Kasia Maciałek

Kasia Maciałek Idź przez życie
tak,aby ślady Twoich
stóp przetrwały Cię

Temat: Oferty szkoleń i treningów

Darmowy Kurs

Obrazek


Zmień swoje podejście do motywacji i całego życia!

Fakty:
=> prawie 50 stron praktycznej wiedzy
=> Wygodny format PFD, gotowy do wydruku
=> 15 lekcji w 15 tygodni aby osiągnąć pełnię swoich możliwości!

Zapisz się już teraz!

http://www.twoja-motywacja.com/
Paweł Gruszewski

Paweł Gruszewski Konsultant ds.
Wdrożeń ERP

Temat: Oferty szkoleń i treningów

Witam,

Studio Kreatywności CREOS

Beata Skowrońska


Zaprasza na

Seminarium hellingerowskie w Białymstoku!

SUKCES W PRACY I BIZNESIE


Wyobraź sobie, że wykonujesz zawód, w którym odczuwasz spełnienie, masz pracę, która w pełni Cię satysfakcjonuje, prowadzisz firmę, która dynamicznie się rozwija
Może szukasz nowej pracy, nowego zawodu, drogi kariery, nowych możliwości rozwoju firmy, sposobów rozwiązania konfliktów lub problemów interpersonalnych i organizacyjnych w firmie

to seminarium jest dla Ciebie

Zapraszamy wszystkich, którzy poszukują rozwiązań problemów związanych z rozwojem swojej kariery zawodowej a także właścicieli firm i menadżerów, którzy chcą skuteczniej i efektywniej osiągać sukcesy w biznesie.

1)20.październik 2010,
2)10.listopad 2010, godz. 16-20,
3)08.grudzień 2010, godz. 16-20

Beata Skowrońska
tel. (0) 664 63 99 86
szkolenia@creos.pl

Jeśli chcesz otrzymać więcej informacji wyślij swoje pytania na maila szkolenia@creos.pl

Pozdrawiam,

Paweł Gruszewski
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Oferty szkoleń i treningów


Obrazek

...zapraszają na szkolenie DOPALACZE MANAGERSKIE

Co to jest?
Szkolenie, które w rzeczywistości mogłoby być trzema osobnymi, dopalającymi szkoleniami dla managerów, podczas których masz okazję pracować z trzema różnymi ekspertami!
To także 3 zaświadczenia potwierdzające 24h stworzonych warunków i okazji do zdobywania konkretnej wiedzy i umiejętności od praktyków w 3 dziedzinach:

1. Zarządzania.
2. Przywództwa, budowania relacji i komunikacji w zespole.
3. Coachingu managerskiego!

Wizja:
Będzie bardzo energetycznie i dopalająco. Zadbamy aby od każdej strony – oprawy, osobowości, wiedzy i umiejętności, a nawet cateringu – było DOPALAJĄCO!
Damy Wam - managerom skomasowaną porcję wiedzy, wzmocnimy i naenergetyzujemy Was w trzech najważniejszych obszarach zawodowych – za jednym razem.
Zamiast iść na szkolenie z zarządzania, szkolenie z przywództwa oraz szkolenie z coachingu – przyjdź na „DOPALACZE MANAGERSKIE”!

Czas:
22-24 października (3 dni), godz. 9-17

Gdzie:
Warszawa (lub najbliższe okolice) – zostanie podane w późniejszym terminie

Harmonogram:

DZIEŃ 1 „Profesjonalnie zarządzający manager”:

- Funkcje i rola menadżera;
- Jakich narzędzi używa manager?
- Etapy rekrutacji;
- Jak przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną?
- Rozmowy dyscyplinarne i zwolnienia pracowników.

DZIEŃ 2 „Przywództwo. Budowanie relacji i komunikacja z pracownikami”:

- W jaki sposób zbudować zgrany zespół?
- Stań się przywódcą dla pracowników;
- Komunikacja z pracownikami?
- W czym może pomóc kontrakt między menadżerem a pracownikami?
- Poznaj potrzeby Twoich pracowników;
- Rodzaje motywacji pracowników;

DZIEŃ 3 „Coaching Managerski”:

- udzielanie informacji zwrotnej
- coachingowa informacja zwrotna
- model GROW i jego zastosowanie w praktyce
- coachingowe sesje demo na żywo
- praktyka coachingowa (będziesz zarówno coachem jak i coachee)

Za ile?
2100 PLN do 5 października 2010r.
2400 PLN po 5 października 2010r.

