Małgorzata Karczewska

Małgorzata Karczewska Freelance Recruiter/
Konsultant Human
Skills/ Trener

Temat: OFERTA SPECJALNA - Profesjonalna Obsługa Klienta -...

Szanowni Państwo,

Firma szkoleniowa BUSINESS STUDIO /business-studio.pl/ ma przyjemność zaprosić na szkolenie:


PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

W programie:

Współczesny klient i jego wymagania.
Postrzeganie firmy i jej oferty z punktu widzenia obsługi klienta.
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem.
Standardy obsługi klienta.
Pierwsze wrażenie – kluczowy czynnik decydujący o dalszym przebiegu kontaktu z klientem.
Komunikacja z klientem
Zasady obsługi dostosowane do typu klienta.
Psychologia zachowań klientów.
Najczęstsze błędy i problemy związane z obsługą klienta – sposoby ich unikania i rozwiązywania.
Trudne sytuacje w obsłudze klienta.
Asertywne techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w procesie obsługi klienta.
Stres w pracy z klientem.



TRENER: Tomasz Piasecki

TERMIN: 21-22.09.2009 r.

MIEJSCE: sala szkoleniowa w centrum Warszawy

CENA: sprawdź sam naszą Ofertę Specjalną!


W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do kontaktu z biurem:

BUSINESS STUDIO
ul. Smolna 40/211; 00-375 Warszawa
tel: 0 691 205 004; 0 691 205 016
tel: 0 22 423 97 97; fax: 0 22 435 97 97
biuro@business-studio.pl; business-studio.pl
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: OFERTA SPECJALNA - Profesjonalna Obsługa Klienta -...

Cele szkolenia:
Obsługa Reklamacji Szkolenie

► Wykształcenie u uczestników pozytywnego nastawienia do zgłoszeń reklamacyjnych
► Ujednolicenie sposobu obsługi zgłoszeń reklamacyjnych w firmie
► Przećwiczenie przyjmowania uwag, odpowiadania na zgłoszenia reklamacyjne
► Przekazanie wiedzy na temat procesu i zasad obsługi zgłoszeń reklamacyjnych

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
 Zmniejszenie ilości wpływających reklamacji
 Wzrost satysfakcji Klientów z procesu rozwiązywania reklamacji
 Profesjonalna obsługa uwag zgłaszanych przez Klientów
 Wzrost wiedzy i umiejętności pracowników z zakresu przyjmowania i odpowiadania na uwagi Klientów

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE :
ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com,
Strona www: Szkolenia dla firm



Wyślij zaproszenie do