Katarzyna Domańska www.sii.pl
Temat: Direct - marketingowy trend czy istota przewagi...
Pierwsza na rynku konferencja call center dotycząca zagadnień itrendów w sprzedaży i obsłudze klienta w branży finansowo-ubezpieczeniowej!
DIRECT - marketingowy trend czy istota przewagi konkurencyjnej w sektorze finansowym i ubezpieczeniowym
Communication One Consulting, firma działająca na rynku call
center, organizuje cykl spotkań branżowych pod nazwą Akademia
Call Center. Zapraszamy na inauguracyjne spotkanie w dniu 24
kwietnia 2008 w hotelu Jan III Sobieski.
W programie:
Analiza zmian sposobu sprzedaży i obsługi klienta
Ewolucja procesów i produktów finansowych - od okienka do kanału
direct
Strategiczne punkty w przygotowaniu procesów i produktów
Rekomendowane rozwiązania technologiczne - systemy wspierające
sprzedaż
RAPORT SPECJALNY! - "Benchmarking obsługi klienta i
zachowań prosprzedażowych w call center największych instytucji
sektora finansowo-ubezpieczeniowego"
Dla pierwszych 20 firm, które zgłoszą swój udział w konferencji do 21 marca br, przygotujemy specjalną wersję raportu "Benchmarking obsługi klienta i zachowań prosprzedażowych w call center największych instytucji sektora finansowo-ubezpieczeniowego", prezentującą ich pozycję na tle konkurencji.
Partner Merytoryczny: Deloitte, FinanceDirect by CCP, Researcher by CCP, Schober, Webtel
Patroni Medialni: Miesiecznik Finansowy BANK, Gazeta Ubezpieczeniowa
www.akademiacallcenter.pl
info@commone.pl