrednimi atakami hakerów. Wdrażając zabezpieczenia należy mieć na uwadze profil firmy, oraz uprawnienia i stanowiska użytkowników.

Strona Konferencji: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo-sieci

Zaproszenie do wygłoszenia wykładu przyjęli:

Grzegorz Długajczyk - Koordynator ds. bezpieczeństwa informacji i zarządzania ryzykiem IT, Departament Zarządzania Ryzykiem Operacyjnym w ING Bank Śląski - „Czy Twoja sieć firmowa jest bezpieczna?”
Anna Jaworska - Inspektor Ochrony Danych Osobowych, Departament Bezpieczeństwa Systemów Informatycznych i Zarządzania Dostawcami. City Handlowy w Warszawie S.A. - „Problem spamu a działalność marketingowa w Internecie”
Kamil Kiliński - Kierownik Bezpieczeństwa Informacji, Liberty Ubezpieczenia - „Audyt i polityka bezpieczeństwa sieci”
Tomasz Habiger – Dyrektor Działu Technicznego, SSK S.A. - „Uptime24 – ochrona przed skutkami awarii i zwiększenie bezpieczeństwa zasobów”
Krzysztof Kroczyński - Prezes i Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju, Orion Instruments Polska - „Przypadki użycia systemów SIEM”

Zagadnienia tematyczne konferencji:

- zarządzanie pasmem sieci QoS
- VPN - Wirtualne Sieci Prywatne
- systemy wykrywania włamań (IDS) i zapobiegania włamaniom (IPS)
- firewall Appliance, firewalle sprzętowe, programowe
- audyt i polityka bezpieczeństwa sieci
- zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu
- narzędzia do zarządzania siecią
- bezpieczeństwo sieci bezprzewodowych, ochrona antywirusowa
- ochrona przed spamem na serwerze i po stronie klienta
- bezpieczeństwo serwerów pocztowych
- oprogramowanie typu spyware i adware
- problem spamu a działalność marketingowa w Internecie

Do całkowicie bezpłatnego działu w konferencji zapraszamy przedstawicieli branży: finansowej, ubezpieczeniowej, przemysłu, telekomunikacji, administracji, energetyki, branży usługowej, w szczególności:
- osoby odpowiedzialne za utrzymanie bezpieczeństwa w firmie
- dyrektorów i managerów ds. bezpieczeństwa, decydentów w sprawach wyboru i zakupu rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa

Rejestracja: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo-sieci#zarejestru...

Czego można się spodziewać?

- atrakcyjne wykłady,
- najnowsze case studies,
- ciekawe dyskusje,
- wymiana doświadczeń z wybitnymi ekspertami podczas przerw kawowych

To wszystko dostępne właśnie u nas!

Serdecznie zapraszamy

Kontakt z Organizatorem:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala@successpoint.pl
Adrian Buczek

Adrian Buczek Dyrektor handlowy,
CI-COMPUTER Instal
Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Innowacyjny program dla Agentów Ubezpieczeniowych i Multiagencji - sami dokonajcie oceny http://www.agentsystem.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Szanowni Państwo,

Zapraszamy serdecznie do bezpłatnego udziału w wyjątkowym wydarzeniu:

Mobilny handlowiec - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo, obsługę przed i po sprzedaży

16 czerwca w Warszawie.

Podczas spotkania słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży. Zgromadzeni specjaliści opowiedzą m.in. o najnowocześniejszych narzędziach dostępnych na rynku, a także zaprezentują rozwiązania, które pozwolą unowocześnić sprzedaż oraz podnieść kompetencje i wizerunek firmy.