UWAGA! Zaproś drugą osobę za 50% ceny. Zapiszcie się we 2 osoby na
szkolenie „DOPALACZE MANAGERSKIE”, a cena dla drugiego uczestnika będzie
wynosić do 5.10. 1050PLN, a po 5.10. 1200PLN (nie trzeba chyba nikomu
mówić, że tak naprawdę jest to 2100+1050=3150/2=1575/osobę :-))

W cenie:
- 3 dni (24h) spędzone z 3 ekspertami, spięte w dopalającą porcję wiedzy i umiejętności przydatnych każdemu skutecznemu managerowi.
- 3 zaświadczenia o ukończeniu 24h szkoleniowych
- niespodzianka – gift
- dopalający catering :P
oraz

UWAGA! Po każdym dniu szkolenia, dla wszystkich chętnych, godzinna konsultacja z ekspertem danego dnia szkoleniowego! (ekspert odpowiada na pytania uczestników dotyczące wiedzy i umiejętności nabytych
danego dnia oraz wszelkie inne z obszaru, w którym jest ekspertem – żadne
pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi!)

Eksperci:
Katarzyna Wójcik
Grzegorz Dłużniewski
Michał Bloch

Profile ekspertów znajdziesz na http://tadopartners.pl

ZAPRASZAMY!
Agata Trzebińska

Agata Trzebińska Export Sales Manager

Temat: Oferty szkoleń i treningów

Jesteś właśnie na rozdrożu, myśli kłębią Ci się w głowie i chętnie byś coś zmienił? Nie wiesz tylko od czego dokładnie zacząć, a każdy pomysł jaki przyjdzie Ci do głowy jest obarczony takim ryzykiem, że rezygnujesz zanim jeszcze przystąpisz do analizowania szczegółów. W końcu stwierdzasz, że nie jest tak źle, aż do kolejnego momentu kiedy znów Twój wewnętrzny głos szepnie Ci: Już czas na zmianę...

Rynek oferuje setki ofert treningów rozwoju osobistego. Trenerzy, mówcy motywacyjni oraz konsultanci prześcigają się w swoich ofertach. Ale Ty stwierdzasz: Hmmm, przecież ja dam radę sobie sam, a zaoszczędzone pieniądze przeznaczę na coś co jest mi po stokroć bardziej potrzebne. Z takiego pojedynku z myślami wychodzisz zwycięsko, Twoim orężem jest Twoja osobista siła, a dowodem słuszności wyboru solidnie zrobiony rachunek zysków i strat. Ale podstępna codzienność i rutyna znają sposoby, żebyś niczym zakotwiczony okręt stał ciągle w porcie. Brakuje Ci czasu, motywacji, jesteś zmęczony, masz milion innych pilniejszych rzeczy do zrobienia, a poza tym musisz to wszystko dokładnie przemyśleć... już wiesz o czym mówię??

A gdyby tak był ktoś, kto będzie towarzyszył Ci w Twojej drodze? Relacja z kim nakierowana jest na: efektywne osiąganie Twoich celów, naukę z Twoich własnych doświadczeń oraz zrozumienie kontekstu w jakim się znajdujesz - tego co Ci sprzyja, a co ogranicza? Brzmi jak bajka? Cóż...przekonaj się sam.

Zapraszamy na Dzień Otwarty Coachingu w Krakowie, na którym grupa niezależnych coachów:

• odpowie na pytanie "Co to jest coaching?";
• zaprezentuje swoje specjalizacje i umiejętności;
• poprowadzi mikrowarsztaty oraz demonstracyjne sesje coachingowe;
• pomoże Ci odważnie wypłynąć w rejs.


W ten prosty sposób możesz sprawdzić, jak dla Ciebie działa coaching i wybrać coacha, do dalszej współpracy.

Organizatorzy: Małgorzata Ostrowska-Reither z morethroughcoaching.com i Szymon Herbeć z inspiration-partners.com.

Termin: 23 października 2010, 09:30-14:30
Adres: Kraków, ul. Lea 10a/7
Koszt: 39 PLN.

Zgłoś się już teraz:
- wyślij do nas maila: gosia@morethroughcoaching.com lub szymon@inspiration-partners.com
lub
- wejdź na stronę spotkania i kliknij „wybieram się” a my skontaktujemy się z Tobą: http://www.goldenline.pl/spotkanie/dzien-otwarty-coach...

Ilość miejsc ograniczona!

Temat: Oferty szkoleń i treningów

OPEN Grupa Dobrych Trenerów zaprasza na SZKOLENIA OTWARTE:

18-19.10 KOMUNIKACJA W PROCESIE ZMIANY

20- 22.10 TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKIEM

25- 28.10 ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI

3- 5.11 TRENING ZADAWANIA TRUDNYCH PYTAŃ

15- 17.11 POROZUMIENIE BEZ PRZEMOCY

20- 21.11 WARSZTAT DLA KOBIET SUKCESU :
DOJRZAŁOŚĆ EMOCJONALNA KOBIETY SUKCESU + DRESS FOR SUCCESS

22- 24. 11 TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKIEM

wszystkie szczegóły na stronie open.edu.pl/pl/oferta/szkolenia-otwarte/kalenda...

kontakt: agnieszka@open.edu.pl
biuro: 535-317-827 lub kom. 691-074-763
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Oferty szkoleń i treningów


Obrazek

...zapraszają na szkolenie Negocjacje w praktyce!

Co to jest?
Wiele osób w swoim codziennym życiu prowadzi negocjacje, choć często nie zdaje sobie z tego sprawy. Inni ludzie robią to zawodowo.
Każdy, kto kiedykolwiek miał okazję negocjowania, zastanawia się "jak odbierał mnie partner negocjacyjny, jak daleko mogłem posunąć się w żądaniach, co bym ugrał gdyby…"???

Szkolenie, które proponujemy adresowane jest do wszystkich chcących poznać, bądź utrwalić zagadnienia i techniki negocjacyjne.
Negocjacje to ta dziedzina, gdzie powiedzenie „Trening czyni Mistrza” sprawdza się wyśmienicie.
Dlaczego? Przyjdź i zobacz.

Wizja:
Podczas tego szkolenia przedstawimy Wam nieco przydatnej teori popartej przykładami z życia i przede wszystkim ćwiczeniami.
Wymienimy doświadczenia, bo nie ma lepszego nauczyciela niż Twój ewentualny przeciwnik przy stole negocjacyjnym.
Pragniemy, by zdobywane przez Was doświadczenie nie było oparte tylko i wyłącznie na własnych błędach, lecz również na błędach innych.
Chcemy, byś po zgłębieniu niezbędnych informacji i zastosowaniu ich w praktyce, nigdy nie miał poczucia przegranej w kontaktach z innymi ludźmi.

Cel szkolenia:
Szkolenie prowadzone przez doświadczonych trenerów pozwoli Ci poznać praktyczne podejście do negocjacji.

Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć:
- różne style negocjowania
- techniki stosowane w negocjacjach
- sposoby manipulacji i jak się przed nimi bronić
- stosowane formy nacisku negocjacyjnego

Nauczysz się negocjować z wykorzystaniem technik pozwalających Ci odejść od stołu negocjacyjnego z poczuciem dobrze przeprowadzonych rozmów!

Czas:
4-5 grudnia 2010r. (2 dni), godz. 9-17

Miejsce:
Sala szkoleniowa w Warszawie

Program szkolenia:
- czym są negocjacje? ;
- style negocjacyjne – który, kiedy i jak sobie z nimi radzić? ;
- jakim jestem negocjatorem? – analiza ;
- przygotowanie negocjacji ;
- model BATNA ;
- fazy negocjacji teoria i praktyka ;
- manipulacje w negocjacjach ;
- podstawowe zasady negocjacji ;
- formy nacisku negocjacyjnego ;
- emocje w negocjacjach ;

Za ile?
1050 PLN płatne do 18stego listopada 2010r.
1170 PLN płatne po 18stym listopada 2010r.

PROMOCJA!
Zaproś drugą osobę na szkolenie, a cena dla niej będzie wynosić 700 PLN (to ponad 60% rabatu) - nie trzeba nikomu mówić, że wówczas cena dla dwóch osób to: 700PLN+1170PLN=935PLN/os (a w przedpłacie jeszcze mniej)!

UWAGA!Po pierwszym dniu szkolenia, dla wszystkich chętnych, godzinna konsultacja z trenerami ekspertami! (eksperci odpowiedzą na pytania uczestników, dotyczące wiedzy i umiejętności z zakresu negocjacji – żadne pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi!)

Kontakt
Katarzyna Wójcik, 665 151 715, katarzyna.wojcik@tadopartners.pl
Katarzyna C.

Katarzyna C. Specjalista w
Departamencie
Zasobów Ludzkich

Temat: Oferty szkoleń i treningów


Obrazek


Serdecznie zapraszam na szkolenie

”PRAWO PRACY DLA MENEDŻERÓW"


2 grudnia 2010r. - Warszawa


Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów i kierowników którzy stosują prawo pracy w procesie bieżącego zarządzania zespołem pracowników. Jego celem jest pogłębienie znajomości prawa pracy w tych jego aspektach, które przydatne są w codziennym kierowaniu pracą podległych pracowników. Szkolenie obejmuje nie tylko zapoznanie z obowiązującymi przepisami i orzecznictwem Sądu Najwyższego, ale również doskonalenie umiejętności praktycznych przez ćwiczenia warsztatowe i rozwiązywanie kazusów.



PROGRAM SZKOLENIA:

1. Prawne aspekty rekrutacji i selekcji pracowników.
a) O co można, a o co nie można pytać w rozmowie kwalifikacyjnej kandydatów do pracy?
b) Jakich dokumentów można żądać od kandydata do pracy?
c) Jak sformułować umowę o pracę i zakres obowiązków nowego pracownika?

2. Jak ustrzec się przed zarzutem dyskryminowania pracowników?
a) Co to jest dyskryminacja (pośrednia i bezpośrednia)?
b) W oparciu o jakie kryteria można różnicować sytuację pracowników?
c) W oparciu o jakie kryteria nie można różnicować sytuacji pracowników?
d) Na czym polega molestowanie i molestowanie seksualne?
e) Jakie sankcje grożą za naruszenie zakazu dyskryminacji?

3. Kierowanie pracownikami.
a) Co to są uprawnienia dyrektywne pracodawcy?
b) Jakie są granice poleceń służbowych?
c) Kiedy pracownik ma prawo odmówić wykonania polecenia służbowego?
d) Jakie konsekwencje mogą być wyciągnięte wobec pracownika niewykonującego polecenia służbowego?

4. Jak korzystać z możliwości nakładania kar porządkowych na pracowników?
a) Czemu służy nakładanie kar porządkowych na pracowników?
b) Jakie są rodzaje kar porządkowych?
c) Kiedy można pracownika ukarać karą porządkową?
d) Tryb nakładania kary porządkowej.
e) Sprzeciw od nałożenia kary porządkowej.

5. Jak uniknąć zarzutu mobbingu?
a) Co to jest mobbing?
b) Gdzie przebiega granica między kompetencjami dyrektywnymi pracodawcy a mobbingiem?
c) Na czym polega prewencja antymobbingowa?

6. Jak korzystać z pracy w godzinach nadliczbowych pracowników?
a) przesłanki dopuszczalności pracy w godzinach nadliczbowych
b) polecenie pracy w godzinach nadliczbowych
c) oddawanie czasu wolnego w zamian za pracę w godzinach nadliczbowych

7. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników
a) Czy pracodawca może żądać od pracowników uczestnictwa w szkoleniu?
b) Jakie są konsekwencje skierowania pracownika na szkolenie?

KOSZT: 900,00 PLN (Cena obejmuje: indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia, materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia, serwis kawowy i lunch)



Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy >>>



Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą szkoleń>>>


Zapraszam także do księgarni WKP on-line >>>




-----------------------------

Wolters Kluwer Polska
http://ABC.com.pl/szkolenia
kchuda@wolterskluwer.pl
0-664-729-369
22/535-80-75

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i treningów

Bezpłatne SZKOLENIE on-line!

Zapisz się na bezpłatne szkolenie internetowe pt.:

Obrazek


Data szkolenia: 17 marca 2011r godzina 20.00.

Zapraszam:
http://monikapietrowska.pl/szkolenie/

Na bezpłatnym szkoleniu pokażemy Ci jak w dzisiejszych czasach możesz nie tylko zaoszczędzić robiąc codzienne zakupy, ale przede wszystkim jak na tym jeszcze zarobić.

Ciągle słyszysz o stale rosnących cenach w sklepach i masz już tego dość?

Szukasz kolejnych promocji by zaoszczędzić?

Chcesz zwiększyć swoje obecne dochody?

Jeśli na któreś z powyższych pytań Twoja odpowiedz brzmi TAK to właśnie to szkolenie jest dla Ciebie.

Zapraszam:
http://monikapietrowska.pl/szkolenie/

Kto stworzył dla Ciebie to szkolenie?


Obrazek


Monika i Ewa od kilku lat zajmują się biznesem i szkoleniami.

Chcąc podzielić się swoją wiedzą i przemyśleniami postanowiły wspólnie zrobić szkolenie poprzez internet.

By wiedza była dostępna dla wszystkich tym razem jest ono BEZPŁATNE.

Zapraszam (kliknij na poniższy link i zapisz się na bezpłatne szkolenie):

http://monikapietrowska.pl/szkolenie/
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Oferty szkoleń i treningów


Obrazek
16 kwietnia 2011 startuje już XXI Edycja Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET®.

Zostały ostatnie wolne miejsca dla wszystkich zainteresowanych rozwojem kompetencji trenerskich w Akademii SET®.

Oferta LAST MINUTE obowiązuje tylko przez najbliższe 10 dni!

Szczegóły oferty znajdziesz tutaj: Strona Promocji....

Więcej informacji o Akademii SET® znajdziesz tutaj: Strona Szkoły Trenerów Biznesu....


Serdecznie zapraszam

Maciek Pawlik
www.GrupaSET.pl

Obrazek

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i treningów

SZKOŁA TRENERÓW MIĘDZYKULTUROWYCH

PROGRAM SKIEROWANY DO:
•doświadczonych trenerów, którzy poszukują nowych obszarów specjalizacji lub inspiracji
•pracowników międzynarodowych korporacji, którzy pracują z grupami wielokulturowymi
•liderów wielokulturowych zespołów,
•osób poszukujących najnowszych rozwiązań w obszarze treningu międzykulturowego.

ZOSTAJĄC TRENEREM MIĘDZYKULTUROWYM MOŻESZ:
•wspierać pracowników międzynarodowych organizacji,
w efektywnym funkcjonowaniu w wielokulturowym środowisku,
•stosować specjalistyczne metody szkoleniowe, umożliwiające wykorzystanie potencjału różnorodności,
•facylitować zmiany kulturowe w organizacji,
•stymulować proces rozwoju skutecznej komunikacji międzykulturowej.
•pracować z osobami z różnych kultur, pomagając im rozwijać swoją kompetencję międzykulturową, co umożliwi im efektywne życie i pracę w innych kulturach

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ:
•aby nabyć unikalne kwalifikacje trenerskie,
•by odpowiadać na potrzeby najbardziej wymagających klientów międzynarodowej sceny biznesu,
•by zyskać komplet praktycznych narzędzi do wsparcia organizacji w międzykulturowym rozwoju,
•by mieć wpływ na kierunki rozwoju treningu międzykulturowego w Polsce,
•by nawiązać cenne kontakty.

WARUNKI PRZYJĘCIA:
•posiadanie udokumentowanego doświadczenia trenerskiego na poziomie min. 150 h szkoleniowych bądź ukończona, dowolna szkoła trenerów, odpowiadająca poziomowi EQF 4, wg Europejskich Ram Kwalifikacji.
•Dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w obszarze międzykulturowym.

TERMINY:
Moduł 1:14-16.10.2011
Moduł 2:10-13.11.2011
Moduł 3:09-11.12.2011

PROGRAM:
Moduł I 3 dni + 2 sesje coachingowe
Rozwój kompetencji międzykulturowych

Moduł II 4 dni + konsultacje eksperckie (on-line)
Metody i treści treningu międzykulturowego

Moduł III 3 dni + webinar
Trening międzykulturowy w praktyce

Więcej informacji na stronie: http://www.wszechnica.uj.edu.pl/know_how/index.php?id=71Karolina Mołoń edytował(a) ten post dnia 10.08.11 o godzinie 10:32
Emilia Michalak

Emilia Michalak Menedżer projektów:
e-marketing/rekrutac
ja/szkolenia

Temat: Oferty szkoleń i treningów

Serdecznie zapraszam na jesienny cykl SPECJALISTYCZNYCH WARSZTATÓW JĘZYKOWYCH.

Cel: opanowanie specjalistycznego słownictwa branżowego w stopniu umożliwiającym komunikację w środowiskach biznesowych powiązanych z zarządzaniem:
•HR - start między 19 a 26 września 2011 roku
•Język biznesu- start między 03 a 10 października 2011 roku
•Finanse i Księgowość - start między 26 września a 03 października 2011 roku
•Logistyka - start między 10 a 17 października 2011 roku

Istnieje możliwość rozwijania kompetencji językowych w czterech językach:
•angielskim,
•hiszpańskim,
•niemieckim,
•rosyjskim.

Dowiedz się więcej:
http://www.frr.pl/szkolenia/miasto/warszawaEmilia Nurzyńska edytował(a) ten post dnia 17.08.11 o godzinie 10:48
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Oferty szkoleń i treningów

Uwaga Szczecin! Uwaga Zachodniopomorskie! :)

Zapraszam serdecznie na szkolenie "Jak wypromować siebie i swój biznes", które odbędzie się w Szczecinie 23 sierpnia br. (wtorek).

Szkolenie skierowane jest do:
- osób prowadzących własną działalność gospodarczą
- właścicieli małych i średnich przedsiębiorst
- pracowników obdpowiedzialnych za sprzedaż i promocję
- freelancerów

Podczas szkolenia Uczestnicy dowiedzą się m.in.:
- jakie korzyści daje dbałość o wizerunek
- jak zbudować wizerunek swój lub swojej działalności
- jak współpracować z mediami
- jak przygotować interesujące materiały dla mediów
- jak wykorzystać Internet do budowania wizerunku, promocji i marketingu
- jak angażować pracowników w promocję firmy
- jak dbać o wizerunek w sytuacjach kryzysowych

Wszelkie informacje dostępne są tutaj.

Zapraszam! :)
Marta Szpicka (Dobrakowska)

Marta Szpicka
(Dobrakowska)
Ekspert, TUiR Warta
S.A.

Temat: Oferty szkoleń i treningów

SZKOŁA TRENERÓW BIZNESU - zapraszamy na szkolenie otwarte


Obrazek


1. Poziom Wiedzy:
- zdobycie profesjonalnej wiedzy na temat tworzenia i przeprowadzania projektów szkoleniowych
- zapoznanie z zagadnieniami dotyczącymi funkcjonowania grupy szkoleniowej
- poznanie metod diagnozy potrzeb szkoleniowych oraz badania efektywności szkoleń
- zdobycie wiedzy na temat specyfiki prowadzenia szkoleń menedżerskich, handlowych i z zakresu umiejętności osobistych

2. Poziom Umiejętności:
- nabycie umiejętności przygotowania programu szkolenia oraz tworzenia narzędzi szkoleniowych
- nabycie umiejętności pracy opartej o proces grupowy oraz zarządzania emocjami własnymi i uczestników szkolenia
- zdobycie umiejętności rozpoznawania oczekiwań, motywacji, obaw oraz wartości uczestników szkolenia
- wypracowanie praktyk radzenia sobie z trudnymi sytuacjami szkoleniowymi
- przećwiczenie technik wpływania na jednostkę i grupę
- nabycie umiejętności aktywizowania i stymulowania grupy
- zdobycie umiejętności posługiwania się narzędziami diagnozowania potrzeb szkoleniowych oraz badania efektywności szkoleń

3. Poziom Postawy:
- przekonanie się o skuteczności wybranych technik tworzenia programu oraz narzędzi szkoleniowych
- uświadomienie sobie wpływu diagnozy potrzeb szkoleniowych na badanie efektywności szkoleń
- rozwinięcie osobistych zasobów uczestników projektu
- poszerzenie świadomości dotyczącej relacji w grupie i siły oddziaływania społecznego


TEMAT LICZBA GODZIN
1. Konstruowanie szkieletu szkolenia 16 h
2. Konstruowanie narzędzi szkoleniowych 16 h
3. Praktyczne prowadzenie szkolenia 32 h
4. Diagnoza potrzeb szkoleniowych 8 h
5. Badanie efektywności szkolenia 8 h
6. Prowadzenie szkoleń o tematyce handlowej 16 h
7. Prowadzenie szkoleń z zarządzania 16 h

Łącznie 112 h

Wszystkich zainteresowanych ofertą szkoleń zapraszamy do kontaktu.
Chętnie udzielimy szczegółowych informacji.
Pozostajemy do Państwa dyspozycji pod poniższymi numerami telefonu
oraz adresem e-mail: mdobrakowska@brainstorm.biz.pl

Oddział Warszawa BRAINSTORM
tel. 22 841 00 01
e-mail: szkolenia@brainstorm.biz.pl

Temat: Oferty szkoleń i treningów

UWAGA, uwaga!
Rekrutacja do wrocławskich Szkół Rozwoju Stowarzyszenia Centrum Edukacji CEL startuje już za 1 dzień!

Trzymiesięczny cykl szkoleń o różnym stopniu intensywności kierujemy do studentów i działaczy organizacji pozarządowych.

W edycji wiosennej, która potrwa od lutego/marca do końca maja, zapraszamy do pogłębienia kompetencji w obszarach HR, PR, coachingu, zarządzania projektami i trenerstwa.

Już w połowie lutego wystartuje III Edycja Szkoły HRowców, której uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób prowadzić rozmowy kwalifikacyjne oraz zgłębią techniki Assessment i Development Centre Na aplikacje kandydatów do Szkoły HRowców czekamy do 9 lutego.

Formularz rekrutacyjny jest dostępny na stronie WWW Szkoły HRowców od 30 stycznia.

http://szkolahrowcow.apulengo.pl

Serdecznie zapraszamy!
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Oferty szkoleń i treningów

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Oferty szkoleń i treningów

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 27 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Magdalena Fojcik

Magdalena Fojcik psycholog, trener

Temat: Oferty szkoleń i treningów

19 - 20 marca 2012, w Krakowie

Szkolenie otwarte:

POZWÓL KLIENTOWI KUPIĆ!
Skuteczne strategie sprzedażowe

Adresaci: osoby zaangażowane w proces sprzedaży, pozyskiwania klientów oraz
budowania długofalowej współpracy biznesowej, handlowcy stacjonarni, członkowie
zespołów sprzedażowych, pracownicy biura obsługi klienta.

W trakcie szkolenia :
- Poznasz techniki zarządzania procesem sprzedaży
- Zdobędziesz umiejętności planowania aktywności sprzedażowej
- Poznasz metody organizacji czasu w zarządzaniu działaniami handlowymi
- Przejdziesz z nami przez wszystkie etapy procesu ścieżki handlowej
- Dowiesz się, jak prowadzić skuteczne rozmowy handlowe
- Wykształcisz umiejętności budowania i utrzymywania długofalowych relacji biznesowych
z klientem
- Zyskasz niezbędne umiejętności rozwiązywania sytuacji kryzysowych

ZAPRASZAMY

Szczegółowe informacje:

m.fojcik@mtd.biz.pl
512-341-422
http://mtd.biz.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i treningów

Szanowni Państwo,

zapraszamy do udziału w projekcie szkoleniowym skierowanym do dyrektorów personalnych, menedżerów i specjalistów HR, którzy chcą rozwijać umiejętności niezbędne w pracy HR Biznes Partnera, a tym samym wpływać na tworzenie wartości dodanej wymaganej przez interesariuszy.

Skuteczność Partnera Biznesowego jest określana przez zdolność do symultanicznego działania jako:

- ekspert w obszarze działań strategicznych firmy,
- rzecznik pracowników,
- ekspert mający bezpośredni wpływ na rozwój kapitału ludzkiego.

Wymaga to od HR Biznes Partnera posiadania zupełnie nowych umiejętności, takich jak podejście konsultacyjne oraz umiejętność budowania własnej wiarygodności, co pozwoli myśleć strategicznie i wpływać na struktury wyższego szczebla.

Program warsztatów objętych projektem zorientowany jest na doskonalenie umiejętności kluczowych w pracy HR Biznes Partnera. Tym co wyróżnia projekt od innych ofert szkoleniowych jest indywidualne podejście do każdego uczestnika i wsparcie poszkoleniowe w opracowaniu strategii personalnej.

Zapraszam do zapoznania się z celami i efektami udziału w projekcie „Certyfikowany HR Biznes Partner”.

CELE PROJEKTU:

- rozwój umiejętności kluczowych w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi i funkcji HR Biznes Partnera
- wsparcie w rozwoju indywidualnym uczestnika przez konsultacje z Trenerem
- opracowanie strategii personalnej.

ETAPY ROZWOJU UCZESTNIKA:

Warsztat I - Strategia personalna - Współpraca z Zarządem - 2 dni
Warsztat II - HR Biznes Partner - Jak wspierać menedżerów liniowych - 2 dni
Warsztat III - HR Biznes Partner - Lider i Przywódca - 2 dni
Warsztat IV - HR Biznes Partner - Agent Zmiany - 2 dni
Warsztat V - Ocena efektywności działań HR

PROGRAM SZKOLEŃ:

STRATEGIA PRESONALNA – WSPÓŁPRACA Z ZARZĄDEM – 2 dni

HR Biznes Partner– cechy i pełnione funkcje

- Strategia Biznesowa i jej wpływ na rozwój zasobów ludzkich
- Analiza strategii Biznesowej przez pryzmat strategii personalnej
- Zasady konstruowania strategii personalnej
- Opracowanie strategii personalnej – case study

HR Biznes Partner– JAK WSPIERAĆ MENEDŻERÓW LINIOWYCH – 2 dni

- Komunikacja z menedżerami – relacje, informacje zwrotne
- Analiza potrzeb menedżerów, diagnoza problemów
- Mierniki efektywności działań menedżerskich i działu HR
- Action learning – sposób na zespołowe usprawnianie działań i poszukiwanie rozwiązań
- Inne formy wsparcia dla menedżerów: coaching, on-the job training, doradztwo.

HR Biznes Partner– LIDER I PRZYWÓDCA – 2 dni

- Cechy przywódcze niezbędne w pracy HR Biznes Partnera
- Wizerunek lidera – autoprezentacja, komunikacja werbalna i niewerbalna
- Wystąpienia publiczne
- Budowanie autorytetu i wiarygodności podczas spotkań indywidualnych.

HR Biznes Partner– AGENT ZMIANY – 2 dni

- Inicjowanie zmian jako podstawa rozwoju organizacji
- Komunikowanie zmian
- Przełamywanie oporów przed zmianą
- Wsparcie na etapie wdrożenia zmiany

OCENA EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ HR – 2 dni

- Model wartości działu HR
- KPI, ROI, elementy controllingu personalnego
- Badanie satysfakcji Klientów firmy
- Badanie satysfakcji pracowników
- Wskaźnik wydajności zasobów ludzkich
- Zysk brutto na pracownika
- Raporty dla Zarządu i menedżerów.

HARMONOGRAM SZKOLEŃ 2012:

Warsztat I – 26 – 27 kwietnia (czw-pt)
Warsztat II –17 – 18 maja (czw-pt)
Warsztat III – 31 maja – 1 czerwca (czw-pt)
Warsztat IV– 21 – 22 czerwca (czw-pt)
Warsztat V – 5 – 6 lipca (czw-pt)

MIEJSCE SZKOLEŃ: Gliwice, hotel 3 Światy

WARTOŚĆ INWESTYCJI: 3200 zł + 23% VAT

Cena obejmuje:

- Udział w 5 warsztatach rozwojowych (10 dni szkoleń)
- Konsultacje z Trenerami
- Opracowanie strategii personalnej własnej firmy
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat „Certyfikowany HR Biznes Partner”*
- Catering: przerwy kawowe, lunch

* Warunkiem otrzymania certyfikatu jest ukończenie 80% zajęć i opracowanie strategii personalnej dla własnej firmy/lub na bazie studium przypadku. Uczestnicy, którzy nie opracują strategii personalnej, otrzymają dyplom potwierdzający udział w szkoleniach.

Uwaga: ilość miejsc ograniczona, grupa szkoleniowa liczy max. 15 osób

W celu zgłoszenia udziału w projekcie, prosimy o przesłanie wypełnionej karty zgłoszeniowej do 18 kwietnia 2012 r. na adres: bozena.bukal@mdscentrum.pl

Więcej informacji na stronie internetowej MDS Centrum: http://www.mdscentrum.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń i treningów

Szanowni Państwo,

zapraszamy do udziału w projekcie szkoleniowym skierowanym do dyrektorów personalnych, menedżerów i specjalistów HR, którzy chcą rozwijać umiejętności niezbędne w pracy HR Biznes Partnera, a tym samym wpływać na tworzenie wartości dodanej wymaganej przez interesariuszy.

Skuteczność Partnera Biznesowego jest określana przez zdolność do symultanicznego działania jako:

- ekspert w obszarze działań strategicznych firmy,
- rzecznik pracowników,
- ekspert mający bezpośredni wpływ na rozwój kapitału ludzkiego.

Wymaga to od HR Biznes Partnera posiadania zupełnie nowych umiejętności, takich jak podejście konsultacyjne oraz umiejętność budowania własnej wiarygodności, co pozwoli myśleć strategicznie i wpływać na struktury wyższego szczebla.

Program warsztatów objętych projektem zorientowany jest na doskonalenie umiejętności kluczowych w pracy HR Biznes Partnera. Tym co wyróżnia projekt od innych ofert szkoleniowych jest indywidualne podejście do każdego uczestnika i wsparcie poszkoleniowe w opracowaniu strategii personalnej.

Zapraszam do zapoznania się z celami i efektami udziału w projekcie „Certyfikowany HR Biznes Partner”.

CELE PROJEKTU:

- rozwój umiejętności kluczowych w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi i funkcji HR Biznes Partnera
- wsparcie w rozwoju indywidualnym uczestnika przez konsultacje z Trenerem
- opracowanie strategii personalnej.

ETAPY ROZWOJU UCZESTNIKA:

Warsztat I - Strategia personalna - Współpraca z Zarządem - 2 dni
Warsztat II - HR Biznes Partner - Jak wspierać menedżerów liniowych - 2 dni
Warsztat III - HR Biznes Partner - Lider i Przywódca - 2 dni
Warsztat IV - HR Biznes Partner - Agent Zmiany - 2 dni
Warsztat V - Ocena efektywności działań HR

PROGRAM SZKOLEŃ:

STRATEGIA PRESONALNA – WSPÓŁPRACA Z ZARZĄDEM – 2 dni

HR Biznes Partner– cechy i pełnione funkcje

- Strategia Biznesowa i jej wpływ na rozwój zasobów ludzkich
- Analiza strategii Biznesowej przez pryzmat strategii personalnej
- Zasady konstruowania strategii personalnej
- Opracowanie strategii personalnej – case study

HR Biznes Partner– JAK WSPIERAĆ MENEDŻERÓW LINIOWYCH – 2 dni

- Komunikacja z menedżerami – relacje, informacje zwrotne
- Analiza potrzeb menedżerów, diagnoza problemów
- Mierniki efektywności działań menedżerskich i działu HR
- Action learning – sposób na zespołowe usprawnianie działań i poszukiwanie rozwiązań
- Inne formy wsparcia dla menedżerów: coaching, on-the job training, doradztwo.

HR Biznes Partner– LIDER I PRZYWÓDCA – 2 dni

- Cechy przywódcze niezbędne w pracy HR Biznes Partnera
- Wizerunek lidera – autoprezentacja, komunikacja werbalna i niewerbalna
- Wystąpienia publiczne
- Budowanie autorytetu i wiarygodności podczas spotkań indywidualnych.

HR Biznes Partner– AGENT ZMIANY – 2 dni

- Inicjowanie zmian jako podstawa rozwoju organizacji
- Komunikowanie zmian
- Przełamywanie oporów przed zmianą
- Wsparcie na etapie wdrożenia zmiany

OCENA EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ HR – 2 dni

- Model wartości działu HR
- KPI, ROI, elementy controllingu personalnego
- Badanie satysfakcji Klientów firmy
- Badanie satysfakcji pracowników
- Wskaźnik wydajności zasobów ludzkich
- Zysk brutto na pracownika
- Raporty dla Zarządu i menedżerów.

HARMONOGRAM SZKOLEŃ 2012:

Warsztat I – 26 – 27 kwietnia (czw-pt)
Warsztat II –17 – 18 maja (czw-pt)
Warsztat III – 31 maja – 1 czerwca (czw-pt)
Warsztat IV– 21 – 22 czerwca (czw-pt)
Warsztat V – 5 – 6 lipca (czw-pt)

MIEJSCE SZKOLEŃ: Gliwice, hotel 3 Światy

WARTOŚĆ INWESTYCJI: 3200 zł + 23% VAT

Cena obejmuje:

- Udział w 5 warsztatach rozwojowych (10 dni szkoleń)
- Konsultacje z Trenerami
- Opracowanie strategii personalnej własnej firmy
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat „Certyfikowany HR Biznes Partner”*
- Catering: przerwy kawowe, lunch

* Warunkiem otrzymania certyfikatu jest ukończenie 80% zajęć i opracowanie strategii personalnej dla własnej firmy/lub na bazie studium przypadku. Uczestnicy, którzy nie opracują strategii personalnej, otrzymają dyplom potwierdzający udział w szkoleniach.

Uwaga: ilość miejsc ograniczona, grupa szkoleniowa liczy max. 15 osób

W celu zgłoszenia udziału w projekcie, prosimy o przesłanie wypełnionej karty zgłoszeniowej do 18 kwietnia 2012 r. na adres: bozena.bukal@mdscentrum.pl

Więcej informacji na stronie internetowej MDS Centrum: http://www.mdscentrum.pl
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Oferty szkoleń i treningów

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 maja 2012, Warszawa ul. Domaniewska 37A, gmach WSZ-POU,
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa

Następna dyskusja:

Nowy portal - zakupy grupow...




Wyślij zaproszenie do