Krzysztof Dalasiński

Krzysztof Dalasiński Trener - freelancer

Temat: Ogłoszenia

Poszukuję operatywnych osób chcących poszerzyć lub zmienić zakres działalności. Profil branży zbliżony do finansowej i nie koliduje z ubezpieczeniami. Współpraca na zasadzie franczyzy. Po szczegóły zapraszam na priv.
Mikołaj N.

Mikołaj N. Ekonomista

Temat: Ogłoszenia

Marek S.:
Witam.
Nawiążemy współpracę z agentem ubezpieczeniowym lub niewielką multiagencją (najchętniej z Warszawy). Posiadamy możliwość zdobywania klientów oraz wdrażania systemów sprzedaży typu direct. Zainteresowanych proszę o kontakt na prv.

Ciekawe, poproszę o kontakt.
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy na III już edycję konferencji: "Bezpieczeństwo firmowych sieci - lepiej zapobiegać, niż naprawiać." 17.09.2014 w Warszawie.

Spotkanie ma na celu przede wszystkim dostarczenie rzetelnych i merytorycznych informacji od najlepszych ekspertów i praktyków - o tym, co jest naprawdę istotne w skutecznej reakcji na pojawiające się ciągle nowe zagrożenia.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...
Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...

Podczas konferencji będziemy rozmawiać m.in. na takie tamaty jak:

- Współczesne zagrożenia dla firmowej sieci
- Co zrobić, aby zapewnić bezpieczeństwo, jak to robią inni? – best practices
- Zarządzanie pasmem sieci QoS
- VPN – Wirtualne Sieci Prywatne
- Systemy wykrywania włamań (IDS) i zapobiegania włamaniom (IPS) Firewall Appliance
- Firewalle sprzętowe, programowe
- Personal firewall
- Appliance – ochrona zintegrowana
- Zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu, w tym zabezpieczenia biometryczne
- Bezpieczeństwo punktów końcowych (Endpoint security)
- Narzędzia do zarządzania siecią
- Bezpieczeństwo sieci bezprzewodowych
- Ochrona antywirusowa
- Ochrona przed spamem na serwerze i po stronie kienta
- Bezpieczeństwo serwerów pocztowych
- Oprogramowanie typu spyware i adware
- Filtrowanie treści, content security
- Audyt i polityka bezpieczeństwa sieci
- Problem spamu a działalność marketingowa w Internecie

Wydarzenie skierowana jest do:

- osób odpowiedzialnych za politykę bezpieczeństwa w firmie
- osób odpowiedzialnych za utrzymanie bezpieczeństwa w poszczególnych działach
- dyrektorów i managerów ds. bezpieczeństwa teleinformatycznego
- decydentów w sprawach wyboru i zakupu rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i infrastruktury sieciowej

Udział jest bezpłatny dla ww. osób
Udział jest płatny:dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uwaga! Każdy z uczestników konferencji otrzyma certyfikat uczestnictwa oraz dostęp do wszystkich prezentacji.

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!
Krzysztof Dalasiński

Krzysztof Dalasiński Trener - freelancer

Temat: Ogłoszenia

Mikołaj N.:
Marek S.:
Witam.
Nawiążemy współpracę z agentem ubezpieczeniowym lub niewielką multiagencją (najchętniej z Warszawy). Posiadamy możliwość zdobywania klientów oraz wdrażania systemów sprzedaży typu direct. Zainteresowanych proszę o kontakt na prv.

Ciekawe, poproszę o kontakt.

Nie mam możliwości tutaj wysłać informacji, proszę o przesłanie danych kontaktowych, to wyślę informację lub zadzwonię. Mój adres: dyr_kdalasinski@omega-kancelaria.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Unikalna oferta dla osób prowadzących gospodarstwo rolne, agroturystykę, lub jednoosobową działalność gospodarczą Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 25.08.2014 o godzinie 20:15 z tematu "ubezpieczenia grupowe"
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy na III już edycję konferencji: "Bezpieczeństwo firmowych sieci - lepiej zapobiegać, niż naprawiać." 20.10.2014 w Warszawie.

Spotkanie ma na celu przede wszystkim dostarczenie rzetelnych i merytorycznych informacji od najlepszych ekspertów i praktyków - o tym, co jest naprawdę istotne w skutecznej reakcji na pojawiające się ciągle nowe zagrożenia.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...
Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...

Podczas konferencji będziemy rozmawiać m.in. na takie tematy jak:

- Współczesne zagrożenia dla firmowej sieci
- Co zrobić, aby zapewnić bezpieczeństwo, jak to robią inni? – best practices
- Zarządzanie pasmem sieci QoS
- VPN – Wirtualne Sieci Prywatne
- Systemy wykrywania włamań (IDS) i zapobiegania włamaniom (IPS) Firewall Appliance
- Firewalle sprzętowe, programowe
- Personal firewall
- Appliance – ochrona zintegrowana
- Zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu, w tym zabezpieczenia biometryczne
- Bezpieczeństwo punktów końcowych (Endpoint security)
- Narzędzia do zarządzania siecią
- Bezpieczeństwo sieci bezprzewodowych
- Ochrona antywirusowa
- Ochrona przed spamem na serwerze i po stronie klienta
- Bezpieczeństwo serwerów pocztowych
- Oprogramowanie typu spyware i adware
- Filtrowanie treści, content security
- Audyt i polityka bezpieczeństwa sieci
- Problem spamu a działalność marketingowa w Internecie

Wydarzenie skierowana jest do:

- osób odpowiedzialnych za politykę bezpieczeństwa w firmie
- osób odpowiedzialnych za utrzymanie bezpieczeństwa w poszczególnych działach
- dyrektorów i managerów ds. bezpieczeństwa teleinformatycznego
- decydentów w sprawach wyboru i zakupu rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i infrastruktury sieciowej

Udział jest bezpłatny dla ww. osób
Udział jest płatny:dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uwaga! Każdy z uczestników konferencji otrzyma certyfikat uczestnictwa oraz dostęp do wszystkich prezentacji.

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo!

Serdecznie zapraszam Państwa, do bezpłatnego udziału w konferencji: "Big Data - big solution?", która odbędzie się już 30.09.2014 w Warszawie.

Spotkanie ma na celu wymianę opinii, doświadczeń oraz poznanie najlepszych praktyk w obszarze analizy danych.

A o czym będziemy mówić?

- Big Data – przedstawiamy fakty, obalamy mity
- Trendy w rozwoju narzędzi Big Data
- 3, 4 czy 5V? Ilość, zmienność, różnorodność, ale także wiarygodność i wartość
- Nowe możliwości analizy danych o klientach - Big Data w strategii przedsiębiorstwa
- Wpływ Big Data na budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
- Znaczenie Big Data w różnych sektorach gospodarki i różnych działach firmy
- Business Intelligence vs. Big Data – współpraca czy rywalizacja?
- Background, czyli przygotowanie infrastruktury pod rozwiązania Big Data
- BI i Big Data w modelu cloud computing
- Big Data = Big Problem? bezpieczeństwo zasobów w kontekście analizy danych
- Big Data w służbie bezpieczeństwa - wykorzystanie analityki do wykrywania zagrożeń
- Big Data jako wyzwanie dla rekruterów - specjaliści potrzebni od zaraz
- Big Data a ochrona danych osobowych – aktualny stan prawny i prace nad zmianą ustawy o ochronie danych osobowych
- Outsourcing analizy danych

Szczegóły wydarzenia: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/big-data-big...

Do bezpłatnego udziału zapraszamy przede wszystkim przedstawicieli firm i instytucji publicznych, które przetwarzają i analizują duże ilości danych.

W tym:

kadrę zarządzającą działami:

- Business Intelligence i Data Mining
- IT
- marketingu
- sprzedaży i obsługi klienta

menedżerów hurtowni danych, ds. analiz
menedżerów projektów
menedżerów odpowiedzialnych za rozwój narzędzi CRM
menedżerów działów R&D
kadrę odpowiedzialną za strategię firmy, rozwój biznesu, nowe rynki i produkty

Osoby zainteresowane udziałem w konferencji proszone są o zapoznanie się z warunkami rejestracji i wypełnienie formularza dostępnego na stronie: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/big-data-big...

ZAPRASZAMY!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Szukam we Wrocławiu agenta ubezpieczeniowego, który przygotuje ofertę na spory pakiet ubezpieczeń. Łącznie 5 polis. Osoby chcące sie podjąć przygotowaniem ofert proszę o kontakt.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Marek S.:
Witam,
Szukam we Wrocławiu agenta ubezpieczeniowego, który przygotuje ofertę na spory pakiet ubezpieczeń. Łącznie 5 polis. Osoby chcące sie podjąć przygotowaniem ofert proszę o kontakt.


Witam, czy ten temat jest jeszcze aktualny?
Pozdrawiam
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na X edycję konferencji: „Podniesienie efektywności funkcjonowania przedsiębiorstwa z wykorzystaniem narzędzi Business Intelligence” Już 18 listopada br. w Warszawie.

Starannie dobrani prelegenci i eksperci zadbają by każdy wykład był bogaty w merytorykę, niuanse i obecne trendy. Tegoroczne spotkanie ma na celu przedstawienie technik wykorzystania narzędzi Business Intelligence w celu optymalizacji działalności danego przedsiębiorstwa a co za tym idzie generacji zysków.

W ramach konferencji zaprezentują się mi.in. eksperci z firm: Astrafox, Findwise oraz Archman.

Tematy poruszane podczas tegorocznego spotkania:

- BI współcześnie - jak przedsiębiorstwa wykorzystują dane?
- trendy w rozwoju narzędzi Business Intelligence
- OLAP – odległe dzieje?
- Big Data - hasło czy rzeczywista potrzeba?
- gromadzenie i integracja danych - hurtownie danych
- zarządzanie danymi i ich jakością
- infrastruktura analityczna – narzędzia do zaawansowanej analityki (OLAP, analizy Ad-hoc, Data Mining - eksploracja danych, planowanie strategiczne i operacyjne, dystrybucja informacji, raportów i analiz)
- narzędzia do zarządzania wydajnością finansową (Performance Management) (planowanie, budżetowanie, - - prognozowanie, analiza finansowa, strategiczna karta wyników)
- dynamika wdrożenia BI i otrzymywanych efektów
- best practices

Więcej informacji na temat konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/efektywnosc-...

Do udziału w wydarzeniu serdecznie zapraszamy:

dyrektorów finansowych
kadrę zarządzającą działami:
- Business Intelligence i Data Mining
- controllingu
- IT
- marketingu
- sprzedaży i obsługi klienta
menedżerów hurtowni danych, ds. analiz
menedżerów projektów
menedżerów odpowiedzialnych za rozwój narzędzi CRM
menedżerów działów R&D
kadrę odpowiedzialną za strategię firmy, rozwój biznesu, nowe rynki i produkty

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/efektywnosc-...

Mają Państwo pytania? Zapraszam do kontaktu:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 0 725 792 690
fax. (0-22) 244 25 37
agnieszka.zajac [at] multitrain.pl
Bartek Tura

Bartek Tura Specjalista od
mediów
społecznościowych, z
masą pomysłów ...

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Specjalnie pod branże ubezpieczeń mam przygotowane bazy danych pod telemarketing.

BAZA ZAMĘŻNYCH KOBIET Z DZIEĆMI.

Specyfikacja bazy:

• Gwarantujemy 100% aktualności danych;
• Możemy skategoryzować rekordy według 5 stopniowej skali zamożności:

Opis Skali Zamożności:1 - nie starcza nam nawet na podstawowe potrzeby
2 - na co dzień bardzo oszczędnie gospodarujemy pieniędzmi
3 - starcza nam na co dzień, ale oszczędzamy na poważniejsze zakupy
4 - starcza nam na wiele bez specjalnego oszczędzania
5 - możemy pozwolić sobie na luksus bez oszczędzania
• Możemy skategoryzować pod względem wieku dzieci.
• Możemy również skategoryzować rekordy na podstawie wykształcenia rodziców, wykonywanej pracy, czy ilości samochodów prywatnych/służbowych w gospodarstwie;
• Przed wysyłką bazy danych możemy zweryfikować aktywność telefonów u operatorów komórkowych i zaoferować wyłącznie kontakty, które logowały się do sieci w ciągu ostatnich 72h;
• Wszystkie ew. nieaktualne numery wymienimy na nowe lub zwrócimy za nie pieniądze.

BAZA BEZPOŚREDNICH NUMERÓW KOMÓRKOWYCH DO OSÓB DECYZYJNYCH W FIRMACH (właściciele/kadra zarządzająca/dyrektorska przedsiębiorstw).

Specyfikacja bazy:

• Jedyni na rynku oferujemy bezpośrednie telefony komórkowe do osób decyzyjnych gwarantując 100% aktualności danych;
• Przed wysyłką bazy danych możemy zweryfikować aktywność telefonów u operatorów komórkowych i zaoferować wyłącznie kontakty, które logowały się do sieci w ciągu ostatnich 72h;
• Wszystkie ew. nieaktualne numery wymienimy na nowe lub zwrócimy za nie pieniądze;
• Informujemy, że są to aktualne numery do osób na danym stanowisku, gdzie imię i nazwisko osoby decyzyjnej może ulec zmianie, ale dajemy 100% gwarancji, że jest to osoba decyzyjna.

Posiadamy również inne bazy pod telemarketing oraz przeprowadzamy różne Kampanie SMS np. „Nie znasz jutra. Ubezpiecz swoje życie, zapewnij rodzinie przyszłość. Zadzwoń XXX-XXX-XXX.”.

W przypadku zainteresowania zapraszam do kontaktu,
Pozdrawiam,
Bartosz Tura,
b.tura@bazyb2c.pl,
+790 338 603

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

moim celem jako doradcy finansowego jest rozpoznanie potrzeb Klienta oraz przedstawienie mu najlepszej oferty. Taka oferta powinna uwzględniać jego obecne możliwości finansowe oraz plany na przyszłość.

Jeśli chcecie Państwo odpowiednio zabezpieczyć swoją przyszłość lub swoich bliskich zapraszam do skorzystania z bezpłatnej porady:

Zadzwoń już teraz:
+48 797 779 038

Jacek Sołtysiak
ul. Szewska 72 piętro 4
50-121 Wrocław
kontakt@jaceksoltysiak.pl

Zapraszam także na:
http://jaceksoltysiak.pl


Obrazek
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji!

O rozwoju i konkurencyjności współczesnej organizacji w znacznej mierze decyduje wykwalifikowana kadra funkcjonująca w przedsiębiorstwie oraz posiadana przez nią wiedza.
W związku z tym niezwykle istotne jest nie tylko tworzenie nowej wiedzy, którą mogliby przyswoić sobie pracownicy, ale również wykorzystywanie dotychczasowej i wyciąganie wniosków z doświadczeń.

Zatem jeżeli chcesz poznać najnowsze metody i techniki, które pozwolą Ci zapewnić najefektowniejsze wykorzystanie zasobów wiedzy w Twojej firmie, zapraszamy do udziału w konferencji pod patronatem honorowym Instytutu Rozwoju Biznesu:

„Knowledge Managemetnt - umiejętne wykorzystanie wiedzy kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa”

Już 8 Stycznia 2015 w Warszawie

Wydarzenie to będzie stanowiło forum poglądów i doświadczeń osób zainteresowanych problemem zastosowania wiedzy w przedsiębiorczości oraz specjalistów, którzy wiedzą jak ten problem rozwiązać.

Pragniemy wzbogacić Państwa wiedzę w zakresie:

- Narzędzi wspomagających pracę grupową, narzędzi komunikacyjnych
- Systemów obiegu i zarządzania dokumentami
- Systemów wspomagania decyzji, systemów ekspertowe
- Bazy wiedzy, hurtowni danych
- Narzędzi nauczania zdalnego (e-learning)
- Portali korporacyjnych, intranetu, ekstranetu
- Systemów do zarządzania bezpieczeństwem
- Integracji systemowej i bezpieczeństwa w zarządzaniu wiedzą

Więcej informacji na stronie: http://successpoint.pl/knowledge-management

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

- Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji,
- Osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwem
- Kadrę odpowiedzialną za optymalizowanie procesów biznesowych
- Kadrę zarządzającą z działów: HR, administracji, sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, logistyki, informatyki
- Osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- Osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii
- Osoby odpowiedzialne za optymalne wykorzystanie zasobów wiedzy w celu uzyskania przewagi rynkowej

Zapraszamy do rejestracji: http://successpoint.pl/knowledge-management#zarejestru...

Kontakt:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
fax. +48 0-22 244 25 37
agnieszka.zajac@successpoint.pl
Bartek Tura

Bartek Tura Specjalista od
mediów
społecznościowych, z
masą pomysłów ...

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Specjalnie pod branże ubezpieczeń mam przygotowane bazy danych pod telemarketing.

BAZA ZAMĘŻNYCH KOBIET Z DZIEĆMI.

Specyfikacja bazy:

• Gwarantujemy 100% aktualności danych;
• Możemy skategoryzować rekordy według 5 stopniowej skali zamożności:

Opis Skali Zamożności:
1 - nie starcza nam nawet na podstawowe potrzeby
2 - na co dzień bardzo oszczędnie gospodarujemy pieniędzmi
3 - starcza nam na co dzień, ale oszczędzamy na poważniejsze zakupy
4 - starcza nam na wiele bez specjalnego oszczędzania
5 - możemy pozwolić sobie na luksus bez oszczędzania

• Możemy skategoryzować pod względem wieku dzieci.
• Możemy również skategoryzować rekordy na podstawie wykształcenia rodziców, wykonywanej pracy, czy ilości samochodów prywatnych/służbowych w gospodarstwie;
• Przed wysyłką bazy danych możemy zweryfikować aktywność telefonów u operatorów komórkowych i zaoferować wyłącznie kontakty, które logowały się do sieci w ciągu ostatnich 72h;
• Wszystkie ew. nieaktualne numery wymienimy na nowe lub zwrócimy za nie pieniądze.

BAZA BEZPOŚREDNICH NUMERÓW KOMÓRKOWYCH DO OSÓB DECYZYJNYCH W FIRMACH (właściciele/kadra zarządzająca/dyrektorska przedsiębiorstw).

Specyfikacja bazy:

• Jedyni na rynku oferujemy bezpośrednie telefony komórkowe do osób decyzyjnych gwarantując 100% aktualności danych;
• Przed wysyłką bazy danych możemy zweryfikować aktywność telefonów u operatorów komórkowych i zaoferować wyłącznie kontakty, które logowały się do sieci w ciągu ostatnich 72h;
• Wszystkie ew. nieaktualne numery wymienimy na nowe lub zwrócimy za nie pieniądze;
• Informujemy, że są to aktualne numery do osób na danym stanowisku, gdzie imię i nazwisko osoby decyzyjnej może ulec zmianie, ale dajemy 100% gwarancji, że jest to osoba decyzyjna.

Posiadamy również inne bazy pod telemarketing oraz przeprowadzamy różne Kampanie SMS np. „Nie znasz jutra. Ubezpiecz swoje życie, zapewnij rodzinie przyszłość. Zadzwoń XXX-XXX-XXX.”.

W przypadku zainteresowania zapraszam do kontaktu,
Pozdrawiam,
Bartosz Tura,
b.tura@bazyb2c.pl,
+790 338 603 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 13.12.2014 o godzinie 20:02 z tematu "Bazy pod telemarketing dla Ubezpieczycieli"
Bartek Tura

Bartek Tura Specjalista od
mediów
społecznościowych, z
masą pomysłów ...

Temat: Ogłoszenia

Witam Serdecznie,

Reprezentuję firmę Omniscient, zajmującą się marketingiem bezpośrednim, w tym m.in. dostarczaniem i wykorzystaniem baz danych konsumenckich B2C oraz biznesowych B2B. Udzielamy zarówno licencji na wykorzystanie baz danych jak i prowadzimy kampanie e-mailingowe/smsowe/telemarketingowe do posiadanych przez nas grup odbiorców jak i wszelkie inne działania bazodanowe czy też marketingowe. Aktualnie w naszych zasobach znajduje się około 8 mln osób fizycznych oraz 3 mln przedsiębiorstw.
Mamy oczywiście możliwości targetowania na podstawie wielu kryteriów typu wiek, płeć, lokalizacja oraz m.in statusów majątkowych czy też zainteresowań behawioralnych typu np. kredyty, inwestycje, ubezpieczenia na życie itd.

W przypadku baz biznesowych gwarantujemy 100% aktualności rekordów, co oznacza, że każdy rekord, który jest nieaktualny wymieniamy na inny, lub zwracamy za niego pieniądze.

Wszystkie bazy zarejestrowane są w GIODO, mamy zgody na wykorzystywanie bazy podmiotom trzecim.

Gdybyście byli Państwo zainteresowani rozmowami na temat potencjalnej współpracy, z przyjemnością zapraszam do kontaktu.

W międzyczasie, Zapraszam również na nasze strony: http://bazytelefonow.pl, http://bazyb2c.pl, http://bazydanychb2b.pl, http://bazysms.pl, http://omniscient.pl.
Współpracujemy z sukcesami z wieloma firmami z różnych branż, więc na życzenie, przedstawimy z chęcią referencje od naszych zadowolonych Klientów.

Bartosz Tura
New Business Manager
Telefon: + 48 790 338 603
E-mail: b.tura@bazyb2c.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 13.12.2014 o godzinie 20:03 z tematu "Bazy B2C/B2B pod kampanie e-mailingowe/smsowe/telemarketingowe - ZAPRASZAM!"
Marek Marchewka

Marek Marchewka własciciel, Marek
Marchewka
(fotografia,
ubezpieczenia)

Temat: Ogłoszenia

Z mojego doświadczenia agenta wyłącznego PZU S.A. wiem że rzadko kto przed zawarciem umowy ubezpieczenie czyta Ogólne Warunki Ubezpieczenia. Większość osób zainteresowana jest w zasadzie wyłącznie ceną ubezpieczenia i mało osób tak naprawdę wie na jakich warunkach zawierana jest polisa ubezpieczeniowa. W Internecie są internetowe porównywarki cen ubezpieczeń ale nigdzie nie znajdziemy porównywarki OWU. Czemu tak się dzieje? Odpowiedź jest prosta. Przy porównywaniu ofert i przeczytaniu OWU może się okazać że tanie ubezpieczenie tak naprawdę jest drogim ubezpieczeniem bo jest sporo odstępstw w ubezpieczeniu, udziałów własnych i zależności. Wiem że język którym OWU zostały napisane czasami jest trudno odbieralny ale naprawdę warto OWU przed podsianiem umowy przynajmniej dwa razy przeczytać. Jeśli czegoś nie można zrozumieć zawsze można zadzwonić do agenta ubezpieczeniowego i tu od razu wychodzi wyższość zawierania ubezpieczeń bezpośrednio z agentem a nie poprzez komputer lub telefon.
http://www.agent-pzu.warszawa.plTen post został edytowany przez Autora dnia 15.12.14 o godzinie 03:38 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 15.12.2014 o godzinie 08:20 z tematu "CZYTANIE OGÓLNYCH WARUNKÓW UBEZPIECZEŃ"

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie

Polecam oddział Regionalnego Centrum Ubezpieczeń w województwie Łódzkim, a zwłaszcza REGIONALNE CENTRUM UBEZPIECZEŃ O/RADOMSKO

Szeroki zakres ubezpieczeń, główne towarzystwa w jednym miejscu i korzystna oferta

tel. 794-996-992
http://www.rcu.pl/ubezpieczenia-radomsko
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji:

"Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - trendy, kanały, narzędzia."
Już 17 lutego 2015 w Warszawie.


Wydarzenie, poświęcone będzie omówieniu najnowszych narzędzi komunikacji w organizacji oraz sposobie ich wykorzystania. Będziemy rozmawiać m.in. na temat tego, jaki wpływ mają rozwiązania nowoczesnej komunikacji na efektywność pracy firmy oraz jej pozycję na tle konkurencji.

Strona konferencji: http://successpoint.pl/komunikacja-w-firmie

Podczas konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się z Państwem m.in.:

- Pani Katarzyna Saja - współwłaściciel Sparta Academy - Siedem zasad dobrej komunikacji biznesowej
- Pan Marek Jurkiewicz - General Manager serwisu infoPraca.pl - Komunikacja a wzrost skuteczności organizacji
- Pani Katarzyna Gajda - Kierownik Działu Marketingu i PR Redwood sp. z o.o. - Spotkania na miarę XXI wieku – wideokonferencje jako forma efektywnej komunikacji
- Pan Aleksander Sala - wydawca portalu Intranety.pl - Jak intranet realnie wpływa na komunikację wewnętrzną i wiedzę w organizacji - czyli wyniki unikalnego, międzynarodowego badania IntranetTime

Ponadto intencją organizatorów jest przekazanie wiedzy w zakresie:

- ujednoliconej platformy komunikacyjnej
- systemów telekomunikacyjnych
- interaktywnej komunikacji multimedialnej
- rozwiązań komunikacji głosowej
- rozwiązań contact center i call center
- systemów digital signange w komunikacji wewnętrznej
- komunikacji „w chmurze"
- komunikacji rozproszonych środowisk mobilnych
- rozwiązań sprzętowych i akcesoriów

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:

- Kadrę zarządzającą pracownikami (korzystającymi z technologii informatycznych) oraz działem IT Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej
- Osoby zajmujące się zarządzaniem wiedzą (przepływ wiedzy i informacji w firmie) Kierowników działów komunikacji, osoby odpowiedzialne za optymalizację procedur nawiązywania kontaktów i porozumiewania się
- Kierowników działów integracji systemów IT
- Kierowników działów obsługi klienta, Call Center
- Osoby odpowiedzialne za automatyzację oraz optymalizację procesów biznesowych
- Osoby z działów marketingu, PR, HR / zarządzanie personelem / kadr,
- Dyrektorów działów handlowych, osoby odpowiedzialne za realizację planów sprzedażowych.

Rejestracja: http://successpoint.pl/komunikacja-w-firmie#zarejestru...

Kontakt z organizatorem:

Agnieszka Różnicka
tel. +48 721 729 134
e-mail: agnieszka.roznicka[at]successpoint.pl

Temat: Ogłoszenia

Regionalne Centrum Ubezpieczeń zaprasza wszystkich, którzy chcą prowadzić pewny i dochodowy biznes zostając naszym partnerem - otwórz placówkę RCU lub zostań niezależnym doradcą RCU.
Współpracujemy z większością towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce.

Chętnych zapraszamy do kontaktu
tychy@rcu.pl
http://www.rcu.plTen post został edytowany przez Autora dnia 22.01.15 o godzinie 13:41
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Jeżeli chcą Państwo zapoznać się z ówczesnymi potrzebami i problemami sektora w zakresie BPM, serdecznie zapraszamy o udziału w bezpłatnej konferencji:

ZARZĄDZANIE PROCESAMI BIZNESOWYMI W INSTYTUCJACH FINANSOWYCH - 3 marca 2015r w Warszawie

Swoją wiedzą i doświadczeniem podczas niniejszego wydarzenia podzielą się z Państwem m.in.:

- Pan Łukasz Tartanus - portal Procesowcy.pl - Wnioski z najnowszego badania dojrzałości procesowej
- Pan Michał Wieszczycki - Sofrecom Polska - Kluczowe czynniki sukcesu przy wdrażaniu zarządzania procesowego
- Pan Tadeusz Lis - EnergSys - Nowe spojrzenie na Ład Korporacyjny w instytucjach finansowych – metodyka MMSI™ harmonijnego przejścia od strategii do operacyjnego zarządzania procesami.

Ponadto intencją organizatorów jest przekazanie wiedzy w zakresie:

- analizy i opisu procesów
- projektowania procesów
- modelowania procesów biznesowych
- zarządzania i audytu procesów
- symulacji i optymalizacji procesów biznesowych
- technologii i narzędzi wspierających zarządzanie i automatyzację procesów biznesowych
- Business Process Outsourcingu (BPO)
- Business Activity Monitoringu (BAM)
- Service Oriented Architecture (SOA)

Strona konferencji: http://goldenline.pl/grupy/Przedsiebiorcy_biznesmeni/f...

Do bezpłatnego udziału serdecznie zapraszamy przedstawicieli poniższych instytucji:

- Fundusze Inwestycyjne
- Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych lub Powierniczych
- Zakłady Ubezpieczeń
- Fundusze Powiernicze
- Towarzystwa Emerytalne
- Fundusze Emerytalne
- Domy Maklerskie

a w szczególności:

- przedstawicieli i członków zarządu
- osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację
- osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrażanie systemów do zarządzania procesami biznesowymi
- menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów
- osób odpowiedzialnych za definiowanie strategii działania organizacji
- menedżerów informatyki oraz analityków biznesowych

Rejestracja: http://goldenline.pl/grupy/Przedsiebiorcy_biznesmeni/f...

W razie pytań, zapraszamy do kontaktu:

Karolina Hołyńska
Asystentka ds. organizacji konferencji

tel. +48 720 911 821
karolina.holynska[at]successpoint.pl

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do