Strona konferencji: http://successpoint.pl/mobilny-handlowiec

- W programie konferencji m.in.:
- Zarządzanie bezpieczeństwem pracowników mobilnych - Sławomir Kobus, Channel Sales Manager F-Secure
- System mobilny w zarządzaniu procesami sprzedaży i usług - Jerzy Sapieżko, Dyrektor Sprzedaży MERINOSOFT Sp. z o.o.
- Rozwiązania Apple dla biznesu całkowicie odmienią sposób w jaki pracujesz - Wojciech Gargul Kierownik Handlowy/PION ROZWIĄZAŃ MOBILNYCH - Innergo Systems Sp. z o.o.
- Łukasz Jasiński - Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń)

Tematyka spotkania:

1.zarządzanie i bezpieczeństwo
2.mobilny handlowiec / agent
3.narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo
systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM
4.praca w sieci i wsparcie internetowe - alternatywne kanały informacji i sprzedaży

Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd wydarzenie skierowane jest do kadry zarządzającej przedsiębiorstw i instytucji wszystkich branż, w tym przedstawicieli z działów:

- rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwa danych,
- integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnych, analitycy baz danych

oraz kadry kierowniczej instytucji handlowych, finansowych / doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych:

- dyrektorów / kierowników placówek centralnych i oddziałów,
- kierowników zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osób decydujących o zakupie nowych technologii

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www://successpoint.pl/mobilny-handlowiec#zarejestruj-się

Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji .

Zapraszamy do kontaktu:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Szeroko pojęte bezpieczeństwo w aspekcie informacyjnym, organizacyjnym czy fizycznym dotyczy nie tylko dużych korporacji ale również małych firm działających na rynku lokalnym. Odpowiednia polityka bezpieczeństwa nie tylko zapewni ciągłość działania naszej firmie ale również ograniczy zagrożenia, czyhające na nas w dobie stale rozwijających się technologii.

Serdecznie zapraszamy do udziału w VI edycji konferencji:

„Security - rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie”

2 lipca 2015 w Warszawie

Podczas konferencji porozmawiamy na temat zarządzania bezpieczeństwem oraz przedstawimy nowoczesne rozwiązania do skutecznej ochrony, które pomogą zapewnić spokojne funkcjonowanie każdego przedsiębiorstwa.

W programie konferencji m.in.:
- Problematyka bezpieczeństwa powszechnego, ochrony ludności i mienia oraz zarządzania ciągłością działania w normalizacji międzynarodowej i europejskiej - Pan Ryszard Grabiec - szef Segmentu Bezpieczeństwa, Polski Komitet Normalizacyjny
- Czy Doktryna Cyberbezpieczeństwa Rzeczypospolitej Polskiej przynosi odpowiedź na współczesne zagrożenia dla tajemnic zawodowych, informacji biznesowych i danych osobowych w podmiotach gospodarczych? - dr inż. Dobrosław Mąka - Członek Stowarzyszenie KSBIOTIN
- Polityka bezpieczeństwa i prawne aspekty bezpieczeństwa informacji - Pani Ewa Bereszko - Prawnik w kancelarii Wierzbowski Eversheds
Audyt i kontrola bezpieczeństwa informacji - Pani Magdalena Koniarska - Prawnik w kancelarii Wierzbowski Eversheds
Krzysztof Kroczyński - Prezes i Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju, Orion Instruments Polska

Program konferencji: http://successpoint.pl/security#program-konferencji

Proponowane zagadnienia tematyczne:

- Zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym:
- Zarządzanie bezpieczeństwem organizacyjnym - bezpieczeństwo biznesowe, prawne, personalne
- Zarządzanie bezpieczeństwem fizycznym (ochrona techniczna, osób i mienia)
- Zarządzanie bezpieczeństwem kryzysowym:
- Zarządzanie bezpieczeństwem aplikacji w organizacji

Strona konferencji: http://successpoint.pl/security

Do udziału w konferencji zapraszamy:

Przedstawicieli instytucji: publicznych, wojskowych oraz rządowych, bankowych i ubezpieczeniowych,

Przedstawicieli firm: telekomunikacyjnych, media, usługowych, produkcyjnych, przemysłowych:

- prezesów i członków zarządu
- pełnomocników i doradców zarządu
- dyrektorów i kierowników technicznych, ds. bezpieczeństwa
- kierowników i szefów ochrony obiektów, ochrony mienia
- dyrektorów i kierowników ds. ryzyka operacyjnego
- dyrektorów i kierowników ds. zarządzania nieruchomościami
- dyrektorów i kierowników IT, finansowych
- facility managerów, dyrektorów i kierowników ds. inwestycji
- Business Continuity Managerów, audytorów

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: http://successpoint.pl/security#zarejestruj-się

Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Zapraszamy do kontaktu:

Karolina Hołyńska
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 821
Karolina.Holynska[at]SuccessPoint.pl
Aleksandra Bujak

Aleksandra Bujak Asystent, Success
Point Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Zapraszamy do udziału w wyjątkowym wydarzeniu:

U siebie czy na zewnątrz? Własna serwerownia vs. usługi data center

Już 23 czerwca w Warszawie

Jeżeli masz pytania, wątpliwości co będzie bardziej odpowiednie dla Twojej firmy, poszukujesz sprzętu lub konkretnych rozwiązań, koniecznie zarejestruj się już dziś!

Rejestracja: http://successpoint.pl/DC-serwerownie#zarejestruj-się

Właśnie dla takich osób jak Ty organizujemy w Warszawie, bezpłatną konferencję podczas której zastanowimy się nad wadami i zaletami posiadania własnego zaplecza, obawami przed hostingiem i kolokacją, pokażemy nowoczesne rozwiązania stosowane w serwerowniach i data center, porozmawiamy o bezpieczeństwie danych i wielu istotnych kwestiach związanych z zarządzaniem danymi przedsiębiorstwa lub instytucji.

W programie konferencji m.in.:

- mgr Piotr Topolski - Kierownik Zespołu Informatycznego, Uniwersytet Łódzki (temat w opracowaniu)
- Ferdynand Jagiełło - Naczelnik Wydziału Informatyki, Urząd Miasta w Ostrowcu Świętokrzyskim - "U siebie czy osobno"
- Jerzy Antonowicz - Wicedyrektor Departamentu Informatyki , BANK BPS S.A. - "Wynajęcie usług data center - kwestie praktyczne"
- Grzegorz Bernatek - Lider Centrum Kompetencji IT, Audytel S.A. - "Rynek data center w Polsce - wyniki ogólnopolskiego badania dostawców”
- Michał Romanowski - Ekspert, EuroCloud Polska - "Na zewnątrz a jak u siebie - zalety i wady Wirtualnego Data Center"

Ponadto podczas wydarzenia, zostaną poruszone następu jace tematy:

- budowa własnej serwerowni
- finansowanie inwestycji
- wynajęcie usług data center - kwestie praktyczne
- monitorowanie i sterowanie fizyczną infrastrukturą serwerowni
- efektywność energetyczna
- konwergentna infrastruktura
- optymalizacja zasobów
- zarządzanie serwerownią

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

- osoby odpowiedzialne za utrzymanie infrastruktury technicznej firmy
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie centrami danych w firmie
- dyrektorów i managerów ds. rozwoju biznesu
- kierowników projektów
- szefów działów techniczny, IT i bezpieczeństwa
- doradców zarządu

Organizator zapewnia wszystkim uczestnikom: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Szczegóły konferencji: http://successpoint.pl/DC-serwerownie

Kontakt:

Martyna Foryś
Młodszy specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 691
e-mail: martyna.forys@successpoint.pl
Aleksandra Bujak

Aleksandra Bujak Asystent, Success
Point Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Dynamiczny rozwój rynku, powoduje, że współczesne przedsiębiorstwa muszą spełniać różnorodne, zmieniające się oczekiwania swoich klientów. Sprawna organizacja wewnątrz firmy, uporządkowane dokumenty i procesy, dobrze zorganizowana komunikacja i obsługa klienta, a także niezawodna infrastruktura - to klucz do osiągnięcia sukcesu.

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w dwudniowym wydarzeniu, łączącym wszystkie powyższe aspekty:

"Biznes i technologie"

21-22 lipca w Warszawie

Jest to wyjątkowe potkanie wszystkich branż mające na celu przedstawienie różnorodnych rozwiązań technologicznych, wspierających działalność firm.

Szeroki zakres tematyczny, pomoże wzbogacić wiedzę uczestników w zakresie zarówno infrastruktury oraz bezpieczeństwa IT jak również wsparcia strategii i zarządzania w przedsiębiorstwie.

