Temat: Formalności dot. zwrotu składki AC=> sprzedaż auta
I tak wygląda teoria, niestety w praktyce nie jest to takie łatwe.
Fakty:
06.04.- wysłałam do TU listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru wypowiedzenie AC + kopia umowy sprzedaży auta.
17.04.wysłałam faxem pismo z nr konta (w poprzednim piśmie po prostu zapomniałam).
04.05. nadal brak pieniędzy na koncie.Dzwonię do najbliższego oddziału w moim mieście i dowiaduję się, że widocznie moje dokumenty są niekompletne bo powinnam do nich dołączyć jeszcze oryginał polisy AC.Nigdzie w OWU nie doczytałam się, że ten oryginał mam razem z wypowiedzeniem wysłać, ale Pani, z którą rozmawiałam upierała się, że to TU ma takie procedury.Nie czuję się w obowiązku do znania tych procedur, poza tym Pani sama nie wiedziała ile mają czasu na zwrot pieniędzy.
Nawet jeśli ktoś uznał, że potrzebuje ów oryginał to dlaczego nikt z TU nie raczył wysłać do mnie pisma, maila czy zadzwonić?
Pojechałam,złożyłam wczoraj ponownie dokumenty, w tym także oryginał polisy i dzisiaj mają mi dać znać jaki jest status sprawy, bo to wszystko wie "CENTRALA" -prawie jak w epoce słusznie minionej.
Drażni mnie takie olewanie klienta i o ile do tej pory nie miałam zastrzeżeń co do tego TU tak tym razem mnie zawiedli, że w tak prostej sprawie robią takie ceregiele.