Marcin
Jezierski
Szukam rozwiązań,
sprzedaję,
zarządzam, szkolę
Jacek
P.
Agent
ubezpieczeniowy TUiR
WARTA S.A.
Temat: Ogłoszenia
Ogłoszenie, to może to nie będzie, ale pytanie: znacie jakiś program - kalkulator, który wylicza składki dla kilku ubezpieczycieli jednocześnie?Nie chodzi mi o strony typu "porównywarki ubezpieczeń" - ale indywidualny program do wyliczania składek (na początek, wystarczy komunikacja) z aktualnymi promocjami itp.
Przemysław
Termiński
Prezes Zarządu,
FST-Management Sp.
zo.o.
Temat: Ogłoszenia
Witam, jeśli chodzi o samo oprogramowanie, to jest ono raczej banalne. Problem tkwi nie w oprogramowaniu, ale w braku woli ze strony ubezpieczycieli do wystawiania webservis'ów - szczególnie w obszarze komunikacji. Tak działająca multiagencja stanowi "zagrożenie" dla całego obecnego systemu sprzedaży ubezpieczeń. Samo oprogramowanie posiada np. nasza firma, a myślę że i kilkadziesiąt innych. Jednakże bez danych wsadowych nie są one w stanie pracować w oczekiwany sposób.
Aleksandra
Jarosz
agent wyłączny,
Aleksandra Jarosz
Temat: Ogłoszenia
Witam,jeśli jesteś osobą dla której ważny jest komfort psychiczny, bezpieczeństwo rodziny lub firmy, cenisz sobie rzetelność i wolność wyboru SKONTAKTUJ się ze mną. Gwarantuję elastyczność naszych programów ochronnych i inwestycyjnych. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 22.01.2013 o godzinie 14:00 z tematu "Ubezpieczenia indywidualne i biznesowe"
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Pracowników back office z branży finansowej/ubezpieczeniowej, którzy w swojej pracy stykają się przede wszystkim z klientem wewnętrznym zapraszam do uczestnictwa w grupie fokusowej organizowanej w ramach I etapu realizacji europejskiego projektu, w którym jednym z partnerów jest PAIZ Konsulting.Celem projektu jest opracowanie narzędzia, wspomaganej komputerowo scenariuszowej gry edukacyjnej, służącej do doskonalenia umiejętności komunikacyjnych niezbędnych w relacjach z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Gra będzie wykorzystywana w ramach szkoleń opartych o nowoczesne technologie.
Czas: 20.02.2013 godz. 16.15
Miejsce: Lublin, Grand Hotel Lublinianka, ul. Krakowskie Przedmieście 56
Spotkanie posłuży zebraniu opinii dotyczących umiejętności komunikacji w pracy oraz dostępnych szkoleń z tego zakresu, a także dotychczasowych doświadczeń
z wykorzystywaniem szkoleń wspieranych nowoczesnymi technologiami.
Czas trwania spotkania to maksymalnie 90 minut. Zadaniem uczestników na tym etapie będzie ponadto wypełnienie ankiety elektronicznej dotyczącej badania potrzeb.
Uczestnicy wywiadu fokusowego będą mogli wziąć udział w testach gotowej gry.
Osoby zainteresowane lub znające takowe proszę o kontakt na priv.Rafał W. edytował(a) ten post dnia 04.02.13 o godzinie 12:08
Aneta
Kadaj-Lipka
Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie
Temat: Ogłoszenia
"Business Intelligence w instytucjach finansowych"19 lutego, Warszawa
Business Intelligence to szereg elementów wspierających proces podejmowania decyzji. Opiera się na stosowaniu wielu umiejętności, technologii, aplikacji i praktyk, służących do przekształcania danych w informacje, a informacji w wiedzę, która wpływa w ostateczności na budowę przewagi konkurencyjnej.