Dwudniowy program, przewiduje poruszenie następujących tematów:

- Infrastruktura oraz wyposażenie serwerowni i data center
- Zapewnienie bezpieczeństwa – systemy zasilania awaryjnego, klimatyzacji
- Bezpieczeństwo danych i zasobów
- Strategia biznesowa i skuteczna metoda działania (Green IT, Wirtualizacja, Cloud Computing)
- Bezpieczeństwo fizyczne – monitoring i identyfikacja
- Narzędzia zarządcze i analityczne (BI, diagnoza i planowanie – Controlling finansowy, Big Data, BPM, Zarządzanie projektami)
- Systemy specjalistyczne, dedykowane branżom
- Platformy, systemy, aplikacje (ERP, CRM. HRMS
- Obieg dokumentów, zarządzanie, przechowywanie i archiwizacja
- Zarządzanie wiedzą i zarządzanie pracą grupową
- Zunifikowana komunikacja
- Technologie Mobilne dla biznesu

Więcej informacji na temat wydarzenia: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015

Do udziału serdecznie zapraszamy:

Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji:

- członków zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
- osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
- kadrę odpowiedzialną za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
- kadrę zarządzającą działów: HR, logistyki, finansowych
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- administratorów systemów informatycznych,
- administratorów sieci, administratorów bezpieczeństwa

Aby się zarejestrować, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, dostępny na stronie: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015#zarej...

Organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala[at]successpoint.pl
Jan Hajduk

Jan Hajduk Właściciel, Mediafor

Temat: Ogłoszenia

Witam, dla wszystkich którzy myślą o własnej stronie www z branży ubezpieczeniowej okazja nabycia tanio domen poliska.pl i poliski.pl wystawione na aukcji :

poliska.pl - http://www.aftermarket.pl/bid.php?id=2072575&newsletter=1

poliski.pl - http://www.aftermarket.pl/bid.php?id=2072576&newsletter=1
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu

Budowa i wdrożenie Systemu Zarządzania Ciągłością Działania zgodnie z wytycznymi Komisji Nadzoru Finansowego dla Sektora Ubezpieczeniowego

17-18 września 2015 | Warszawa

Zarejestruj się>>>

Co zyskuje uczestnik:

Gruntowną wiedzę z zakresu zarządzania ciągłością działania (BCM), od poznania procesów krytycznych organizacji po opracowanie dokumentacji Planów Ciągłości Działania oraz zasad testowania procedur zgodnie z wytycznymi KNF dla Sektora Ubezpieczeniowego. Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatów.

Zakres tematyczny:

- Zarys zarządzania ciągłością działania
- Przepisy, standard, normy i źródła dobrych praktyk
- Istota ciągłości działania
- Zarządzanie ciągłości działania w teorii
- Ryzyko w kontekście ciągłości działania
- Klasyczny cykl zarządzania ciągłością działania
* Analiza Wpływu na Biznes - ćwiczenie
* Strategia zarządzania ciągłością działania - ćwiczenie
* Plan ciągłości działania - ćwiczenie
* Komunikacja kryzysowa
* Testy - ćwiczenie
- Model dojrzałości w obszarze zarządzania ciągłością działania
- Ciągłość działania w kontekście powierzonych procesów (outsourcing)
- Korzyści z wdrożenia systemu zarządzania ciągłością działania
- Współpraca z lokalnymi jednostkami zarządzania kryzysowego

Odbiorcy szkolenia:

- Osoby zainteresowane wprowadzeniem zarządzania ciągłością działania w swojej organizacji – właściciele procesów,
- osoby odpowiedzialne za obszar IT, ryzyka i bezpieczeństwa informacji
- Audytorzy Wewnętrzni
- Wszystkie osoby zainteresowane tematyką zarządzania ciągłością działania

Czas trwania szkolenia: 2 dni

Cena szkolenia:

1 490 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniu do 4 września
1 590 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniu po 4 września

Cena obejmuje koszty materiałów szkoleniowych, wydania certyfikatu, przerw kawowych oraz lunchu

Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby przewidziany jest RABAT!


Opinie uczestników szkolenia

Jestem bardzo zadowolona z odbytego szkolenia.
Podstawowe cechy, które złożyły się na bardzo satysfakcjonującą ocenę, to:
- bardzo dobry prowadzący z dużą wiedzą i doświadczeniem, z umiejętnością dydaktycznymi, umiejący wprowadzić atmosferę, w której szkolący czuli się swobodnie, a jednocześnie chcieli i pracowali w sposób zaangażowany;
- grupa szkoląca się liczyła tylko 6 osób, co miało ogromny wpływ na wysoką jakość szkolenia, jak i na lepszą komunikację szkolących się z prowadzącym oraz między sobą;
- otrzymaliśmy cenną publikację i materiały dotyczące tematu szkolenia;
- komunikacja z organizatorami przed szkoleniem, w trakcie i po była na dobrym poziomie, a obecną potrzebę uzyskania informacji o ocenie poziomu szkolenia przez Państwa również oceniam bardzo wysoko.

Joanna Futymska


Zapraszamy również na naszą stronę http://successpoint.pl

Serdecznie zapraszamy także do udziału w otwartych szkoleniach, które odbędą się w najbliższym czasie:

* Ochrona danych osobowych – rola i zadania Administratorów bezpieczeństwa Informacji
7 - 8 września 2015 | Warszawa więcej>>>
* Bezpieczeństwo środowiska teleinformatycznego zgodnie z dobrymi praktykami
24 - 25 września 2015 | Warszawa więcej>>>
* Budowa i wdrożenie Systemu Zarządzania Ciągłością Działania w Organizacji
8-9 października 2015 | Warszawa więcej>>>
* Warsztaty z analizy wpływu zdarzeń na biznes (Analiza BIA)
22-23 października 2015 | Warszawa więcej>>>
* Tester w roli analityka - Jakość wymagań podstawą jakości oprogramowania
29 października 2015 | Warszawa więcej>>>
* Analityk w projekcie IT
25 - 26 listopada 2015 | Warszawa więcej>>>

Adriana Łączyńska
Asystentka ds. promocji

tel. +48 720 911 824
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: promocja@successpoint.pl
Mateusz Stempak

Mateusz Stempak młodszy specjalista
ds. marketingu,
Bonnier Business
Polska

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Forum Ubezpieczenia, odbywające się 17 i 18 listopada w Warszawie, zgromadzi znakomitych ekspertów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami. To także interaktywne prezentacje, mini-warsztaty, liczne case studies i najciekawsze dyskusje. Formuła spotkania pozwoli skutecznie wzmocnić strategię działań najważniejszych pionów w organizacji, a tym samym efektywniej wzmacniać sprzedaż i chronić przed utratą zysków czy reputacji.

W programie Forum m. in.:
• Nowa ustawa o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej – jak wpłynie na rynek
• Nadzór nad rynkiem ubezpieczeniowym
• Zmiana ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów – znaczenie praktyczne
• Pośrednictwo ubezpieczeniowe w świetle nowej regulacji europejskiej
• Techniki kontroli i monitorowania ryzyka w dobie Solvency II
• Największe wyzwania cenowe stojące przed branżą
• Najnowsze kanały dystrybucji ubezpieczeń
• Big Data i nowoczesne technologie

Wśród prelegentów:
• Bogusław Skuza, Managing Director, Executive Chairman Central Eastern Europe, Guy Carpenter & Company
• Piotr Narloch, prezes, InterRisk
• Anna Grykin, dyrektor Departamentu Prawnego i Compliance, Link4 TU
• Mirosław Deja, Head of Business Intelligence & Service Application, T-Mobile
• Ewa Świderska, radca prawny, CMS Cameron McKenna
• dr Małgorzata Więcko-Tułowiecka, ekspert, Rzecznik Ubezpieczonych
• Arkadiusz Stachecki, dyrektor Biura Ryzyka, PZU
• Marcin Fedor, dyrektor Departamentu Zarządzania Ryzykiem, AXA Polska

Organizatorem Kongresu jest Puls Biznesu.
Więcej informacji na temat wydarzenia: http://www.konferencje.pb.pl
Kontakt: Edyta Szczygielska, szkolenia@pb.pl, Tel. 223339761

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Serdecznie zapraszamy na konferencję:
Innowacje - wyzwania dla sektora ubezpieczeń
20.10.2015 r. Warszawa

Zgłoś bezpłatnie swój udział: http://successpoint.pl/ubezpieczenia_2015#zarejestruj-...

strona wydarzenia:
http://successpoint.pl/ubezpieczenia_2015

Polski rynek ubezpieczeń rozwija się bardzo szybko – w minionych latach nastąpiło wiele zmian, pojawiły się nowe rozwiązania z zakresu zarządzania procesami i obsługi klienta.

Konferencja Innowacje - wyzwania dla sektora ubezpieczeń będzie okazją do poznania nowych technologii, rozwiązań z zakresu IT, poszerzenia wiedzy na temat outsourcingu i innych sposobów, które warto stosować w trosce o wysoką jakość świadczeń i skuteczność usług.

Serdecznie zapraszamy wszystkich, którzy chcą posłuchać ekspertów z dziedzin związanych z ubezpieczeniami oraz dowiedzieć się, jakie zmiany wniesie nowa ustawa, zaplanowana na 2016 rok.

Tematyka konferencji:
1. Efektywne zarządzanie energią - polityka energetyczna i przepisy unijne
2. Budowanie świadomości odpowiedzialności energetycznej
3. Zarządzanie i redukcja kosztów przedsiębiorstwa
4. Automatyzacja procesów wytwarzania i procesów technologicznych
- wizualizacja, rejestracja, planowanie, zarządzanie, wydajność, efektywność produkcji
5. Automatyka i robotyka - redukcja kosztów w dziale produkcji
6. Technologia VSD w procesach produkcyjnych
7. Oszczędność przez integrację systemów automatyki przemysłowej - sterowanie i nadzór
8. Zarządzanie utrzymaniem ruchu - optymalizacja w harmonogramowaniu produkcji
9. Stosowanie zamiennych źródeł energii i zapobieganie stratom energii
10. Energooszczędne metody produkcji
11. Pomiar zużycia energii
a) dedykowane systemy kontroli procesów energetycznych
b) aparatura kontrolno-pomiarowa i monitoring zużycia energii
c) kompleksowy system zarządzania energią EEM (Enterprise Energy Management)
12. Automatyka i zintegrowane rozwiązania dla powierzchni produkcyjnych
- regulacja procesów i systemów zainstalowanych w obiekcie oraz ich kontrola:
a) sterowanie HVAC - optymalizacja pracy
b) oświetlenie w kontekście energooszczędności
c) energooszczędność układów napędowych
13. Dobór dostawcy, brokera lub dystrybutora energii
14. Audyt energetyczny w zakładach przemysłowych
15. Jak nam się udało - czyli najlepsze praktyki

Grupa docelowa:
- właściciele, prezesi i dyrektorzy zarządzający przedsiębiorstw o dużym zużyciu energii;
- dyrektorzy ds. zarządzania nieruchomościami, właściciele i zarządcy obiektów;
- dyrektorzy i kierownicy techniczni;
- kierownicy działów automatyki, elektrycznych;
- specjaliści ds. energetycznych;
- specjaliści ds. diagnostyki urządzeń;
- dyrektorzy produkcji;
- osoby odpowiedzialne za automatyzację procesów i urządzeń;
- managerowie utrzymania ruchu;
- dyrektorzy ds. rozwoju i inwestycji;
- dyrektorzy finansowi;
- dyrektorzy administracyjni;
- osoby odpowiedzialne za instalacje sprężonego powietrza i ogrzewanie;
- osoby odpowiedzialne za zakupy energii;
- osoby odpowiedzialne za wdrażanie nowych technologii w firmie;
potencjalni nabywcy nowych technologii energetycznych.

Dla wyżej wymienionych osób udział w konferencji jest bezpłatny!

Serdecznie zapraszamy!

kontakt:
Karolina Seliga
+48 720 911 823
zaproszenie@successpoint.pl
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Pragniemy serdecznie zaprosić Państwa do uczestnictwa w konferencji pt.:

Trendy i zagrożenia elektronicznych operacji finansowych - technologia i bezpieczeństwo
26 listopada 2015r. | Warszawa


Na spotkaniu zostaną przedstawione trendy w zakresie elektronicznych operacji finansowych oraz związane z tym zagrożenia. Instytucje finansowe oraz przedsiębiorstwa korzystające z elektronicznych transakcji finansowych powinny być świadome niebezpieczeństw jakie wiążą się z takimi transakcjami. Dzięki tej konferencji zdobędą Państwo potrzebną wiedzę na wypadek takich sytuacji.

Strona wydarzenia: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo-transakcji-bezgo...

W dniu wydarzenia wystąpią:
Mec. Patryk Dykas – Associate w firmie prawniczej LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
Zagrożenia prawne związane z naruszeniem ustawy o ochronie danych osobowych oraz tajemnicy bankowej
Jakub Płatek - IT Developer z Nordea IT Polska Sp. z o.o.

Zakres tematyczny:
1. Destrukcyjny wpływ cyberprzestępczości na skalę korzystania z Internetu
2. Wiarygodność i reputacja banku a bankowe zjawiska przestępcze
3. Współpraca organów państwa i innych podmiotów krajowych i międzynarodowych w zakresie wymiany informacji odnośnie zjawisk przestępczych związanych z rozwojem technik informatycznych
4. Identyfikowanie zjawisk przestępczych z wykorzystaniem zaawansowanych technologii informatycznych
a) przestępstwa bankomatowe i kartowe
b) skuteczna kradzież - narzędzia cyberprzestępcy
- ryzyka związane z phishingiem, pharmingiem
- szkodliwe oprogramowanie szyfrujące, trojany bankowe, ataki na urządzenia mobilne, mobilne trojany,
5. Strategie bezpieczeństwa cybernetycznego i rekomendacje w zakresie:
- obowiązków i uprawnień banku i klienta
- odpowiedzialności za bezpieczeństwo transakcji elektronicznych
- ulepszenia procedur oraz edukacji i zwiększenia świadomości społeczeństwa jako uczestników systemu płatniczego
6. Rozpoznawanie, analiza, zapobieganie i zwalczanie przestępstw popełnianych z wykorzystaniem technologii
7. Zaawansowane narzędzia informatyczne jako wsparcie w zwalczaniu i zapobieganiu cyberprzestępczości
- system ochrony dokumentów publicznych w obliczu kradzieży tożsamości
- systemy gwarantujące bezpieczny dostęp i korzystanie z kont bankowych
- zarządzanie tożsamością elektroniczną dla bezpieczeństwa transakcji elektronicznych
- uwierzytelnianie, autoryzacja, poufność, niezaprzeczalność - zasady transakcji
- biometria - gwarancja najwyższych standardów bezpieczeństwa
- narzędzia i aplikacje mobilne zwiększające poziom bezpieczeństwa płatności
8. Bankowość mobilna - rynek urządzeń mobilnych oraz perspektywa rozwoju
- możliwości oraz funkcjonalność oprogramowania i urządzeń mobilnych
- bezpieczeństwo - cele ataków i mechanizmy bezpieczeństwa
9. Wnioski, doświadczenia i dobre praktyki organów ścigania oraz instytucji finansowych

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli:
- sektora bankowego (departamenty bezpieczeństwa, IT, prawne, operacyjne, biznesowe)
- organów państwowych i administracji publicznej wszystkich szczebli
- organów wymiaru sprawiedliwości
- jednostek organizacyjnych policji, komórek operacyjno-rozpoznawczych
- przedstawiciele firm - operatorów telekomunikacyjnych oraz podmiotów świadczących usługi drogą elektroniczną

Jak się zarejestrować?
Aby zgłosić swój udział, należy wejść na stronę wydarzenia i wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się w zakładce "Zarejestruj się" ( po lewej stronie).

Kontakt:
Asystentka ds. promocji
Iwona Ciecierska
tel.: +48 720 911 822
e-mail: konferencja@successpoint.pl
Paulina Garlej

Paulina Garlej Specjalista ds.
Promocji i szkoleń,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

W odpowiedzi na wymagania rynku firma SuccessPoint wraz z BCMG Sp. z o.o. (Business Continuity Management Group) mam zaszczyt zaprosić na :

Cykl dedykowanych szkoleń w tematyce zarządzania ciągłością działania, począwszy od koordynatorów ciągłości działania, osób odpowiedzialnych za zarządzanie ryzykiem, zarządzaniem kryzysowym, komunikacją kryzysową, aż po osoby odpowiedzialne za ciągłość działania infrastruktury teleinformatycznej (IT).
Business Continuity Management - BCM
Kalendarium szkoleń prowadzonych przez Dariusza Romańczuka:

Budowa i wdrożenie systemu zarządzania ciągłością działania w organizacji zgodnie z ISO 22301 oraz wymaganiami sektorowymi
21-22 marca 2016 | Warszawa
więcej>>>

Wyznaczanie i zarządzanie procesami krytycznymi i kluczowymi w organizacji jako podstawowy etap budowy i wdrożenia Planu Ciągłości Działania i Planu Awaryjnego
18-19 kwietnia 2016 | Warszawa
więcej>>>

Zasady testowania Planów Ciągłości Działania (BCP) i Planów Awaryjnych (DRP)
17 maja 2016 | Warszawa
więcej>>>

Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w zarządzaniu kryzysowym jako element zarządzania ciągłością działania
14 czerwca 2016 | Warszawa
więcej>>>

kontakt w sprawie szkoleń
promocja@successpoint.plTen post został edytowany przez Autora dnia 02.03.16 o godzinie 09:44
Mateusz Grzybowski

Mateusz Grzybowski niezależny doradca
finansowy...poszukuj
ę osób do
współpra...

Temat: Ogłoszenia

Dla wszystkich agentów, "owieczek" i pozostałych osób zajmujących się obsługą ubezpieczeniową klientów mam bardzo atrakcyjną propozycję współpracy- możliwość dorobienia nawet kilku tysięcy złotych praktycznie bez dodatkowego angażowania czasu i pracy. Szczegóły przedstawię indywidualnie zainteresowanym. Poszukuję partnerów biznesowych przede wszystkim w wielkopolsce ale w pozostałych regionach też jest możliwa współpraca. zapraszam do kontaktu Mateusz Grzybowski
tel. 602278184
Marcin Rzetecki

Marcin Rzetecki IT Development |
.NET dev house

Temat: Ogłoszenia

Już od 08.12 ruszamy w Polskę na spotkania z multiagencjami i pośrednikami ubezpieczeniowymi, temat przewodni to "Rozwiązania IT w branży ubezpieczeniowej".

Zapisz się na spotkania http://spotkania.chestercrm.pl


Obrazek
Rafał Marciniak

Rafał Marciniak Zwycięzca nagrody
Young Creatives
Clients 2014 |
Menedżer...

Temat: Ogłoszenia

Zdobądź kompletny przewodnik o promowaniu działalności w sieci - "Wizerunek agenta ubezpieczeniowego w internecie" przygotowany przez zespół Szukajagenta.pl

Dowiedz się więcej:
http://www.agentwinternecie.pl/

Szukajagenta.pl to nowy serwis pozwalający uzytkownikom wyszukać zaufanego agenta ubezpieczeniowego, który pomoże w wyborze dopasowanego do ich potrzeb produktu ubezpieczeniowego.

Zapraszam do założenia konta i pobrania ebooka.

Rafał Marciniak
zespół szukajagenta.pl
Marcelina Nowak

Marcelina Nowak Office Assistant,
Studio JG

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Dowiedz się jak zbudować przewagę konkurencyjną w świecie mobilnego biznesu

Podczas konferencji specjaliści od rozwiązań mobilnych Apple opowiedzą jak pozbyć się niepotrzebnych kabli, dokumentów oraz w jaki sposób pracować szybciej, sprawniej i efektywniej. Podczas konferencji będzie można się dowiedzieć jakie są obecnie możliwości finansowania wdrożeń oraz jak zachować bezpieczeństwo stosowanych rozwiązań. Dlaczego warto pomyśleć o efektywnej i nowoczesnej komunikacji opowie przedstawiciel Cisco.

Podczas wydarzenia zostaną zaprezentowane praktyczne rozwiązania, a każdy z uczestników będzie mógł w praktyczny sposób sprawdzić ich funkcjonowanie, dzięki interaktywnej formie części zajęć.

Buduj przewagę konkurencyjną w świecie mobilnego biznesu

Strona konferencji >>>

Konferencja odbędzie się 17 marca br. w Hotelu Lord

Lokalizacja>>>

Konferencja kierowana jest do przedstawicieli średnich i dużych przedsiębiorstw:
- kadra zarządzająca, dyrektorzy rozwoju, inwestycji, zakupów.

Zarejestruj się>>>

Kontakt w sprawie konferencji:
marcelina.nowak@successpoint.pl

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do