Joanna Wiejak
konto usunięte
Temat: Jak skutecznie umówić spotkanie przez telefon?
np. spytac: czy zrobisz mi lodaa jak jeszcze gratis, to date (prawie) murowany :D
Karol
Ołówek
Doradca ds.
ubezpieczeń i
inwestycji, Karol
Ołówek
Temat: Jak skutecznie umówić spotkanie przez telefon?
znam bardziej efektowną metodę - polecenia :)pozdrawiam serdecznie
Marcin
Jezierski
Szukam rozwiązań,
sprzedaję,
zarządzam, szkolę
Temat: Jak skutecznie umówić spotkanie przez telefon?
Myślę, że szkolenie trwające 3 godziny, gdzie z trudem uda się przekazać część wiedzy merytorycznej, (która jest niezbędna, aby uczestnicy szkolenia mieli świadomość jakie procesy myślowe zachodzą w głowie rozmówcy i co wywołujemy odpowiednim kierowaniem naszych wypowiedzi, tempo, tempr, zawieszenie, zwroty pożądane i niekoniecznie) takie szkolenie niepodparte porządnym warsztatem i konkretną informacją zwrotną moim podkreślam moim zdaniem nie ma większego sensusmacznych ciastek
Marek Cieśla broker
Temat: Jak skutecznie umówić spotkanie przez telefon?
Marcin Jezierski:
Myślę, że szkolenie trwające 3 godziny, gdzie z trudem uda się przekazać część wiedzy merytorycznej, (która jest niezbędna, aby uczestnicy szkolenia mieli świadomość jakie procesy myślowe zachodzą w głowie rozmówcy i co wywołujemy odpowiednim kierowaniem naszych wypowiedzi, tempo, tempr, zawieszenie, zwroty pożądane i niekoniecznie) takie szkolenie niepodparte porządnym warsztatem i konkretną informacją zwrotną moim podkreślam moim zdaniem nie ma większego sensu
smacznych ciastek
Racja. W tej branży nie ma schematów rozmów.
Ale jak komuś 100 zł nie szkoda to śmiało
konto usunięte
Temat: Jak skutecznie umówić spotkanie przez telefon?
Marek Cieśla:
>
Racja. W tej branży nie ma schematów rozmów.
ależ są schematy - na scenariuszach działają direct-y/call centers
no ale nauczyć pisać skuteczny scenariusz w 3h - respect dla prowadzącego :)
Marcin
Jezierski
Szukam rozwiązań,
sprzedaję,
zarządzam, szkolę
Temat: Jak skutecznie umówić spotkanie przez telefon?
Adam K.:scenariusze są tylko nie działają :) a jeśli tak to z niewielką skutecznością , moim zdaniem im bardziej niekonwencjonalny sposób komunikacji przyjmujemy tym skuteczność rośnie ( mówię to na podstawie ciągłej praktyki)
Marek Cieśla:
>
Racja. W tej branży nie ma schematów rozmów.
ależ są schematy - na scenariuszach działają direct-y/call centers
no ale nauczyć pisać skuteczny scenariusz w 3h - respect dla prowadzącego :)
konto usunięte
Temat: Jak skutecznie umówić spotkanie przez telefon?
Marcin Jezierski:
Adam K.:scenariusze są tylko nie działają :) a jeśli tak to z niewielką skutecznością , moim zdaniem im bardziej niekonwencjonalny sposób komunikacji przyjmujemy tym skuteczność rośnie ( mówię to na podstawie ciągłej praktyki)
Marek Cieśla:
>
Racja. W tej branży nie ma schematów rozmów.
ależ są schematy - na scenariuszach działają direct-y/call centers
no ale nauczyć pisać skuteczny scenariusz w 3h - respect dla prowadzącego :)
a propos scenariuszy, najbardziej podoba mi się tekst agentów CC
cytuję:
"ale przyzna pan, że to atrakcyjna oferta?" :)
z pozdrowieniami dla piszących scenariusze
Marcin
Jezierski
Szukam rozwiązań,
sprzedaję,
zarządzam, szkolę
Temat: Jak skutecznie umówić spotkanie przez telefon?
Adam K.:Tak, to mnie zawsze zabija :) tylko te scenariusze czytane z kartki zabijają kontakt z drugim człowiekiem, ja czasem nie wiem czy slucham automatu czy żywego człowieka
Marcin Jezierski:
Adam K.:scenariusze są tylko nie działają :) a jeśli tak to z niewielką skutecznością , moim zdaniem im bardziej niekonwencjonalny sposób komunikacji przyjmujemy tym skuteczność rośnie ( mówię to na podstawie ciągłej praktyki)
Marek Cieśla:
>
Racja. W tej branży nie ma schematów rozmów.
ależ są schematy - na scenariuszach działają direct-y/call centers
no ale nauczyć pisać skuteczny scenariusz w 3h - respect dla prowadzącego :)
a propos scenariuszy, najbardziej podoba mi się tekst agentów CC
cytuję:
"ale przyzna pan, że to atrakcyjna oferta?" :)
z pozdrowieniami dla piszących scenariusze
konto usunięte
Temat: Jak skutecznie umówić spotkanie przez telefon?
Marcin Jezierski:
ja czasem nie wiem czy slucham automatu czy żywego człowieka
aby uczłowieczyć rozmowę z agentem CC często pytam ile osób pracuje w danym czasie on-call i w jakiej miejscowości mają CC
żyjemy w takich czasach, że rozmowę telefoniczną wielu traktuje jak "spam"
Podobne tematy
-
Ubezpieczenia » Jak sprzedawać ubezpieczenia: telefon, internet ... -
-
Ubezpieczenia » Jak można uciec z: CU, PZU, Nationale?? -
-
Ubezpieczenia » Jak zostać underwriter-em i czy w ogóle warto? -
-
Ubezpieczenia » Jak zdobywać klientów na ubezpieczenia za darmo i... -
-
Ubezpieczenia » Wypowiedzenie obowiązkowego OC rolnika przez żonę po... -
-
Ubezpieczenia » Jak pozyskiwać klientów jako agent ubezpieczeniowy? -
-
Ubezpieczenia » Czy posiadacie Państwo w swojej ofercie pakiety medyczne,... -
-
Ubezpieczenia » Ubezpieczenie lokalu usługowego - właściciel osoba... -
-
Ubezpieczenia » Zarządzanie ryzykiem compliance przez ubezpieczycieli w... -
-
Ubezpieczenia » umowa o współpracy AGENT-OFWCA ,-------------do kogo... -
Następna dyskusja: