Mariusz K.

Mariusz K. Jestem wygadany jak
Harpo Marx

Temat: FENOMEN...

Panie Stanisławie,

proszę też mieć na uwadze, że część ludzi jak idzie do zus zmienić coś w swoich danych tez mówi, że idzie do PZU.
Część moich lkientów jak pytam, czy korzystali już z takiego a takiego ubezpieczenia to mówi, że tak a jak pokazują polisę to widnieje tam logo zupełnie innej firmy.
Dlaczego wracają to akurat wydaje mi się proste bo w tej szacownej instytucji z powodów jest formy prawnej i udziału "wielkiego brata" mało kto interesuje się historią ubezpieczeniową klienta bądź jego faktyczną potrzebą zabezpieczenia. Ludzie również kupują "adidasy", które mają zupełnie inny znak firmowy niż trzy paski :))

pozdrawiam
Paweł Łęczuk

Paweł Łęczuk Media / Sztuka /
Rozrywka / Redakcja
/ Freelance

Temat: FENOMEN...


Obrazek


No właśnie...???
1. dlaczego klienci mówią "<i>idę wykupić PZU</i> a chodzi im o OC komunikacyjne,
2. dlaczego trudno przekonać ich do innej firmy,
3. klienci potykają się a jednak wracają...,
4. dlaczego "narodowy ubezpieczyciel" powoływał się na 200 - letnią tradycję a przestał...
5. kiedy będzie prywatyzacja - a może nie będzie...
6. komu jest wygodnie przy obecnym stanie rzeczy...

7. inne zauważone zjawiska FENOMENU...

prowokuję do dyskusji


Niska świadomość ubezpieczeniowa, niska znajomość specyfiki rynku.Paweł Łęczuk edytował(a) ten post dnia 02.12.07 o godzinie 20:52

konto usunięte

Temat: FENOMEN...

Mariusz Krzesiński:

proszę też mieć na uwadze, że część ludzi jak idzie do zus zmienić coś w swoich danych tez mówi, że idzie do PZU.

znałem przypadki, że ludzie z papierami ZUS czy KRUS także trafiali do PZU. Np. po zasiłek pogrzebowy...
To się ostatnio zmienia.

Pozdrawiam:)

konto usunięte

Temat: FENOMEN...

a ja lubię tę firmę, choć tu kupuję najwyżej "KL`kę" czy OC.

Markę PZU wciąż wielu traktuje jako synonim słowa UBEZPIECZENIA

to tak jak kiedyś było z inną branżą; do dziś wielu określa STACJE PALIW marką CPN

mozna dojsc do wniosku, ze PZU i CPN to sprawa pokoleniowa :)

idąc dalej... moja 8letnia córka na STACJE PALIW (wszystkie) mówi Statoil, a na Ubezpieczenia - no cóż - do nie dawna HESTIA, dziś PZU

czemu - można się domyśleć - najczęściej używane słowa w domu w połączeniu z nazwą branży.

Reasumując - fenomen PZU - to kwestia wychowania :)

konto usunięte

Temat: FENOMEN...

Zgadzam sie Panie Adamie... wychowania i slabej wciaz swiadomosci spolecznej, ale takze slabej ekspansji innych ubezpieczycieli (nie PZU) poza tereny aglomeracji miejskich. Przyklad: W miasteczku 15-to tysiecznym jest 3 agentow PZU, a w calym powiecie do ktorego nalezy to miasto tylko jeden agent "z Sopotu"

konto usunięte

Temat: FENOMEN...

Panowie posunęli się w swoich diagnozach za daleko - przecież to obraźliwe w stosunku do wielkiej części społeczeństwa...:)

konto usunięte

Temat: FENOMEN...

czyżby?

ja bym się nie obraził na tego typu diagnozy.

tym bardziej, ze też mam braki w pewnych dziedzinach (np. nie widzę różnicy między słońcem a gwiazdą).

:)

konto usunięte

Temat: FENOMEN...

człowiek lubi być chwalony...
dobrze, że nie mogą tego przeczytać klienci FENOMENA - oni nie mają pojęcia, że istnieje inna alternatywa:)

konto usunięte

Temat: FENOMEN...

ja bym sie teraz zastanowil jak powiedziec tej "szerszej publicznosci" o tym ze istnieje co innego niz tylko FENOMEN;-)

ale to chyba temat dla ludzi zwiazanych z marketingiem...

konto usunięte

Temat: FENOMEN...

dlatego założyłem temat:)
już nad tym czuwa marketing FENOMENA, aby się nie dowiedzieli...

konto usunięte

Temat: FENOMEN...

hehe... poki co FE - N - OMEN sam sie sprzedaje, nie trzeba sie wiele starac

(nie dotyczy duzych miast)

Następna dyskusja:

fenomen Bonda




Wyślij zaproszenie do