W programie m.in. wykłady:
*Pani Aleksandra Zouner, Dyrektor Departamentu Controllingu oraz Pan Artur Zagrajek, Dyrektor Biura MIS, Bank Zachodni WBK S.A.
"Centralizacja procesów raportowych, dzięki wdrożeniu platformy raportowo - analitycznej SAS Business Intelligence w Kredyt Banku S.A.”
*Pan Przemysław Pączka, Zastępca Dyrektora, Bank Pocztowy S.A.
*Pan Konrad Juszczuk, Dyrektor Departamentu Controllingu, Fiat Bank Polska S.A.
*Pan Paweł Wrona, QUADRIFOGLIO Event Marketing Sp. z o.o. "Efektywny Business Intelligence"
Tematyka konferencji:
* gromadzenie i integracja danych - hurtownie danych,
* zarządzanie danymi i ich jakością,
* infrastruktura analityczna – narzędzia do zaawansowanej analityki (OLAP, analizy Ad-hoc, Data Mining - eksploracja danych, planowanie strategiczne i operacyjne, dystrybucja informacji, raportów i analiz)
* narzędzia do zarządzania wydajnością finansową (Performance Management) (planowanie, budżetowanie, prognozowanie, analiza finansowa, strategiczna karta wyników)
* dynamika wdrożenia BI i otrzymywanych efektów
* OLAP – odległe dzieje?
* integracja z innymi systemami
* najlepsze praktyki
Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli:
kadrę podejmującą decyzje strategiczne w firmie:
* dyrektorów finansowych,
* menadżerów Business Intelligence,
* dyrektorów i kierowników IT,
* kierowników projektów,
* architektów i specjalistów,
* administratorów hurtowni danych, architektów aplikacji,
* osoby odpowiedzialne za rozwój firmy.
Ilość miejsc jest ograniczona!
Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/19-02-2013-b...
Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/19-02-2013-b...
Po konferencji zarejestrowani uczestnicy otrzymają dostęp do wszystkich prezentacji.
Serdecznie zapraszamy.
Paulina
Nowakowska
Obecnie poszukuję
osób
zainteresowanych
współpracą na sta...
Temat: Ogłoszenia
Mam propozycję dla specjalistów w dziedzinie ubezpieczeń z Poznania. Firma ugruntowanej pozycji, oferuje atrakcyjne warunki i stanowisko menadżerskie.Osoby zainteresowane zapraszam na priv.
Jacek
Białas
Super oferta dla
agentów
ubezpieczeniowych i
brokerów, po...
Temat: Ogłoszenia
Oferujemy sprzedaż apartamentów hotelowych w całej Polsce, a także lokali usługowych z gwarantowanym najmem przez 20 lata. rentowność przy gotówce do 10%, dla kredytu może być dużo wyższa. Zapraszam do współpracy. Możliwość zarobienia bardzo dobrych prowizji! Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.02.2013 o godzinie 13:51 z tematu "Dodatkowa praca dla agentów"konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Agencie/Brokerze ubezpieczeniowy. Opracowałem jedyną w swoim rodzaju metodę zwiększenia sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych Autocasco. To zupełna nowość. Opiera się ona na najnowszych osiągnięciach w dziedzinie podświadomego wywierania wpływu. Obecnie przygotowuję tę metodę pod kątem szkolenia video. Będzie dostępna w sprzedaży w kwietniu. Przewidywana inwestycja w szkolenie to 300zł. Obecnie potrzebuję 20 chętnych osób, które jako pierwsze zgłoszą chęć zakupu szkolenia, w zamian za co otrzymają dodatkowo bezpłatną konsultację. Tylko 20 pierwszych osób. Proszę o zgłoszenia na privBartłomiej J. Menadżer Sprzedaży
Temat: Ogłoszenia
Witam,poszukuję multiagentów (obecnych i przyszłych), z terenu Wielkopolski, zainteresowanych podjęciem współpracy z Grupą Ergo Hestia.
Proszę o kontakt przez GL.Bartłomiej J. edytował(a) ten post dnia 03.03.13 o godzinie 22:16
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Bartłomiej J.:
Witam,
poszukuję multiwalentny
Kogo ???
Nie prościej było napisać : poliwalentnych ;-)PGrzegorz Błędkowski edytował(a) ten post dnia 03.03.13 o godzinie 20:40
Bartłomiej J. Menadżer Sprzedaży
Temat: Ogłoszenia
Grzegorz Błędkowski:
Bartłomiej J.:
Witam,
poszukuję multiwalentny
Kogo ???
Nie prościej było napisać : poliwalentnych ;-)P
Dzięki! :)
Aneta
Kadaj-Lipka
Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie
Temat: Ogłoszenia
„BPM – systemy do zarządzania przedsiębiorstwem dla sektora finansowego”21 marca 2013 r., Warszawa
Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/21-03-2013-r...
Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/21-03-2013-r...
Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w IV edycji konferencji poświęconej zagadnieniom Business Process Management (BPM) dla instytucji finansowych.
W programie m.in. wykłady:
* Pan Krzysztof Stumpf, Kierownik Rozwoju Systemów Transakcyjnych, Raiffeisen Bank Polska S.A., Wykorzystanie narzędzi BPM i architektury SOA w fuzji banków na przykładzie Raiffeisen Polbank
* Pan Paweł Brzeski, Dyrektor ds. IT, ING Usługi Finansowe S.A., Nowa odsłona narzędzi klasy BPM i sposób ich wykorzystania w ING Usługi Finansowe S.A.
* Pan Andrzej Gnyp, Architekt Rozwiązań Microsoft, Grupa Passus Sp. z o.o., Korzyści z wdrożenia platformy pracy grupowej wspomaganej systemem workflow
* Pan Paweł Chochoł, Dyrektor Oddziału Regionalnego, DomData Ag Sp. z o.o.
* Pan Rafał Jaczyński, Dyrektor, PWC, Pięć dobrych powodów, dla których warto wdrożyć rozwiązanie klasy BPMS
* Pan Łukasz Wachowicz, Dyrektor Handlowy, Billennium Sp. z o.o., Billennium PaperLess - czy to tylko "mniej papieru"? Droga ku oszczędnościom i zwiększonym przychodom w instytucjach finansowych
Tematyka konferencji:
* analiza i opis procesów
* projektowanie procesów
* modelowanie procesów biznesowych
* zarządzanie i audyt procesów
* symulacje i optymalizacja procesów biznesowych
* technologie i narzędzia wspierające zarządzanie i automatyzację procesów biznesowych
* Business Process Outsourcing (BPO)
* Business Activity Monitoring (BAM)
* Service Oriented Architecture (SOA)
Konferencję kierujemy do:
kadry zarządzającej:
* Przedstawicieli sektora finansowego,
* Przedstawicieli i członków zarządów,
* Osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację,
* Osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrażanie systemów do zarządzania procesami biznesowymi,
* Menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów,
* Osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
* Menedżerów informatyki oraz analityków biznesowych.
Udział jest bezpłatny:
dla przedstawicieli firm i instytucji z sektora finansowego - banków, ubezpieczeń, doradców finansowych, funduszy inwestycyjnych.
Udział jest płatny:
dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23%VAT.
Ilość miejsc ograniczona!
Po konferencji zarejestrowani uczestnicy otrzymają dostęp do wszystkich prezentacji.
