Mariusz Jarocki

Mariusz Jarocki Konsultant do spraw
planowania
finansowego

Temat: Ogłoszenia

Chcesz jasnych reguł funkcjonowania rynku ubezpieczeniowego? Masz dość niekompetentnych doradców, dla których twoje interesy to czysta rutyna? Zatem łączy nas wspólny cel. Dlatego właśnie stawiamy na transparentną komunikacje, najwyższe standardy obsługi klienta oraz indywidualną analizę potrzeb. Nie dziwi nas sceptyczny stosunek do ubezpieczycieli. Wiemy, jak ważne jest prowadzenie działalności opartej nie tylko na kryteriach rynkowych, ale na indywidualnych interesach naszych klientów.
Obecnie realizujemy usługi na terenie całej Polski. Dzięki zróżnicowanym wariantom i elastyczności nasza oferta dedykowana jest zarówno firmom, jak i osobom fizycznym. Systematycznie wprowadzane zmiany, jakie doskonalić mają standardy naszej pracy, począwszy od obsługi klienta , aż po zarządzanie naszą firmą, czynią nas dynamicznie rozwijającym sie, atrakcyjnym i godnym zaufania przedstawicielem branży ubezpieczeniowej.

Dziękuje za zapoznanie się z wypowiedzią i zachęcam do kontaktu z nami.

Mariusz Jarocki
Tel:729 612 072
od Poniedziałku do Soboty
w godz. od 9:00-21:00Mariusz Jarocki edytował(a) ten post dnia 04.04.13 o godzinie 01:03
Mariusz Jarocki

Mariusz Jarocki Konsultant do spraw
planowania
finansowego

Temat: Ogłoszenia

Uwazamy, że miarą sukcesu jest zadowolenie klientów. Dokładamy wszelkich starań, aby dotrzeć do tych wszystkich, którzy dotychczas nie znalezli oferty ubezpieczeniowej dopasowanej do ich potrzeb . Umożliwiamy skomponowanie produktu na miarę Państwa oczekiwań, uwzględniamy indywidualne interesy klientów. Dzięki temu stale zwiększa się liczba osób, które nam zaufały.
Jesteśmy przekonani, że jakość i innowacyjność usług oraz nasza stabilna pozycja na rynku zapewnią Państwu bezpieczeństwo na najwyższym poziomie .
nasze oferty to między innymi ( ubezbieczenie na życie, emerytura bez obaw, cięzkie zachorowanie, niezdolność do pracy, nastepstw nieszczęśliwych wypadków, komfort życia, start w życie dziecka, oszczędności na plus ), itp. brak podatku belki.

Pozdrawiam Mariusz Jarocki. Mariusz Jarocki edytował(a) ten post dnia 04.04.13 o godzinie 01:01 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 03.04.2013 o godzinie 15:39 z tematu "Ubezpieczenie na wypadek śmierci lub niezdolność do pracy w skutek choroby bądz nieszcęśliwego wypadku."

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Zapraszam na bezpłatną konferencję w dniu 9 kwietnia 2013 (start godzina 18:30) na terenie Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu w budynku A, Aula 110. (adres uczelni: ul. Fabryczna 29-31, 53-609 Wrocław)

Harmonogram konferencji:

18:30 – 19:30 „Pieniądze szczęścia nie dają…” – prowadzący Jakub Cetnarowski – Trener Skandia Życie TU S.A.

19:30 – 20:15 „Podsumowanie 2012 i prognozy na 2013” – prowadzący Daniel Piłat – Dyrektor Regionalny Skarbiec Holding Sp. z o.o.

Ideą przewodnią konferencji jest idea oszczędzania i możliwości inwestycyjne na rynku kapitałowym!

Dodatkowo ekspert ze Skarbiec TFI podzieli się z uczestnikami komentarzem rynkowym na 2013 rok!

Zapisy na http://www.skandia.pl/konferencje






Obrazek


Do zobaczenia na konferencji!
Zdzisław N.

Zdzisław N. Ubezpieczenia,
emerytury,
inwestycje

Temat: Ogłoszenia

Oddział Aviva w Gliwicach poszukuje kandydatów na stanowisko Doradca ds. Ubezpieczeń i Inwestycji
Zakres obowiazków:
- aktywne poszukiwanie klientów,
- budowanie długotrwałych relacji z klientami,
-oferowanie i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych,
-obsługa klienta po sprzedaży.

Firma oferuje:
- atrakcyjny system wynagradzania (prowizja + element stały)
- możliwość uzyskiwania ponadprzeciętnych dochodów
- dla najlepszych premie i przekazanie bazy klientów
- wdrożenie do zawodu przy wsparciu menedżerów
- szereg szkoleń i warsztatów
- wyjazdy szkoleniowe i integracyjne
- możliwość awansu

Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie
- niekaralność
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- przedsiębiorczość i silna motywacja wewnetrzna
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta, call-centre
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń, OFE lub innych produktów finansowych

Zainteresowanych zapraszamy do wysłania CV.

Zdzisław Nabiałek
Menedżer Zespołu Sprzedaży
nabialek.zdzislaw@aviva.com.pl
600 713 249Zdzisław N. edytował(a) ten post dnia 08.04.13 o godzinie 14:17
Katarzyna S.

Katarzyna S. Specjalista

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji
" Infratech - infrastruktura fizyczna dla serwerowni i centrów danych"

Już tylko miesiąc dzieli nas od tego wyjątkowego wydarzenia!
Zapraszamy Państwa do rejestracji!
Konferencja, odbędzie się 25 kwietnia 2013 roku w Warszawie.

Podczas wydarzenia zostaną rozlosowane cenne nagrody!

Zagadnienia, które zostaną omówione podczas spotkania, to m.in.:
• Techniczne założenia bezpiecznej oraz wysokoefektywnej serwerowni;
• Wydajna infrastruktura fizyczna m. in.: szafy rackowe, serwery, switch'e, firewall'e;
• Wysokoefektywne systemy zasilania m.in.: UPS'y, agregaty prądotwórcze;
• Klimatyzacja serwerowni oraz wentylacja szaf;
• Okablowanie strukturalne;
• Systemy Backup&Storage;
• Systemy centralnej kopii zapasowej;
• Procedury Disaster Recovery;
• Bezpieczeństwo i zarządzanie w centrum danych;
• Ochrona przeciwpożarowa;
• Systemy kontroli dostępu;
• Monitoring pracy serwerowni;
• Green data center;
• Aspekty prawne.

Szczegółowe informacje:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Udział w konferencji jest bezpłatny!

Zapraszamy do rejestracji:
Formularz rejestracyjny - konferencja INFRATECH
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/... Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 10.04.2013 o godzinie 15:47 z tematu "Konferencja INFRATECH - infrastruktura fizyczna dla serwerowni i centrów danych"
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia

"Unified Communications - systemy ujednolicenia platformy komunikacji w przedsiębiorstwie"
23 maja 2013r., Warszawa


Jak połączyć istniejące systemy i narzędzia by maksymalnie wykorzystać zasoby?
Jak uniknąć kłopotów związanych z zagubieniem się pracownika w gąszczu informacji?


Unified Communications to platforma komunikacji, która doskonale sprawdza się w instytucjach z rozbudowaną siecią pracowników, firmach z mobilną siecią sprzedaży, towarzystwach ubezpieczeniowych, bankach oraz innych przedsiębiorstwach wielodziałowych.

Rozwiązanie to niesie za sobą szereg korzyści zarówno finansowych - w postaci redukcji kosztów jak i organizacyjnych. Dzięki zunifikowanej komunikacji możliwa jest szybka i sprawna wymiana informacji oraz większa skuteczność i mobilność pracowników.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!!

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/9-05-2013-un...

Partnerzy konferencji:

- Jabra
- Veracom

Proponowana tematyka:

- rozwiązania usprawniające komunikację
- infrastruktura i platformy komunikacyjne
- komunikacja "w chmurze"
- zarządzanie usługami
- systemy pracy grupowej (systemy wideokonferencyjne)
- ochrona przed wyciekiem istotnych danych
- rozwiązania contact center
- rozwiązania nowoczesnej komunikacji głosowej
- rozwiązania sprzętowe i akcesoria

Na konferencję zapraszamy:

- Kadrę zarządzającą pracownikami, korzystającymi z technologii informatycznych
- Dyrektorów/Kierowników działów marketingu, sprzedaży
- Kierowników działów obsługi klienta, call center, kierowników serwisów, infolinii, helpdesków
- Kierowników działów komunikacji oraz osoby odpowiedzialne za zarządzanie wiedzą i przepływ informacji w firmie
- Osoby odpowiedzialne za automatyzację i optymalizację procesów biznesowych
- Dyrektorów/kierowników działów IT,
- Dyrektorów/Kierowników działów HR/Personalnych
- Kierowników działów Integracji systemów
- Kierowników projektów
- Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej

Każdy z uczestników w ramach udziału w konferencji otrzymuje materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji (po zakończeniu konferencji) oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo w konferencji.

Udział w konferencji dla ww. osób jest BEZPŁATNY*.

*Udział jest płatny wyłącznie dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę w konferencji wynosi 1000 zł + 23% VAT.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Kontakt:
Agnieszka Różnicka
Koordynator Projektu
mail: agnieszka.roznicka@multitrain.pl
tel. 721 729 134 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.04.2013 o godzinie 13:54 z tematu "Konferecja "Unified Communications - systemy ujednolicenia platformy komunikacji w przedsiębiorstwie""

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Ja zachęcam do skorzystania z moich usług w kwestii finansowania. Współpracuję z kilkoma bankami (m.in. Getin Bank, Idea Bank, WBK, Paribas, Millennium, ING, FM Bank, Alior...), tak więc jestem w stanie przedstawić oferty kredytów i leasingu:
- samochodów i innych pojazdów (ciągniki, naczepy, przyczepy itp)
- kredyty hipoteczne
- kredyty gotówkowe dla firm i osób prywatnych

Jestem także Agentką Generali - w ofercie wszystkie ubezpieczenia:
-na życie (także pod zabezpieczenie kredytów)
-mieszkań i domów
-biznesu
-komunikacyjne
-transportowe (OCP pod licencję transportową, Spedytora, OC Przewoźnika)
-zdrowotne
-grupowe

Link do naszej strony na FB: https://www.facebook.com/pages/Forum-Finance/1167070684...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Dlaczego my?
Wierzymy, że dobrze dobrana polisa ubezpieczeniowa może pozytywnie wpłynąć na rozwój przedsiębiorstw - a co za tym idzie - na rozwój polskiej gospodarki.
Wiemy jak trudne jest dopasowanie i znalezienie indywidualnie dobranej polisy, a także jak wiele warta jest pomoc, której może udzielić doradca ubezpieczeniowy.
Charakteryzuje nas szerokie spektrum działania. Obecnie współpracujemy z 13 największymi Towarzystwami Ubezpieczeniowymi w Polsce, ale wciąż poszukujemy instytucji ubezpieczeniowych, których produkty chcemy włączać do katalogu naszych ofert, aby być jeszcze bliżej oczekiwań klientów.

Co zyskujesz?
Decydując się na produkt ubezpieczeniowy, Państwa firma zyska szereg korzyści, które nie tylko ułatwią i usprawnią prowadzenie biznesu, ale także zagwarantują spokój i bezpieczeństwo na wypadek różnych nieprzewidywalnych zdarzeń.
Doradcy Merbanco klarownie przedstawią warunki umowy ubezpieczeniowej oraz także przygotują cały pakiet w postaci przejrzystego, jasno sformułowanego wniosku. Wszystko po to, by uprościć formalności przy zagwarantowaniu najwyższych standardów likwidacji szkód.
Nasi doradcy chętnie przygotują kilkanaście propozycji, aby dobrać ofertę najbardziej odpowiadającą oczekiwaniom klienta. Żadna z tych propozycji nie obliguje klienta do podpisania umowy, są to przykładowe oferty, których przygotowanie przez naszych ekspertów jest bezpłatne.

Zachęcamy do sprawdzenia, jakie zniżki mogą zaoferować nasi doradcy przy wyborze danego pakietu ubezpieczeniowego!

Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 15.05.13 o godzinie 11:45
Katarzyna Dąbrowska

Katarzyna Dąbrowska Asystentka ds.
promocji, MultiTrain

Temat: Ogłoszenia

Wartość bezpieczeństwa zmienia się w czasie, wynika to z tego, że warunki otoczenia, człowiek i społeczeństwo także ulegają zmianie. Zmiany te muszą być obserwowane i muszą wpływać na zmianę poziomu bezpieczeństwa w organizacjach.
Celem działań w ramach bezpieczeństwa w biznesie jest zminimalizowanie strat finansowych w sytuacji wystąpienia zagrożenia lub samego przestępstwa dotykającego organizację.
Managerowie przeznaczają część posiadanych zasobów swoich firm, by zmniejszyć ryzyko, czyli na przyszłość ograniczyć niebezpieczeństwo poniesienia straty. W dzisiejszych czasach zapewnienie bezpiecznego funkcjonowania firmy jest konieczne. Zapraszamy do udziału w dyskusji nt. zagrożeń i dostępnych rozwiązań skutecznej ochrony, która odbędzie się podczas konferencji:
„Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie” odbędzie się już 4 lipca w Warszawie.
Proponowane zagadnienia tematyczne:
1.Zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym:
zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu
prawne aspekty bezpieczeństwa informacji
zarządzanie zdalnym dostępem do zasobów firmy
technologie bezpieczeństwa systemów informatycznych
system zarządzania bezpieczeństwem informacji
metody zarządzania ryzykiem (analiza)
audyt i kontrola bezpieczeństwa informacji
polityka bezpieczeństwa
2.Zarządzanie bezpieczeństwem organizacyjnym – bezpieczeństwo
biznesowe, prawne, personalne.
3.Zarządzanie bezpieczeństwem fizycznym (ochrona techniczna, osób i mienia)
4.Zarządzanie bezpieczeństwem kryzysowym: zarządzanie incydentami i ciągłością działania,scenariusze kryzysowe i plany działania firmy w sytuacjach nadzwyczajnych.
5.Zarządzanie bezpieczeństwem aplikacji w organizacji.
Do udziału w konferencji zapraszamy:
Przedstawicieli instytucji:
publicznych, wojskowych oraz rządowych,
bankowych i ubezpieczeniowych,
Przedstawicieli firm:
telekomunikacyjnych i mediowych
usługowych
produkcyjnych
przemysłowych

Grupa docelowa:
prezesi i członkowie zarządu
pełnomocnicy i doradcy zarządu
dyrektorzy i kierownicy techniczni
dyrektorzy i kierownicy ds. bezpieczeństwa
kierownicy i szefowie ochrony obiektów, ochrony mienia
dyrektorzy i kierownicy ds. ryzyka operacyjnego
dyrektorzy i kierownicy ds. zarządzania nieruchomościami
dyrektorzy i kierownicy IT
dyrektorzy i kierownicy finansowych
facility managerowie
dyrektorzy i kierownicy ds. inwestycji
Business Continuity Managerowie
audytorzy

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymieniowych osób.
Ilość miejsc ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.
Rejestracja :
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/technologie-...


Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym
przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

*Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Strona konferencji:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/technologie-...

Kontakt:
Dorota Iwanicka
mobile: + 48 691 571 598
dorota.iwanicka[at]multitrain.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 20.05.2013 o godzinie 18:09 z tematu "„Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie” "

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Serdecznie zapraszam Dyrektorów finansowych zakładów ubezpieczeń i reasekuracji, pracowników zakładów ubezpieczeń i reasekuracji, zajmujących się rachunkowością ZU, zarządzaniem finansowym oraz osoby odpowiedzialne za sprawozdawczość wobec KNF, a także audytorów wewnętrznych na szkolenie "Tajniki MSR i MSSF w działalności ubezpieczeniowej".

Kiedy? 24-25 czerwca 2013 r
Gdzie? Warszawa
Program? http://www.wib.org.pl/32267-32270-32340-32267.htm
Koszt? 1770,00 netto, VAT zwolniony

Pozdrawiam
Marzena Cieślak
22 826 99 24
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia

INFRASTRUKTURA NOWOCZESNEJ SERWEROWNI
27 czerwca w Hotelu Radisson Blu, Plac Zawiszy 1, Warszawa

Już 27 czerwca zapraszamy do udziału w konferencji poświęconej najnowszym i najbardziej efektywnym rozwiązaniom z zakresu projektowania i utrzymania infrastruktury nowoczesnej firmy.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/infrastruktu...

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/infrastruktu...

Tylko u nas:
- dowiesz się jak zbudować nowoczesną serwerownię
- poznasz sposoby na unowocześnienie swojej serwerowni
- poznasz sposób na bezpieczny przepływ informacji i niezawodną infrastrukturę

Wykłady poprowadzą:
- Mariusz Busiło, Kancelaria prawna Chajec, Don-Siemion & Żyto
"Chmura chmurze nie równa. Jak rozpoznać najważniejsze ryzyka i przeżyć (krótki poradnik surwiwalowy)"
- Robert Kanigowski Kierownik ds. Architektury i Bezpieczeństwa Systemów IT, Provident Polska S.A
"Data Center - u siebie, czy na zewnątrz? Analiza przypadku na przykładzie prowadzonego projektu w firmie Provident Polska S.A"
- Kamil Wąsowicz, Dyrektor Departamentu Eksploatacji Aplikacji, ZUS
"Terabajty w sektorze publicznym - fanaberia, czy realna potrzeba?"
- Emil Konarzewski, Audytel
"Zanim wbijesz łopatę - uwarunkowania rynkowe, technologiczne i finansowe budowy datacenter"

Do udziału w konferencji zapraszamy:
- osoby odpowiedzialne za wybór, zakup, utrzymanie firmowej infrastruktury
- kierowników projektów
- szefów działów technicznych
- szefów działów IT, bezpieczeństwa

Udział dla przedstawicieli powyższych grup jest BEZPŁATNY

*Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
Anna Czech

Anna Czech Kto przewodzi nie
musi zarządzać

Temat: Ogłoszenia

Poszukuje osób dynamicznych, ambitnych,z klasą, chcących budować nową kulturę ubezpieczeń w całej Polsce.
Łącząc najlepsze tradycje brytyjskiego rynku ubezpieczeń i dynamikę rozwoju usług finansowych Prudential przygotował ciekawą ofertę produktową oraz transparentne zasady awansu. Zapraszam kandydatów, którzy chcą aktywnie uczestniczyć w budowaniu sieci sprzedaży opartej o najwyższe światowe standardy. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.06.2013 o godzinie 13:44 z tematu "Ubezpieczenia z Prudential znów w Polsce "
Aneta Kadaj-Lipka

Aneta Kadaj-Lipka Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie

Temat: Ogłoszenia

"Systemy backupu i archiwizacji - kompleksowa ochrona zasobów firmy"
20 czerwca 2013r., Warszawa

Jak wiele z utraconych danych uda się odzyskać po awarii?
Jakie koszty poniesiemy w związku z tym procesem?
Jak można tego uniknąć?


Już po raz czwarty w Warszawie odbędzie się konferencja poświęcona kwestiom bezpieczeństwa naszych danych. Zaproszeni eksperci odpowiedzą na Państwa pytania, a także przedstawią Państwu narzędzia, na których sami pracują.

Uzupełnieniem całości będą wystąpienia Partnerów, którzy zaprezentują Państwu swoje najnowsze rozwiązania dzięki, którym zostanie zminimalizowane ryzyko wystąpienia błędu ludzkiego.
STRONA: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/17-04-2013-s...

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
Wykłady na konferencji wygłoszą m.in.:

-Backup danych: o czym pamiętać i co warto wiedzieć, Piotr Chmiel, Kierownik Działu Zarządzania Zgodnością, T-mobile Sp. z o.o.,
-TSMbox - Backup Appliance Build for Recovery Speed, Paweł Maczka, Dyrektor IT, Szef Działu Pamięci Masowe & Systemy Bezpieczeństwa Danych, Członek Zarządu, Infonet Projekt Sp. z o.o. /IBM Polska Sp.z o.o.,
-Bezpieczne składowanie i udostępnianie danych - od pendrive'a do macierzy klasy enterprise, Arthur Kilian, Channel Sales Manager CEE, Imation Tiered Storage & Security Systems
-StorageCraft – backup fast, recover faster, Elżbieta Kasprzyk - Product Manager, Michał Janik - Inżynier Systemowy, StorageCraft Polska sp. z o.o.
-Rynek usług backup & storage w chmurze, Grzegorz Bernatek, Kierownik Działu Analiz, Audytel S.A.

Tematyka konferencji:

backup danych: plików, baz danych, poczty elektronicznej, aplikacji, treści, multimediów,
backup systemów operacyjnych,
backup on-line,
rozwiązania storage’owe,
archiwizacja dokumentów w ramach e-usług,
outsourcing usług archiwizacyjnych,
zagadnienia prawne.

Na konferencję zapraszamy:
dyrektorów/kierowników działów IT, bezpieczeństwa
oficerów bezpieczeństwa,
osoby odpowiedzialne za politykę ciągłości działania,
przedstawicieli z branż: ubezpieczeniowej, usługowej, bankowości, handlu, przemysłu, telekomunikacji, energetyki, administracji publicznej.

Udział jest BEZPŁATNY* dla ww osób. Ilość miejsc jest ograniczona.
Udział jest płatny* dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych.
Opłata za osobę wynosi 1 000 zł + 23%VAT.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Agnieszka Różnicka
Koordynator Projektu
tel. 721 729 134
fax. 22/ 244 25 37
e-mail.agnieszka.roznicka@multitrain.pl

Temat: Ogłoszenia

Witam,

W związku z wprowadzeniem nowego produktu inwestycyjnego, przeznaczonego dla mniej zamożnego Klienta, zapraszam do współpracy Agentów Ubezpieczeniowych i Multiagencje celem poszerzenia oferty.

Główne cechy oferowanego produktu:

Składka od 50 zł/mies.
Możliwość nieregularnych wpłat
Możliwość wypłaty środków bez dodatkowych opłat
Wysokie prowizje

Pozdrawiam,

Łukasz Karliński
600 481 693
lukasz.karlinski@toyon.pl
Bartłomiej M.

Bartłomiej M. Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Lex Factory to firma zajmująca się przeprowadzaniem szkoleń kładących nacisk na aspekty prawne. Oferujemy najszerszy w Polsce zakres szkoleń prawnych. Jako firma jest stworzona przez profesjonalistów dla profesjonalistów, zapewniamy usługi, trenerów najlepiej wyszkolonych w swojej dziedzinie.
Nasza firma doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważnym elementem prowadzenia przedsiębiorstwa, stały się w obecnych czasach ubezpieczenia. Nie jesteś pewien z jaki sposób zapewnić swojej firmie bezpieczeństwo?
Oferujemy szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta o sugerowanej tematyce:
-Ubezpieczenie komunikacyjne w praktyce
-Ubezpieczenia i odszkodowania komunikacyjne
-Podstawy ubezpieczeń
-Likwidacja szkód
-Konsekwencje finansowe zdarzeń, wypadków, decyzji

Kontakt z nami:
Tel. 607 127 947
E-mail: kontakt@lexfactory.pl
http://lexfactory.pl

Zapraszamy do współpracy. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 05.07.2013 o godzinie 10:27 z tematu "Lex Factory - Szkolenia z zakresu ubezpieczeń"
Paweł Dąbrowski

Paweł Dąbrowski Specjalista ds.
Sprzedaży Usług HR,
About You.Pl

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Firma About You.PL Sp. z o.o. zajmuje się doradztwem personalnym. Nasze doświadczenie zdobyte podczas wieloletniej pracy na stanowiskach od szeregowych poprzez zarządzające doprowadziły do poznania tajników wielu istniejących struktur - sposobów ich funkcjonowania oraz sposobów zwiększania ich efektywności.

Naszą specjalnością od lat jest rekrutacja w branży finansowo - ubezpieczeniowej. Osoby zainteresowane pomocą proszę o kontakt, posiadamy wiele zakresów współpracy od pomocy we wstępnej weryfikacji Kandydatów po przeprowadzenie całego procesu rekrutacji.

pawel_dabrowski@aboutyou.pl
516-828-399Ten post został edytowany przez Autora dnia 23.07.13 o godzinie 15:05
Justyna Zych (Hek)

Justyna Zych (Hek) Copywriter,
redaktor, korektor

Temat: Ogłoszenia

Niebezpieczeństwa na które jest narażona sieć, mają różne postacie, ale wszystkie mogą spowodować niepowetowane straty dla przedsiębiorstwa. Czynnikami, które mogą negatywnie wpłynąć na bezpieczeństwo sieci są:pracownicy (przypadkowe błędy ludzkie), wirusy i inne oprogramowanie złośliwe, awarie (oprogramowania i sprzętu), czynniki środowiskowe (np. powodujące uszkodzenie nośników z kopiami zapasowymi).
Wzrosła liczba ataków skierowanych przeciw konkretnej organizacji. Nieuczciwe firmy wykorzystują umiejętności crackerów, przeprowadzane inwazje nie są przypadkowe, lecz dokładnie zaplanowane i wykonane z premedytacją. W każdej firmie niezbędny jest system zabezpieczający, który zapewni bezpieczeństwo sieci, chroniąc przed złośliwym oprogramowaniem oraz bezpośrednimi atakami z Internetu
Stosowne zabezpieczenia należy dobierać, mając na uwadze profil firmy, uprawnienia i stanowisko użytkownika, jak również fakt, czy komputer jest urządzeniem stacjonarnym czy mobilnym.

Zapraszamy do dyskusji na temat zagrożeń, na które narażona jest firmowa sieć każdego dnia oraz sposobów wdrożenia pełnego systemu zabezpieczającego, już 17 września w Warszawie!

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...


Proponowana tematyka konferencji:
- Zarządzanie pasmem sieci QoS
- VPN – Wirtualne Sieci Prywatne
- Systemy wykrywania włamań (IDS) i zapobiegania włamaniom (IPS) Firewall Appliance
- Firewalle sprzętowe
- Personal firewall
- Firewalle programowe
- Appliance – ochrona zintegrowana
- Audyt i polityka bezpieczeństwa sieci
- Zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu
- Bezpieczeństwo punktów końcowych (Endpoint security)
- Narzędzia do zarządzania siecią
- Zabezpieczenia biometryczne
- Bezpieczeństwo sieci bezprzewodowych
- Ochrona antywirusowa
- Ochrona przed spamem na serwerze
- Ochrona przed spamem po stronie klienta
- Bezpieczeństwo serwerów pocztowych
- Oprogramowanie typu spyware i adware
- Filtrowanie treści, content security
- Problem spamu a działalność marketingowa w Internecie

Do udziału zapraszamy:
- osoby odpowiedzialne za utrzymanie bezpieczeństwa w firmie
- dyrektorów/specjalistów/managerów ds. bezpieczeństwa IT w firmie
- decydentów w sprawach wyboru i zakupu rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa
- przedstawicieli branży finansowej, ubezpieczeniowej, przemysłu, telekomunikacji, administracji, energetyki, branży usługowej.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny. Po konferencji zarejestrowani uczestnicy otrzymają dostęp do wszystkich prezentacji. Ilość miejsc jest ograniczona.

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Podejmę stałą lub okazjonalną współpracę z doradcami finansowymi lub ubezpieczeniowymi, którzy mają w swojej ofercie tzw. polisy inwestycyjne (polisolokaty).

Więcej informacji udzielę na priv - tomaszwasniowski@pl

Pozdrawiam

Tomasz Waśniowski

Temat: Ogłoszenia

Cześć.

Poszukuję kandydatów na agentów ubezpieczeniowych bądź dotychczasowych, którzy biorą pod uwagę zmianę firmy.
Reprezentuję międzynarodową organizację zakładającą nowy oddział w Poznaniu.

Proszę o kontakt pod numerem telefonu: 603-559-177.

Do usłyszenia!

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszam Państwa do udziału w bezpłatnej konferencji IT w Ubezpieczeniach GigaCon

data i miejsce: 22 października, Warszawa, hotel Courtyard by Marriott

Celem spotkania jest przedstawienie konkretnych rozwiązań systemowych, które umożliwiają zarządzanie danymi instytucji, kontrolę kosztów, usprawnienie kontaktu z klientem oraz wparcie procesu sprzedażowego. W trakcie spotkania zostaną zaprezentowane również najlepsze praktyki i udane wdrożenia.

Tematyka konferencji będzie poruszała m.in:
- ubezpieczeniowe systemy zintegrowane
-systemy wspierające pośrednictwo ubezpieczeniowe
-systemy klasy ERP
-systemy klasy CRM
-narzędzia klasy Business Intelligence
-zarządzanie inwestycjami finansowymi (asset management)
-Call Center/Contact Center
-elektroniczny obieg informacji
-nowoczesne systemy zarządzania pracą
-narzędzia wsparcia sprzedaży produktów ubezpieczeniowych
-ochrona I bezpieczeństwo danych
-corporate performance management

Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie wcześniejszej rejestracji na stronie internetowej wydarzenia:http://sdcenter.pl/ubezpieczenia_10_2013

Organizator zapewnia uczestnikom konferencji:
komplet materiałów konferencyjnych oraz możliwość uczestniczenia w wybranych sesjach wykładowych.

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do