Sławomir Młynarczyk

Sławomir Młynarczyk trener sprzedaży,
coach

Temat: Akademia Handlowca i Akademia Call Center

AKADEMIA HANDLOWCA – to nie kompendium wiedzy menedżerskiej. To kompletny, bardzo szeroki ale precyzyjnie wybrany, zakres kompetencji niezbędnych dla osób funkcjonujących w szeroko rozumianym Zarządzaniu Sprzedażą.
Przygotowany w oparciu o nasze ponad dziesięcioletnie doświadczenie sprzedażowe, w formie aktywizujących warsztatów (nie wykładów), zawiera przykłady konkretnych sytuacji i problemów sprzedażowych – a więc rozwiązania stosowane w praktyce. Niespełna półroczny projekt warsztatowy pozwoli Państwu na samodzielne funkcjonowanie w szeroko rozumianej Sprzedaży i w kontakcie z Klientem, w roli: właściciela firmy, menedżera sprzedaży, kierownika regionu, przedstawiciela handlowego, doradcy klienta, handlowca, agenta ubezpieczeniowego, agenta finansowego.
AKADEMIA HANDLOWCA to konkretna propozycja dla wszystkich wahających się i poszukujących swojego miejsca w rynkowej rzeczywistości.
Czy Sprzedaż może być moją drogą zawodową?
My odpowiadamy twierdząco. To może być trwała droga rozwoju osobistego. My inspirujemy do wyjścia poza stereotypy sprzedażowe. Podważamy i odrzucamy sposób funkcjonowania w sprzedaży kojarzony często z takimi stwierdzeniami jak: „wciskanie Klientowi, wyciskanie z Klienta, przyciskanie Klienta, gadana, nawijanie makaronu na uszy” Proponujemy w to miejsce umiejętności komunikowania się, prezentacji własnej osoby, poznawania świata Klienta. Dajemy narzędzia do zarządzania sobą w czasie, narzędzia do planowania budżetów, zadań i celów. To właśnie jest nasza misja - idea „Sprzedawcy Doskonałego”

AKADEMIA CALL CENTER – to narzędzie do Zarządzania Sprzedażą, zarządzania Działem Call Center. Coraz więcej Firm decyduje się właśnie na ten sposób dotarcia do swoich Klientów. Dział Call Center staje się coraz częściej jedyną strukturą handlową wielu Firm.
Wszyscy na co dzień spotykamy się z handlowymi rozmowami telefonicznymi, spełniającymi nasze oczekiwania lub częściej, prowadzonymi w sposób, który jest dla nas nie do zaakceptowania. My wiemy jak to zmienić, by kontakt telefoniczny stał się wizytówką firmy, urzędu czy instytucji, rozpoznawalną na „pierwszy rzut ucha”. Telefoniczny kontakt z Klientem wcale nie musi prowadzić do szybkiego wypalenia zawodowego, frustracji i depresji.To może być poważna, w pełni satysfakcjonująca droga rozwoju osobistego, choć bardzo wymagająca i niełatwa.
AKADEMIA CALL CENTER to półroczne warsztaty dla osób zarządzających, funkcjonujących lub chcących dopiero wykorzystać swoje predyspozycje do pracy w Dziale Call Center. W miejsce automatycznie wykonywanych rozmów telefonicznych, prowadzonych według sztywnych reguł ilościowych i jakościowych, często beznamiętnym głosem my proponujemy formy doskonalenia naszego narzędzia pracy - głosu. Pokazujemy struktury złej i poprawnej rozmowy handlowej, narzędzia do planowania kontaktu z Klientem, kwalifikowania Klienta i wskaźniki skuteczności naszych działań. Nasze rozumienie Sprzedaży wzbogacamy o elementy kontekstu kulturowego, ciekawe zjawiska tłumaczące otaczającą nas rzeczywistość i zdarzenia z przeszłości, które poszerzają nasze horyzonty i zainteresowania nie tylko zawodowe.
To właśnie jest nasza misja – idea „harmonijnego i zrównoważonego rozwoju osobistego”

Zapraszamy do udziału w naszych Akademiach!

Jakub Stawicki - trener sprzedaży, coach
tel: 507 093 998
e-mail: jakub@kompetencjesprzedazowe.pl

Sławomir Młynarczyk - trener sprzedaży, coach
tel: 517 703 555
e-mail: slawek@kompetencjesprzedazowe.pl

WIĘCEJ INFORMACJI NA http://kompetencjesprzedazowe.pl
ZAPRASZAMY SERDECZNIE