Kontakt z organizatorem:
Marta Andrzejczyk
tel. +48 725 792 689
marta.andrzejczyk@multitrain.pl
Temat: Ogłoszenia
Narzędzia informatyczne w zarządzaniu wiedząbezpłatna konferencja
10 kwietnia 2013r., Wrocław
W dzisiejszym "zabieganym" świecie, gdzie czas to pieniądz, bardzo ważna jest optymalizacja czasu i takie jego wykorzystywanie, aby było jak najbardziej efektywne w zarządzaniu przedsiębiorstwem. W tym celu ważne jest takie zarządzanie pracownikami, aby zwiększało ich efektywność, a co za tym idzie oszczędzało czas. Dlatego też tak ważne są systemy zarządzania wiedzą, które pozwolą tworzyć nową i upowszechniać już istniejącą wiedzą dostępną w instytucjach i przedsiębiorstwach. Takie rozwiązania zwiększą ich efektywność i podniosą konkurencyjność na wymagającym rynku.
Swoje rozwiązania przedstawią min. firmy: Zeto Opole, Heston, Itelix Investment Sp. z o.o.
Wykłady poprowadzą min.:
dr Marek Wąsowicz, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, "Narzędzia wspomagające pracę grupową"
Łukasz Sowiński, Kierownik Działu Szkoleń, Real,-, "E-learning w praktyce"
Proponowane zagadnienia tematyczne:
-Narzędzia wspomagające pracę grupową, narzędzia komunikacyjne
-Systemy obiegu i zarządzania dokumentami
-Systemy wspomagania decyzji, systemy ekspertowe
-Bazy wiedzy, hurtownie danych
-Narzędzia nauczania zdalnego (e-learning)
-Portale korporacyjne, intranet, ekstranet
-Systemy do zarządzania bezpieczeństwem
-Integracja systemowa i bezpieczeństwo w zarządzaniu wiedzą
Konferencję kierujemy do:
Kadry kierowniczej przedsiębiorstw i instytucji, Członków zarządu;
Osób decydujących o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa;
Kadry odpowiedzialnej za optymalizowanie procesów biznesowych
Kadrę zarządzającą działów: HR, sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, logistyki, informatyki;
Osób odpowiedzialnych za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą;
Osób decydujących o doborze rozwiązań i technologii;
Osób odpowiedzialnych za optymalne wykorzystanie zasobów wiedzy w celu uzyskania przewagi rynkowej.
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych odbiorców.
Wystarczy sie zarejestrować:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/21-03-2013-n...
Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych (do Zarządzania Wiedzą) - opłata za osobę wynosi 1000 zł +23%VAT.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.
Katarzyna Rudzka
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. 721 729 297
fax. 22/ 244 25 37
e-mail. katarzyna.rudzka@multitrain.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 09.03.2013 o godzinie 11:24 z tematu "Narzędzia informatyczne w zarządzaniu wiedzą"
Rafał
Górny
Manager ds
marketingu i rozwoju
produktu
Temat: Ogłoszenia
Zapraszam wszystkich agentów ubezpieczeniowych do korzystania z serwisu Zapytanie.plJeśli szukacie możliwości dorobienia zapraszam do współpracy.
Poszukujemy dynamicznych ludzi z Krakowa lub Katowic, aby utworzyć tam biuro handlowe serwisu.
Zainteresowanych współpracą zapraszam do kontaktu mailowego.
pozdrawiam
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Witam, jestem agentem ubezpieczeniowym i poszukuje osoby zainteresowane ubezpieczeniem na życie bądź zabezpieczeniem emerytalnym. Oferuje polisę na życie, w której miedzy innymi jest zabezpieczenie w razie choroby nowotworowej oraz możliwość uzbierania 200 tysięcy na emeryturę dodatkowych pieniędzy. Poszukuje osób zainteresowanych takim produktem. Za każdy kontakt czy umówione spotkanie proponuje 10 zł. Program partnerski gdzie za 10 takich osób zapłacę 100 zł każdemu kto mi wskaże takie osoby. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 12.03.2013 o godzinie 08:41 z tematu "Poszukuje byłych agentów ubezpieczeniowych"
Łukasz
K.
Zizou- specjalista
ds. wielu :)
Temat: Ogłoszenia
najciekawsze produkty finansowe, ubezpieczeniowe, pożyczki pozabankowe etc w jedym miejscu:http://lokatyipozyczki.systempartnerski.pl/
http://www.facebook.com/UbezpieczeniaDomowIMieszkan
Marcin
Jaśkiewicz
Menedżer ds.
Sprzedaży
Temat: Ogłoszenia
Zapraszam do współpracy wszystkich agentów chcących powiększyć swoją ofertę o ubezpieczenia domów i mieszkań firmy Aegon . Bardzo atrakcyjne stawki, 22 klauzule do wyboru w tym all risk, zniżki za bezszkodowy przebieg ubezpieczenia w innych zakładach ubezpieczeń oraz zniżki marketingowe dla agenta.Zainteresowanych zapraszam do kontaktu
Marcin Jaśkiewicz
aegon.poznan@wp.pl
533 679 917
Aneta
Kadaj-Lipka
Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie
Temat: Ogłoszenia
"Systemy backupu i archiwizacji - kompleksowa ochrona zasobów firmy"23 kwietnia 2013r., Warszawa
Już po raz czwarty w Warszawie odbędzie się debata poświęcona kwestiom bezpieczeństwa naszych danych. Zaproszeni eksperci odpowiedzą na Państwa pytania, a także przedstawią Państwu narzędzia, na których sami pracują.
Uzupełnieniem całości będą wystąpienia Partnerów, którzy zaprezentują Państwu swoje najnowsze rozwiązania dzięki, którym zostanie zminimalizowane ryzyko wystąpienia błędu ludzkiego.
Partnerzy konferencji:
*Infonet Projekt
*IBM
*Ferro Softwear
Proponowana tematyka konferencji:
*backup danych: plików, baz danych, poczty elektronicznej, aplikacji, treści, multimediów,
*backup systemów operacyjnych,
*backup on-line,
*rozwiązania storage’owe,
*archiwizacja dokumentów w ramach e-usług,
*outsourcing usług archiwizacyjnych,
*zagadnienia prawne.
Na konferencję zapraszamy:
*dyrektorów/kierowników działów IT, bezpieczeństwa
*oficerowie bezpieczeństwa,
*osoby odpowiedzialne za politykę ciągłości działania,
*przedstawicieli z branż: ubezpieczeniowej, usługowej, bankowości, handlu, przemysłu, *telekomunikacji, energetyki, administracji publicznej.
Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/17-04-2013-s...
Udział jest BEZPŁATNY* dla ww osób. Ilość miejsc jest ograniczona.
Udział jest płatny* dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.
Agnieszka Różnicka
Koordynator Projektu
tel. 22/ 101 33 45
fax. 22/ 244 25 37
e-mail. agnieszka.roznicka@multitrain.pl
Marta P. ***
Temat: Ogłoszenia
*Marta M P. edytował(a) ten post dnia 09.04.13 o godzinie 21:15Podobne tematy
-
Papier Biuro Szkoła czyli... » Ogłoszenia - Dam Pracę! -
-
Papier Biuro Szkoła czyli... » Ogłoszenia - Szukam Pracy! -
-
Jaworzno » ogłoszenia, współpraca, reklama -
-
Rage Race » Sprzedam/Kupię: Ogłoszenia Motoryzacyjne -
-
trenerzy biznesu » Ogłoszenia - reklamy - oferty pracy dla trenerów -
-
Otwock i okolice » Otwock i okolice: ogłoszenia, oferty, informacje, wiadomości -
-
Warszawa i okolice » Warszawa i okolice: ogłoszenia, oferty, informacje,... -
-
Praca » Ogłoszenia o prace -
-
WŁAŚCICIELE FIRM » OGŁOSZENIA / WSPÓŁPRACA/ SZUKAM -
-
Asertywność i Komunikacja » Ogłoszenia i informacje ekspertów -
Następna dyskusja: